home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2024
| | | | |-+  The beautiful game
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The beautiful game  (Læst 15593 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #30: 15 Jun 2024, 00:05 »


#17 - Vindermentalitet

Leicester

2 kamp i Superligaen. 1-1 mod Midtjylland, Olafsson scorer i 94 min, det er jo helt vildt, og utroligt bittert at smide point ved en målmands scoring på sidste chance i kampen. Det er selvfølgelig utroligt træls at smide point, men det er fedt, da vi møder ind mandag morgen, kan man godt mærke det var en skuffelse, mentaliteten er at alle vil vinde og alle har samme mål. Det er noget af det helt fede ved de trup der er opbygget. Alle vil gøre alt for at vinde, så når vi har smidt point i en vigtig kamp, kan man mærke næste træning, at folk er tændte og giver alt for at gøre det bedre og blive bedre som hold. Et hold er allermest farligt, når man vil gøre alt for at vinde for hinanden. På den måde vandt Leicester Premier League, at have en perfekt opbygget trup, hvor alle vil gøre alt for hinanden, som ender med at gøre det umulige, og det er derfor jeg 100% tror på vi kan vinde Europa League.

Vi gjorde det også godt i Europa League kvalifikation og kørte lige igennem, rene sejre og godt sendt afsted mod gruppespillet. En af de vigtige ting ved at skulle vinde Europa League, var at vi lige skulle kvalificere os og det har vi gjort nu. Det var step et, nu skal vi videre fra gruppen. Jeg synes Superligaen er vigtig og ikke mindst den hjemlige pokalturnering, men Europa League er i den her sæson det vigtigste for os.

Jeg er utroligt drevet i fodbold af at vinde. Det er for mig det, som det handler om, i hvert fald når jeg spiller. Jeg synes fodbold er fedt på grund af mange ting, både fordi jeg synes det er sjovt at spille, fordi jeg har det som fælles interesse med min søster og far, og fordi det er det, jeg og mine venner samles om og bruger meget tid på sammen. Men i sidste ende spiller jeg fodbold, fordi jeg gerne vil vinde fodboldkampe, jeg synes ikke kampe er sjove, hvis ikke alle er enige om vi gør det for at vinde det samme med træning. Hygge træning er LORT. Jeg træner for at blive bedre, så jeg kan vinde. Når jeg løber den ekstra meter eller bruger ekstra kræfter på at løbe forrest og længere end de andre når vi løber til sidst, så gør jeg det ikke fordi jeg synes det er sjovt, for det gør jeg i hvert fald ikke, men jeg vil gerne vise at jeg er villig til at arbejde hårdt for projektet. Jeg kan ikke love, jeg er den bedste spiller på banen hver gang, men jeg kan love jeg er den der giver mig allermest, hver eneste gang. Hvis man gør nok og arbejder nok får det, så kommer resultaterne.


- "At være consistent i sit arbejde og arbejde så hårdt som muligt, det garanterer ikke gode resultater, men ikke at være consistent og ikke arbejde så hårdt som muligt det garanterer at du 100% ikke for de resultater du søger."
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #31: 15 Jun 2024, 00:42 »


#18 - Starten på sæsonen

Superligaen

Vi er 10 kampe inde i Superliga sæsonen, og vi er startet super fint. 26 point, nummer 1, tre point foran FCK. Det vil jeg sige er en god start, vi har mødt alle modstandere, undtagen lige FCK. Men det tegner godt, og vi dominerer de fleste kampe, så det er helt sikkert med selvtillid i støvlerne vi går ind med til derbyet. Det eneste lille problem er at holde alle spillere glade, for der er mange dygtige spillere som alle forventer at spille samtlige minutter. Det er vigtigt at holde alle galde, samtidig med at holde alle sultene, man kommer sku ikke sovende til spilletid på holdet. Med de ambitioner der er, så er der bare ikke plads til at give folk spilletid, selvom man ikke er dygtig nok. Der er ikke super lang tid til transfervinduet, men det bliver ikke så aktuelt for os, planen er der skal 0 spillere ind og ud af truppen på grund af den form som vi har lagt for dagen, nu gælder det bare at holde tempoet oppe og bare køre på, især nu hvor vi er flyvende.


Pokalturneringen
Det også blevet til en fin start i pokalturneringen, efter 2 forventelige sejr mod Amager og Helsingør, men det er der ikke meget at sige til, for det var bare som det skulle være, det gode ved kampene var at nogen af dem som ikke har spillet super meget fik lidt ekstra spilletid, så det er jo noget ekstra positivt at tage med derfra. Vi skal bare køre på og forhåbentlig gå hele vejen.


Europa League
Europa League startede perfekt ud, efter at have klaret kvalifikationen, stod første kamp på AZ. En kamp som vi selvfølgelig skulle vinde hvis vi har store ambitioner, men den kunne godt blive svær, det blev heldigvis ikke til de store problemer for os. En god 3-0 sejr også var vi godt startet ud, nu ser vi os ikke tilbage.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #32: 15 Jun 2024, 01:14 »


#19 - Hårdt arbejde betaler sig

Sir Alex

Fra vores 10 kamp til nu, har vi spillet 7 Superligakampe, 7 Europa League kampe og frem til semifinale i pokalturneringen, på kort tid. Min familie er træt af aldrig at se mig, der bliver arbejdet hårdt fra morgen til aften, for at skabe resultater. Men det er det der skal til, hvis man vil opnå noget stort.
Tilbage i 1990 var Ferguson tæt på at blive fyret i United. De lå 3 sidst i ligaen og var ikke super godt kørende, beslutningen blev dog at han skulle fortsætte i klubben, og det var der en grund til, nemlig at han arbejdede så hårdt, og bestyrelsens vurdering var, at hvis man arbejder så hårdt, så skal det nok lykkes. Lad os bare sige at hårdt arbejde det betalte sig, han blev i klubben og blev den bedste træner i historien. Hårdt arbejde har også betalt sig for os. Vi er stukket lidt af fra FCK og har skabt et hul på 6 point ned til dem, intet afgjort endnu, overhovedet, alt kan ske i Superligaen, men det ser godt ud. Vi er også kommet i Pokalsemifinalen, hvor vi skal møde AGF, og det ligner det bliver til Nordsjælland i finalen, hvis vi går videre, så der er rigtig gode chancer for at vinde pokalen og det ligner vi godt kan vinde the double, som vi også gjorde i første sæson. Europa League ser også fint ud, vi er videre fra gruppen og skal møde Villarreal i næste runde. Det tegner op til at kunne blive en rigtig god sæson.  Det synes jeg også vi fortjener, når man arbejder hårdt og nogle af spillerne oveni købet har afvist storklubber og jeg har afvist Chelsea og Liverpool, så kunne det være fedt at det lykkes.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #33: 15 Jun 2024, 11:55 »


#20 - Så tæt på

Hvem kan ikke lide en god underdog story?

Grundspillet er færdigt. Vi skal til indtil det afgørende slutspil. Der er fine chancer endnu, vi ligger stadig nummer 1, med fire point, efter en vigtig sejr i Parken mod dem i sidste spillerunde. Vi er godt kørende, og Suzuki fortsætter formen fra sidste sæson og brager igennem og er lige nu ligaens topscorer efter 22 kampe. Nu vil jeg mene vi er så tæt på, men det er ikke bare så tæt på at vinde Superligaen, for vi går også ind til 2 kampe mod AGF i pokalsemifinalen, og utroligt flot, har vi spillet os i Europa League kvartfinalen mod Sporting Lissabon, efter en vigtig samlet sejr over Lazio. Sejrene mod Lazio og Villarreal, de viser også at vi sagtens kan være med, og der stadig er super fine chancer, folk er ligeså stille begyndt at opdage, at vi er et hold, som godt kan spille god fodbold, og medierne skriver mere og mere om os. Om det er en god ting med den opmærksomhed, det ved jeg ikke, men hvem kan ikke lide en god underdog story, jeg kan i hvert fald. Det lille hold fra vestegnen, som cruiser frem på den europæiske scene, det synes jeg sku lyder meget fedt. Der begynder også at danne sig en følelse af tro og håb i maven på mig, jo længere vi kommer i sæsonen, nu spidser det til, det er nu det er tæt på, nu har vi spillet den gode save og spillet os i en god situation, nu skal vi afgøre sættet.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #34: 15 Jun 2024, 20:43 »


#21 - Afgørelse
Jeg falder ned i gråd, glædestårerne vælter ud efter dommeren har fløjtet af.. VI HAR GJORT DET! Vi har vundet Europa League og endda over Chelsea. Det er det vildeste der er sket, Europa League sejr oveni Superliga triumf og Pokalsejr. The Treble winners. Jeg kan ikke tro det. 3 sæsoner, 2 Superliga titler, 2 pokalturnerings trofæer og 1 Europa League.
Efter den magiske sæson har jeg taget et valg. Jeg er færdig i klubben. Fra næste sæson af, er jeg ikke længere cheftræner for Brøndby IF. Jeg skal på nye eventyr. Min tid i Brøndby har været intet mindre end fantastisk. Det der er blevet opnået er helt vildt og kun noget jeg kunne drømme om - Det er virkelig en drøm, som går i opfyldelse. Noget andet som går i opfyldelse er, at jeg startede med at sige min drøm er at være landstræner. Det har jeg opnået. For at tage lidt af alt stressen væk, og udfylde endnu en drøm, har jeg sagt ja til at blive Danmarks nye landstræner. Imens jeg ligger på knæ på banen, med tårerne trillende fra min hals, på Wembley, efter en sensation, tænker jeg på en bestemt person, personen der gjorde det hele muligt, hjernen bag det meste. Jeg kigger tilbage og bliver omfavnet af en fra min trænerstab, og jeg siger “Vi gjorde det far”
Fra projektet med pigerne, til The Treble med Brøndby, det er en ægte underdog story.

- Sidste afsnit kommer!


Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The beautiful game
« Svar #35: 15 Jun 2024, 21:04 »


#22 - The Beautiful game (Sidste afsnit)
Min tid som Brøndby træner er ovre. Jeg kører en tur, en aften, tankerne omkring tiden som Brøndby træner kører rundt, det har været så fedt. Da jeg kører den her mørke aften, ser jeg lige pludselig en mand stå midt på vejen, det er en ældre mand. Jeg kører over til ham og stiger ud af bilen, og spørger, hvad han laver og om han er okay. Manden ser helt forvirret ud, og svarer ikke rigtigt. Jeg spørger hvor han bor, men heller ikke der får jeg noget svar, den ældre herrer virker utroligt fortvivlet om hvor han befinder sig. Jeg spørger også hvordan han er endt her, men manden kan ikke huske hvad der er sket. Der tager jeg en beslutning, og tager hans pung, og kigger om jeg kan finde ud af hvor manden hører til. Jeg finder et kort hvor der står han bor på plejehjem, og hvad adressen er. Jeg tager manden med ind i bilen for at køre ham tilbage, det lader til han er blevet væk fra hvor han bor. På turen spørger jeg ham om en masse forskellige ting, men kan ikke få noget ud af ham. Det er lige indtil jeg spørger ham ind omkring fodbold, der er det som om den ældre mand lysner op, og han begynder og snakke løs. Han fortæller om Dame N'Doye og der går det op for mig, at den ældre herrer er dement. Da han fortæller løs om FCK må jeg lige tage en ting ned fra vinduet. Han snakker videre og spørger om jeg er enige i at FCK er landets bedste hold. Der må jeg svarer ja og manden bliver endnu mere glad og med sin største passion fortæller han om det han tror er vores fælles klub. Han er lysnet helt op, noget som han sikkert ikke har været i utroligt mange år. Vi kommer frem til plejehjemmet og det der ligner at være hans barn tager imod ham i stor glæde og giver ham en kæmpe kram og siger tak. Mig og den ældre mand for et sidste blik mod hinanden, efter vores fantastiske tur, glæden stråler ud af ham. Da jeg sætter mig ind i bilen, tager jeg den ting jeg pillede ned fra vinduet op igen, nemlig et Brøndby logo, jeg vil ikke have manden skulle føle vi ikke var enige, og vil gerne have hans glæde blev ved med at stråle ud af ham, da han fortæller om hans store passion og får et dejligt moment af livet igen.
- Før klubben Brøndby kommer værdierne af Brøndby.
Det er hvad der er så smukt ved fodbold, det kan bringe folk sammen på en helt anden måde, det er derfor det hedder “The Beautiful Game” - Spillet der kan samle os. Det der kan samle folk, selvom de er vidt forskellige, det der samler folk og bringer passion, glæde og fantastiske stunder. Det er derfor jeg går med på det, selvom jeg er kæmpe Brøndby-fan og tidligere Brøndby-træner. Derfor føler jeg med på hans passion, hans glæde. For værdierne i fodbold, er vi er “en for alle og alle for en”. Sådan er fodbold, derfor elsker vi fodbold. Vi står nemlig sammen, ligemeget hvad.

“Fodbold er en sport af 90 minutter, og efter der vinder fansene altid”

Jeg elsker fodbold. Det er mere end bare end bare en sport. Det er meget mere. Det er fællesskab. Det er passion. Det er glæde. Det er historier, det er minder, det er nutiden.

Fodbold “The Beautiful Game”
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010