home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I dag kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [13] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [13] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!  (Læst 1498 gange)
warmon
Landsholdsspiller

Sv: [12] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #30: I dag kl. 09:56:35 »

Jeg glæder mig også!

Ja tilgangen er jo nok meget forskellig, men egentlig er det meget klassisk for min måde at gribe det an på. Vi skal investere, for at skabe. Vi kan ikke skabe ud af ingenting, og nogen gange, ofte, kan en stor satsning være det der skaber bølgeeffekten!

Om det så er til den gode eller dårlige side... ja det vil kampene vise... om flokken er parat til at gå efter skrubben, eller om de vil gå sulte i seng

Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! er min blog om FM 26, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

Sv: [13] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
« Svar #31: I dag kl. 20:37:35 »

[13] Ulvene jager – og byttet lugter af guld

Ti kampe er gået – og Roma står som en flok, der endelig har fundet rytmen i løbet. Systemet, som blev mødt med skepsis, begynder nu at synge. De nye ansigter falder på plads, og blodet i flokken flyder som ét. 

Ulvene jager. Ikke i mørket, men i lyset af en begyndende drøm.

Serie A:

Parma (h) 3-0
Genoa (u) 1-0
Pisa (h) 4-1 
Cremonese (u) 5-0

Lecce (h) 1-1
Milan (u) 2-0
Atalanta (h) 2-0
Torino (u) 3-2
Sassuolo (h) 3-1
Udinese (u) 5-0

For første gang i flere sæsoner ligner Roma et hold, der tror på sig selv. Fart, effektivitet og koldblodighed definerer den nye æra – og byens puls banker i takt med spillernes.

Ligaen har budt på alt, hvad hjertet kan begære – og lidt til. 

På hjemmebane har ulvene fået en blød, men afgørende start, hvor sejr på sejr har bygget selvtillid og sammenhold. 

På udebane har prøverne været større – Milano, Torino, Genova –
tre steder, hvor mange knækker, men Roma stod fast. 

Hver kamp har styrket flokken, gjort dem mere frygtløse, mere sultne. 

Momentum er ikke kommet af sig selv. Det er født af disciplin, tro – og en flok, der igen tror på hinanden.

På den europæiske scene er skridtene tungere. Der mangler endnu skarphed og kynisme, men flokken lærer. 

Europa League:

Dinamo Zagreb (u) 1-1 
Young Boys (h) 0-0

Malmö FF (u) 2-1 

Kampene mod Dinamo og Young Boys har været præget af tålmodighed og tilvænning – for her tæller erfaringen dobbelt. 

Alligevel glimtede håbet i Malmö. En sejr på fremmed græs, hvor Roma viste, at viljen til at kæmpe – også udenfor Colosseums skygge – stadig lever. 

Systemet bærer frugt i ligaen, og læringen i Europa vil snart bære sin egen.

Roma står nu som et hold med identitet. 29 mål scoret, kun 5 lukket ind –
et vidnesbyrd om både disciplin og dødelighed.

gennemsnitsbedømmel se: 
Matías Soule – 7,45 
Angelino – 7,26 
Wesley – 7,26

Assists: 
Paulo Dybala – 6 
Wesley – 4 
Franculino & Matías Soule – 3

Topscorere: 
Matías Soule – 7 mål 
Paulo Dybala – 5 mål 
Franculino – 3 mål

Ti kampe inde i sæsonen betyder det et forspring på 7 point ned til Juventus, med Inter, Bologna og Genoa som nærmeste forfølgere. 

Matías Soulé har løftet sig fra talent til stjerne – syv mål og tre assists, flokkens klareste lys. 

Dybala dirigerer som en dirigent med kærlighed til hver tone, mens Franculino begynder at vise, hvorfor han blev valgt som frontens spydspids. 

Angelino og Wesley bringer ubønhørlig energi – begge med et gennemsnit på over 7,2 i bedømmelse. 

Det her er ikke længere et hold i genopbygning. Det er en flok i harmoni.

Men ulvene ved, at jagten aldrig ender – den ændrer blot retning.

Roma non si discute, si ama ❤️ 
Roma diskuteres ikke – den elskes ❤️

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #32: I dag kl. 20:42:53 »

Stærkt (selvom jeg gerne ser dig fejle noget så grusomt! Opstemt)! Mit næste indlæg er ca. samme sted, så der kommer der lidt sammenligningsmulig heder! Opstemt

FM26 er i gang, og det er jeg så også: Broen13 - FM26 - AS ROMA - YOUTH TO GOLD

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #33: I dag kl. 20:54:11 »

Stærkt (selvom jeg gerne ser dig fejle noget så grusomt! Opstemt)! Mit næste indlæg er ca. samme sted, så der kommer der lidt sammenligningsmulig heder! Opstemt

Haha, ja det gjorde du vel! Og forståeligt nok... Ubetinget succes er jo ikke så sjovt at følge som når det ikke kører...

Og jeg kommer helt sikkert til at kaste mig ud i noget, hvor jeg kommer til at få større udfordringer end Roma. Om det bliver her i bloggen, hvor vi så bare forsætter, eller om det bliver en seperat blog, ja det må tiden jo vise.

Jeg glæder mig til at se sammenligningen!

Og så skal jeg da ellers love for der er kommer gang i blogsektionen nu her, hold da ****, det er fedt!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #34: I dag kl. 21:11:39 »

Haha, ja det gjorde du vel! Og forståeligt nok... Ubetinget succes er jo ikke så sjovt at følge som når det ikke kører...

Og jeg kommer helt sikkert til at kaste mig ud i noget, hvor jeg kommer til at få større udfordringer end Roma. Om det bliver her i bloggen, hvor vi så bare forsætter, eller om det bliver en seperat blog, ja det må tiden jo vise.

Jeg glæder mig til at se sammenligningen!

Og så skal jeg da ellers love for der er kommer gang i blogsektionen nu her, hold da ****, det er fedt!

Hehe.. Det er delvist fordi det kan være kedeligt at følge alt for succesfulde blogs, og delvist fordi det er det samme hold! Wink Men taget i betragtning hvordan du tidligere år har klaret dig, så er det fair nok at du får noget succes! Opstemt

Det er dejligt - det må vi se om det kan blive ved! Vi må gøre vores. Wink

FM26 er i gang, og det er jeg så også: Broen13 - FM26 - AS ROMA - YOUTH TO GOLD

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010