home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Danglish - KIN Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Danglish - KIN Challenge  (Læst 64362 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #30: 06 Jun 2023, 21:14 »

Kører du med præcis 22, eller har du lidt reserver/back-up til back-up'en?

Jeg tænker så du fylder det du må registrere på 25 spillere.

Jeg har også en u21 trup med 11 spillere. Så jeg har minimum 3 til hver position. De 22 skal leve op til reglerne med en dansker og en englæder pr. position mens u21 bare skal være danskere og englændere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #31: 06 Jun 2023, 21:57 »

OKay, det lyder jo egentligt også meget fint.

Men kunne jo være du havde 2 danske og en englænder (eller omvendt) ekstra for at have 25 spillere.

Men en god blog og i min optik er dit hold ret stærkt pt Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #32: 09 Jun 2023, 14:51 »


#17 – Ved at finde rytmen

Det har været lidt en svingende sæson. Jeg har virkelig søgt efter den ideelle taktik. Jeg har rettet på formation og spillerroller til næsten hver eneste kamp, for at finde frem til noget, som jeg syntes har potentiale til at bringe holdet op i toppen. Og hvor jeg endt? Der hvor jeg mere eller mindre startede  funny

Jeg er tilbage til en nyere version af min Libero taktik og jeg er efterhånden ved at finde rytmen. 29 kampe inde i sæsonen holder mig i den øverste halvdel af tabellen og målet er top 7 og europæisk fodbold næste sæson. Derudover har jeg spillet mig i League Cup finalen. Så jeg skal en tur på Wembley. Det glæder jeg mig til.

Det er ikke kun på banen er klubben er i fremgang. En stadionudvidelse på 5000 pladser er gennemført og mine faciliteter nærmer sig Premier League standard. Så jeg er meget tilfreds med den udvikling klubben har men jeg må indrømme, at det er svære end forventet at nå toppen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #33: 09 Jun 2023, 16:05 »


#18 – Den første pokal

Jeg skulle en tur på Wembley. Man Utd ventede i League Cup finalen og de var selvfølgelig storfavoritter. Jeg håbede dog, at en brandvarm Rasmus Højlund kunne gøre forskellen og bringe den første store pokal til Brentford. Og den danske superstjerne svigtede ikke. Han var banens bedste spiller og var konstant farlig. Det blev til 2 mål af danskere i en flot 3-1. Det bringer Højlund op på 25 mål indtil videre i denne sæson.


Sejren betyder at billetterne til europæisk fodbold allerede er i hus. Jeg kunne dog godt tænke mig at komme et skridt højere op ad stigen. Så jeg kæmper videre i Premier League og håber jeg kan veksle mine Conference billetter til Europa League billetter.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #34: 09 Jun 2023, 22:52 »


#19 – En rutineret duo

Jeg endte på 7.pladsen i Premier League, hvilket gav adgang til Europa League. Jeg er tilfreds med fremgangen holdet har vist denne sæson. Jeg sidder med fornemmelsen, at jeg nærmer mig top-4. Målet er Champions League billetter indenfor de næste to sæsoner.

Det vil dog kræve to ting. At jeg formår at fastholde mine bedste spillere og samtidig hente nogle gode forstærkninger. Nogle spillere fra hylden højere end det jeg har nu. Spillere på niveau med Nelsson, Damsinho, Elliott og Højlund. Og jeg har allerede sikret mig de første af slagsen. Jeg har lige lukket en aftale med Tottenham om købet af både Pierre-Emile Højbjerg og Erik Dier. En rutineret duo som jeg virkelig forventer kan løfte holdet.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #35: 13 Jun 2023, 22:49 »


#20 – Hvor skal jeg næsten starte…


Dette afsnit kunne have så mange overskrifter: Hjort - Diamond - Champions League kandidater - Farvel til et ikon. Det er bare et udsnit af de mange veje jeg kunne gå. For der er sket meget siden sidste afsnit.

Jeg er 20 kampe henne i Premier League sæsonen og jeg er med helt fremme i kampen om Champions League billetter. De flotte resultater er kommet på baggrund af endnu et taktisk skifte, hvor jeg er gået over til en Diamond formation. Et taktisk skifte der virkelig har gjort forskellen.

Det taktiske skifte betyder selvfølgelig nye spillere i truppen, som passer til den nye tilgang. Der hentede jeg blandt andet en ung dansker i sommerens transfervindue. Den unge Simon Hjort har været en sand åbenbaring og viser potentiale til at blive en verdensklassespille r. Der er ingen tvivl om, at han er fremtiden. Jeg håber på en fremtidig duo med ham og Højlund.

Ny spillere betyder jo også farvel til nogen. For udover Hjort har jeg hentet Alfie Devine og en dansk regen ved navn Rasmus Calundan. Så jeg har solgt lidt ud af spillere heriblandt en klubikonet Christian Nørgaard som har haft en stor rolle i Brentford. Det taktisk skifte og ankomsten af Højbjerg og Dier betyder, at han er blevet overhalet af bedre spillere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #36: 16 Jun 2023, 14:16 »

tak for en god gang læsning, reddede min kedelige fredag eftermiddag på kontoret. vil gå på "velfortjent" weekend nu haha. Keep up og god vind
Logged

LFC & OB!!!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #37: 20 Jun 2023, 22:15 »

tak for en god gang læsning, reddede min kedelige fredag eftermiddag på kontoret. vil gå på "velfortjent" weekend nu haha. Keep up og god vind

tak  Smiley Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #38: 22 Jun 2023, 08:39 »


#21 – Skuffet men så...

Jeg gik ind til sidste runde i Premier League med muligheden for at nappe 4. pladsen og dermed billetter til næste sæsons Champions League, det eneste jeg skulle bruge, var en sejr på udebane mod Southampton som lå på en 16. plads i ligaen. Kampen endte 1-1 og da Chelsea samtidig vandt, så jeg smed 4. pladsen i sidste spillerunde. Skuffelsen var kæmpestor men…

Få dage senere tikkede der en besked ind. England var blevet tildelt en ekstra billet til Champions League og pludselig var 5. pladsen i Premier League nok. Faktisk har England hele 6 hold med, da United som endte 7er i ligaen, de vandt Champions League og dermed nappede de også en billet. Målsætningen om Champions League er dermed opnået.

Målet er nu at fastholde den position og nærme mig den absolutte top. Jeg satser på, at indenfor tre sæsoner, så kæmper jeg med om mesterskabet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #39: 26 Jun 2023, 08:43 »


#22 – Hjort

Jeg har fået en fantastisk start i Premier League og målsætningen om at være med helt fremme, den ser ud til at være indenfor rækkevidde. Man kunne være fristet til at tro, at de flotte resultater er kommet på baggrund af en masse nye spillere, eftersom jeg er kommet med i Champions League og et nyt transfermarked har åbnet sig men sådan er det ikke.

Det er faktisk kun blevet til en enkel transfer til A-kæden, hvor jeg har hentet Lewis Hall til venstre back positionen i min modificeret Diamant taktik. Sæsonens store åbenbaring har været den unge Simon Hjort, som har været knivskarp oppe foran i rollen som Poacher. Senest mod Brighton, hvor han nettede disse to flotte kasser.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #40: 28 Jun 2023, 08:15 »


#23 – 200

Kamp nr.200 i spidsen for Brentford. Hjemmekamp mod Newcastle på Boxing Day. Jeg gik ind til jubilæumskampen med stor selvtillid. Mit Brentford hold var i god form og havde blandt andet lige slået Man City. Jeg kørte Newcastle over med en flot 4-1 sejr. Sejren betyder, at jeg pt. er på 3. pladsen i Premier League. Så alt går efter planen. Jeg nærmer mig toppen af ligaen. Jeg forventer ikke at være med i mesterskabskampen men forventer at være rigtig tæt på.

Min optimisme for fremtiden er stor, da jeg står med et relativt ungt hold. Flere af mine bedste spillere er i alderen 19-26år. Spillere som kun bliver bedre og bedre. Spillere som Højlund, Hjort, Damsgaard, Devine, Tarrant og Elliott. Så fra næste sæson, så går jagten ind på mesterskabet og målet er, at mesterskabet skal hentes indenfor de næste 2-3 sæsoner.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #41: 03 Aug 2023, 08:50 »

Højlund er altså bare en maskine Smiley Købte ham til mit Everton hold i 2. sæson, han brændte ligaen total af, hvis ikke han var blevet skadet havde han overhalet Haaland uden tvivl. Dog havde jeg lige glemt han havde forlangt frikøb på 780 fra start og havde tilbudt 50 % videresalg til Atalanta, så blev en smule træt da City købte ham fri sæsonen efter haha. Er du gået i stå med savet henover sommerferien Wester? Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #42: 23 Okt 2023, 10:59 »


#23 – 200

Kamp nr.200 i spidsen for Brentford. Hjemmekamp mod Newcastle på Boxing Day. Jeg gik ind til jubilæumskampen med stor selvtillid. Mit Brentford hold var i god form og havde blandt andet lige slået Man City. Jeg kørte Newcastle over med en flot 4-1 sejr. Sejren betyder, at jeg pt. er på 3. pladsen i Premier League. Så alt går efter planen. Jeg nærmer mig toppen af ligaen. Jeg forventer ikke at være med i mesterskabskampen men forventer at være rigtig tæt på.

Min optimisme for fremtiden er stor, da jeg står med et relativt ungt hold. Flere af mine bedste spillere er i alderen 19-26år. Spillere som kun bliver bedre og bedre. Spillere som Højlund, Hjort, Damsgaard, Devine, Tarrant og Elliott. Så fra næste sæson, så går jagten ind på mesterskabet og målet er, at mesterskabet skal hentes indenfor de næste 2-3 sæsoner.


Hvordan fandt du Hjort - gennem scouts eller søgning ?
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010