home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 495297 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4170: 17 Nov 2013, 20:51 »



Han bliver så pæn i en Falcons-uniform.

Alle kan vel pt forstærke nfls vel nok dårligste hold Peace
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4171: 17 Nov 2013, 21:00 »

Det er ikke engang tæt. Vi er med afstand det dårligste hold i NFL.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4172: 04 Jan 2014, 23:38 »

Så starter playoffs i morgen! Packers vs 49'ers skal jeg helt klart se. Smiley

Har set em del af Green Bays kampe i år i og med jeg bor i området, men jeg må indrømme, at dette er den første amerikanske fodboldkamp, jeg glæder mig til. Og det ser jo ud til, at det skal blive voldsomt koldt her, så mon ikke det er en fordel for Rodgers og co.

Og forhelvede hvor går de amok herovre med the Packers, haha, i går var der dress up-day på skolen med Green Bay-gear pga. kampen i morgen. Lige lovligt overdrivelse  Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4173: 04 Jan 2014, 23:43 »

Synes du skal slå over på tv3+ hvis du mener at playoff starter i morgen Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4174: 04 Jan 2014, 23:44 »

Synes du skal slå over på tv3+ hvis du mener at playoff starter i morgen Wink

Hold nu kæft man, hvor er jeg dum.... Obvoius, at jeg kun følger ét hold. Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4175: 15 Mar 2014, 12:12 »

Så er der allerede godt gang i Free Agency signings, og jeg synes der har været nogen ret utrolige nogen indtil videre. Man kan hvertfald tydligt mærke på fx Broncos at de går all-in næste sæson. Efter Seahawks sejr, så har mange hold valgt at begynde at gå mere ind på deres defence og lave det stærkt, kan man se ud fra manges free agency signings.

Broncos er nok dem der indtil videre ser stærkest ud på papiret efter de her par dage. De har signet Aqib Talib, TJ Ward og DeMarcus Ware. Tre utrolig gode spillere, som gør at Broncos nok kommer til at blive AFC Champions favoritter i år. Deres hold ser virkelig stærkt ud og de går all-in. Jeg sætter nok en 100-lap på dem til næste sæson.

Andet end det har der været nogle gode singings rundt omkring i ligaen. New Orleans Saints har skaffet sig Jairus Byrd fra Bills, det bliver meget spændende at følge ham næste sæson i Saints, havde ellers håbet at mit hold Eagles havde taget ham, men de har tilgengæld skaffet en hel masse andre secondarys bl.a. Malcolm Jenkins. Secondary feltet er meget stærkt i Free Agency synes jeg. Hvor Patriots også har hentet Darrelle Revis fra Bucs. Så må man se om han kommer til at spille bedre end Aqib Talib, hvilket jeg tvivler på, da han var virkelig god for Pats sidste sæson. Så har Bears også hentet to gode pass rushers i Lamarr Houston og Willie Young.

Hvis man også kigger på offence, så har der også været nogle spændende træk her, hvor Sproles er hentet til Eagles - hvilket bliver meget spændende, da Shady og Sproles er de to eneste rb's siden 2011 der har grebet over 150 bolde. Så har Colts også hentet Hakeem Nicks her i nattens løb. Lions har hentet Golden Tate, som en makker for Calvin Johnson. Mange siger at han er den perfekte løbemakker for Megatron. Så har Ravens skrevet under med Panthers WR Steve Smith. Eric Decker har også skrevet med Jets, og det tror jeg ikke kommer til at gå særlig godt.

Men der er stadig massere af spillere tilbage, og der har også været mange andre signings end dem skrevet her.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4176: 15 Mar 2014, 13:39 »

Synes helt klar vinderne af FA indtil videre er Bucs, Broncos og Bears. Angående mit eget hold Chargers, er der ikke så meget at sige. Vi har hverken hentet en DT eller CB som vi den grad mangler, i stedet har vi kun hentet en masse spillere ind til dybden også overbetalt for Donald Brown som kommer til at være 3. RB. Jeg er ikke tilfreds.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4177: 15 Mar 2014, 13:50 »

Der er ikke rigtig den type af spillere chargers mangler i FA tilbage. I skal have en playmaker, atletisk dygtig cornerback, og det finder i efterhånden kun i draften, medmindre i vil tage chancen i FA, og det tror jeg er det forkerte valg.

Som DT mangler i en run stopper,og der er der ved kun at være henry melton tilbage. Men hvor god er han efter sin lange skade? Igen, vil jeres bedste bud være at tage en af de mange rigtigt dygtige tackles i draften, og der kommer nogle af dem til at være tilgængelige i anden runde, når i vælger igen Smiley

Jeg selv er lidt i ekstase over patriots! Opstemt (pats fan). Revis er en top notch signing, og kan mange af de samme ting som Aqib Talig kunne, og maybe er han bedre næste sæson? Desuden kommer Brandon Browner også til, og hvis kan finde formen fra 2011 er han super! :p lækker lækker forstærkning i secondary. Nu må vi se hvad de gør med de andre positioner, men indtil videre er jeg glad Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4178: 15 Mar 2014, 14:32 »

Den kommende NFL sæson skal sgu nok blive fed...
Glæder mig personligt til at se MR. Johnny Football i action.
Mest for at se om al den hype der har været omkring han hele den forgangne sæson i college football virkelig er fortjent (synes jeg personligt den er) men glæder mig også til at se hvordan hans første tid i NFL kommer til at være.
Men glæder mig også til at se Mike Evans (der var et af Johnny Football's yndlings våben i college) klarer sig.

Det skal også nok blive fedt at se hvordan mange af de FA signings der har været kommer til at klarer sig.
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4179: 20 Mar 2014, 23:16 »

Seahawks defence kommer endnu en gang til at være helt vildt. De har lige signet Jared Allen fra Vikings, hvilket er en kæmpe signing. Kæmpe navn. Bliver meget spændende næste år at se, hvor langt de kan komme. Lige før man kan kalde dem NFC favoritter.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4180: 20 Mar 2014, 23:17 »

He aight.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2014, 23:21 af Giannis Antetokounmpo » Logged

Bünyamin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4181: 20 Mar 2014, 23:23 »

Lige før man kan kalde dem NFC favoritter.

Sådan noget kræver satme mod at sige.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NFL
« Svar #4182: 20 Mar 2014, 23:24 »

det er desuden ikke officielt endnu.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NFL
« Svar #4183: 20 Mar 2014, 23:25 »

Seahawks defence kommer endnu en gang til at være helt vildt. De har lige signet Jared Allen fra Vikings, hvilket er en kæmpe signing. Kæmpe navn. Bliver meget spændende næste år at se, hvor langt de kan komme. Lige før man kan kalde dem NFC favoritter.
De har da ikke fået ham endnu? Seneste nyt er da, at han har forladt Seattle uden kontrakt..
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NFL
« Svar #4184: 20 Mar 2014, 23:26 »

De har da ikke fået ham endnu? Seneste nyt er da, at han har forladt Seattle uden kontrakt..

Mine kilder var lårt.  Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 285 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010