home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #5 - The Glory Hunter - FM24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #5 - The Glory Hunter - FM24  (Læst 23304 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - The Glory Hunter - FM24
« : 16 Jan 2024, 21:48 »



THE GLORY HUNTER


Jeg gentager succesen fra sidste år, da det var et af de sjovere saves jeg havde (selvom jeg ikke kom i mål)

Denne challenge går i alt sin beskedenhed ud på at vinde mesterskabet og pokal i top 5 landende fra spillets start. Det vil sige i følgende lande:

England - Premier League, FA Cup & Carabao Cup
Spanien -  La Liga & Copa del Rey
Italien -  Serie A & Coppa Italia
Tyskland - Bundesliga & DFB-Pokal
Frankrig -  Ligue 1 & Coupe de France

Herudover skal de 3 Europæiske trofæer også hentes hjem:

Champions League
Europa League
Europa Conference League

Til sidst skal VM og EM lige sikres også, så det giver 16 trofæer. Normalt er begrænsningen sat til 20 år til at vinde det hele med valgfri start og erfaring. Jeg har dog besluttet at give mig selv 25 år. Jeg skal dog starte i Danmark og vinde det danske mesterskab samt pokalen inden jeg kan gå i gang med det andet, så 18 trofæer på 25 år - hvad kan gå galt?

Alle ligaer fra de 6 lande er loaded og første transfer vindue er deaktiveret. Med hensyn til start profil på manageren, så har jeg hentet inspiration fra SAF Challengen og starter som tidligere professionel spiller dog med den licens der anbefales ved første klub, som bliver valgt tilfældigt med tre hold via random club picker på FMScout, som mine muligheder.

Håber I vil læse med  Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Jan 2024, 23:44 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#0 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #1: 16 Jan 2024, 22:12 »

Følgende 3 hold fra superligaen kom frem:

VEJLE - spået til at ende på 11. pladsen i Superligaen.

AGF - spået til at ende på 4. pladsen i Superligaen og skal spille Europa Conference League

SILKEBORG - spået til en 8. plads i Superligaen

Jeg var ikke i humør til at starte med en oprykker, så Vejle kom hurtigt ud af billedet. Jeg endte med smilets by, så jagten på første mesterskab siden 1986 startes  Opstemt

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#1 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #2: 20 Jan 2024, 11:43 »

AGF 2023/2024


Første sæson i spidsen for AGF er nu gået. Umiddelbart gik det mere eller mindre som forventet med en flot 2. plads. Det stod hurtigt klart, at FCK var et par skridt foran os og alle andre i ligaen



Resultaterne i ligaen var dog påvirket af, at vi højst overraskende havde en flot europæisk kampagne.



I ligaen havde vi primært vekslet mellem 4-2-3-1 og 4-3-3 (DM wide), men i ECL brugte vi primært denne



Til sidst var der også lige Pokalen. Her fik vi endelig krammet på FCK og klubben kunne for første gang siden 95/96 sikre sig pokaltitlen.



Nu skal vi "bare" have forstærket truppen, så vi kan lukke hullet op til FCK og forhåbentligt sikre os det danske mesterskab inden tiden render ud.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #3: 21 Jan 2024, 22:43 »

AGF 2024/2025


Endnu en sæson er gået i spidsen for Gymnastikforeningen . Pokal turneringen røg vi hurtigt ud af på Brøndby Stadion, så der er ikke meget at berette om. Heldigvis er dette trofæ allerede sikret. I ligaen gik det rigtig fint med et stort skridt tættere på FCK til trods for svingende resultater i starten af sæsonen.





Igen i år præsterede vi fantastisk europæisk. Vi var dog ikke det hold der klarede sig bedst, da FCK havde spillet sig hele vejen til finalen i EL. Desværre tabte de til RB Salzburg.



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #4: 25 Jan 2024, 14:25 »

AGF 2025/2026


Sikke en sæson vi lige har været igennem med AGF. Ligesom da jeg forsøgte mig med denne challenge i FM23, så skulle der gå 3 sæsoner før FCK viste svaghedstegn. Det udnyttede vi bestemt til fulde  Opstemt



Udover det første mesterskab siden 86, så kunne vi også lige sikre os pokaltitlen undervejs i sæsonen. Det kan betyde lidt for omdømmet til næste stop.



Vi viste igen i år, at vi sagtens kan være med europæisk.



Nu skal jeg til at finde næste stop. Jobbet i Marseille var ledigt, men jeg var lidt lunket over at søge det. De kom mig dog i forkøbet og inviterede til en interview og tja nu er det vores nye klub.



Klubben er seedet til at ende, som nr. 4 og er med i Conference league, som vi kommer til at gå benhårdt efter, da største konkurrenter umiddelbart er Aston Villa og Roma (ud fra hukommelsen). Herudover går vi nok efter Coupe de France, da PSG formentlig er suveræne i forhold til resten af ligaen.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #5: 27 Jan 2024, 22:11 »

Marseille 2026/2027


Det er en noget anden størrelse at skifte Superligaen ud med Ligue 1 i forhold til spillerkvalitet osv. Vi startede fantastisk ud og havde en forspring til PSG på hele 5 point i lang tid, men som sæsonen skred frem blev de bedre og bedre. Vi holdte os faktisk også godt til og lå længe og kæmpede med om mesterskabet - MEN til trods for en sæson uden nederlag i ligaen endte det således



Heldigvis kunne vi sikre os 2 gældende trofæer, som egentlig også var derfor jeg tog jobbet i første omgang





Det ligner en umulig opgave (eller i hvert fald for tidskrævende), så jeg overvejede kraftigt at sige min stilling op. Der var dog ikke nogen interessante klubber på jagt efter en manager, så vi tager en dans mere med PSG og ser om vi kan overraske. Hvis det ikke lykkes i den kommende sæson, så bevæger jeg mig nok videre for nu.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2024, 22:15 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - The Glory Hunter - FM24
« Svar #6: 27 Jan 2024, 23:44 »

Marseille 2027/2028


Jeg var en lille smule bagud på updates, så var relativt langt i 2. sæson i spidsen for Marseille. Vi fik signet nogle gode spillere men vi kunne simpelthen ikke følge op på sidste sæson, så vi faldt hurtigt et godt stykke efter PSG. Det stod derfor hurtigt klart, at vi skulle ud og finde et nyt job. I marts måned blev stillingen i Newcastle ledig, så jeg smed en ansøgning afsted, da det (til trods for de ligger 10 i PL) fortsat var med i EL, så det gav mulighed for at sikre et hurtigt gældende trofæ og nogle absurde budgetter at arbejde med.





Vi efterlader Marseille med følgende resultater for 2027-2028 sæsonen



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010