Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
27 Maj 2025, 12:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23571
0 Brugere, 754 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
simka
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
243
244
[
245
]
246
247
...
285
Forfatter
Emne: NFL (Læst 569973 gange)
SC30
Landsholdsspiller
Sv: NFL
«
Svar #3660:
28 Apr 2012, 15:26 »
Hvordan synes du, at Eagles' draft har gået? Umiddelbart synes jeg selv, at det ser rigtigt godt ud og er glad for, at man drafter godt forsvar i de første par runder. Har dog ikke rigtigt noget begreb om, hvor gode de egentligt er, da jeg aldrig har set dem, men kun hørte Mayock snakke om dem og rate dem. Handler om Cox (DT), Curry (DE) og Kendricks (ILB).
Desuden er jeg vild med, hvad Colts har draftet indtil videre. De skal nok få bygget noget stort og igen. Og Rams har da vidst fået sig et par trouble-corners.
Lavezzi
Gæst
«
Svar #3661:
28 Apr 2012, 15:39 »
Citat af: Riis 28 Apr 2012, 15:26
Hvordan synes du, at Eagles' draft har gået? Umiddelbart synes jeg selv, at det ser rigtigt godt ud og er glad for, at man drafter godt forsvar i de første par runder. Har dog ikke rigtigt noget begreb om, hvor gode de egentligt er, da jeg aldrig har set dem, men kun hørte Mayock snakke om dem og rate dem. Handler om Cox (DT), Curry (DE) og Kendricks (ILB).
Eagles har draftet rigtig godt. Helt klar en af vinderne. Især Mychal Kendricks er jeg stor fan af. En monster atletisk LB, super mod løbet. Minder mig meget om Curtis Lofton. Selv havde jeg håbet Falcons kunne hente ham ind, men det var ren ønsketænkning. Når I ikke kunne få Jenkins, så er Kendricks bestemt ikke noget at kimse af. Curry ved jeg ikke det store om, men kan forstå, at han passer godt ind hos jer.
Lavezzi
Gæst
«
Svar #3662:
29 Apr 2012, 17:16 »
Peter Konz, OG/C, Wisconsin, 55th:
Falcons tog helt klart BPA her og der kan ikke være nogen tvivl om, at Konz var BPA på det tidspunkt. Han var længe spået til at gå i midt første runde, men hans stock er faldet på det seneste både pga. skader, men også pga. hvem gider drafte en C så tidligt. Han er 6 ft 5 in (1.96 m) og vejer 314 lb (142 kg). Noget af et beast. Konz er, hvis han kan holde sig skadesfri, vores center for de næste +10 år. Han er kun 22. Denne sæson kommer han dog nok til at være vores startende right guard. Jeg kan godt lide Konz, han er by far den bedste C i draften og var da vi dradtede BPA. Derfor giver dette pick meget mening. Han har lidt af en skadehistorie, men i Atlanta kommer han til at spille for trænere der er rigtige gode til at forhindre skader. Jeg er sikker på, at Konz nok skal blive et hit i Atlanta, selvom alle hader at drafte O-line spillere tidligt, medmindre de hedder Matt Kalil eller David DeCastro.
Lamar Holmes, LT, Southern Miss, 91st:
Lamar 'mofo' Holmes, Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ved meget lidt ham. Han er et endnu større beast end Peter Konz: 6'6 og 325 pounds. Jeg har set én kamp med Holmes; Conference USA mesterskabskampen mod Houston Cougars, hvor Southern Miss noget overraskende vandt. Jeg lagde ikke specielt mærke til Holmes, for hvem sidder og holder øje med O-linen? Holmes dækker et kæmpe need. Sam Baker er en turrible LT, men Holmes kan bestemt ikke gå ind og starte fra day one, modsat Konz. Holmes er noget af et projekt. Falcons tradede ned, da de var ret sikre på, at de kunne dradte Holmes 91st overall. Vi fik et 5 runde pick ud af det og det er skam fint nok. Grunden til at Falcons var sikre på, at de kunne drafte ham var at han i de fleste mocks er spået til at blive drafted i 5/6. runde.
Jeg kan læse mig frem til, at Holmes ikke har den nødvendige hurtighed til at starte som LT og han generelt ikke er hurtig. Altså, alle college spillere skal vænne sig til hurtigheden i NFL: Det skal Andrew Luck, det skal RGII og det skal Lamar Holmes også. Og ja, manden er ikke hurtig, men han vejer lige under 150 kg og omkring 2 meter høj. Beast. Mange Falcons fans er sure over dette pick, da der var et par spillere ledlige som mange gerne så til holdet før Holmes. Lamar Miller, Brandon Thompson og Ladarius Green, for blot at nævne 3. Holmes er et projekt, men også noget af et projekt. Kan Falcons udvikle ham til en startende LT i ligaen, så bliver han et beast at komme forbi. Men igen, han er ikke et sexy pick og det gør mange skuffede, men man kan ikke komme uden om, at vores O-line behøver hjælp. Hjælp som både Konz og Holmes kan bidrage med.
Bradie Ewing, FB, Wisconsin, 157th:
Det er svært at betegne en FB som et sexy pick, men vigtigheden af dette pick er enormt. Falcons er tæt på deres cap loft og Ovie Mughelli står til at tjene 3$ millioner. Vi cutter Mughelli og måske også Mike Cox (Cox hehe). Ewing bliver vores starter på FB positionen. Ewing er en super bolcker, udover han skal hjælpe Michael Turner, skal han også hjælpe med at beskytte Matt Ryan, noget han bestemt et i stand til. Ligesom Mughelli har Ewing gode hænder og bliver et godt våben på små dump-off passes. Desuden, hvem elsker ikke en stor hvid fyr ved navn Bradie Ewing? Jeg gør i hvert fald: 245 lb (111 kg), han bliver ikke let at stoppe når han først kommer op i fart. Og ja, Ewing blokerede for Monte Ball. Nogen vil mene Ball har spillet OK de sidste par sæsoner for Wisconsin.
Jonathan Massaquoi, DE, Troy, 164th:
DE fra Troy University, er jeg den eneste der straks tænker DeMarcus Ware og Osi Umenyiora? Næppe. Jeg elsker det her pick og det er bestemt sexy. Massaquoi er rå, men han beviste hos Troy, at han godt kan komme ind til QB'en. På 2 år formåede han 128 tacklinger og 19.5 sacks. Bestemt godkendt. Massaquoi er desuden en hybridspiller. ER DE, men kan også rykkes tilbage som OLB. Thomas Dimitroff elsker den slags spillere. John Abraham er snart 35 og Ray Edwards skuffede sidste sæson. Massaquoi kommer ind hjælper med vores pass rush. Han mangler lidt speed, men bestemt en spiller som Falcons nok skal have det sjovt med at arbejde med. Lidt en downside at han allerede er 24 år. Han er ikke den bedste mod løbet, men her har vi allerede Spoon, Ray Edwards, Biermann osv. Jeg er sikker på, at med lidt held og hårdt arbejde, så skal Massaquoi nok blive en succes i Atlanta.
Charles Mitchell, DB, Mississippi State, 192rd:
Mike Nolan får en DB at lege med, det er han sikkert fint tilfreds med. Mitchell er rigtig god mod løbet, men mindre god i kastetspillet og det er selvfølgelig lidt noget hø når han er safety, men jeg tror og håber, at Nolan kan coache ham op i coverage, sådan så vi kan bruge ham på andre tidspunkter end bare typiske run downs. Mitchell kommer nok i det første stykke tid kun til at bidrage på special teams. Men hey, special teams vinder mesterskaber. Jeg havde gerne set os drafte Markelle Martin her, men Titans tog ham lige inden os. Mitchell er desuden vores første spiller fra SEC og han har bestemt SECspeed.
Travian Robertson, DT/NT, South Carolina, 249th:
Endnu en Gamecock til holdet. Det er ikke en rigtig draft uden at Falcons vælger en spiller fra South Carolina. Robertson er ja, en stor fyr: 6-4 og 303 lb. Han er, for at sige det ligeud, ret ringe i backfielden, men ok, han er også DT/NT. Personligt ser jeg ikke det store i Robertson. Han kommer til at roterer med Babs, Peter og vores andre DT's. Robertson ender nok på vores PS i hans første sæson, men omvendt er han en spiller der kun kan overraske. Jeg glæder mig til at se hvordan kan klare sig i camp.
Falcons har også signet en del UDFA (Undrafted Free Agent). I hvert fald hvis man skal tro Twitter. Falcons selv har ikke meldt noget ud, det gør de først mandag, men skal man tro Twitter, så er her bestemt et par spændende spillere.
James Rodgers, WR, Oregon State:
Jeg elsker James Rodgers, har set ham et par gange efterhånden. Han er bror til vores RB, Jacquizz Rodgers. James holder et hav af rekorder for Oregon State. Som hans bror er han ikke specielt stor, men det opvejer han med hurtighed og fantastiske hænder. Rodgers, hvis han kommer på holdet, bliver en god spiller at have på special teams, jeg tvivler på han vil have den store impact på holdet i denne sæson, men han er en der kan gøre sig gældende i fremtiden.
Dominique Davis, QB, East Carolina:
Havde håbet på Case Keenum, GJ Kinne eller Kellen Moore her, men vi draftede ingen af dem op eller samlede dem op efterfølgende, i stedet tog vi Dominique Davis ind. Han er en atletisk QB(ingen Vick sammenligning, tak), 4.58 på hans 40 yard dash. Han er desuden en stor fyr. 6'3", 221 pounds. Hans arm fejler heller ikke noget. Fun fact: Davis var Matt Ryans backup hos Boston College.
Louis Nzegwu, DE, Wisconsin:
Her bliver jeg lidt blød i knæene. Nzegwu er super hurtig og kan springe som kun Brent Grimes kan. Ligesom Massaquoi en hybridspiller der både kan spille DE og OLB. Han er ikke den store sackmaskine: 4.5 for Wisconsin denne sæson, alligevel flest på holdet i 2011 sæsonen. Han er ret undersized: 252 lbs. Især når man tænker på at han er 6'4. Nzegwu blev ikke drafted fordi han ikke deltog i NFL combinen, men nu er han blevet samlet op af Falcons, eller Badgers som vi nok bliver kendt som efter alle de Wisconsin-spillere vi har drafted. Jeg elsker ham på dette tape:
http://www.youtube.com/v/EF0QLoOtLlg
han skal bare have en plads på holdet. Om det så skal tage 7 år at gøre ham NFL-klar. Jeg er i hvert fald forelsket.
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #3663:
29 Aug 2012, 13:22 »
Citat
NFL-sæsonen nærmer sig, og på TV3+ glæder vi os usigeligt meget til at få det hele sparket i gang! Vi kommer til at sende NFL på en ny måde, som indebærer masser af action fra hele runden sideløbende med vores hovedkamp. Vi får også et par nye ansigter i studiet, som vi håber, I vil tage godt imod. Peter Palshøj er ny vært og Anders Risager er ny ekspert. De vil få selskab i studiet af Tommy Kjærsgaard og Henrik Levysohn.
Peter Palshøj som vært giver mig virkelig lyst til at blæse knoppen af mig selv. Kan virkelig ikke fordrage den mand.
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
«
Svar #3664:
29 Aug 2012, 13:29 »
What!? Anders Risager! Han er squ min gamle træner i amerikansk fodbold
En utrolig hyggelig fyr, ser meget frem til at se ham kommentere nfl fremover!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3665:
29 Aug 2012, 15:25 »
Var efterhånden ved at synes, at ham den foregående vært var fin nok.. har kun set Peter Palshøj til Formel 1 og der er han vel fin.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #3666:
29 Aug 2012, 15:48 »
Død over Palshøj mere elendig vært skal man lede efter
JRex
Ynglingespiller
«
Svar #3667:
29 Aug 2012, 16:14 »
Syntes det er ekstremt ærgerligt, ligesom nogle af jer andre, at Palshøj skal være vært... Men men men, så er det godt at fjernbetjeningen har en mute knap..
''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3668:
29 Aug 2012, 21:53 »
http://tv2sport.dk/luck-debuterer-for-colts-paa-dansk-tv
Øv. Havde satset på Browns - Eagles eller Falcons - Chiefs. I stedet for vi et blowout i Chicago. Nicely done, TV2sport. Resten af kampen ser dog ret nice ud.
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #3669:
29 Aug 2012, 22:09 »
Åh, vi kommer til at se så meget Luck og Peyton Manning på dansk tv <3
Ville også helst se Browns - Eagles. Shurmusy er altid en fornøjelse og Mychal Kendricks skulle ha' været et bæst i pre season.
«
Seneste Redigering: 29 Aug 2012, 22:11 af KyleBrotzman
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3670:
29 Aug 2012, 22:17 »
Citat af: KyleBrotzman 29 Aug 2012, 22:09
Ville også helst se Browns - Eagles. Shurmusy er altid en fornøjelse og Mychal Kendricks skulle ha' været et bæst i pre season.
Og det værste af det hele er, at siw sidder at river i sig selv bare ved tanken om Luck og Manning.
PEAST
Landsholdsspiller
«
Svar #3671:
29 Aug 2012, 22:33 »
Citat af: KyleBrotzman 29 Aug 2012, 22:09
Ville også helst se Browns - Eagles. Shurmusy er altid en fornøjelse og
Mychal Kendricks skulle ha' været et bæst
i pre season.
af det jeg fik set spillede han rigtig rigtig godt
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3672:
03 Sep 2012, 19:16 »
Er det nu man skal skrive, hvordan divisionerne ender, så man 5 måneder efter kan sidde og grine af sig selv? Sæsonen begynder trods alt kun om 2 dage i NY med Cowboys @ Giants 2.30.
NFC East
Eagles
Giants
Cowboys
Redskins
NFC West
49'ers
Seahawks
Rams
Cardinals
NFC South
Falcons
Saints
Panthers
Buccaneers
NFC North
Packers
Bears
Lions
Vikings
- playoffs: Eagles, Saints, Falcons, 49'ers, Bears og Packers.
AFC East
Patriots
Jets
Bills
Dolphins
AFC West
Chiefs
Chargers
Broncos
Raiders
AFC South
Texans
Titans
Jags
Colts
AFC North
Ravens
Steelers
Browns
Bengals
-playoffs: Chiefs, Chargers, Patriots, Ravens, Steelers og Texans.
NFC er loaded i år. Der er 2-3 potentielle SB-vindere i hver af East, North og South. Valget faldte på Giants og Lions, men det kunne ligeså godt være Bears, Saints eller Eagles, som ikke går videre. Derudover tror jeg, at Griffin bliver ROY og Rodgers MVP. Årets overraskelse bliver Chiefs, som sidste år virkeligt havde mange skader. De kommer tilbage i år. Skuffelsen bliver Manning og Broncos, som ikke når til playoffs.
blomvikings
Manager
«
Svar #3673:
03 Sep 2012, 19:26 »
Er enig med dig langt hen ad vejen faktisk
Dog ser jeg Lions som værende stærkere end Bears, og derudover tror jeg ikke Colts bliver sidst faktisk
Og jeg er da ked af at se Vikings som 4'er i din forudsigelse, men det ender jo nok sådan :/
Tror desværre Packers vinder i år, tror virkelig Benson bliver en gevinst for dem.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3674:
03 Sep 2012, 19:33 »
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Vikings bliver ligaens ringeste hold. 2-14, højest 3-13
Packers er altid farlige, men jeg vil påstå, at alle kan vinde over alle i NFC i år. Det bliver vanvittigt tæt. AFC er dog i mine øjne kun en kamp mellem Ravens, Pats og Texans.
Sider:
1
...
243
244
[
245
]
246
247
...
285
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »