home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 217 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FM24 - Broen13's Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: FM24 - Broen13's Journeyman  (Læst 16432 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #120: 25 Dec 2023, 15:53 »


12-1 i målscore og endnu en perfekt omgang:

Arsenal tabte en kamp og vi er bedre på målscore:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #121: 25 Dec 2023, 21:30 »


12-3 men et enkelt nederlag (voldsomt ufortjent), men vi lever med det i Europa League:

Arsenal har smidt tre point yderligere, så vi nu har mulighed for at være alene i front af tabellen:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #122: 26 Dec 2023, 20:51 »


En måned hvor vi desværre har smidt lidt point, og så mod dårligere modstandere. Men vi scorer masser af mål, og fra mange forskellige spillere, hvilket er fedt!

Arsenal er heldigvis lige så gode til at smide point, så vi er fortsat i front - det tegner til at blive en god sæson:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #123: 27 Dec 2023, 14:18 »


Januar bød på lidt flere afgange, blandt andet vores normale venstre back, Pirola, men for 820 mDKK kan jeg godt finde en ny!

Og det gjorde jeg så - derfor er der foretaget endnu et køb i Brugge, hvor Gutierrez er hentet med til England (og han er klasser bedre end Pirola!):

Hele ni kampe er det blevet til i januar, og det tæller seks sejre, avancement i FA cuppen, og en finaleplads i Carabao cuppen, samt en top-3 placering i Europa League ligafasen - det går godt!

Nåh ja, og ligaen føres suverænt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #124: 28 Dec 2023, 18:16 »


Fodbold er et nemt lille spil!

Tottenham blev slået i Carabao Cup finalen og ellers kun et enkelt nederlag i måneden. 26-2 i målscore for månedens otte kampe:

Taget i betragtning at vi blot skulle være tilfredse med en top 5 placering, så går det nu meget godt:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #125: 29 Dec 2023, 20:27 »


Jeg har lidt syltet det her med regens, fordi jeg i bund og grund har svært ved at se hvilke spillere, som potentielt kan blive til noget, samt selvfølgelig fordi jeg ikke føler der har været noget af væsentlig kvalitet. Men nu har jeg fået nedenstående spiller igennem i Liverpool, og jeg tror ret meget på at han er den næste konge af klubben:

Jeg kommer til at bruge ham som en dybtliggende playmaker eller offensiv midt, grundet hans flair og teknik - om det bliver den ene eller anden plads, afhænger af hvordan hans defensive egenskaber arter sig, og her tænker jeg primært på tackling og positionering, som er vigtige for en dybtliggende playmaker. Bare rolig - ham kommer I til at høre mere om!

Et nederlag til Tottenham, men ellers fuldt hus - vi er videre i Europa og i semifinalen i FA Cuppen:

Ja, og så er der så småt ved at være mesterskabsstemning i Liverpool:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #126: 30 Dec 2023, 11:28 »


På den ene side en helt vildt god måned for os - på den anden side er vi røget ud af Europa League, og den skulle vi have vundet…

Sesko og Szoboszlai er for vilde sammen!!

Så vilde, at de fik lov at løfte Premier League trofæet i år:

Nu buldrer vi bare derudaf og forsøger at slå rekorder!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #127: 31 Dec 2023, 13:58 »


Det tredje nationale trofæ er også i hus:

Der var aldrig tvivl om udfaldet, og Bournemouth prøvede aldrig at vinde kampen. Arsenal kunne heller ikke stå imod, og Szoboszlai blev igen en af de helt store profiler i måneden der gik:

Det blev til 100 point - jeg er meget tilfreds. Brighton og Leeds følger med Stoke ned i Championsship:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM24 - Broen13's Journeyman
« Svar #128: 05 Jan 2024, 20:21 »


Så er det lige tid til en opfølgning på hvordan det går mine tidligere klubber. Vi starter med Jarun som var alt for gode til at rykke ned sidste år:

Varazdin har også vist sig at være et godt hold, og ender altså med Champions League bold næste år:

Til gengæld har mine indkøb i Brugge nok svækket klubben lige lidt for meget rent spillemæssigt og de må tage til takke med en delt andenplads, dog på dårligere score, så ingen Champions League til Club Brugge i år. Jeg er sikker på at økonomien har styrket klubben tilstrækkeligt, til at de får købt nogle habile erstatninger for Sesko, Gutierrez og Moukoko snart:

På det personlige plan, går det også godt - en tydelig stigning i lønnen, en større klub, flere trofæer, flere tilskuere og flere penge på klubbens bankkonto:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010