home forum contact

Velkommen
Gst
Sg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:42:21 LarryMuh Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I dag kl. 14:30:34 Vegazone-peT Baren Hip Hop-trden
31 Jul 2026, 14:08 Broen13 Blogs #80 Youth to Gold
24 Jul 2026, 10:36 Ottendahl Pro Cyclin... Cykelmanager (browserb...
06 Jul 2026, 07:49 jonesg Omklædning... Problemer med opdateri...
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
Antal Registrerede Brugere: 23637
  0 Brugere, 879 Gster Online.

Indlg: 1133948 over 31469 Emner
Nyeste Bruger: LarryMuh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2026
| | | | |-+  Blogkonkurrencen 2026 - Info- og snakketrd
0 Brugere og 1 Gst lser i jeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2026 - Info- og snakketrd  (Lst 132651 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Blogkonkurrencen 2026 - Info- og snakketrd
« : 14 Apr 2025, 19:43 »

Velkommen til blogkonkurrencen 2026

S kan vi igen bne for tilmeldingen til et af rets mest ventede events her p siden, nemlig blogkonkurrencen!

Tilmeldingen foregr via en privat besked til Sunbao hvori der str hvilket hold I vil deltage med. De tilmeldte brugere og deres hold vil kunne ses i bunden af dette indlg, som jeg vil prve at holde opdateret s godt som muligt. Hvis to personer vil have det samme hold, og jeg ikke har fet opdateret listen, s gr holdet selvflgelig til den bruger, som frst har skrevet beskeden til mig, og jeg vil helst undg sure miner fra den anden bruger, selvom det er forsteligt, hvis ens favorithold er blevet taget for snuden af en. I r har vi dog ndret i reglerne for at skabe mere aktivitet, men ogs for at undg ens favorithold bliver taget.

For kort at opridse reglerne for konkurrencen:

Der spilles med alle Football Manager versioner, nye svel som gamle.

Kun to brugere pr. hold. Det vil sige, at hvis ErikJensen1234 og PoulJensen6783 tager SnderjyskE, s kan JrgenJensen9876 ikke vre SnderjyskE, hvis han har tilmeldt sig senest.

Landshold er tilladt, ligesom det er tilladt at starte som arbejdsls.

Det er tilladt at spille p sit save inden d. 1. april og lave updates, s lnge de ikke bliver postet her p siden inden. Bloggen skal ligeledes oprettes i det srskilte underforum, som frst vil blive oprettet, nr konkurrencen starter.

Det er tilladt at bruge editor og custom databaser.

Det er tilladt at skifte hold indtil selve starten af konkurrencen, men husk p, at ved at skifte hold for tit ger man chancen for at optage et hold, som en anden bruger egentlig hellere ville have blogget om. Skiftet sker ved igen at skrive til Sunbao med hvilke hold man vil skrive om.

Crewmedlemmer deltager p lige vilkr med alle andre brugere, med undtagelse af at crewmedlemmerne ikke kan modtage prmierne. De kan alts sagtens vinde konkurrencen, men s vil nummer to, tre og fire modtage prmierne, hvis et crewmedlem alts skulle vinde blogkonkurrencen.

Starten gr d. 1. April klokken 00.01 og alle blogs vil blive lst d. 30. April 23.59, hvorefter vi gr ind i en afstemningsperiode.

Alle bloggere skal naturligvis tilmelde sig fr startskuddet til konkurrencen

God skrivelyst!

Prmier

1: Et eksemplar af Football Manager 2027. 1.500.000 freak$, samt den eksklusive titel "Blogmester".

2: 1.500.000 freak$

3: 1.000.000 freak$

Deltagere:

Bubbles Budapest Honved

RasmusA12 Sheffield Wedensday

Broen Brighton

Suzuki Wolfsburg
« Seneste Redigering: 01 Apr 2026, 23:32 af Sunbao » Logged

Bubbles
Frsteholdsspiller

Sv: Blogkonkurrencen 2026 - Info- og snakketrd
« Svar #1: 16 Mar 2026, 09:21 »

Jeg deltager naturligvis, som forsvarende "mester". Jeg har ikke besluttet mig for hvilket hold endnu.

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

RasmusA12
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 17 Mar 2026, 20:33 »

Jeg er klar! og ptnker at tage sheffield wednesday Opstemt

Kan vi vlte Juve af pinden, flge eventyret her
https://fmfreaks.dk/index.php?topic=42850.0

Bubbles
Frsteholdsspiller

« Svar #3: 27 Mar 2026, 09:59 »

Ser lidt sljt ud med antal deltagere  Grder

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #4: 30 Mar 2026, 09:09 »

Jeg er klar med Brighton! Smiley

FM26 er i gang, og det er jeg s ogs: Broen13 - FM26 - AS ROMA - YOUTH TO GOLD

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Обзор подходов к лечению зависимостей
« Svar #5: I dag kl. 16:38:08 »

В данной статье мы поговорим о будущем медицины, акцентируя внимание на прорывных разработках и их потенциале. Читатель узнает о новых подходах к лечению, роли искусственного интеллекта и возможностях персонализированной медицины.
Изучить эмпирические данные - снятие похмелья

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Обзор подходов к лечению зависимостей
« Svar #6: I dag kl. 16:39:08 »

В этой публикации мы предложим ряд рекомендаций по избавлению от зависимостей и успешному восстановлению. Мы обсудим методы привлечения поддержки и важность самосознания. Эти советы помогут людям вернуться к нормальной жизни и стать на путь выздоровления.
Изучить эмпирические данные - запой ростов на дону

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Обзор исследований по вопросам выздоровления
« Svar #7: I dag kl. 16:39:58 »

В данной публикации мы поговорим о процессе восстановления от зависимости, о том, как вернуть себе нормальную жизнь. Мы обсудим преодоление трудностей, значимость поддержки и наличие программ реабилитации. Читатели смогут узнать о ключевых шагах к успешному восстановлению.
ТОП-5 причин узнать больше - https://medcover.ru/lechenie-narkomanii

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Медицинская заметка на актуальную тему
« Svar #8: I dag kl. 16:40:47 »

Эта статья освещает различные аспекты освобождения от зависимости и пути к выздоровлению. Мы обсуждаем важность осознания своей проблемы и обращения за помощью. Читатели получат практические советы о том, как преодолевать трудности и строить новую жизнь без зависимости.
ТОП-5 причин узнать больше - провалы в памяти после алкоголя стадия алкоголизма

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Доказательная публикация о лечении зависимостей
« Svar #9: I dag kl. 16:41:38 »

В этой публикации мы предложим ряд рекомендаций по избавлению от зависимостей и успешному восстановлению. Мы обсудим методы привлечения поддержки и важность самосознания. Эти советы помогут людям вернуться к нормальной жизни и стать на путь выздоровления.
Подробности по ссылке - вывод из запоя

LarryMuh
Lilleputspiller
*

Обзор методов психологической помощи при зависимости
« Svar #10: I dag kl. 16:42:21 »

Эта публикация исследует взаимосвязь зависимости и психологии. Мы обсудим, как психологические аспекты влияют на появление зависимостей и процесс выздоровления. Читатели смогут понять важность профессиональной поддержки и применения научных подходов в терапии.
Хочешь знать всё? - кодирование от алкоголизма

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010