home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:30:00 warmon Blogs Rejsen med Como – En n...
I dag kl. 22:21:09 warmon Blogs [18] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 21:36:19 warmon Blogs #20 Youth to Gold
I dag kl. 11:47:03 Broen13 Klubsøgnin... Shakhtar Donetsk
I går kl. 19:44:10 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:01:21 Broen13 Klubsøgnin... Real Murcia
01 Dec 2025, 16:45 Svartowiz Omklædning... Hjælpetråden
Antal Registrerede Brugere: 23187
  2 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jasonclark
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Rejsen med Como – En ny begyndelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rejsen med Como – En ny begyndelse  (Læst 11 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller

Rejsen med Como – En ny begyndelse
« : I dag kl. 22:46:27 »

Rejsen med Como
Den nye identitet

En ny begyndelse

Jeg skal afslutte en rejse, jeg aldrig fik rundet af med denne fantastiske klub. En klub, der er genopstået fra de døde, og som nu på ny viser det potentiale, de nye ejere så tilbage i 2019, da de købte en forening, der dengang vaklede mellem Serie D og Serie C.

Jeg drives af energien omkring klubben – af de enorme ressourcer, der bliver lagt i projektet – og ønsket om at skabe noget, der skiller sig ud fra resten af italiensk fodbold. Der skal bygges en ny identitet, et nyt udtryk, og en mulighed for at løfte italiensk fodbold tilbage til det, vi engang elskede ved det ægte Calcio.

Vi skal skabe en klub, der passer ind i det smukke Como, med udsigten over søen og byens charme. En klub, der får folk til at elske ikke bare byen, men også holdet for dets skønhed, kultur og karakter.

Comos nye historie

Når man går gennem Como, mærker man med det samme stemningen. De mange restauranter minder én om en scene fra Lady og Vagabonden – en by fuld af stolthed, farver og varme.

Domkirken, Duomo di Como, rejser sig majestætisk og smukt midt i det hele. Ser man ned mod søen, fanger øjet endnu en kirke, et samlingspunkt for byens borgere – især i weekenderne, når fløjten lyder til 2 × 45 minutter på det gamle Stadio Giuseppe Sinigaglia.

Her mødes folk fra alle lag for at se byens helte kæmpe mod de store hold fra Torino, Milano eller hovedstaden. For mange er det nyt at høre Serie A-hymnen runge ud af højtalerne. Det er nyt at være blandt Italiens største.

Men det er nu, folk skal forstå, hvad Como skal stå for.

Metodik og strategi

Vores identitet bygger på de stærke italienske traditioner: arbejdssomhed, passion og respekt for det gamle. Men traditionerne skal krydres med innovation — moderne teknologi, talentudvikling, smart scouting og en spillestil, der er både moderne og modig.

Som Duomo di Como står fast trods århundreders storme, skal vores filosofi være rodfæstet, stærk og langtidsholdbar.

Mål for rejsen med Como

Sæson 1–2
  • Vi skal vinde – og vi skal gøre det med stil.
  • Højt pres, masser af afslutninger og en masse mål.
  • Etablere os stærkt nok til at kvalificere os til europæisk fodbold.
  • Gøre truppen mere moderne: hurtigere spillere, flere talenter og flere italienere.

Sæson 3–4
  • Blive en fast del af top 6 i Serie A.
  • Fastholde en klar identitet og en spillestil, der ikke viger.
  • Fast deltagelse i europæisk fodbold.
  • Udvikle en stærk talentfødekæde til førsteholdet.
  • Skabe økonomisk stabilitet og gerne reducere gæld, så vejen åbnes for et moderne stadion.

Sæson 5 og frem
  • Vinde ligaen og gøre europæiske trofæer til en årlig ambition.
  • Blive en fast del af Champions League.
  • Efterlade et eftermæle som en legende – bygget på strategi, talentudvikling, et stærkt akademi og en klub, der altid spiller for trofæer.

Afslutning

Rejsen bliver lang, hård og til tider brutal. Men at stå i denne by, mærke dens puls og vide, at man kan være med til at skabe en ny identitet – det gør det hele værd.

Jeg håber, du vil være med på denne rejse gennem det italienske Calcio.

En rejse, der begynder i hjertet af Como.

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller

Sv: Rejsen med Como – En ny begyndelse
« Svar #1: I dag kl. 22:47:13 »

Reserveret

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

warmon
Landsholdsspiller

Sv: Rejsen med Como – En ny begyndelse
« Svar #2: I dag kl. 23:30:00 »

Self er jeg med dig! KIU

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010