home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1086 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 533311 gange)
Inex
Reserveholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #240: 15 Jan 2007, 09:23 »

Jeg ved godt jeg spørger dumt, men kan ikke reglerne i NFL, og følger det ikke. Idag snakkede jeg med en af mine venner, som følger NFL meget tæt. Jeg spurgte til sådan noget med transfers, hvor store beløbene var, og han sagde at ham der Vick blev solgt for 1 mia. dollars!!! Kan det passe?

Der bliver aldrig gjort så mange transfers som i alm. fodbold - Man kører på draft systemet, går i korte træk ud på at det dårligst placerede hold får lov til og vælge først fra College holdene, og så kører det ellers bare derud af. Ellers bytter man ofte spillere, f.eks blev Quarterback Eli Manning draftet til Chargers, kort efter byttede Chargers Eli Manning for 3 spillede i New York Giants.

Det med Vick kan jeg ikke lige svare på.

greve
Ynglingespiller

« Svar #241: 16 Jan 2007, 15:21 »

jeg kan andbefalde draftday.dk hvis i vil opdaters med alle nyheder og forum hvor du kan spøge om ALT

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #242: 16 Jan 2007, 19:21 »

Ja nu må de satanme tage sig sammen tv2. At sende en fuldstændig ligegyldig håndbold kamp mellem norge og ungarn så vi misser stort set hele først halvleg af kampen Bears - Saints.

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-5843325.html

Det kan sku ikke passe at der er flere serre til en håndbold kamp mellem Norge Sur og ungarn Sur ind til en NFL kamp. En meget vigtig play-off kamp. En kamp om en plads i super bowl.. det tror jeg ikke på.. nej det er satanme en OM`er det der ticked off ticked off

Hvad bliver det næste Huh at de ikke viser Super Bowl fordi at der kommer anne og lotte på dr1 også er der flere der vil se det. Nej jeg er sku sur ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

SKANDALE

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #243: 21 Jan 2007, 19:36 »

Så er det ved at være tid til at se semi-finaler til Super bowl. AFC og NFC finalerne bliver spillet i aften/nat.

Den første kamp mellem Chicago Bears-New Orleans Saints bliver en kamp mellem Bears super defensiv og Saints super offensiv. Håber på en Saints sejr i det kolde Chicago. Det bliver dog meget svært men ikke helt umuligt. Det kommer meget and på vejrt for Saints spiller jo normalt inde for og det kan blive svært at juster sig til vind og blæst og minus grader. Det kan Bears godt lide den salgs vejr men vejr eller ej det bliver op til Bears QB Rex Grossman at bestemme hvem der skal til The Big Dans i Miami. Spiller han godt vinder Bears og hvis han ikke gør ja så bliver det Sainst der skal til Super Bowl.

Den næste er en ny klassiker inden for NFL Indianapolis Colts-New England Patriots

Der er ikke så meget at sige til den kamp andet ind at det er Manning imod Brady. Klasse kamp der venter her og en kamp som jeg tror først bliver afgjort i de døende sekunder. Nok på et Field Goal af Adam Vinatieri

greve
Ynglingespiller

« Svar #244: 21 Jan 2007, 20:12 »

Kommer sne på Solider Feid http://www.draftday.dk/content/view/6363/

Vinokourov
Manager

« Svar #245: 21 Jan 2007, 20:55 »

I kan følge den live på NFLmings blog.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #246: 21 Jan 2007, 20:59 »

Kommer sne på Solider Feid http://www.draftday.dk/content/view/6363/

Nok ikke lige det vejr Saints havde håbet på. Dog bliver det noget feder at se når der er sne.. altså når de norgemænd er færdige med at spille håndbold ticked off

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #247: 21 Jan 2007, 21:02 »

Så var det lige at det slog mig. JEg har da viasat sport 3. De viser jo kampen. Så nu er der sku NFL slut spil på mit TV KLASSE Thumbs Up Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #248: 21 Jan 2007, 22:24 »

Det ser ud til at Bears er på vej i Super Bowl.

Her ca 2 min inden pausen står der 16-o til Bears over Saints

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #249: 21 Jan 2007, 22:36 »

Ja så er spændingen tilbage i kampen eftersom Sainst fik scoret til 16-7 inden pausen..

COME ON SAINTS

absalonsen
Gæst

« Svar #250: 21 Jan 2007, 22:41 »

Er det semifinalerne?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #251: 21 Jan 2007, 22:43 »

Er det semifinalerne?

Det er det nemlig Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #252: 21 Jan 2007, 22:45 »

Det er det nemlig Thumbs Up

Bliver godt, når Superbowl skal spilles. Det er jo nattem mellem fredag og lørdag i februar. Så skal jeg se noget af det.  Thumbs Up

Chelidze90
Gæst

« Svar #253: 21 Jan 2007, 22:47 »

Bliver godt, når Superbowl skal spilles. Det er jo nattem mellem fredag og lørdag i februar. Så skal jeg se noget af det.  Thumbs Up

Nej du, så vidt jeg ved er det natten mellem søndag og mandag

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #254: 21 Jan 2007, 22:47 »

Det er helt forkert det der. Det er natten mellem Søndag d.4 Februar og Mandag d.5 Februar. Så det er godt at man har fået taget fri mandag så man kan sove efter kampen. Peace

EDIT: Lidt for sent men Chelidze90 har ret Thumbs Up

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010