home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Blogs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogs fjernes fra forumoversigten?
Ja
- 2 (7,4%)
Nej
- 13 (48,1%)
Man skal selv kunne vælge
- 12 (44,4%)
Antal Stemmer: 27

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Blogs  (Læst 4840 gange)
DelPiero
Gæst

Blogs
« : 28 Nov 2006, 17:41 »

Hej allesammen.

Dette er nok primært til crewet men jeg skriver det her sådan man kan få et demokratisk overblik over det.

Jeg synes at blogsene tager alt for meget plads i forumoversigten, derfor er mit forslag at man simpelthen fjerner dem også når man vil læse blogs kan man gå inder under blogs under litteratur.

Tilsidst vil jeg lige gøre opmærksom på at afstemningen selvfølgelig ikke vil få direkte betydning, da dette ene og alene er crewets beslutning.

Mvh,
DelPiero
« Seneste Redigering: 28 Nov 2006, 18:29 af DelPiero » Logged

-KNM-
Manager

Sv: Blogs
« Svar #1: 28 Nov 2006, 17:45 »

Det synes jeg ikke. Så hellere at man gjorde det med "baren". Blogs har alligevel en Fm relavans. Hvis du vil have mere overblik kan du jo bruge forumoversigten på forsiden.

Gosser
Manager

« Svar #2: 28 Nov 2006, 17:51 »

En kanon idé vil være at lave noget, så man selv kunne vælge hvad man ville se på forsiden! Personligt er jeg pissetræt af blogs, og hvis emner fra "Baren" blev fjernet, ville det da være sindssygt nederen!

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 28 Nov 2006, 17:52 »

Jeg synes blogs er vigtige. Flere andre sites underprioriterer dem, derfor mener jeg de ikke skal gøres mindre tydelige her. Blogs er en af FMFreaks gode varemærker.

SirToby
Manager

« Svar #4: 28 Nov 2006, 17:57 »

Jeg synes blogs er vigtige. Flere andre sites underprioriterer dem, derfor mener jeg de ikke skal gøres mindre tydelige her. Blogs er en af FMFreaks gode varemærker.

Jeg er sgu helt enig! Blogs er en af de ting, jeg bruger en masse tid på her på siden.

cube
Manager

« Svar #5: 28 Nov 2006, 17:59 »

En kanon idé vil være at lave noget, så man selv kunne vælge hvad man ville se på forsiden! Personligt er jeg pissetræt af blogs, og hvis emner fra "Baren" blev fjernet, ville det da være sindssygt nederen!

Hvad har du imod blogs? Skuffet

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

F.C.K.
Gæst

« Svar #6: 28 Nov 2006, 17:59 »

Rigtig skod dårlig idé, blogs er da noget af det vigtigste her på fmfreaks, også derfor der er mange der vælger fmfreaks i stedet for Fmdanmark, så jeg ville synes at det var at gå ned af stigen !

Han er bare misundelig på dem der kan finde ud af at lave blogs (Vi nævner ingen navne her vel Cube Wink )

Gosser
Manager

« Svar #7: 28 Nov 2006, 18:11 »

Rigtig skod dårlig idé, blogs er da noget af det vigtigste her på fmfreaks, også derfor der er mange der vælger fmfreaks i stedet for Fmdanmark, så jeg ville synes at det var at gå ned af stigen !

Han er bare misundelig på dem der kan finde ud af at lave blogs (Vi nævner ingen navne her vel Cube Wink )

Det var da latterligt skrevet..

Synes bare det er ufatteligt kedeligt at læse Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #8: 28 Nov 2006, 18:12 »

Synes bare det er ufatteligt kedeligt at læse Wink
Neej det synes jeg nu ikke. Fordi det kan jo godt være det passer

Zone 43
Manager

« Svar #9: 28 Nov 2006, 18:17 »

Hver person sin smag mht. blog og meget andet Smiley

Jeg synes at det er fint nok at blogsene er i forumoversigten. Man kan jo evt. bare lade være med at kigge der? ellers ville det, som Gosser nævner, være en god ide, hvis man kunne vælge, hvad der var på forsiden Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #10: 28 Nov 2006, 18:18 »

Han skrev det nu nok med et smil på læben Smiley

At du syns de er kedelige at læse er jo fair nok, men jeg synes det ville være ærgeligt at fjerne dem fra "Senest aktive emner", da mange af os, der følger med i dem bruger den til at se, hvornår, der kommer en update.
Generelt mener jeg nu heller ikke de tager for meget plads.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

DelPiero
Gæst

« Svar #11: 28 Nov 2006, 18:30 »

Jeg må sige at Gossers forslag er smart, og så kan dem der ikke gider at se dem i oversigten gøre det.

Tor1991
Gæst

« Svar #12: 28 Nov 2006, 18:40 »

Helt enig... Og jeg bruger meget af tiden herinde på at læse blogs,  Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13: 28 Nov 2006, 18:46 »

Blogsene er som tidligere nævnt, en stor af hvad FmFreaks er på nuværende tidspunkt. Derfor ser jeg absolut ingen grund til at fjerne disse fra forsiden. Grunden til at de fylder meget er fordi at brugerne er meget interesseret i disse, ellers ville de højst sandsynligt ikke skrive i de tråde.
Det er dog en fin idé at man på et senere tidspunkt selv kan definere hvilke fora man vil have vist nyeste indlæg fra, dog kan jeg ikke garantere at dette bliver implementeret snart, men man ved jo aldrig. :-)

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 28 Nov 2006, 18:48 »

Jeg synes de er irritende ikke fordi jeg er misundelig, men bare fordi det ikke er det der interessere mig overhovedet. jeg syntes det er fint nok de er der men bare ikke i oversigten... Sys også at Gosser ide er Rigtig god... Grin

BOYKOT EA GAMES!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010