home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aalesund - Kan ambitionerne opfyldes ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg er begyndt på et gammelt spil, så holder en pause fra den her. skal jeg skrive om det nye spil ?
Ja!
- 13 (61,9%)
Nej!
- 8 (38,1%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Aalesund - Kan ambitionerne opfyldes ?  (Læst 15394 gange)
Tor1991
Gæst

Sv: Aalesund - Kan ambitionerne opfyldes ?
« Svar #60: 03 Dec 2006, 17:15 »

Kan man forvente en update som 'godnat historie' Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #61: 03 Dec 2006, 17:22 »

Kan man forvente en update som 'godnat historie' Wink
Hvis du går i seng inden for en time kan du nok godt  Opstemt Grin

Tor1991
Gæst

« Svar #62: 03 Dec 2006, 17:26 »

Det vil jeg så gøre Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #63: 03 Dec 2006, 17:28 »

Godt.. Jeg er næsten færdig med den..

Don Abramovich
Manager

« Svar #64: 03 Dec 2006, 18:22 »

Updatenn kommer ikke lige med det samme- har fået gæster Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #65: 03 Dec 2006, 20:51 »

Der kommer desværre ikke nogen update idag.. Skuffet Men den kommer i morgen og jeg kan love at der kommer spændene handler og kampen om toppen i Adeccoligaen !

Don Abramovich
Manager

« Svar #66: 04 Dec 2006, 17:31 »

Aalene fortsætter den gode stil..
Maj 2005 (anden del)

Så er det tid til andel del af Maj, vi starter med at spille i cuppen mod Lofoeten..

11/5 05
Denne kamp SKAL vi vinde.. simpelthen, der er ikke nogen undskyldning.! Vi stiller op med et reserve hold.

Adeccoligaen
Aalesund - Lofoten 3 – 0
Odds: Aalesund: 1,07 Uafgjort: 6,50 Lofoeten: 21,00 (Shockeret)
MoM:Rune Johansen
Aalesund – Lofoeten 3-0
Spillerbedømmelse
Vi gjorde hvad vi skulle, andet er der ikke at sige.

Vi skal i anden runde i NM-SAS Braathens Cup møde: Fauske/Sprint.

Aalesund U19 vandt 4-2 og Laajab scorede et Hattrick, dette var hans  9. mål i syv kampe.

15/5 05
En kamp mod Bryne som jeg regner stærkt med at vi vinder, vi er inde i en god form og jeg ser ikke Bryne  som et hold der volder os problemer.

Adeccoligaen
Aalesund – Bryne 3 - 3
Odds: Aalesund: 2,25  Uafgjort: 2,20  Bryne: 2,75
MoM: Kristian Sørli   

Aalesund – Bryne 3-3
Spillerbedømmelser

NEJ! HVAD FANDER SKER !? det var hvad der kom ud af munden på mig. Vi var foran 3-1 mod Bryne men spiller alligevel 3-3. Da Rune Johansen havde fået genvalg efter hans flotte præstation i sidste kamp, begik han straffe spark og det udnyttede Bryne. Samtidig blev Dedé skadet i 3 uger til en måned. Eneste lyspunkt var Kristian Sørli der scorede to mål.

HANDEL I AALESUND
Tor Egil Horn skifter d. 1/7 05 til Aalesund, Bodø Glimt har fået Melland og et mindre beløb i bytte for den 29 årige målmand, udtaler Aalesunds sportschef Henrik Hoff.
Samtidig skifter Aalesunds Amerikanske målmand Adin Brown til M.Tel Aviv d. 1/7 05.
Eklund udtaler sig om handlerne: Jeg er utrolig glad fo at vi har fundet en ny målmand, som skal stå når vi spiller i Tippeligaen stil næste sæson.

18/5 05
Endnu en kamp vi SKAL vinde! Jeg er blevet kontaktet af en journalist: Mikkel Eklund, der er mange mennesker der anser denne kamp som David mod Goliath. Hvad mener du selv?
Det vil jeg gi’ dig ret i. Men Fauske/sprint er ikke så dårlige som man siger, Men ikke gode nok til os. Jeg stiller med reservene plus Vidar Nisja på bænken og Laajab i front sammen med Aarøy der er tilbage efter en skade.

NM-SAS Braathens Cup
Fauske/Sprint – Aalesund 0 - 3
Odds; Fauske/Sprint: 16,00  Uafgjort: 6,50 Aalesund:  1,1 (Shockeret sindsygt lavt odds)
MoM:Joakim Austnes
Fauske/Sprint – Aalesund 0-3
Spillerbedømmelse

Reserverne gjorde igen hvad de skulle gøre, og vi havde ingen problemer med Fauske/Sprint. Vidar Nisja kom ind til anden halvlegs start og satte sit præg på kampen med at mål og et oplæg.       

Vi skal i tredje runde møde Start fra Tippeligaen. Langt fra en ønske modstander for os.

22/5 05
Den her kamp håber jeg vi vinder, ellers ser det lidt skidt ud for os i toppen. Men hvis spillerne leverer en præstation som de gjorde i første halvleg mod Bryne hele kampen igennem så er der ingen der kan røre os! Til dagens kamp starter Nisja inde på den offensive midt.

Adeccoligaen
Hønefoss – Aalesund 1 - 4
Odds: Hønefoss: 3,25 Uafgjort: 3,25 Aalesund: Evens (Fav)
MoM:Stian Johnsen
Hønefoss – Aalesund 1-4
Spillerbedømmelse

Vi får en meget dårlig start, da Kai Risholt bringer Hønefoss foran efter kun fem minutter,  og holdet spiller som en sæk kartofler de første 20 minutter. Men det ville Trond Frederiksen ikke finde sig i og sender en kanon kugle af sted mod Hønefoss målet fra 30 meters afstand – dette mål blev herefter kåret til rundes mål. Herefter går det som en drøm.. Laajab for en lang stikning fra Melland, smææker den ind over og Aarøy header den sikkert i mål. Så var det Hønefoss’ tid til at fumme sig, da Trond Frderiksen sender en for lang bold op mod Laajab men han tror på den, og Hønefoss’ målmand sparker den lige ud til ham og han sender sikkert bolden i mål. Et andet talent ville også lege med – nemlig Vidar Nisja, han sender en bold i dybden til Stian Johnsen som sender den ind over til Nisja der header den i mål til slut resultatet 1-4. Nisja for igen et 8 tal og er ved at blive fast i truppen. Men er desværre blevet skadet i helt op til to uger.

Aalesund sikrer sig dansk stor talent!

Aalesund har skrevet kontrakt med Nikola Saric på en fri transfer fra Herfølge.
Eklund om købet: Mikkel Eklund, du sikrer dig igen et stor talent, denne gang Nikola Saric hvad mener du selv om købet ?
Jeg er rigtig glad for at vi har fået Nikola, Jeg anser ham som et af Danmarks aller største talenter under 17 år. Når man tænker på at han har været til prøvetræning i Tottenham og Barcelona er det helt utroligt at vi får ham kommer til klubben: 1/7 05

Aalesund sikrer sig endnu et dansk stor talent!
Klubben har hentet Christian Lund Gytkjær til klubben. Endnu en spiller som Eklund betegner som et stor talent. Gyrkjær er hentet i Lyngby. Kommer til klubben: 1/7 05

Aalesund henter endnu to spillere
Denne gang er det ikke talenter men spillere der kan gå direkte ind i start 11’eren. Spillerne det handler om er Ekene Ezenwa og Samir Fazlagic begge to offensive spillere. En nærmere præsentation når de tiltræder d. 1/7 05.

29/5 05
TOPKAMP! Kampen mod Stømsgodset kan blive en af årets vigtigste kamp, vi er to point efter Strømsgodset på førstepladsen og en sejr vil bringe os på den eftertragtede 1. plads! Laajab har ikke faet genvalg efter et par gode præstationer, men er erstattet af Eirik Hoseth og Jon André Frederiksen er med i truppen efter at ha’ været ude i en måned med en forstuvet ankel. Stømsgodset der har Samir Fazlagic med i startopstilling stiller op i en 4-1-2-2-1 opstilling med Kim Larsen (Opstemt) som ligger nummer 4. på topscorer listen med 5 mål. 

Adeccoligaen
Aalesund – Strømsgodset 5 - 0
Odds: Aalesund: 2,25 Uafgjort: 3,20 Stømsgodset: 2,75
MoM: Stian Johnsen
Aalesund – Stømsgodset 5-0
spillerbedømmelser

WHAT !? hvilken kamp! da Hoseth efter tre minutter scorer et drømme mål begynder det allerede at se godt ud! og da Aarøy scorer fra 45 meter fra på et målmands drop efter 10 min. er kampen næsten afsluttet, og det blir den da Strømsgodsets Robert Holmen ser rødt en en nødbremse efter 17 min. herefter scorer vi tre mål mere og 1. pladsen er vores! TAK TIL MIN LILLESØSTER!

Aalesund fans’ene så deres hold tabe den første liga kamp i år

Det var så maj måned.. Vi fik købt et par talenter, og to spillere der er klar til at kæmpe om pladsen i startopstillingen.

Var updaten go’ med de flere billeder ?

« Seneste Redigering: 04 Dec 2006, 19:24 af Don Abramovich » Logged

Tor1991
Gæst

« Svar #67: 04 Dec 2006, 17:36 »

Ja...det er den....

Nicolai Saric bliver sikkert nice om nogle år....

Han er irriterende at spille imod IRL Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #68: 04 Dec 2006, 17:41 »

Ja...det er den....

Jep! I know.. har er blevet pænt syg i anfre spil!

Don Abramovich
Manager

« Svar #69: 04 Dec 2006, 17:42 »

Dem der har stemt ''Nej'' kan de ikke sige hvorfor ?

Don Abramovich
Manager

« Svar #70: 04 Dec 2006, 18:52 »

Den sidste kamp mod Strømsgodset tæller desværre ikke Græder Min lillesøster slukkede pc'en, men mit word lukkede ikke ned men spurgte om jeg ville gemme.. det ville jeg jo selvfølgelig nu hvor jeg havde spillet 3 kampe. og da jeg tændte igen gik jeg jo bare ind i word og skrev om kampen som lige var overstået.. men spillet var jo selvfølgelig ikke gemt og defor spiller jeg kampen igen!

DUMME LILLESØSTER  ticked off ticked off ticked off ticked off

F.C.K.
Gæst

« Svar #71: 04 Dec 2006, 20:38 »

Dejlig god stor update !.
Dog ærgeligt med mathilde hehe. Men det er jo det hun er der for Peace

Don Abramovich
Manager

« Svar #72: 04 Dec 2006, 20:39 »

Ja...det er den....

wow har du spillet mod ham IRL ? Cool

Don Abramovich
Manager

« Svar #73: 04 Dec 2006, 20:40 »

Dejlig god stor update !.
Dog ærgeligt med mathilde hehe. Men det er jo det hun er der for Peace
Hoho (det skal man da sige i december ?) Jeg synes nu det er fint!

F.C.K.
Gæst

« Svar #74: 04 Dec 2006, 20:41 »

Hoho (det skal man da sige i december ?) Jeg synes nu det er fint!
Hvad er fint ?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010