home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:24:16 Broen13 Omklædning... Hvad siger vi til det?
I dag kl. 20:18:52 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
I dag kl. 11:48:04 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
24 Okt 2025, 15:46 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
24 Okt 2025, 13:32 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvad siger vi til det?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvad siger vi til det?  (Læst 306 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Hvad siger vi til det?
« Svar #15: I dag kl. 15:40:01 »

Jeg er med på at der er mange fejl - mine erfaringer er primært at jeg ikke kan komme videre til næste dag (knappen reagerer simpelthen ikke), og så er jeg enig i 3D i kampene, men jeg bruger det reelt ikke alligevel, og det var aldrig en prioritet for mig.

Når man lige er kommet på den anden side af 20-30 timer, begynder det med interfacen faktisk at give mening (og jeg er sikker på det kommer til at give endnu mere mening i takt med at der bliver lavet nogle custom skins) - jeg mangler dog fortsat at kunne bruge nogle af genvejstasterne, men det har altså også været et issue ved nogle af de tidligere års release, så det tror jeg på de fikser til den 4. november. Jeg er dog jævnt træt af at de følte det nødvendigt at lave genvejstasterne om fra F-knapperne, til nu blot tallene, men det er jo igen vane.

Jeg har ét issue, jeg ikke kan se at løse dog: Jeg har gemt alt grafik et sted for de sidste mange års FM, da man bare selv kunne definere hvilken sti man ville gemme sine data på - det har jeg ikke fundet i FM26 endnu, hvilket betyder at jeg potentielt skal til at flytte al min grafik fra FM til FM (det gider jeg ikke!).. Nogen der har fundet en løsning på dette?

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #16: I dag kl. 16:11:06 »

Jeg er dog jævnt træt af at de følte det nødvendigt at lave genvejstasterne om fra F-knapperne, til nu blot tallene, men det er jo igen vane.

Det var altid det første jeg gjorde i de gamle FM - at lave det om til tallene, fremfor F-knapperne. Så det var helt rart at slippe for det.

- Jeg savner dog, og måske har jeg bare ikke luret hvordan endnu, men bare at kunne trykke gennem nyhederne med en enkelt knap. I tidligere spil, har jeg bare kunne trykke på F4/4 og spolet nyhederne igennem. Nu skal jeg trykke på U og så bruge piltasterne.. eller har jeg bare overset en eller anden mulighed?

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #17: I dag kl. 20:24:16 »

Det var altid det første jeg gjorde i de gamle FM - at lave det om til tallene, fremfor F-knapperne. Så det var helt rart at slippe for det.

- Jeg savner dog, og måske har jeg bare ikke luret hvordan endnu, men bare at kunne trykke gennem nyhederne med en enkelt knap. I tidligere spil, har jeg bare kunne trykke på F4/4 og spolet nyhederne igennem. Nu skal jeg trykke på U og så bruge piltasterne.. eller har jeg bare overset en eller anden mulighed?

Ja okay, men nu er tallene så anderledes end du formentlig havde og skal så vende dig til det (jeg har ikke kunnet finde ud af at ændre dem i FM26)..

Ja nyhederne savner jeg også noget brugervenlighed omkring, men som tidligere nævnt, så er det set før at genvejstasterne - herunder piletaster - ikke virkede i BETA men kom til det - heldigvis. Smiley

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010