home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 23359 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #45: 15 Dec 2006, 18:53 »

han filmer bare aldrig mer

engang filmede han lidt

Du så ikke kampen mod Middlesbrough som jeg henviste til, hvor han tydeligvis filmede sig til et straffe Smiley

Og nej, jeg tager din mening seriøst Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #46: 15 Dec 2006, 19:12 »

Du så ikke kampen mod Middlesbrough som jeg henviste til, hvor han tydeligvis filmede sig til et straffe Smiley

Filmede det er nu så meget sagt vil jeg nu ikke mene.. hvis han ikke flytter sit ben fejer Boro målmanden det jo væk.. han prøvet at undgå at dette sker og i det mister han så balancen.. ja det er film det er rigtig at miste balance er det samme som film.. nej folk bruger bare generalt for meget tid på ham.

Utroligt at en mand kan skabe så meget debat.. det er helt okay at fok har deres at sige om Ronaldo og det forstpr jeg også helt fint.. men hvad så med de gange hvor han bliver sparket ned og der ikke bliver dømt noget?? Det jo heller ikke fair som det heller ikke at fair når han "falder" nemt. Dog er han jo slet ikke den eneste som "falder" nemt.

Ja jeg er imod film i fodbold desværre er det kommet for at blive. Heldigvis ser det ud til at det engelske fodbold forbund er igang med at se på hvordan de kan få film ud af fodbold ved at bruge vidio(stave). Så må vi se hvem der får flest dømt for film..

Smaakage
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 15 Dec 2006, 19:12 »

Og du kunne se at han filmede ? han blev jo ramt af Schwazers fod og er i meget høj fart, derfor han vælter.

Utroligt så jealoux folk kan være på et stort talent

Metsu1
Manager

« Svar #48: 15 Dec 2006, 19:17 »

Jeg er United fan, men jeg er også lidt træt af Ronaldo's film.

Jeg vil dog forsvarer ham lidt, da han er ung og "udlært" i Portugal, hvor der er en langt højere tendens til film og tolerance til dette end der er i f.eks. England.

Man kan jo heller ikke komme udenom, at han er en fremragende spiller, som kan så meget med en bold og samtidig meget mere end de fleste. Han er så dobbelt uheldig, da han spiller for United, hvilket jo er klubben alle elsker at hade af en eller anden mystisk årsag (misundelse er en grim ting  Thumbs Up )

Jeg vil dog slutte af med, at det er rart at høre, at han trods alt bliver behandlet med respekt på dette forum, hvilket han også fortjener, selvom han nogle gange dummer sig (han er jo heller ikke så gammel endnu)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #49: 15 Dec 2006, 19:26 »

Og du kunne se at han filmede ? han blev jo ramt af Schwazers fod og er i meget høj fart, derfor han vælter.

Utroligt så jealoux folk kan være på et stort talent

Haha, ja jeg er simpelthen jaloux på ham, fordi jeg havde ellers en chance for at blive lige så god! Eller noget... Han blev ikke en skid ramt af Schwartzers fod, han smed sig lige før, og det er vist kun utd fans, som ikke kan se det.

men hvad så med de gange hvor han bliver sparket ned og der ikke bliver dømt noget?? Det jo heller ikke fair som det heller ikke at fair når han "falder" nemt. Dog er han jo slet ikke den eneste som "falder" nemt.

Det er korrekt, der er flere gange hvor han ikke får frispark, hvor han burde, men det er det samme med f.eks. Drogba og .. hvad søren er det han hedder.. Anyways, folk som bliver berømte (eller berygtede) for at filme de har sværere ved at få et rigtigt frispark, og det er et eller andet sted fair nok, så kan de måske lade være med at filme Smiley Og nej, han er ikke den eneste som falder nemt, det samme gør Drogba, Robben, Eboue (heldigvis snakker Wenger med ham om det), osv. osv... Lad os håbe at det hjælper, for film er da noget af det mest usportslige der findes, og det burde slåes meget mere ned på, hvor blev reglen med gult kort for film af? Den har de åbenbart droppet igen, desværre. Ellers kender jeg da mange der kunne have revet et par udvisninger med sig Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 15 Dec 2006, 19:32 »

min mening om ronaldo?? han er en spiller meget et kæmpe potentiale, men også den der tuder allermest i hele fodboldverdenen, og bringer skam over fodbold.. synd at en knægt skal spilde sit talent!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #51: 15 Dec 2006, 19:37 »

Det er korrekt, der er flere gange hvor han ikke får frispark, hvor han burde, men det er det samme med f.eks. Drogba og .. hvad søren er det han hedder.. Anyways, folk som bliver berømte (eller berygtede) for at filme de har sværere ved at få et rigtigt frispark, og det er et eller andet sted fair nok, så kan de måske lade være med at filme Smiley Og nej, han er ikke den eneste som falder nemt, det samme gør Drogba, Robben, Eboue (heldigvis snakker Wenger med ham om det), osv. osv... Lad os håbe at det hjælper, for film er da noget af det mest usportslige der findes, og det burde slåes meget mere ned på, hvor blev reglen med gult kort for film af? Den har de åbenbart droppet igen, desværre. Ellers kender jeg da mange der kunne have revet et par udvisninger med sig Wink

Ja jeg tror det er ham fra Bolton du tænker på. Lamaen. el hadji bouf eller noget. Han siger jo også selv at han filmer.
Må sige at jeg er enig i at det nok går op med de gange hvor de skal have frispark og ikke får det også de gange de filmer. Nu skal det også siges at Ronaldo har forbedret sig på det område og at Sir Alex også har taget en lille snak med ham om det.
Men ja ellers er jeg sjovt nok enig med dig i det du skriver der Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #52: 15 Dec 2006, 19:38 »

Ronaldo tog et træk og bagefter lavede Mark Schwarzer en tackling på Ronaldo og det ku godt have været sådan at Ronaldo ikke kunne holde ballancen
 tjek linket her: http://www.footymedia.com/videos/Soccer_Match_Highlights/Middlesbrough_vs_Manchester_Uniteed

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #53: 15 Dec 2006, 19:39 »

Ja jeg tror det er ham fra Bolton du tænker på. Lamaen. el hadji bouf eller noget. Han siger jo også selv at han filmer.
Må sige at jeg er enig i at det nok går op med de gange hvor de skal have frispark og ikke får det også de gange de filmer. Nu skal det også siges at Ronaldo har forbedret sig på det område og at Sir Alex også har taget en lille snak med ham om det.
Men ja ellers er jeg sjovt nok enig med dig i det du skriver der Smiley

Ja, det er præcis El Hadji Diouf jeg tænkte på  Cool Han smed sig også utroligt meget mod Arsenal, og fik vist ikke et eneste frispark, ikke engang de få gange han fortjente det, og det har han bare så godt af, så kan han lade være med at smide sig sådan Wink

Og vildt ja, det er ikke tit vi er enige om fodbold når det drejer sig om Man Utd eller Arsenal Wink

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #54: 15 Dec 2006, 19:44 »

Alle andre end Man U fans er misundelige over at United har de to største talenter i fodboldverdenen. Og Ronaldo er allerede en af de bedste på hans position. Han filmede meget i starten i England, fordi han skulle vænne sig til den nye spillestil, og siden er det blevet hans image. Nu hvor han har fået mere styrke, så filmer han ikke særligt meget.  Ikke en eneste la liga spiller ville kunne klare at spille i den engelske premier league! Derimod kan Ronaldo spille i samtlige ligaer, hvilket gør ham endnu bedre..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #55: 15 Dec 2006, 19:46 »

Ja, det er præcis El Hadji Diouf jeg tænkte på  Cool Han smed sig også utroligt meget mod Arsenal, og fik vist ikke et eneste frispark, ikke engang de få gange han fortjente det, og det har han bare så godt af, så kan han lade være med at smide sig sådan Wink

Og vildt ja, det er ikke tit vi er enige om fodbold når det drejer sig om Man Utd eller Arsenal Wink

Ja julen er jo miraklernes tid  Opstemt

Nej det kan jo godt lade sig til gøre heldigvis Wink

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 15 Dec 2006, 19:47 »

de to største talenter? i har rooney og ronaldo.. men er fabregas ikke støøre end dem? det synes jeg.. men hvad faen.. jeg er ikke misundelig.. og desværre for man utd, så filmer ronaldo sgu stadig lige så meget, om end ikke meget end nogen sinde før..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #57: 15 Dec 2006, 19:47 »

Alle andre end Man U fans er misundelige over at United har de to største talenter i fodboldverdenen. Og Ronaldo er allerede en af de bedste på hans position. Han filmede meget i starten i England, fordi han skulle vænne sig til den nye spillestil, og siden er det blevet hans image. Nu hvor han har fået mere styrke, så filmer han ikke særligt meget.  Ikke en eneste la liga spiller ville kunne klare at spille i den engelske premier league! Derimod kan Ronaldo spille i samtlige ligaer, hvilket gør ham endnu bedre..

Skægt at Fabregas lige er blevet kåret til europas største talent, når Ronaldo og Rooney (formoder jeg) er de to største talenter i verden. Så ja, det er simpelthen fordi vi er misundelige på den kæmpe talentmasse i Man Utd, for der er ingen talenter i Arsenal  Græder

Men ja, han klarer sig udemærket i PL, vi havde selv en fiasko, da vi hentede Reyes til Arsenal, han filmede også en del, og levede slet ikke op til forventningerne, heldigvis skilte vi os af med ham, så mangler vi bare at Baptista får gang i spillet...

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #58: 15 Dec 2006, 20:04 »

Jeg vil da også lige give min mening om C. Ronaldo.

Der er både gode og dårlige ting at sige om ham. Han er en fantastisk tekniker, det kan ingen tage fra ham. Men han burde udnøtte sit talent noget bedre. Han filmer en del, og det synes jeg ikke om. Men, det er altså ikke kun ham som gør det, det skal lige siges.
Synes det var meget sjovt at se i Manchesters kamp mod Chelsea, at han ikke kunne komme forbi A. Cole.. hver gang han prøvede at bruge sin hurtighed, fulgte Cole bare med, til sidst kunne man også bare se han var enormt irriteret over det.

Er ikke misundelig på Man. Utd. De har Rooney og Ronaldo.. Men det er begge spillere jeg ikke bryder mig om, på grund af deres opførsel på banen nogle gange.. Derimod kan jeg rigtig godt lide Fabregas, han spiller klogt fodbold, men har også på det seneste vist at han har noget temperament.. Han bliver kanon..

Skrevet af en (stor) Chelsea fan..

Brøndby IF & Chelsea FC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #59: 15 Dec 2006, 20:10 »

Jeg vil da også lige give min mening om C. Ronaldo.

Der er både gode og dårlige ting at sige om ham. Han er en fantastisk tekniker, det kan ingen tage fra ham. Men han burde udnøtte sit talent noget bedre. Han filmer en del, og det synes jeg ikke om. Men, det er altså ikke kun ham som gør det, det skal lige siges.
Synes det var meget sjovt at se i Manchesters kamp mod Chelsea, at han ikke kunne komme forbi A. Cole.. hver gang han prøvede at bruge sin hurtighed, fulgte Cole bare med, til sidst kunne man også bare se han var enormt irriteret over det.

Er ikke misundelig på Man. Utd. De har Rooney og Ronaldo.. Men det er begge spillere jeg ikke bryder mig om, på grund af deres opførsel på banen nogle gange.. Derimod kan jeg rigtig godt lide Fabregas, han spiller klogt fodbold, men har også på det seneste vist at han har noget temperament.. Han bliver kanon..

Skrevet af en (stor) Chelsea fan..

Ahh, jeg er meget enig i det du skriver. Det skal dog siges at Cole også kan have sine gode og sine dårlige dage, præcis som Ronaldo. På Coles dårlige dage, kan Ronaldo sagtens komme forbi ham, og på hans gode dage, kan Ronaldo slet ikke gøre noget.

Det med Fabregas' temperament har jeg også lagt mærke til. Han viser gejst og vilje, og derfor bliver han også sur når vi får 1-1 selvom vi har fortjent at vinde 4-0, og så ender han med at slagte nogen til sidst, på grund af hans frustrationer. Det er kun menneskeligt, og han er ung, så jeg regner med at det er noget som han får styr på efterhånden som han bliver mere erfaren.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010