home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 569726 gange)
Tash
Ynglingespiller

Sv: NFL
« Svar #3720: 07 Sep 2012, 09:52 »

Witten er langt fra færdig. Han har da tabt et skridt eller to, men så er det da meget heldigt, at han aldrig har levet på sin fart i stængerne.

Og nej, Eli er ikke i samme klasse som Brees, Rodgers, Brady og Peyton (når han er på toppen). Bare fordi, at han har vundet to ringe, så er han på magisk vis ikke en lige så god QB som de førnævnte fire. I sidder jo heller ikke og siger, at Trent Dilfer er på samme niveau som Brees, Rodgers og Peyton pga. det samme antal ringe, mens Dan Marino er dårligere.

Tilbage til Cowboys; Som Cowboys-fan er jeg helt begejstret over at se, at vores defense allerede nu er markant forbedret med tilgangen af Brandon Carr og Morris Claiborne, ligesom folk også glemmer at nævne Bruce Carter, der havde en fremragende kamp og er en megaforbedring ift. Bradie James og Keith Brooking.

Samtidig har trænerstaben (heldigvis) også set rigtigt med Barry Church på SS. Den mand har virkelig forbedret sit spil i coverage. Jeg har aldrig været i tvivl om hans kvaliteter i boksen, men der har altid været spørgsmålstegn omkring hans evner i coverage pga. hans hurtighed eller mangel på samme.

Jeg synes også, at man skal passe på med at kritisere Tyron Smith alt for meget. Husk nu på, at han stadig kun er 21 år, og så var det hans første kamp på LT - ovenikøbet overfor en af de bedste/den bedste RE i ligaen lige nu.

Sidst men ikke mindst: Tillykke til DeMarcus Ware med sit sack nummer 100½ og 101½ Smiley

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3721: 07 Sep 2012, 10:23 »

Synes Broncos er yderst middelmådige udover Manning og taget deres schedule i betragtning, er jeg SIKKER på, at de i hvert fald ikke får 12. Men meningen med det er jo også bare, at skrive urealistiske ting ned og håbe på, at 2-3 af dem går hjem

Deres D er ondt. Vinder man i playoff med Tebow, skal man også tages seriøst året efter når det er Manning der står bag centeren. Om jeg bliver til grin sidst på sæonen afhænger af Manning, men jeg kunne sagtens se dem gå rigtig langt.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Tash
Ynglingespiller

« Svar #3722: 07 Sep 2012, 10:25 »

Deres D er ondt. Vinder man i playoff med Tebow, skal man også tages seriøst året efter når det er Manning der står bag centeren. Om jeg bliver til grin sidst på sæonen afhænger af Manning, men jeg kunne sagtens se dem gå rigtig langt.

Og de bliver kun endnu bedre, når de ikke skal være på banen i 40 minutter af kampene, fordi angrebet ikke kan sætte lange drives sammen. Det kan de nu.

El Jefe
Gæst

« Svar #3723: 07 Sep 2012, 12:12 »

Og nej, Eli er ikke i samme klasse som Brees, Rodgers, Brady og Peyton (når han er på toppen). Bare fordi, at han har vundet to ringe, så er han på magisk vis ikke en lige så god QB som de førnævnte fire. I sidder jo heller ikke og siger, at Trent Dilfer er på samme niveau som Brees, Rodgers og Peyton pga. det samme antal ringe, mens Dan Marino er dårligere.

Det er der da heller ikke nogen, der har gjort.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #3724: 07 Sep 2012, 12:16 »

Det er der da heller ikke nogen, der har gjort.

El Jefe
Gæst

« Svar #3725: 07 Sep 2012, 12:29 »

Din sætningsopbygning med først at tage et postulat frem, hvorefter du argumenterer imod det bevidner om, at det skal tolkes som et modsvar til postulatet.
Der er ingen tvivl om, at vi er enige omkring Eli, men den måde du havde formuleret dig på fik det til at fremstå som om, at jeg eller andre havde sagt andet, og derfor følte jeg, at jeg måtte kommentere på det.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3726: 07 Sep 2012, 13:25 »

Og de bliver kun endnu bedre, når de ikke skal være på banen i 40 minutter af kampene, fordi angrebet ikke kan sætte lange drives sammen. Det kan de nu.

Præcis. Og hvis Manning kan sætte mange point på tavlen bliver modstanderen tvunget til at kaste bolden meget. Det betyder flere chancer til deres rigtig gode pass rush, som virkeligt kommer til at sætte QB'en under pres.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3727: 08 Sep 2012, 00:15 »

Jeg mener, at Denver virkeligt spillede over evne sidste år. Det kan selvfølgelig være helt forkert. Men Denver ender 3'er i AFC West - hear me now, believe me later.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3728: 08 Sep 2012, 03:46 »

Jay Cutler på samme niveau som Big Ben?!? Nu må du liiiige. Især som Bears fan må du da være træt af, at han er sådan en tøsedreng. Cutler er desuden slet ikke nærheden af nogen af dem, der ellers bliver nævnt. Peyton er svær at bedømme endnu. Hvis han er som før sin skade er han og Rodgers de to bedste og så er Brees og Brady bag dem, ikke langt, men stadig lidt.

Som jeg husker satte jeg bare flere QBs i nogle forskellige båse, hvis du forstår, jeg siger ikke at Cutler er på samme niveau - forsøgte bare at vise Eliten og dem lige under.

Tøsedreng?! - Nu må I stoppe med det der, kan slet ikke se hvordan man kan kalde en mand som blev sacke utallige gange, og stadig rejste sig op, for en tøsedreng. Hvis I kritikere stadig tænker på Conference-kampen, så må I da komme videre i livet.

Er Cutler slet ikke i nærheden af nogle af dem?! - det kan jeg ikke lade være med at grine af. Nok er jeg Bears-fan, men enhver må da kunne se at han er blandt de bedre QBs i NFL. Manden med den stærkeste arm, Jay Cutler, skal nok vise jer hvor god han er.

Rodgers er den bedste, jeg vil ikke sætte det yderligere op i Rangorden.

Nå, men det var min lille 'rant' - beklager - men vi Chicago-drenge plejer ikke at være helt stille. Smiley

EDIT: Selv hvis du mener Cutler er en tøsedreng grundet hans reaktion på McDaniels-sagen, vil jeg mene du er galt på den. Men enhver mand har ret til sin mening - hav en god gameday drenge Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Sep 2012, 04:23 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3729: 08 Sep 2012, 11:04 »

Vil nok heller ikke kalde Jay Culter en tøsedreng. Det kræver alligevel en del at stille sig op hver weekend bag en O-line, der opgiver så mange sacks som Bears' gør/gjorde.

I dag skal jeg se en helvedes masse college football, hvis jeg altså kan komme til det. Regner med jeg begynder med Aubrun - Mississippi State. Klokken 9:30 spiller USC og Matt Barkley i New York, hvor de gæster MetLife Stadium og skal møde Syracuse. Ikke nogen lige kamp, men jeg skal se så mange Barkley kampe jeg kan komme til inden han forlader USC. Men fedt allerede at få lov til at se ham på et NFL stadion. Lidt lol at Syracuse har hjemmebane på MetLife i den kamp, når de normalt spiller i en dome. Klokken 1:00 spiller mine favoritter, Georgia Tech, mod stormagten, Presbyterian Blue Hose! (aner ikke hvem de er, tror det er et lort hold, som GT bare møder for at booste stats). I mandags tabte Gerogia Tech til Virginia Tech i OT, hvilket gjorde ondt. Vi førte med 43 sekunder tilbage af kampen og Tevin havde næsten sikret sig en Heisman-plads i New York, men Virginia Tech nåede på 43 sekunder at komme op og score et langt FG, hvilket sendte kampen i OT. I OT mistede Tevin hans Heisman-plads ved at dumme sig big time. Virginia Tech vandt kampen på Tevins fejl. Jeg har endnu ikke set det spil (kommer heller ikke til det), men jeg har hørt, at det var turrible af Tevin.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3730: 08 Sep 2012, 12:06 »

Synes også Cutler generelt bliver undervurderet, men jeg kunne nu stadig nævne 10 QBs, som jeg hellere ville have: Eli, Peyton, Romo, Vick, Brees, Ryan, Cam, Stafford, Rodgers, Brady og Big Ben. Synes dog han spillede virkeligt godt sidste år og da han blev skadet, faldt det hele også sammen. Tror han er in for et stort år i år, ligesom Bears, hvor man ville begynde at snakke top-10 QB. Han har i hvert fald nogle ret fornuftige våben i forhold til, hvad han har haft før.

El Jefe
Gæst

« Svar #3731: 08 Sep 2012, 12:11 »

@Jrex
Ja jeg kaldte ham en tøs over den kamp, hvor han 'blev skadet' og ikke gad spille mere. Nu kender jeg personligt kun en enkelt Bears-fan, og han er i hvert fald ikke tilfreds med Cutler. Så snart manden bliver presset kaster han jo bolden fuldkommen i blinde, hvilket giver stor risiko for at lave en turnover. Derfor er han også en tøs.

@Kyle
Jamen det er jo det, han bliver betalt så dyre domme for. Bears ville sikkert godt kunne have brugt Tebow. I hvert fald i sidste sæson, men nu har de jo fået Marshall og så ville det være synd at have en QB, der ikke kan kaste for shit. Det kan Cutler trods alt, om end han ikke er mere end en middelmådig QB i min bog.

@Riis
Det var nok ligeså meget skaden til Forte, der gjorde det.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3732: 08 Sep 2012, 12:19 »

@Jefe
Det var jo ikke Cutler der ikke gad spiller, der var Bears' staff der ikke ville lade ham spille.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3733: 08 Sep 2012, 12:29 »

Det er selvfølgelig bare spekulationer, men jeg vil mene, at Cutler er betydeligt vigtigere end Forte, selvom jeg godt ved, at han stod for 50% af all purpose yards eller sådan noget vanvittigt midt i sæsonen. Springet til 2. RB i forhold til 2. QB (hold kæft hvor var Hanie elendig) var noget større og er det alle steder på contending hold på QB-poistionen. 

El Jefe
Gæst

« Svar #3734: 08 Sep 2012, 12:52 »

@Jefe
Det var jo ikke Cutler der ikke gad spiller, der var Bears' staff der ikke ville lade ham spille.
Er du sikker på, at vi tænker på den samme kamp? Play-off forrige sæson? Det giver da ikke nogen mening, at de ikke vil lade ham spille mere, når kampen alligevel er alt eller intet. Hvis han stadig følte, at han kunne spille ville det jo nok ikke være en skade, der holdte ham ude i 5 måneder i stedet for 1, hvis han blot spillede resten af kampen.

Det er selvfølgelig bare spekulationer, men jeg vil mene, at Cutler er betydeligt vigtigere end Forte, selvom jeg godt ved, at han stod for 50% af all purpose yards eller sådan noget vanvittigt midt i sæsonen. Springet til 2. RB i forhold til 2. QB (hold kæft hvor var Hanie elendig) var noget større og er det alle steder på contending hold på QB-poistionen. 
Forte var jo deres klart bedste offensive våben. Selvfølgelig har det også kæmpe betydning, hvis ens QB bliver skadet, men hvis RB'en bare er det bedre, vil han jo være det største tab. Så vidt jeg husker blev deres 2. RB faktisk også skadet. Eller også var det deres Haine, hvilket så taler imod mig, men alligevel. crazy

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010