home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 569858 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3705: 05 Sep 2012, 20:52 »

Har de nu også det? De har mistet Brandon Carr, deres bedste CB. Erstatningen, Stanford Routt, fik en kæmpe kontrakt af Raiders, men senere fritstillet. Ham minder mig om Dunta Robinson, som du nok ved, jeg er meget lidt glad for. De har naturligvis Eric Berry, men han var ude hele sidste år, så ved ikke hvor meget rigtig kampfrom han er i. Deres anden CB, Brandon Flowers, er skadet lige nu og bliver en game time decision om han starter eller ej. Man vigtigst af alt, så er Chiefs, by far, bedste spiller suspenderet til kampen; Tampa Hali er ikke med. Jeg ville starte Matt Ryan, nu hvor Falcons også er blevet mere kasteveneligt. Har ikke set Falcons meget i pre season, men jeg ved, at vores nye OC, Dirk Koetter, er meget glad for at kalde spil, hvor Ryan skal kaste den dybt til Julio Jones.

Lol, vidste ikke at Hali var suspenderet og Flowers havde problemer. Rygterne går dog på, at Eric Berry er mere end klar, men hvis Flowers er væk, er det lidt af en 50-50. Ville dog stadig vælge Romo.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3706: 06 Sep 2012, 02:14 »

Hej her er mit fantasy-hold i én af de ligaer som jeg er med i, men mit spørgsmål er hvordan ville i stille op i week 1?

QB
T. Brady
M. Ryan

RB
A. Peterson
D. Sproles
C. Benson
D. Martin

WR
S. Johnson
J. Nelson
J. Blackmon
B. LaFell

TE
J. Graham
C. Fleener

K
J. Hanson

DEF
Bears
Patriots

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3707: 06 Sep 2012, 16:44 »

Dejligt med en Cowboys-sejr. Murray bliver virkelig vigtig i år, han er satme vanvittig og løber med kæmpe energi.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3708: 06 Sep 2012, 16:56 »

Hej her er mit fantasy-hold i én af de ligaer som jeg er med i, men mit spørgsmål er hvordan ville i stille op i week 1?

QB
T. Brady
M. Ryan

RB
A. Peterson
D. Sproles
C. Benson
D. Martin

WR
S. Johnson
J. Nelson
J. Blackmon
B. LaFell

TE
J. Graham
C. Fleener

K
J. Hanson

DEF
Bears
Patriots

Jeg ville uden tvivl starte Tom Brady, han SKAL løfte hele holdet med sin kastearm, og det burde han også kunne. Cedric Benson tror jeg ikke på imod 49ers, og AP er vist stadig lidt skadet - så på RB må du beslutte dig lige inden kampen. Stevie Johnson havde vist en utrolig god kamp sidst de mødte Jets, men jeg tror nu at Revis har ham denne gang, og Blackmon syntes jeg er svær at starte med. Jimmy Graham må klart være førstevalget på TE - Coby Fleener er et godt valg til fremtiden, men først når Colts ikke møder en stærk defensiv som jeg stadig vil mene Bears er/har. Kicker har du intet valg, og DEF ville jeg vælge Bears i og med de møder en rookie QB - også selvom det er Luck.

Så fik du min mening Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3709: 06 Sep 2012, 17:00 »

Dejligt med en Cowboys-sejr. Murray bliver virkelig vigtig i år, han er satme vanvittig og løber med kæmpe energi.

Ja, det tror jeg du har helt ret I - er lidt mere spændt på receiverdelen af Cowboys, personligt havde jeg ingen forventninger når det gjaldt dem i år, men med Ogletree, Dez Bryant, Miles Austin, Jason Witten og ham TE'en Hanna så kan det godt blive en spændende sæson for Cowboys alligevel(Hvis altså Romo møder op).

Tyron Smith syntes jeg virkelig så ringe ud op til flere gange på LT, men der kom vist også nogle for tidlige starter fra hans side af - Brandon Carr & Claibourne kan være rigtige interessante for Rob Ryan's defensiv i år!

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3710: 06 Sep 2012, 17:17 »

Har har ikke stor fidus til Witten mere, men han er ret stabil. Dezzy tror jeg dog får en fremragende sæson og må være den klare 1. receiver. Han er et bæst, lidt ligesom Murray, hvis han holder sig ude af problemer og holder sig skadesfri. Ogletree leverede en fremragende kamp og hvis de kan få Laurent Robinson-like produktion ud af ham, ser der godt ud. Romo er bare klasse og får altid skylden, selvom nederlagene oftest skal tilskrives andre. Han havde dog et par blundere sidste år, men han  sammen med Eli og Stafford et niveau lige under Rodgers, Brees og Brady..

Og deres forsvar ser godt ud. Især fordi de har forbedret secondarien markant i forhold til sidste år, hvilket virkeligt var deres svaghed. NFC East er utrolig åben. Ser dog Eagles som favoritter. 

JRex
Ynglingespiller

« Svar #3711: 06 Sep 2012, 18:03 »

Har har ikke stor fidus til Witten mere, men han er ret stabil. Dezzy tror jeg dog får en fremragende sæson og må være den klare 1. receiver. Han er et bæst, lidt ligesom Murray, hvis han holder sig ude af problemer og holder sig skadesfri. Ogletree leverede en fremragende kamp og hvis de kan få Laurent Robinson-like produktion ud af ham, ser der godt ud. Romo er bare klasse og får altid skylden, selvom nederlagene oftest skal tilskrives andre. Han havde dog et par blundere sidste år, men han  sammen med Eli og Stafford et niveau lige under Rodgers, Brees og Brady..

Og deres forsvar ser godt ud. Især fordi de har forbedret secondarien markant i forhold til sidste år, hvilket virkeligt var deres svaghed. NFC East er utrolig åben. Ser dog Eagles som favoritter. 

Man skal aldrig afskrive sådanne markante TE's, Witten er nok min favorit TE udover gamle Tony G. Dez skal nok blive god, dog havde jeg aldrig givet ham nr 88 på grund af det pres der nok skal komme.

Tja, QB'en får altid skylden så Romo er ikke alene dér... Vil nok mene at Eli er sammen med Rodgers, Brees, Brady & Payton, medens Romo sidder sammen med Stafford, Cutler & Big Ben; men det er en anden diskussion.

East er utrolig åben, igen igen igen, men har ikke den store tiltro til Philly - tror mere på at Eli & Co. kommer igang når de skal; ligesom de altid gør...

El Jefe
Gæst

« Svar #3712: 06 Sep 2012, 23:07 »

Jay Cutler på samme niveau som Big Ben?!? Nu må du liiiige. Især som Bears fan må du da være træt af, at han er sådan en tøsedreng. Cutler er desuden slet ikke nærheden af nogen af dem, der ellers bliver nævnt. Peyton er svær at bedømme endnu. Hvis han er som før sin skade er han og Rodgers de to bedste og så er Brees og Brady bag dem, ikke langt, men stadig lidt.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #3713: 06 Sep 2012, 23:43 »

Jay Cutler på samme niveau som Big Ben?!? Nu må du liiiige. Især som Bears fan må du da være træt af, at han er sådan en tøsedreng. Cutler er desuden slet ikke nærheden af nogen af dem, der ellers bliver nævnt. Peyton er svær at bedømme endnu. Hvis han er som før sin skade er han og Rodgers de to bedste og så er Brees og Brady bag dem, ikke langt, men stadig lidt.

Jeg er ikke så meget inde i sporten, så jeg kan sidde og vurdere hvem der er bedst. Men hvor er Eli?

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #3714: 06 Sep 2012, 23:47 »

Jeg glæder mig meget til at skulle ind og se Titans-Patriots på søndag. Det bliver en fed oplevelse. Har allerede været inde og se en preseason kamp, det var Titans-Saints, men nu når det er ligaen bliver det ekstra fedt! Smiley

El Jefe
Gæst

« Svar #3715: 07 Sep 2012, 00:08 »

Jeg er ikke så meget inde i sporten, så jeg kan sidde og vurdere hvem der er bedst. Men hvor er Eli?
Jeg kommenterede bare på den del, jeg var utilfreds med. Wink Hvis Eli spiller som han gjorde i sidste del af sidste sæson er han helt oppe bag Brees og Brady.
Jeg har faktisk også svært ved at se Stafford på siden af Big Ben, men jeg kan heller ikke erindre, at jeg har set en eneste Lions-kamp sidste år, så det kan jeg ikke udtale mig om.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3716: 07 Sep 2012, 00:19 »

Fordi det er kommet på mode. Odd-predictions:

- Hvis Darrren McFadden starter 16 kampe, løber han for 2000+
- NE vinder suberbowl og Belichick går på pension
- Michael Vick bliver MVP
- Broncos går 6-10 (kun fedt hvis Peyton er healthy)
- Julio Jones griber for 1500+ og 10+ TDs
- Tim Tebow starter ved udgangen af oktober
- Aaron Hernandez får flere yards end Gronk
- Randy Moss scorer 10+ TDs
- Russell Wulson bliver OROY
- Shanagan laver en shanahanigans og starter Cousins i mindst én kamp, selvom Griffin er klar
- Shanagan starter 4 forskellige RBs
- Seahawks giver færre point op end 48'ers
- Jets går 5-11 og Cromartie er deres mest produktive WR
- Jsoh Freeman bliver smidt på bænken
- Dez Bryant bliver en top-3 WR
- Bowe og Baldwin bliver den mest produktive WR-duo
- Tannehill starter ikke efter week 4
- Patrick Peterson laver minimum 5 touchdowns

El Jefe
Gæst

« Svar #3717: 07 Sep 2012, 00:36 »

Fordi det er kommet på mode. Odd-predictions:

- Hvis Darrren McFadden starter 16 kampe, løber han for 2000+ Nej
- NE vinder suberbowl og Belichick går på pension Nej
- Michael Vick bliver MVP Nej
- Broncos går 6-10 (kun fedt hvis Peyton er healthy) Muligvis
- Julio Jones griber for 1500+ og 10+ TDs Muligvis
- Tim Tebow starter ved udgangen af oktober Nej
- Aaron Hernandez får flere yards end Gronk Muligvis
- Randy Moss scorer 10+ TDs Nej
- Russell Wulson bliver OROY No clue
- Shanagan laver en shanahanigans og starter Cousins i mindst én kamp, selvom Griffin er klar No clue
- Shanagan starter 4 forskellige RBs No clue
- Seahawks giver færre point op end 48'ers Nej - hvem er 48'ers btw? Wink
- Jets går 5-11 og Cromartie er deres mest produktive WR Nej
- Jsoh Freeman bliver smidt på bænken Nej
- Dez Bryant bliver en top-3 WRNej
- Bowe og Baldwin bliver den mest produktive WR-duo Nej
- Tannehill starter ikke efter week 4 No clue
- Patrick Peterson laver minimum 5 touchdowns Muligvis

For the lolz svarer jeg så lige på, hvilke af dem jeg tror kan ske.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3718: 07 Sep 2012, 00:55 »

Det' sjovt. Jeg vil gode smide det meste af min opsparing på at Broncos får flere end 6 sejre. Jeg tænker 10+. Hvis ikke 12+. Desuden er jeg helt sikker på Vick ikke bliver MVP. Han er lavet af glas, og starter ikke mere end 12 kampe i år. Tops. Uanset hvor meget RGIII fucker op, starter han hele sæsonen... Ikke mindst fordi han ikke fucker op. Cromartie bliver IKKE god som WR. Faktisk bliver han slet ikke WR.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3719: 07 Sep 2012, 09:36 »

Synes Broncos er yderst middelmådige udover Manning og taget deres schedule i betragtning, er jeg SIKKER på, at de i hvert fald ikke får 12. Men meningen med det er jo også bare, at skrive urealistiske ting ned og håbe på, at 2-3 af dem går hjem

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010