home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581364 gange)
Tavares
Manager

Sv: NFL
« Svar #2415: 20 Jan 2009, 12:05 »

Bruno Caboclo. Siger det bare.

United-styrer
Gæst

« Svar #2416: 20 Jan 2009, 15:56 »

Ligesom Yessir siger - Det kan du godt glemme!  Wink

Men jeg vil anbefale firstdown.dk (Gæt selv hvorfor) crazy

Med al respekt så kan der vel ikke herske nogen tvivl om, at draftday.dk pt. er Danmarks NFL-portal nr. 1 Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2417: 20 Jan 2009, 15:56 »

Kan du ikke lige svare på det sidste indlæg på forrige side?  Smiley

Vil lige se om jeg kan forstå din tankegang

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #2418: 20 Jan 2009, 16:06 »

Med al respekt så kan der vel ikke herske nogen tvivl om, at draftday.dk pt. er Danmarks NFL-portal nr. 1 Smiley

Hehe det kommer helt an på hvad man går efter Smiley
Kommer du ind for at læse nyheder, så giver jeg dig helt ret i, at draftday er bedre. Det er blandt andet noget at det vi vil ændre til næste års sæson.

Debat forummet synes jeg vi er rimelig godt efter. Især for nye brugere, da draftdays henvender sig til mere erfarene og "nørdet" brugere.

Desuden har vi jo en quiz om ugen med gavekort på højkant, og vi har også haft nogle store gevinster på spil, igennem picks, begge dele ved jeg sige vi er langt foran draftday. Hos os kan brugerne også lave deres egen powerrank, ligesom vi har fået en computer til at lægge alle de matematiske muligheder osv sammen, og lavet den bedste powerrank.

Hos os er der også mulighed for at indsende sin egen nyhed, så kunne du tænke dig at se din profilnavn ved en nyhed, så skriver man skam bare en nyhed (Vi vudere selvfølgelig inden den bliver smidt ind, om den har kvaliteten til det). Du har desuden også mulighed for at lave din egen blog, og dermed forsøge at få en debat igennem med lige hvad du vil.

Så jeg synes det er nogenlunde lige, men grundet draftdays nyhedsmængde og college (noget vi har valgt ikke at tage med i første sæson, da alligevel kun omkring 5% af de danske seér til NFL interessere sig for det) er de lidt foran. Det er forhåbentlig ændret til næste sæson.

Det synes jeg er meget godt gået af en helt ny side  Smiley

Tavares
Manager

« Svar #2419: 20 Jan 2009, 16:18 »

Urlacher:
Kan godt se hvad du mener. Havde ikke rigtig tænkt på Ryans deffensive krafter. Jeg er bare lidt bekymret for vores offensiv, da jeg ikke ved, om han kan noget offensivt. Men vores OC (Offensiv Cordinator) Brian Schottenheimer, kan forhåbenlig lære ham noget. Gholston, Harris, Pace og Barton, bliver godt nok, farlige næste år. Især hvis de vælger at spiller 3-4, som de har gjort, de sidste to/tre år. Wink.

Newton Heath
Manager

« Svar #2420: 20 Jan 2009, 16:29 »

Så fik jeg langt om længe oprettet en profil under FirstDown.dk, og det er selvfølgelig under navnet "Newton Heath". Så alle der skulle have en bruger derinde må da hellere end gerne tilføje mig til vennelisten.  Smiley

Tavares
Manager

« Svar #2421: 20 Jan 2009, 16:41 »

Så er jeg os' inde på FD. Smiley.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #2422: 20 Jan 2009, 17:06 »

er ikke helt inde i NFL men ser mange af kampene og vil gerne vide hvornår Super Bowl kommer i år?

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2423: 20 Jan 2009, 17:08 »

1 februar Wink

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2424: 20 Jan 2009, 17:09 »

Kan nogen forklare mig hvad Firstdown.dk går ud på? Smiley

Shaft
Manager

« Svar #2425: 20 Jan 2009, 17:21 »

Er glad for at i har valgt at lave en bruger på firstdown.dk, det vil i ikke fortryde Smiley

I kan finde mig derinde, enten under "kontakt" eller bare generalt i forummet. Jeg går selvfølgelig under mit borgerlige navn, Lars Aanæs.

Kan nogen forklare mig hvad Firstdown.dk går ud på? Smiley

Firstdown.dk er en "ny" dansk hjemmeside, der omhandler amerikansk fodbold. Især for nye seér at NFL har vi fået stor ros. Du kan spørge om alt i vores debat, og få svar på det. Desuden laver vores redaktør Martin Christensen forklaringer på de forskellige ting der er i NFL i hans blog. Så hvis du ikke ved hvad en "Zone Blitz" er, eller hvad forskellen er på et 4-3 og 3-4 forsvar er, eller hvad det er for en opstilling som Miami Dolphins har taget med til NFL i år i den såkaldte "Wildcat Formartion" er. Så skynd dig ind og læs det. Du finder det under blogs i menuen.

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2426: 20 Jan 2009, 17:23 »

Lyder meget spændende, opretter en bruger senere i dag hvois jeg husker det Smiley

Shaft
Manager

« Svar #2427: 20 Jan 2009, 17:27 »

Lyder meget spændende, opretter en bruger senere i dag hvois jeg husker det Smiley

Super, desuden er der også alt det jeg skrev tidligere, som jeg lige citére Smiley

Hehe det kommer helt an på hvad man går efter Smiley
Kommer du ind for at læse nyheder, så giver jeg dig helt ret i, at draftday er bedre. Det er blandt andet noget at det vi vil ændre til næste års sæson.

Debat forummet synes jeg vi er rimelig godt efter. Især for nye brugere, da draftdays henvender sig til mere erfarene og "nørdet" brugere.

Desuden har vi jo en quiz om ugen med gavekort på højkant, og vi har også haft nogle store gevinster på spil, igennem picks, begge dele ved jeg sige vi er langt foran draftday. Hos os kan brugerne også lave deres egen powerrank, ligesom vi har fået en computer til at lægge alle de matematiske muligheder osv sammen, og lavet den bedste powerrank.

Hos os er der også mulighed for at indsende sin egen nyhed, så kunne du tænke dig at se din profilnavn ved en nyhed, så skriver man skam bare en nyhed (Vi vudere selvfølgelig inden den bliver smidt ind, om den har kvaliteten til det). Du har desuden også mulighed for at lave din egen blog, og dermed forsøge at få en debat igennem med lige hvad du vil.

Så jeg synes det er nogenlunde lige, men grundet draftdays nyhedsmængde og college (noget vi har valgt ikke at tage med i første sæson, da alligevel kun omkring 5% af de danske seér til NFL interessere sig for det) er de lidt foran. Det er forhåbentlig ændret til næste sæson.

Det synes jeg er meget godt gået af en helt ny side Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2428: 20 Jan 2009, 17:35 »

1 februar Wink
Er nu ret sikker på det er den 2. februar.

Newton Heath
Manager

« Svar #2429: 20 Jan 2009, 17:37 »

Er nu ret sikker på det er den 2. februar.

Det er søndag den 1 februar, er jeg nu ret sikker på.

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010