home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  3 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2024
| | | | |-+  [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!  (Læst 17209 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [27] Journeyman - Asiatiske CHL gruppespil del 2
« Svar #45: 24 Maj 2024, 20:50 »

Av!!.. Tid til at komme videre måske..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [27] Journeyman - Asiatiske CHL gruppespil del 2
« Svar #46: 24 Maj 2024, 21:35 »

Måske... Jeg kan vel godt afsløre at jeg arbejder i det?
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [28] Journeyman - Det sku er tungt det her…
« Svar #47: 24 Maj 2024, 21:49 »

[28] Det sku er tungt det her…


De sidste kampe her i 2. sæson skal bare overståes. Rent bord, 20 sejre ud af 20 mulige, og en beskeden 1-0 sejr i cuppen efter totalt dominas. Alt er vundet i Indien, vi skal ikke hjem, nej nu skal vi videre!

Indtil videre har jeg søgt vidt og bredt i et forsøg på at finde noget andet, men uden held. Gang på gang bliver det til afslag uden samtale. Indtil videre har bestyrelsen ikke reageret, så de ved måske de ikke kan holde på mig?

Det har været en god tid i Indien, men nu skal vi videre!


« Seneste Redigering: 24 Maj 2024, 22:10 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [29] Journeyman - Bye bye India!
« Svar #48: 26 Maj 2024, 00:21 »

[29] Bye bye India!


Nå, det tog sgu lidt en drejning det save her. Lad os tage det fra en ende af:

Vi starter lige med en lille hyldest til en af de store fra min tid i Indien! Novakovic stoppede karrieren og han skylder sgu en tak. Se lige den liste over trofæer:



Jeg var måske lidt for hurtig på aftrækkeren ifht. En manglende reaktion. Det er i hvert fald blevet bemærket jeg planlægger at skulle videre, nu ryster klubben lidt på hånden. Bemærk især, at klubben melder ud at de vil kræve en velvoksen kompensation, hvis andre klubber ville have os.



Det resulterer i, at den ansøgning jeg havde lagt hos Melaka fra Malaysia ikke munder ud i noget, da de ikke kan betale den påkrævede kompensation.



Jeg går derefter til bestyrelsen og forlanger, at de nedsætter den påkrævede kompensation for at en anden klub kan overtage os. Klubben stiller sig fuldkommen på hælene fra jeg træder ind i lokalet. Som et flashback tilbage til et skænderi jeg engang havde med en frisør på en afsides sidegade i New Delhi farer der en djævel i mig. Jeg ender med at true klubben med min opsigelse og dermed udsigt til ingen kompensation. Klubben åbner pænt døren og siger farvel og tak.



Og det mine damer og herrer var så desværre den noget ufine ende på mit indiske eventyr. Jeg håber på jeres forståelse for mine lidt ufine metoder, men hvis klubben stiller urimelige krav så havde jeg utrolig lang udsigt til nogensinde at komme væk derfra.

Farvel til mango lassi, chicken tikka samt naan brød og goddag til uvis tilværelse som arbejdsløs 32-årig uden det helt store omdømme og kun en amatørkarriere som spiller at trække på. Fortsættelse følger...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [30] Journeyman - Og goddaw til Sydamerika!
« Svar #49: 26 Maj 2024, 01:20 »

[30] Og goddaw til Sydamerika!


Ja, der var lidt snak med Malayerne - men jeg kunne ikke helt se mig i de betingelser de stillede op. Og ja, min trussel gled af på bestyrelsen og så var jeg fortid.

Til gengæld indsnævrede jeg mit fokus mod Sydamerika, hvor jeg hurtigt indså at de fleste klubber var langt uden for vor rækkevidde. Men der så ud til at være bid et enkelt sted.



Rampla Juniors fans skreg mit navn og klubben lyttede og indkaldte til forhandlinger. De forløb forholdsvist glat og klog af skade sikrede jeg mig en klausul, der i videst mulig grad sikrer mig mod en bestyrelse, der kræver stor kompensation ved interesse fra andre klubber.



Rampla Juniors tænker i nok nu. Hvad er det for en størrelse? Det er såmænd en traditionsrig klub, der frister en tilværelse i en uruguyanske 2. div.



Medieprognosen er en 8. plads, men i en spøjs sæson der løber i kalenderåret og med 2 måneders sommerferie er klubben i øjeblikket på en 3. plads, et point bag 2. pladsen og med kun 7 kampe igen. Det kunne jo godt tyde på en bestyrelse med meget kort lunte - det lyder jo til at den tidligere manager har gjort det ret fint!



Jeg synes egentlig holdet virker ok stærkt. Jeg har især et godt øje til den brasilianske højrekant Juninho Rocha, der er også er truppens eneste udlænding.





Jeg vil straks give mig i kast med at sætte mig ind i registreringsregler mv. Der er en måned til sæsonstart og ingen træningskampe i kalenderen. Det skal der ændres på!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [30] Journeyman - Og goddaw til Sydamerika!
« Svar #50: 26 Maj 2024, 10:50 »

Fedt at du blev fyret (efter du selvfølgelig selv truede med at gå)! Peace

Sydamerika kan noget i forhold til obskure ligasammensætninger - jeg ELSKER det! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [30] Journeyman - Og goddaw til Sydamerika!
« Svar #51: 26 Maj 2024, 19:09 »

Fedt at du blev fyret (efter du selvfølgelig selv truede med at gå)! Peace

Sydamerika kan noget i forhold til obskure ligasammensætninger - jeg ELSKER det! Opstemt

Der skulle noget andet til ovenpå for meget mango... Det blev så lidt lækkert rom i stedet!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [31] Journeyman - Ny start i Uruguay
« Svar #52: 27 Maj 2024, 09:22 »

[31] Ny start i Uruguay


Sæsonen kører ligesom den norske og svenske henover kalenderåret. Men der er så en 2 måneders pause om sommeren. Der mangler ganske rigtigt syv kampe og vi har umiddelbart ok muligheder for minimum et slutspil. Der er vist en enkelt oprykningsplads i spil i slutspillet (3.-6. pladsen), mens de to øverste går direkte op.

Jeg har et meget snævert budget, men forsøget med at komme af med lidt dødvægt er indtil videre ikke lykkedes. Dog fandt jeg lidt en gem i Juan Pablo Alvez, der gemte sig i reservetruppen. Rygterne siger, at han går under navnet Don Juan i hans fødeby. Tænker han skal have lov at snuse lidt til 1. holdet.



Vi må i øvrigt have 6 udlændinge i truppen, men kun 3 på banen.

Og så skal vi vist prise os lykkelige for vores reserveholdsmanager . Han tager et ordentligt slæb på træningsbanen, hvor vi desværre selv ikke er til megen nytte.



Vi har også været hos frisøren og lade de lange lokker falde. En lokal sponsor tilbød en øjenlaseroperation på husets regning, så den tog jeg imod. For ikke at clashe med klubbens fans har påklædningen bevæget sig væk fra jakkesætsstilen og over mod træningstøjet. Der er en større personlig udvikling i gang her som I nok kan fornemme.

« Seneste Redigering: 27 Maj 2024, 09:45 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [32] Journeyman - Første signing er i hus!
« Svar #53: 27 Maj 2024, 09:53 »

[32] Første signing er i hus!


Prado har tidligere spillet for argentinske Racing, der dog ikke formåede at forløse hans potentiale. 0 kampe på seniorniveau, men dog med 5 U-20 kampe for Uruguay. Tiltrængt forstærkning til det bagerste geled og så endda med betydeligt potentiale.



Og 2. spiller kom i Pos(s)en. Endnu en spiller med fortid i en stor argentinsk klub, i dette tilfælde Independiente, hvor han fik en enkelt kamp. Går ind som bedste angriber i truppen og med potentiale til mere.



Status 1. Juli er, at et par spillere forlod klubben ved kontraktudløb og en bosman-signing, der var i stand før mit indtog kom på plads. Desværre en noget fesen 25-årig offensiv midt. Det bliver nok meget begrænset hvad han kommer til at spille.

Jeg har 400 uanvendte euro om ugen at rykke med i lønbudgettet og et transferbudget på 0. Jeg håber på en enkel udlænding til truppen og så må vi se om det kan blive til mere.

Det betyder truppen ved at være på plads. Udover de spillere jeg tidligere har reklameret med, så har jeg lejet et par unge spillere. De er billige ift. løn og så kan jeg forhåbentlig forme truppen helt til min smag frem mod næste sæson.



Tidligere i min indtil videre korte manager karriere har jeg været heftigt kritiseret for økonomisk uansvarlighed. Dette var både noget bestyrelsen i Chennai krævede, at vi rettede op på mens det også var et tema til jobsamtaler i andre klubber. At spendere over evne gik jo i første omgang fint i Indien, da jeg kunne følge det op med resultater. Der er ingenlunde samme garanti i Rampla Juniors, så jeg kører en anelse mere forsigtig og langsigtet tilgang.

Fokus er dog stadig på sikre oprykningen allerede om 7 kampe. Der er spillet tre træningskampe som jeg synes har været lovende. Det er blevet til 3x 1-1, men alle imod væsentligt større klubber.



Jeg er også ret henrykt over min nye leder af ungdomsudviklingen.



Til gengæld har sløs fra min side ført til at vi mistede vores reserveholdsmanager . Kæmpe bommert.

Jeg glæder mig til den kommende tid i Montevideo, i øvrigt er det da noget af det svedigste klublogo længe. Stadion er en ældre sag fra 1923, der ligger smukt ud til vandet.


Er jeg blevet lidt lun på tanken om et længere ophold i Sydamerika allerede?
« Seneste Redigering: 27 Maj 2024, 09:55 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!
« Svar #54: 27 Maj 2024, 20:09 »

[33] Syv kampe, et mål!


Så oprandt dagen endelig. Første kamp i den anden halvdel af sæsonen var mod El Tangue Sisley. De lå klart sidst inden kampen med kun 3 point, der stammede fra tre uafjorte kampe ud af de første 15.



En lidt nervøs start til trods viste drengene hvad de er lavet af. De to nyindkøb Posse og Prado fejrede deres debut med et mål hver - begge på hovedstød. Jeg var især glad for Prados mål, der faldt efter et indlæg på et fripark.



Så er vi igang! Næste kamp stod mod Club Social y Deportivo Villa Española. SIKKE ET HOLDNAVN! Endnu en udekamp mod et bundhold, hvor vi var udråbt til klare favoritter!

I pressekonferencen inden kampe sendte jeg roser afsted mod Club Atlético Juventud de Las Piedras, der lå foran i tabellen. Hvis resultaterne flaskede sig kunne vi rykke forbi dem. I første halvleg kom drengene flyvende ud af starthullerne og der blev hurtigt scoret tre i rap af de tre offensivspillere, der ligger bag Posse på toppen. I 2. halvleg bliver vi desværre alt for selvtilfredse og tillader Villa Española, at score hele to gange. Sejren bliver dog kørt hjem og mine neglerødder er intakte.



Juventud de Las Piedras spillede samtidig kun uafgjort og dermed er vi at finde på den direkte oprykningsgivende 2. plads med kun 5 kampe igen!

Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!
« Svar #55: 14 Jun 2024, 20:45 »

Jeg savner dig Warmon!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010