home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:09:06 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 21:47:21 Broen13 Blogs #5 Youth to Gold
I dag kl. 21:28:29 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Kan søens perle blive Italiens næste fodboldstormagt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan søens perle blive Italiens næste fodboldstormagt?  (Læst 44 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller

Kan søens perle blive Italiens næste fodboldstormagt?
« : I dag kl. 13:36:00 »

Den milde brise fra Comosøen danser gennem mit hår og bærer duften af vand, bjerge og gamle stenhuse. Foran mig strækker søen sig som et spejl mellem Alperne, mens de farverige villaer og smalle gader klatrer op ad bjergsiderne som et levende maleri. Dette er Como – en by med elegance, historie og en stille styrke, hvor fodbolden flyder gennem årerne som selve søens strøm.
Og det er her, på Stadio Giuseppe Sinigaglia, at mit nye Football Manager 26-eventyr begynder

Jeg har altid været draget mod klubber med historie — klubber med en sjæl, der rækker langt ud over de 90 minutter på banen. Como 1907 er ikke bare en fodboldklub; det er en institution, et symbol på italiensk passion og norditaliensk stolthed.

For at forstå Como, klubben, må man først forstå Como, byen. Den er et sted, hvor tradition og elegance mødes, hvor de gamle stenhuse og snoede gader langs søen står side om side med moderne arkitektur og luksuriøse villaer. Her mærkes både roen fra søen og energien fra folket — mennesker kendt for deres stolthed, deres håndværk og deres urokkelige kærlighed til det, de kalder deres eget.

Denne ånd — denne comismo — er fundamentet for Como 1907.

Forsættes.....

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Kan søens perle blive Italiens næste fodboldstormagt?
« Svar #1: I dag kl. 20:39:41 »

LÆKKEEEEEERT!! Også en klub jeg har haft øje på - spændende at se hvad du driver det til! Opstemt

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RasmusA12
Reserveholdsspiller

Sv: Kan søens perle blive Italiens næste fodboldstormagt?
« Svar #2: I dag kl. 21:28:29 »

Første Kop Kaffe, Første Chok: Comos Absurde Pre-Season Rejse mod Triumf

Velkommen til Como! Solen skinner over søen, alperne knejser, og vores pre-season er slut. Hvordan gik det? Lad os bare sige, at det har været en begivenhedsrig rejse, der har fået alle skeptikere til at sætte aftenkaffen i den gale hals.

Vi kom ind med et mål: at ryste støvet af og skabe et vinderhold. Det lykkedes, men ikke uden et par øjenbrynsløftende momenter undervejs.

"COMO CHOKER VERDEN! Først smadrer de Bari med 5-0, og derefter sender de Barcelona hjem med tårer i øjnene. Dette hold er enten et geni eller et rent vanvid. Det er italiensk fodbold, når det er mest uforudsigeligt!"

– La Gazzetta dello Sport

Pre-season har vist, at vi har et angreb, der er Serie A-værdigt, og en vilje, der kan slå de største.

Barcelona-sejren har skrevet overskrifter, men 5-0 og 5-2 sejrene beviser, at vores fodbold er konstant underholdende. Det eneste spørgsmål, der står tilbage, er: Hvorfor i alverden kunne vi ikke score ét sølle mål mod Benevento?

Vi tager vores nye, sprudlende form, vores Barcelona-skalp, og vores ene uafgjorte kamp (som vi prøver at glemme) med os ind i ligaen. Como er ikke til at spøge med!

Forsættes....

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010