home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #10 - The Glory Hunter - FM23
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #10 - The Glory Hunter - FM23  (Læst 19231 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 - The Glory Hunter - FM23
« : 02 Sep 2023, 22:53 »



THE GLORY HUNTER


Tiden er lige så stille ved at rende ud for FM23 og jeg har startet utallige saves uden rigtig at komme i gang. Her forleden kom jeg dog i tanke om en challenge, som jeg ikke har prøvet rigtig kræfter med endnu - THE GLORY HUNTER.

Den går i alt sin beskedenhed ud på at vinde mesterskabet og pokal i top landende fra spillets start. Det vil sige i følgende lande:

England - Premier League, FA Cup & Carabao Cup
Spanien -  La Liga & Copa del Rey
Italien -  Serie A & Coppa Italia
Tyskland - Bundesliga & DFB-Pokal
Frankrig -  Ligue 1 & Coupe de France

Herudover skal de 3 Europæiske trofæer også hentes hjem:

Champions League
Europa League
Europa Conference League

Til sidst skal VM og EM lige sikres også, så det giver 16 trofæer. Normalt er begrænsningen sat til 20 år til at vinde det hele med valgfri start og erfaring. Jeg har dog besluttet at give mig selv 25 år. Jeg skal dog starte i Danmark og vinde det danske mesterskab samt pokalen inden jeg kan gå i gang med det andet, så 18 trofæer på 25 år - hvad kan gå galt?

Alle ligaer fra de 6 lande er loaded og første transfer vindue er deaktiveret. Med hensyn til start profil på manageren, så har jeg hentet inspiration fra SAF Challengen og starter som tidligere professionel spiller dog med den licens der anbefales ved første klub, som enten bliver FC Helsingør (eneste ledige job i de 2 bedste rækker i DK ellers bliver tilfældigt (vælg et hold for mig knappen i FM indtil vi rammer et hold i DK).

Håber I vil læse med  Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Sep 2023, 08:38 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#1 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #1: 02 Sep 2023, 23:14 »

Jeg valgte vejen med FM skulle vælge for mig - Første danske hold der kom frem var FCK. Det synes jeg alligevel var lidt for kedeligt, så jeg besluttede at jeg måtte kører videre med indstil jeg havde 3 forskellige hold at vælge i mellem (udover FCK). Følgende 3 hold blev valgt:

VEJLE - spået til stensikker oprykning fra NordicBet ligaen

OB - spået til at ende på 10. pladsen i Superligaen.

SILKEBORG - spået til en 5. plads i Superligaen

Eftersom jeg ikke gider at starte i næstbedste række var valget nemt. Mesterskabet skal til Ådalen  Opstemt




Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #2: 03 Sep 2023, 15:27 »

Den første tid i OB


Det var en forfærdelig start i OB under preseason. Målene haglede ind og vi blev bl.a. fuldstændig udspillet af Gent 0-4 hjemme. Heldigvis har det været en helt anden sag i superligaen  Opstemt



Pokalturneringen er det desværre slut inden det for alvor blev sjovt, da B93 tog fusen på os med en 3-2 sejr  Sur
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #3: 04 Sep 2023, 21:33 »

1. sæson


1. sæson er nu gået i spidsen for OB og alt taget i betragtning er det gået fremragende. Det ville selvfølelig havde været fedt, at sætte nogle hakker ud for et trofæ, men forhåbentligt kommer det inden der er gået 4 sæsoner mere  Rullende Øjne



Det mest imponerede ved sæsonen er, at det lader til vores dødbolde er fantastiske. 13 mål efter hjørnespark er nok det højeste jeg har ramt i FM2023.

Nu skal truppen "bare" forstærkes, så nogle af de uafgjorte kan blive vendt til sejr. Forhåbentligt kan europæisk bold sende nogle flere penge i kassen, så det bliver lettere at tiltrække de korrekte spillere  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #3 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #4: 05 Sep 2023, 20:08 »

Stærke resultater i suppen og fedt at du blogger om det - jeg har fulgt med Dr. Benji når han kører denne challenge ind imellem, og det er altid fedt! Jeg håber på det bedste for dig - OB er spændende, men alligevel lidt en udfordring, taget konkurrencen i betragtning (FCM, FCK, Brøndby, FCN). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #5: 09 Sep 2023, 10:53 »

2023 - 2024 - OB


2. sæson i spidsen for OB er nu gået. Vi fik en hård start på sæsonen med bl.a. nederlag på hjemme mod oprykkerne fra Vendsyssel.
Eftersom vi blev nr. 2 sidste sæson skulle vi naturligvis ud og spille noget europæisk bold i Conference League. Desværre fik vi en meget hård lodtrækning hvor Club Brügge ventede i 3. kvalrunde. De var en for stor mundfuld for drengene og vi måtte se os slået 4-3 efter 2 tætte kampe.
Vi fik vendt formen i superligaen og havde faktisk flere muligheder for at tage nogle skridt tættere på FCK. Faktisk var det i perioder så tæt at hvis vi havde kunne indhente dem helt, men for nu tager vi til takke med endnu en 2. plads.



I løbet af sæsonen er det blevet til en del tilgange, og de fleste er velkendte navne hvis mand har fulgt superligaen de sidste par år. Den bedste signing må dog være låneaftalen med Marcondes. I et 433 DM wide system har han som Mezzala scoret hele 15 mål i 20 kampe. Hans kontakt med Bournemouth udløber nu her og vi har heldigvis signet ham permanent fra næste sæson på en fri transfer.



Så mangler vi jo bare pokalturneringen. her tog vi ikke nogen chancer i år efter fadæsen mod B93.



Første hak er hermed sat  Opstemt Nu skal truppen bare forstærkes så vi forhåbentlig kan sikre os et mesterskab indenfor de næste 3 sæsoner.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2023, 11:01 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #6: 09 Sep 2023, 11:00 »

Stærke resultater i suppen og fedt at du blogger om det - jeg har fulgt med Dr. Benji når han kører denne challenge ind imellem, og det er altid fedt! Jeg håber på det bedste for dig - OB er spændende, men alligevel lidt en udfordring, taget konkurrencen i betragtning (FCM, FCK, Brøndby, FCN). Smiley

Det kunne være jeg skulle se hans "serie" om det så  Smiley

Jeg tænkte siden trængte til lidt mere aktivitet, så det ikke kun var bloggen om AGF der kørte   Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #4 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #7: 09 Sep 2023, 21:28 »

Jeg er enig - og uanset hvor mange gange man har prøvet det før, og hvor dygtig man end måtte være, så er det altid fedt at læse med og fedt med noget aktivitet! Smiley

Bare klø på - FCK er lige foran dig! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #8: 15 Sep 2023, 21:23 »

OB - Sæson 3


3. sæson i spidsen for OB er nu gået. Inden sæsonen blev der handlet en del hvor især Maldinis søn var en stor tilgang for fans af de stribede



Der hvor dog en anden, som løb med overskrifterne, men mere om det efter sæsonen magtdemonstration hvor FCK havde en sjældent dårlig sæson. Der blev også hentet 3 unge talenter fra Brasilien, som primært er for at polstre klubben til fremtiden til trods for vi nok ikke er her så længe  Opstemt



Vi lagde os i spidsen tidligt og så os aldrig rigtig tilbage. Det betyder tiden i OB ved at slutte. Der er dog ikke nogen jobs der er realistiske at lande lige p.t. (Napoli og Manchester City er ellers ledige), så det bliver nok til en sæson mere i OB for at prøve kræfter af med CL bold og forhåbentlig opbygge omdømmet lidt mere.

Her er manden der nok var det bedste "indkøb". Ikke Sunday men:



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #9: 17 Sep 2023, 00:08 »

Tiden i OB slutter før tid


Vi havde fået en fantastisk start på sæsonen og toppede ligaen ved vinterpausen og så tikkede der et jobinterview ind i indbakken fra Bayer 04 Leverkusen og det resulterede i at vi nu står i spidsen for dem. Det sjove er at vi lige havde slået Leverkusen på hjemmebane i CL  Opstemt





Leverkusen indtager en aktuel 8. plads i ligaen medieprognosen er en 4. plads, så der lidt mere pres på nu  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #10: 17 Sep 2023, 12:10 »

Stærk fremgang, og fed klub du har landet! Opstemt Så er næste titel snart på vej! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#7 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #11: 23 Sep 2023, 10:59 »

Den første tid i Leverkusen


Det var en svær situation jeg overtog roret i Leverkusen. Truppen var som sådan fin men der var noget af en negativ stime der skulle brydes. I første omgang skulle vi redde videre deltagelse i CL. Det lykkedes på sidste spille dag, men vi måtte tage os til takke med det, da Chelsea stod og ventede i første playoff runde. Det skulle dog vise sig at Chelsea kom hele vejen til finalen.

Holdet var desværre allerede slået ud af DFB pokalen, så der kunne et hurtigt trofæ ikke komme på tale.

I ligaen kæmpe vi med svingende resultater og faktisk var jeg tæt på at blive fyret, men holdet fik det vendt og vi kunne næsten opfylde bestyrelsen forventninger om CL bold næste sæson. Jeg tager det personligt som en lille gave med EL bold næste sæson, da jeg tænker med de rigtige forstærkninger kan vi gå efter en sejr i EL.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #12: 23 Sep 2023, 20:38 »

Det ser ud til en rigtig spændende Challenge, hurtigt spørgsmål, hvor godt havde Vadlec Kadlec gjort det for dig i OB siden du kun kunne holde på ham i ½ år
Logged

Tidligere: Baloo38

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #13: 23 Sep 2023, 22:15 »

Det ser ud til en rigtig spændende Challenge, hurtigt spørgsmål, hvor godt havde Vadlec Kadlec gjort det for dig i OB siden du kun kunne holde på ham i ½ år

Det er en rigtig fin challenge tænker den også får et skud i FM24

Kadlec slog overhovedet ikke til, så derfor blev han solgt  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - The Glory Hunter - FM23
« Svar #14: 23 Sep 2023, 23:03 »

Det er en rigtig fin challenge tænker den også får et skud i FM24

Kadlec slog overhovedet ikke til, så derfor blev han solgt  Rullende Øjne

Ja okay, det var da en fin pris du fik for en der ikke slog igennem
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010