home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 495284 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4185: 20 Mar 2014, 23:33 »

Men han tager til Seahawks.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4186: 20 Mar 2014, 23:53 »

Hvor tror I DeSean Jackson ender? Kunne være ren greatness med ham i Patriots!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4187: 21 Mar 2014, 08:43 »

Hvor tror I DeSean Jackson ender? Kunne være ren greatness med ham i Patriots!

Har lidt ambivalente følelser omkring DeSean Jackson. Da jeg lidt håber på at han bliver i Eagles, men han bliver alt for dyr iforhold til hans niveau, hvis han får en ny kontrakt, så en trade med ham, kunne være meget dejligt. Samtidigt er han ved at blive lidt for diva-agtig. Men som Eagles fan og Patriots hader, håber jeg virkelig ikke han ender i Patriots. Men kunne faktisk godt se ham ende i Panthers, det ville være mit bedste gæt.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2014, 08:47 af Tuxtla » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4188: 21 Mar 2014, 08:58 »

Ville ikke sige nej til DeSean i Patriots to be honest.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4189: 21 Mar 2014, 11:32 »

Ville ikke sige nej til DeSean i Patriots to be honest.

Maybe.. Det han bringer til holdet er jo åbenlyst, med hans hastighed og generelle talent på positionen.

Det der er et lidt problem er den diva attitude han har. Det er tidligere set folk der er kommet dertil har kunne opføre sig ordentligt (talib som den seneste).. Jeg har lidt blandede følelser over det..
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4190: 21 Mar 2014, 11:40 »

DeSean Jackson er en playmaker som mange hold ville have stor glæde af, men han er dyr og vil formentlig selv til et hold som udover at give ham en god hyre har muligheder for at være med helt fremme i de kommende sæsoner. Derfor ville Patriots være et godt match, men som der også er nævnt må det lige være noget for Panthers at sikre sig en ny førstereceiver efter de i den grad mangler på den position.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4191: 26 Mar 2014, 21:45 »

Men han tager til Seahawks.
Sup, bro.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4192: 26 Mar 2014, 22:48 »

Sup, bro.

Hehe.
Alle laver fejl.

Han havde vel bare lyst til at blive i NFC North.

Det ser forresten nu ud til at DeSean Jackson bliver i Eagles. Men rygterne siger at det nu er Evan Mathis fra Eagles der er på vej væk. Hvilket jeg egentlig synes er en del værre end at DeSean ryger væk.
« Seneste Redigering: 26 Mar 2014, 22:53 af Tuxtla » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4193: 24 Apr 2014, 19:50 »

I går blev Falcons' schedule released, og jeg har lavet et way too early bud på vores record for 2014-sæsonen, men whatever. Det er stadig pikke lang tid til draften, og jeg keder mig.

Week 1: VS New Orleans Saints
Sidste år startede vi ude mod Saints, og i år møder vi dem hjemme i vores sæsonåbner. Kampene mod NOLA er altid 50/50 og hjemmebanenfordelen kan komme til at gøre forskellen. Jeg er dog pessimist og siger, at Saints DBs får lukket ned for Julio.
L

Week 2: @Cincinnati Bengals
Straight up. Geno er en bad man, og det samme er Vontaze. Hjemme kan vi nok godt slå dem, men ikke i Cincy. Bad men all around
L

Week 3: Tampa Bay Buccaneers
Ugh, 0-2 og en TNF kamp mod BUCS. Ligesom Cincy har Bucs en to bad men i McCoy og David, men Bucs er et hold som vi skal slå, selvom jeg ikke har stor tiltro til os.
W

Week 4: @Minnesota Vikings
Ugh, det ene år, hvor vi rejser til Minnesota og så spiller de udendørs. Ugh. Falcons har investeret mange penge i deres run defense, og jeg tror, at drengene kan stopppe AP, Toby (ik) og resten af deres bad men. Trufant mod Patterson bliver en awesome duel.
W

Week 5: @New York Giants
Sidst vi mødte THE New York Giants, slog vi dem 34-0. Det gør vi næppe denne gang, og vi har, ligesom Bave, bad memories fra NYNY, men vi skal stadig slå Giants, selvom de har opgraderet deres hold en hel del.
W

Week 6: Chicago Bears
Cut 'em Cutty! Bears er no joke, seriøst. Brandon Marshall og Alshon Jeffery er the truth. Eneste duo jeg mener, er bedre end Roddy og Julio. Heldigvis er det ikke i CHI-town, men jeg tror alligevel at Bears har vores nummer.
L

Week 7: @Baltimore Ravens
Take a bow, Flacco. Du er stadig trash, men take a bow. Sidst vi mødte Ravens riggde vi os til sejren, og what a game det var. Ravens er også et hold vi skal slå, selvom vi møder dem i Baltimore, hvor chancen for at en af vores spillere bliver skudt er 40% større end normalt.
W

Week 8: Detroit Lions
Ugh, hvor jeg hader den her kamp. Fucking London. NFL-kampe i London skal bare stoppe. Og vi mister endda en rigtig hjemmebane kamp på den. Suh er en bad man, Fairly er en bad man, Calvin Johnson er en bad, bad man, Stafford er aight og Chris Houston er bare plain bad. Ser os gerne vinde den her, men tror The D er too much to handle. Lorte London.
L

Week 9: Bye Week
Speedin'

Week 10: @Tampa Bay Buccaneers
Direkte fra en bye week skal vi slå Tampa. Stadig to bad men i McCoy og David, men resten er kinda ew.
W

Week 11: @Carolina  Panthers
Yeah, no way in hell vi slår Panthers. De har kun én mand på deres D, som ikke er en bad man, og det er Thomas DeCoud. Det skulle dog ikke undre mig, hvis han ud af det blå blev en bad man med det pass rush.
L

Week 12: Cleveland Browns
Please.
W

Week 13: Arizona Cardinals
Matt Ryan kaster altid en milliard ints mod dem, og det gør han sikkert igen. Kampen er også i Arizona. Av, av, av.
L

Week 14: @Green Bay Packers
Yeah, den her ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skal kalde, men kampen er i december og i Green Bay, så lad os give den til Packers, why not?
L

Week 15: Pittsburgh Steelers
Steelers virker kun til at være et hold, der er på vej nedaf, lidt ligesom Atlanta, men vil mene, at de har det slemmere end os, så vi napper en sejr i en meget, meget, meget ligegyldig kamp.
W

Week 16: @New Orleans Saints
Kampen bliver nok tættere end den burde være, men jeg ville aldrig gå mod Saints på hjemmebane.
L

Week 17: Carolina Panthers
Nope, nope, nope. Bad men all around. Be gentle, Greg.
L

Så jeg har os til at gå 7-9, hvilket vil sige, at vi ikke kommer i slutspillet, og Mike Smith bliver fyret. Oh happy day. Dimitroff må dog gerne blive. Jeg frygter lidt the Scott Pioli show tbh.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4194: 10 Maj 2014, 17:57 »

Jeg synes personligt i forhold til mange skeptikere at Eagles draft egentlig har været fin nok indtil videre. I 1. runde tog de Marcus Smith, som man nok godt kunne have fået i 2. runde, så lidt skuffende var det. Men kan ikke lige helt se hvad ellers Eagles skulle have taget, fordi Calvin Pryor og HaHa Clinton-Dix, var jo første prioritet. Men da de begge blev taget inden Eagles havde chancen. Pryor kunne ellers have været lækkert, men ham tog Jets noget overraskende. HaHa Clinton Dix kunne også være virkelig godt, men der skulle Eagles trade sig up for at have nogen chance, da alle vidste at ham ville Packers ikke lade slippe forbi.

Men altså Marcus Smith kommer nok til at passe godt ind i Eagles forsvar ved siden af Trent Cole og Connor Barwin. Jeg glæder mig til at se Marcus Smith i aktion. I 2 og 3 runde valgte Eagles to WR. Jordan Matthews og Josh Huff. Jordan Matthews er fætter til Jerry Rice. Ikke at det betyder noget, men ret sjov fact. Men altså Jordan kommer til at overtage Jason Avant's plads som slot-receiver. Jeg glæder mig til at se Jordan i Eagles trøjen, i interviewet lige efter han blev taget og da han gik op på scenen, kunne man se at det var meget emotionelt for ham og hvor glad han var for at blive draftet af Eagles. Han er virkelig stærk og var også tied 1st i reps med 22. Han havde også en overraskende hurtig 40-yard dash i forhold til hvor stærk han er. Han kommer nok til at spille lidt i samme stil som Jason Avant, dog kommer han nok til at være en del bedre efter catch end Avant. Josh Huff er en spiller der spillede som receiver hos Oregon, Chip Kellys gamle hold. Hvilket nok også er en grund til at de valgte ham, men har ikke så meget at sige om ham, kender ham ikke rigtig. Men så vidt jeg har læst mig frem, så spiller han ret godt både inside og outside. Så nu burde de være godt tilpas på WR positionen. Glæder mig til næste sæson, hvor Eagles offence kommer til at score vanvittig mange point og glæder mig til at tage nogle Eagles spillere i Fantasy. (Foles, McCoy, Maclin, Cooper, Sproles, Matthews, Celek og Ertz)

I runde 4 hentede de cornerbacken Jaylen Watkins, som er storebror til Sammy Watkins. Jeg tror at Jaylen kommer til at klare det godt som cornerback, han er dog en spiller som sagtens kan spille som safety og kan spille al slags special teams. Jeg havde før draften aldrig hørt om spilleren, men efter at have læst hurtigt, så bliver det spændende at følge ham i Eagles trøjen.

Det er stadig pikke lang tid til draften, og jeg keder mig.

Hvad synes du om Falcons draft indtil videre?
« Seneste Redigering: 10 Maj 2014, 19:06 af Tuxtla » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4195: 12 Maj 2014, 19:21 »

Hvad synes du om Falcons draft indtil videre?
Vælger at svare nu, da jeg ikke kan lide at bedømme en draft indtil den er færdig.

For at forstå Falcons' draft skal man kigge tilbage til week 1, hvor Saints' safety, Kenny Vaccaro, lavede et late hit på Matt Ryan. Ingen fra Falcons' O-line eller hold var ovre og vise Vaccaro, at den slags gør man ikke. Dette førte til, at en unavngivet spiller (Roddy White eller Tony Gonzalez), var ude og kalde vores O-line for en folk punkes. Efter sæsonen var vores ejer, Arthur Blank,  også ude og sige, at han var meget skuffet over, at ingen kom hen og forsvarede Ryan. Derfor var det helt store mål for FA-perioden og draften, at Falcons skulle være større, stærkere og mere mean på begge lines.

Vores GM, Thomas Dimitroff, drafter ikke spillere med character concerns. Dette er han dog gået væk fra i dette års draft. Prince Shembo er en spiller, som mange hold har haft taget af deres draft board pga. den sag på Notre Dame, som han var involveret i. Ra'Shede Hageman er den første spiller, som TD har draftet, der han været anholdt.

Med hensyn til selve draften er jeg ganske tilfreds. Jake Matthews er den typiske franchise LT. Hans upside er ikke lige så stor som Greg Robinsons, men lige nu er han den mest NFL klar af de 2. Jeg er lidt nervøs for, at ham måske er for soft.
Citat
"There was a lot of trash-talking," Ealy said. "Both of us. And that's not like him, so I took him out of his comfort zone."
Det er ikke slags man har lyst til at høre om en spiller, der kommer til at stå over for Cam Jordan, Charles Johnson, Greg Hardy og naturligvis også Ealy selv. Men med tilgangen af J.Matthres og Jon Asamoah (FA fra Kansas City), så har Falcone en ganske fin O-line, der burde beskytte Matt Ryan meget bedre end i 2013.

Mange mener, at vi reachede med vores valg af Dezmen Southward fra Wisconsin i tredje runde. Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg hæfter mig bare ved, at han fysisk har alle værktøjerne til at blive en rigtig god FS i NFL. Han er rigtig hurtigt. En 40 time på 4.38, en meget sikker tackler og han har aldrig misset en kamp i sin college tid. Han er dog meget råd.

Davone Freeman var nok den mest kompeltte HB i draften. Han kan skaffe yards, han kan gribe bolden og han god i pass protection af en HB at være. Dette gør, at når han er inde, så afslører Falcons ikke, om de har tænkt sig at løbe eller kaste bolden.

Resten af valgene ved jeg ikke det store om. Jeg ved, at Yawin Smallwood, som vi tog i 7. runde, var spået af mange til at gå i 3-4. runde. Prince Shembo har en lidt kedelig forhistorie. Han var indblandet i en rape-suicide skandale på Notre Dame. Han blev aldrig anmeldt eller noget, men det er stadig en ubehagelig bagage han kommer med. Tyler Starr kommer med en swagger og toughness, som Falcons' D generelt har manglet. Fælles for de LBs som Falcons tog i draften (de to 4 med deres 4 sidste picks) er, at de er no bullshit spillere.

Den spiller, fra vores draft, som jeg er mest vild med fra vores draft, er dog Ra'Shede Hageman fra Minnesota. Han er, efter Clowney, det største atletiske freak i draften. Han er meget rå, men hvis Falcons kan udvikle ham rigtig (pls pls pls), så kan han blive lige så dominerende som Suh. I morges læste jeg en længere artikel på SB Nation om hans forhistorie. Det er en utrolig velskrevet artikel og jeg blev en smule rørt, mens jeg læste den. Hageman er en person, som man kun kan unde alt det bedste. Han kommer til at spille DE i vores 3-4 hybrid system sammen med Tyson Jackson og Paul Soliai.

Jeg vil give Falcons' draft en grade på B+.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4196: 02 Jul 2014, 18:54 »

Jeg har lige et lynhurtigt spørgsmål til folk. Gider ikke til at oprette en ny tråd for det, da jeg kun lige har dette spørgsmål, og jeg ikke kunne finde en tråd omkring Baseball.

Jeg har lige været inde og se det program her omkring Los Angeles Dodgers - http://losangeles.dodgers.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=la#y=2014&m=7&calendar=DEFAULT

Og det ligner at de ofte spille kampe 4 dage i træk, kan det passe? Eller er det opvarming man kan købe billeter til at se eller sådan noget lignede. Synes bare det lyder underligt hvad man er vant til ved andre sportsgrene. Også at det ofte er mod samme hold 3-4 gange i træk? Er der nogen som ved en lille smule om Baseball som kan give en forklaring på det? :-)
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4197: 02 Jul 2014, 20:03 »

Jeg har lige et lynhurtigt spørgsmål til folk. Gider ikke til at oprette en ny tråd for det, da jeg kun lige har dette spørgsmål, og jeg ikke kunne finde en tråd omkring Baseball.

Jeg har lige været inde og se det program her omkring Los Angeles Dodgers - http://losangeles.dodgers.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=la#y=2014&m=7&calendar=DEFAULT

Og det ligner at de ofte spille kampe 4 dage i træk, kan det passe? Eller er det opvarming man kan købe billeter til at se eller sådan noget lignede. Synes bare det lyder underligt hvad man er vant til ved andre sportsgrene. Også at det ofte er mod samme hold 3-4 gange i træk? Er der nogen som ved en lille smule om Baseball som kan give en forklaring på det? :-)

I baseball spiller de rigtig mange Kampe I for hold til Andre sports grene, og 4 gange imod samme modstander er helt normalt;)

Det kan ofte være meget tætte kampe så derfor skal der flere til for at skille sig ud..
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4198: 02 Jul 2014, 20:19 »

Jeg har lige et lynhurtigt spørgsmål til folk. Gider ikke til at oprette en ny tråd for det, da jeg kun lige har dette spørgsmål, og jeg ikke kunne finde en tråd omkring Baseball.

Jeg har lige været inde og se det program her omkring Los Angeles Dodgers - http://losangeles.dodgers.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=la#y=2014&m=7&calendar=DEFAULT

Og det ligner at de ofte spille kampe 4 dage i træk, kan det passe? Eller er det opvarming man kan købe billeter til at se eller sådan noget lignede. Synes bare det lyder underligt hvad man er vant til ved andre sportsgrene. Også at det ofte er mod samme hold 3-4 gange i træk? Er der nogen som ved en lille smule om Baseball som kan give en forklaring på det? :-)

Nu er Baseball jo ikke så fysisk hårdt, så derfor kan man sagtens spille flere dage i træk. Man får i hvert fald masser af hvile under kampene.

Og da en Baseball-sæson er 162 kampe på 6 mdr (ca. 180 dage), og det er bare regular season, så skal programmet jo være noget sammenpresset. Og det er altså ikke unormalt at man spiller 15-20 dage i træk og kun har 1 dags pause inden en ny bunke kampe i træk. Man kan endda komme ud for at skulle spille en såkaldt doubleheader hvor man spiller 2 gange mod hinanden på samme dag.

Plus man spiller mod samme hold flere gange i træk for at undgå at skulle flyve dagligt. Så når man nu spiller så mange kampe mod hinanden, så lægger man 3-4 kampe i træk mod samme hold når man nu er der.


EDIT:

 Sådan var programmet sammensat i 2013:

19 games × 4 opponents in own division (76 games)
6 or 7 games × 10 opponents in other divisions within league (66 games)
20 inter-league games
= 162 games
« Seneste Redigering: 02 Jul 2014, 20:39 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4199: 17 Aug 2014, 14:44 »



Back to back plays. Han er så meget bedre end resten. Det er not fair at all.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2014, 14:48 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010