home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533040 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #120: 15 Dec 2006, 21:30 »

Også her, man er sgu nødt til at se det live NÅR han slår rekorden, det bliver stort

Det er man sku.. Det bliver sku stort. Lige før man skulle optage det Cool

Tror også de går helt amok i NFL studioet(stave) når han sparker de nødvendige point. Uha det bliver sku godt..

Metsu1
Manager

« Svar #121: 15 Dec 2006, 21:39 »

Det er man sku.. Det bliver sku stort. Lige før man skulle optage det Cool

Tror også de går helt amok i NFL studioet(stave) når han sparker de nødvendige point. Uha det bliver sku godt..

Glæder mig til overraskelsen i studioet og samtidig er jeg nødt til at uddele lidt ros, for NFLming er bare for fed, ham kommer jeg sku til at mangle, nær NFL er færdig på Zulu næste sæson. Den mand er bare for sjov  funny

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #122: 15 Dec 2006, 21:58 »

Glæder mig til overraskelsen i studioet og samtidig er jeg nødt til at uddele lidt ros, for NFLming er bare for fed, ham kommer jeg sku til at mangle, nær NFL er færdig på Zulu næste sæson. Den mand er bare for sjov  funny

Enig.. han er det hele værd.. han er sku super. han vil blive hårdt savnet og det ville alle på Zulu som har det mindste med NFL at gøre.. det kommer viasat aldig til at leve op til..

Ja overraskelsen ser jeg også frem til.. bare de ikke smider tøjet Ubeslutsom NFLming var jo godt igang i søndags Forlegen

Metsu1
Manager

« Svar #123: 15 Dec 2006, 22:32 »

Tænker du på Travolta stuntet  Grin

Jeg tror vi kan være ganske rolige, det er trods alt stadig rimelig civiliserede mennesker, der er i det studie  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #124: 15 Dec 2006, 22:42 »

Tænker du på Travolta stuntet  Grin

Jeg tror vi kan være ganske rolige, det er trods alt stadig rimelig civiliserede mennesker, der er i det studie  Thumbs Up

Ja jeg ved ikke lige hvad der skete der. de er sku ikke for kloge Wink

Nej det er de jo.. men uha det bliver godt.. spændingen er stor allerede nu.. forsatan da det bliver godt. Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #125: 15 Dec 2006, 22:47 »

Ja, jeg ville ønske det var i nat, jeg er lige i humør til at sidde oppe og se ham nappe rekorden  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #126: 15 Dec 2006, 22:50 »

Ja, jeg ville ønske det var i nat, jeg er lige i humør til at sidde oppe og se ham nappe rekorden  Opstemt

Enig. Det ville være godt.. Skal dog på arbejde imorgen 09.30 så det passer mog fint at det først er imorgen nat at kampen spilles.. så kan man lige få sovet ud efter kampen Opstemt

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 16 Dec 2006, 12:13 »

Kan nogen hjælpe mig. Jeg regner nemlig med at optage den fantastiske kamp i nat.

Men jeg kan se på www.tvguide.dk at kampen starter kl. 02.00, men hvornår stopper kampen?? Er der nogen der kan huske hvor lang tid sådan en kamp den plejer at vare??

Håber I kan hjælpe mig.

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Heitmann
Gæst

« Svar #128: 16 Dec 2006, 12:52 »

3 timer ca.
Sæt den på 3 timer og 30 minutter det må være nok !

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 16 Dec 2006, 15:51 »

3 timer ca.
Sæt den på 3 timer og 30 minutter det må være nok !

Okay, super. Tak skal du have Smiley

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Heitmann
Gæst

« Svar #130: 16 Dec 2006, 16:47 »

Er der egentlig nogen der kender en hp hvor man kan købe nfl-trøjer ?

Metsu1
Manager

« Svar #131: 16 Dec 2006, 18:24 »

På den her hjemmeside har de nogle stykker

http://www.prowear.dk/nfl_merchandise/caps_da/

Heitmann
Gæst

« Svar #132: 16 Dec 2006, 18:28 »

Jeg takker !

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #133: 17 Dec 2006, 12:43 »

Er der egentlig nogen der kender en hp hvor man kan købe nfl-trøjer ?

Der er også en anden danske side.

http://www.nflshop.dk/shop/

Så var det jo også i nat at danske Morten Andersen tog rekorden som den mest scorende spiller i NFL nogensinde.. Fed kamp som havde det hele lige pånær en Falcons sejr Skuffet

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 18 Dec 2006, 20:41 »

Pittsburgh Steelers fan, blev for et par år siden da NFL kulturen haglede ned over folkeskole klassen Smiley Dengang med Betis o.s.v, et superhold med mange rutinerede kræfter og store upcomings.

Bare en skidt sæson indtil videre, nu er Ben R dog ved og komme igang, så må vi håbe de kan tage en Wild Card plads, 37-3 mod Panthers igår, sådan Ben og co.

Så kampen i lørdags, ikke den bedste kamp nogensinde, men ganske underholdende. Hvis kampen er lidt kedelig, så kan Vick altid få lidt gang i den.

Nogen der så Titans mod Jaguars igår? Shit Titans lige pludselig kommer fra ingenting, og pacman owner jo bare alt, fornøjelse og se Titans blomstre op igen efter 2 år i ingenting.

Det er ærgeligt at Tv2/Zulu ikke engang nåede og komme ind i forhandlingerne om NFL, sådan er det jo. Men og matche Viasat er måske også lidt optimistisk. NFLming har ikke forlænget kontrakt med Tv2, så det kunne se ud til han skal over til Viasat, mon ikke han tager brormand med?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010