Velkommen til blogkonkurrencen 2026
S kan vi igen bne for tilmeldingen til et af rets mest ventede events her p siden, nemlig blogkonkurrencen!
Tilmeldingen foregr via en privat besked til Sunbao hvori der str hvilket hold I vil deltage med. De tilmeldte brugere og deres hold vil kunne ses i bunden af dette indlg, som jeg vil prve at holde opdateret s godt som muligt. Hvis to personer vil have det samme hold, og jeg ikke har fet opdateret listen, s gr holdet selvflgelig til den bruger, som frst har skrevet beskeden til mig, og jeg vil helst undg sure miner fra den anden bruger, selvom det er forsteligt, hvis ens favorithold er blevet taget for snuden af en. I r har vi dog ndret i reglerne for at skabe mere aktivitet, men ogs for at undg ens favorithold bliver taget.
For kort at opridse reglerne for konkurrencen: Der spilles med alle Football Manager versioner, nye svel som gamle.
Kun to brugere pr. hold. Det vil sige, at hvis ErikJensen1234 og PoulJensen6783 tager SnderjyskE, s kan JrgenJensen9876 ikke vre SnderjyskE, hvis han har tilmeldt sig senest.
Landshold er tilladt, ligesom det er tilladt at starte som arbejdsls.
Det er tilladt at spille p sit save inden d. 1. april og lave updates, s lnge de ikke bliver postet her p siden inden. Bloggen skal ligeledes oprettes i det srskilte underforum, som frst vil blive oprettet, nr konkurrencen starter.
Det er tilladt at bruge editor og custom databaser.
Det er tilladt at skifte hold indtil selve starten af konkurrencen, men husk p, at ved at skifte hold for tit ger man chancen for at optage et hold, som en anden bruger egentlig hellere ville have blogget om. Skiftet sker ved igen at skrive til Sunbao med hvilke hold man vil skrive om.
Crewmedlemmer deltager p lige vilkr med alle andre brugere, med undtagelse af at crewmedlemmerne ikke kan modtage prmierne. De kan alts sagtens vinde konkurrencen, men s vil nummer to, tre og fire modtage prmierne, hvis et crewmedlem alts skulle vinde blogkonkurrencen.
Starten gr d. 1. April klokken 00.01 og alle blogs vil blive lst d. 30. April 23.59, hvorefter vi gr ind i en afstemningsperiode.
Alle bloggere skal naturligvis tilmelde sig fr startskuddet til konkurrencen
God skrivelyst!
Prmier1: Et eksemplar af Football Manager 2027. 1.500.000 freak$, samt den eksklusive titel "Blogmester".
2: 1.500.000 freak$
3: 1.000.000 freak$
Deltagere:Bubbles Budapest Honved
RasmusA12 Sheffield Wedensday
Broen Brighton
Suzuki Wolfsburg