home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 23378 gange)
hansen17
Ynglingespiller

Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #60: 15 Dec 2006, 20:19 »

de to største talenter? i har rooney og ronaldo.. men er fabregas ikke støøre end dem? det synes jeg.. men hvad faen.. jeg er ikke misundelig.. og desværre for man utd, så filmer ronaldo sgu stadig lige så meget, om end ikke meget end nogen sinde før..
Nej, det er fabregas ikke.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 15 Dec 2006, 20:26 »

Nej, det er fabregas ikke.

Så er dine briller vist for farvede til at du er værd at diskutere med.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #62: 15 Dec 2006, 20:41 »

Så er dine briller vist for farvede til at du er værd at diskutere med.
Ja.. Præcis. Hvis man ikke kan anerkende andre spillere end dem fra ens eget hold, er man ikke værd at spilde sin tid på at diskutere med..!

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager

« Svar #63: 15 Dec 2006, 20:49 »

Fabregas er rigtig god, men at sige han er et større talent end Rooney og Ronaldo, så er der da vist kun en der har farvede briller på.  Thumbs Up

Personlig synes jeg overhovedet ikke man kan sammenligne dem, da Cesc er rigtig god på den centrale midtbane (hvor han nok er det største talent i øjeblikket), mens Ronaldo er det største talent på fløjen og Rooney en af de større talenter i angrebet.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 15 Dec 2006, 20:54 »

jeg vil da gerne indrømme at jeg har en smule farvede briller på, men jeg mener stadig at fabregas er et større talent end de to andre..

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 15 Dec 2006, 20:55 »

fabregas filmer ikke nær så meget som ronaldo, taber langt fra hovedet så meget som rooney, og viser generelt meget bedre forståelse for spillet end begge de to herrer..

Metsu1
Manager

« Svar #66: 15 Dec 2006, 20:57 »

Cesc er som sagt rigtig god, men man kan stadig ikke sammenligne dem, da de spiller vidt forskellige positioner.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 15 Dec 2006, 20:58 »

sådan er det jo altid.. også derfor at titlen som verdens bedste fodboldspiller er noget værre vrøvl..

Metsu1
Manager

« Svar #68: 15 Dec 2006, 21:00 »

sådan er det jo altid.. også derfor at titlen som verdens bedste fodboldspiller er noget værre vrøvl..

Der er vi helt enig, det er en åndsvag titel. Bevares Ronaldinho er god på hans position, men hvad med Terry fra Chelsea, hvorfor vinder han ikke den pris, da han er mindst lige så god på hans position.

Bemærk jeg er United mand, men jeg har mega respekt for John T.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 15 Dec 2006, 21:02 »

det har jeg skam også.. manden er jo fantastisk..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 16 Dec 2006, 12:48 »

Der er vi helt enig, det er en åndsvag titel. Bevares Ronaldinho er god på hans position, men hvad med Terry fra Chelsea, hvorfor vinder han ikke den pris, da han er mindst lige så god på hans position.

Bemærk jeg er United mand, men jeg har mega respekt for John T.

Helt enig, det er pinligt at de bliver ved med at kåre Ronaldinho, enhver kan se at han ikke har spillet specielt fremragende siden før VM. Terry har i mange år været dominerende på hans plads, og han burde vinde prisen. Men det er som om at dem der kårer vinderne af disse priser, kårer på navnene, og ikke har set deres præstationer. Det er ligesom Zidane der vandt prisen som VM's bedste spiller, det var jo også rent til grin.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 16 Dec 2006, 12:53 »

jeg forstår bare ikke hvorfor Tony Adams aldrig er blevet kåret til verdens bedste forboldspiller!

United-styrer
Gæst

« Svar #72: 16 Dec 2006, 12:54 »

fabregas filmer ikke nær så meget som ronaldo, taber langt fra hovedet så meget som rooney, og viser generelt meget bedre forståelse for spillet end begge de to herrer..

Jeg gider ikke gå ind i en længere diskussion omkring Fabregas, Ronaldo og Rooney, da det alligevel aldrig vil blive objektivt mellem Arsenal- og United-fans. Alle tre er fantastiske spillere, og man kan argumentere for dem alle.

Der er dog en ting ved dit indlæg, der ikke bidrager til argumentationen, synes jeg. At Ronaldo af og til filmer, gør ham ikke til en dårligere fodboldspiller. Det gør ham muligvis til en fodboldspiller, som flere får antisympati for, men han bliver ikke dårligere af den grund.

Metsu1
Manager

« Svar #73: 16 Dec 2006, 13:39 »

Helt enig, det er pinligt at de bliver ved med at kåre Ronaldinho, enhver kan se at han ikke har spillet specielt fremragende siden før VM. Terry har i mange år været dominerende på hans plads, og han burde vinde prisen. Men det er som om at dem der kårer vinderne af disse priser, kårer på navnene, og ikke har set deres præstationer. Det er ligesom Zidane der vandt prisen som VM's bedste spiller, det var jo også rent til grin.

Zidane's kåring var faktisk en skandale. Det var helt sikkert kun fordi han skulle stoppe at han fik den titel.

Derudover kan man da ikke kåre en spiller, der er så psykopatisk på banen, som ved den syge skalle han sender afsted i finalen.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #74: 26 Aug 2007, 12:51 »

han er jo den sygeste spiller i verden lige for tiden.. han er pisse god.. Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010