home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  Westermann jr. - Part II
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Westermann jr. - Part II  (Læst 6165 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #15: 16 Apr 2023, 19:50 »


#14 – Første sæson i League one

Efter en god sæson stod den nu på League One. 4 sæsoner, 1 pokal og 2 oprykninger. Det er meget godt klaret og Westermann er meget tilfreds. 

Wrexham skulle til ind til sin første kamp i sæsonen. Det bliver en svær sæson. Transfervinduet har været okay, Robbie Cundy, Oliver Casey, Nnamdi Ofoborh, Sean Morrison, Josh Eccles og Luke Freeman hentet ind. Gode forstrækninger til truppen. De har truppen til at kunne overleve. 

Første kamp gik ikke helt efter planen, et nederlag, men også mod en svær modstander. 

Målet er helt klart bare at overleve, og det er meget vigtigt, at det lykkes. 

Efter sæsons første kamp, som desværre blev til et nederlag får Wrexham, står de overfor en svær udfordring i Carabou Cuppen. Westermann stiller med det stærkeste hold muligt. Det er en kamp han rigtig gerne ville vinde. Han havde forudset det ville blive en svær kamp, men Wrexham bliver fuldstændig udspillet, 4-0, de bliver fuldstændig udkørt. 

En dårlig sæsonstart - 5 kampe inde og kun 3 point, oveni er de røget ud af Carabou Cuppen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #16: 17 Apr 2023, 17:02 »


#15 - Går det galt nu? 

Wrexham har gang i en hård sæson. De ligger med i nedrykningsspillet. Selvom de faktisk spiller god fodbold meget af tiden, lukker de bare alt for mange mål ind. Westermann ved næsten ikke hvad han skal gøre. At overleve er alt afgørende. Det bliver en rigtig svær opgave, med 18 kampe tilbage i ligaen ligger Wrexham kun lige over stregen. Bredden i truppen er fin, men er kvaliteten god nok? Opbakningen fra fansene er ikke faldet. Stemningen på hjemmebane er stadig rigtig god, det er også på hjemmebane de hiver klart de fleste point, de har haft det rigtig svært på udebane i sæsonen. 

Og det fortsætter for Wrexham, endnu en kamp tabt på udebane. Men hvad skal man gøre? Westermann arbejder hårdt for at finde svaret, heldigvis spiller de rigtig godt på hjemmebane og for tit et fint resultat hevet hjem når det gælder udebane. 

Wrexhams sæson minder meget om Gattuso’s udtagelse, da han skulle beskrive sit liv tilbage i 2017 “Sometimes maybe good, sometimes maybe shit” 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #17: 20 Apr 2023, 14:40 »


#16 – Kampen om overlevelse


Efter den dårlige start på sæsonen ligger Wrexham nu og kæmper for at blive oppe i League One. 

Udover den hårde sæson i League One, var de også røget ud af begge Cup turneringer. Ikke den bedste sæson for Westermann, men man kan næsten ikke forvente andet, når man rykket 2 ligaer op. 

10 kampe tilbage, Wrexham skal bruge 10 point ifølge Westermann beregninger for at overleve. Kamp programmet er heldigvis ikke så svært for de røde drager. 

I de 2 første kampe henter Wrexham også de første 4 point. Målet ser ud til at lykkes. Men det er set før at de rammer muren og går igennem 10 kampe uden en sejr. Men Westermann tror på holdet nok skal klare den. 

Den næste kamp er nok den sværeste af de 10. De møder Reading som ligger nummer 1 i ligaen, og er storfavoritter til oprykningen. Westermanns mål med kampen, er ikke at få en hård afklapsning. Derfor stiller de op i 5-4-1. Det viste sig at være en fejl. 6-2. Det blev lige præcis den afklapsning, som Westermann gerne ville have undgået. Han håber bare det ikke det er starten på en skidt sæsonafslutning. 

Det endte det heldigvis slet heller ikke med. Ud af de sidste 7 kampe fik de hentet 5 sejr og 2 nederlag. En perfekt afslutning på sæson. De fik opnået målet med at undgå nedrykningen. En perfekt sæson, som sluttede godt. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #18: 21 Apr 2023, 19:41 »


#17 – En helt vild start

Sidste sæson endte med at blive en succes. De undgik den frygtede nedrykning. Nu er der nye mål. De sigter efter den øverste halvdel af tabellen. De havde haft et godt transfervindue, hvor de havde fået hentet en masse forstærkninger til truppen. 

Zeno Ibsen Rossi og Christian Burgess som forstrækning til midterforsvaret. 

Jay Matete og Dan Niel til midtbanen. 

George Tanner og Harrison Burrows til de 2 backs.

Oveni de gode transfers til førsteholdstruppen, fik de også hentet Elliot Jenks og Asthon Fox ind til fremtiden. 

Et rigtig godt transfervindue, som har været med til at højne kvaliteten i truppen

Starten på sæsonen var også rigtig god for Wrexham. Spillet kører og det er en rigtig god sæsonstart for dem. 10 kampe inde og Wrexham er 1 point fra første pladsen. 

Håbet om oprykning er der. Westermann er ved at blive en større og mere kendt træner. Det gør også der er større klubber, som er begyndt at tilbyde ham trænerjobs. Klubber som Wigan og Elche har tilbudt Westermann et trænerjob, men Westermann har alle gange besluttet sig at blive i klubben. Han vil skabe den helt store succes med dem, men han drømmer også om et job i en af de største klubber i verden.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #19: 23 Apr 2023, 22:22 »


#18 – En eventyrsfortælling

Wrexham flyver afsted, deres sæson har været helt igennem genial indtil videre. Kampen om mesterskabet er så sandelig i sigte for Wrexham. Lige over 20 kampe tilbage og Wrexham er med helt i toppen. Får 5 år siden overtog Westermann et Wrexham hold som havde spillet i National League i 15 år og nu er de på vej op i Championsship. De er bare kørende, men de er ved at gå 5 svære kampe i møde. 5 kampe der kan være med til at afgøre deres sæson. 

Det blev også til nogen hårdere kampe, heriblandt et nederlag til Derby på 5-1. Nu ligger de udenfor top-6, dog med en kamp i hånden. Noget der tilgængel var positivt, var at Wrexham har fået hentet Archie Mair ind til klubben. En rigtig god spiller de har fået hentet ind til slutningen af sæsonen. Han blev hentet fra OB, hvor han havde været i 2 sæsoner.

Efter transferen af Archie Mair havde Wrexhams niveau steget. De var nu tilbage i playoffpladserne med 6 kampe tilbage af sæsonen. De var også kommet i Papa Johns Trophy finalen, hvor de skulle møde Ipswich. En vigtig kamp. 

Dagen var kommet hvor finalen skulle spilles. Hele truppen var frisk. Selvom programmet er tæt, vælger Westermann ikke at sparer nogen, han går 100% efter at få pokalen i hus. Westermann er meget nervøs før kampen. Den skal spilles på Wembley, hvor der er solgt 71.000 billetter til kampen, som er klart det største tilskuertal som har været til en Wrexham kamp. Wrexham har endda overtaget på tilskuertallet. Stemningen er helt vild før kampen. 
Det blev til en rigtig tæt kamp. 0-0 med 12 min tilbage, da Dan Niel slår et indlæg ind i panden på John Jules, som ender med at blive den store helt og hive pokalen hjem til Wrexham. En magisk aften for Wrehxam og ikke mindst Westermann

Nu ligger alt fokus på ligaen. Det store mål er at få tilkæmpet sig oprykningen. Med 6 kampe tilbage, har de 3 point ned til 7 pladsen Rotherham. Ikke meget må gå galt nu, hvis Wrexham vil med i Playoff. 

Det var heller ikke meget, som gik galt, med en kamp tilbage kunne de på hjemmebane sikrer sig playoff, det eneste som skulle til var 1 enkelt point. Og det fik de, en flot 3-0 sejr. Nu stod den på playoff semifinale mod Ipswich, et hold som de havde slået i en vigtig kamp før. 

Førstekamp tabte Wrehxam 1-0. Presset var stort før returkampen på hjemmebane. Heldigvis var Wrexhams mandskab gode nok til at få hevet en 2-0 sejr i land. Med lidt hel efter 2 annullerede mål. 

Den vigtigste kamp i Westermanns træner karriere skulle til at fløjtes i gang. Kampen om oprykning. En vanvittig vigtig dag. Wrehxam startede ud med at dominerer kampen fuldstændig. Flot spil hele vejen igennem. Og med en scoring i det 38 min af Izzy Brown, løb Wrexham med sejren og oprykningen. En mega god sæson for Wrexham. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #20: 24 Apr 2023, 14:54 »


#19 – Det sværere valg

Westermann var taget et smut hjem på ferie til Danmark. Der var sommerferie for holdet, men Danmarkslandshold skulle spille kvalifikation til 2028 VM og Westermann var taget ind for at se dem spille i Parken. Han skulle direkte fra København lufthavn til Parken. Han tog en taxi, da han sidder i taxien, modtager han et opkald fra et ukendt nummer, han tager den. Det er Angus Kinnear – Han tilbyder Westermann jobbet som Leeds United træner til den kommende sæson. Westermann ved næsten ikke hvad han skal sige, Leeds er en meget større klub end Wrexham, med et helt andet budget og en meget større ambitioner. Leeds har haft et par hårdere år. Det er slet ikke et lige så sikkert job, så Westermann er ikke sikker på om han skal tage imod jobbet.   Det er et step op i trænerkarrieren. Leeds har både det højeste budget og den bedste trup i ligaen, så med et godt stykke arbejde, kan Westermann godt være Premier League træner næste år, hvis han tager imod tilbuddet.

Westermann tænker og tænker. Det er trygt i Wrexham og han elsker at være der, men er det tid til at tage skidtet videre i karrieren og nå nye højder?

Han ender med at tage jobbet, efter 5 år i spidsen af Wrexham Association Football Club, skal han nu videre. 277 kampe som træner for dem, 140 sejr, 61 uafgjorte og 76 nederlag. 3 oprykning og 2 cup sejre. En helt vild tid han har haft i Wrexham. Men nu er det tid til en ny udfordring i hans karriere. 

Han tager en sidste afsked på The Racecourse Ground, i en træningskamp, hvor han bliver hyldet. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #21: 24 Apr 2023, 21:54 »


#20 – Ny start på trænerkarrieren


Westermann glæder sig meget til at starte i klubben. Han kommer lige ind til transfervinduet, men han skal lige se truppen an inden han kan gå ud og kigge på nye spillere.

Truppen ser egentlig rigtig god ud, men der mangler stadig et par spillere for at kunne være med helt oppe i toppen. Heldigvis er budgettet rigtig godt i klubben.

Lidt forstrækninger bliver hentet ind:
James Hill (25) Centerback - €8.5M
Jaidon Antony (27) Højre kant - Fri transfer
Zidan Sertdemir (22) Offensiv Midt - €5M
Nathan Phillips (30) Centerback - €1.3M
Jonathan Asp-jensen (21) Central Midtbane - €14M
Jobe Bellingham (21) Central Midtbane - Leje aftale 
Khayon Edwards (23) Angriber - Fri transfer
Jake Cooper (32) Centerback - €7.5M
Maurits Kjærgaard (24) Offensiv Midt - €5M
Adriano Dias (19) Højreback - €5.5M
Lorenzo Montipo (31) Målmand - €2M
Connor Ronan (29) Offensiv Midtbane - €10M
Alex Lowry (24) Venstre kant - €7M

Et rigtig godt transfervindue. 

Målet er at sikre sig oprykning til Premier League. Et mål der skal kunne lade sig gøre med den kvalitet truppen har. 

Sæson startede også rigtig godt. Første kamp i sæson stod på Millwall, som fik en ordentlig omgang tæsk på hjemmebane, en nem 3-0 sejr fik Leeds hevet ind. Efter stod den på Carabou cup, hvor det blev til en sejr på 3-0 over Blackburn. Efter det så de sig ikke tilbage. 5 sejr i streg i ligaen og videre fra første og anden kamp i carabou cuppen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #22: 25 Apr 2023, 20:10 »


#21 – En stor fejl?

Var det en fejl at skifte klub? Var det hele bedre i Wrexham? Har jeg efterladt dem i en dårlig situation? Det er nogen af de spørgsmål der kørte rundt i Westermanns hoved. Spillet på banen kører, 23 kampe inde og Leeds ligger 2’er i ligaen, imens Westermann tidligere klub Wrexham ligger sidst i ligaen. Det var nok den rigtige beslutning for Westermanns karriere at komme til Leeds, men han følte sig meget mere hjemme i Wrexham. Det er en klub han elskede, både klubben, staben, spillerne, byen og fansene elskede han. Han har ikke den samme fællesskabsfølelse i Leeds. Var det en stor fejl? Han var meget i tvivl, men de er på vej op i Premier League, så når man kigger rent resultats mæssigt, var det ikke en fejl i hvert fald. 

Men selvom han går med de tanker, så er hoved fokuset på at skaffe resultaterne. Det var januar transfervindue i øjeblikket, Westermann havde ikke tænkt at der skulle nogen nye spillere til klubben og det kom der heller ikke. Han stoler på den trup han har lige nu, kan kører oprykningen i hus. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #23: 26 Apr 2023, 17:46 »


#22 – Premier League?


Sæsonen kørte bare derud for Leeds. Med på playoffpladserne og oprykningen er rimelig realistisk. Drømmen om Premier League er noget Westermann har haft i rigtig lang tid, lige siden han startede som manager. 

Playoff blev lige så stille bare kørt hjem og Westermann var meget tilfreds. Nu var det så 2 kampe hvor der skulle spilles på højeste plan, 2 kampe som skulle blive til 2 sejre for den, hedder Premier League i næste sæson. 

I semifinalen skulle de møde Sheffield United, det er slet ikke en umulig kamp. Det gjorde Westermann også klart i pressen. 

Presset lå på dem, både spillere og træner. Men de leverede, en tæt 1-0 sejr, helt fint resultat. Op til anden kamp blev Leeds ramt af et par skader her og der, rimeligt uheldigt, men det burde stadig kunne lade sig gøre at hive en sejr. Og det skete også, en stabil 4-2 sejr , også havde de spillet sig i finalen. 1 kamp fra Premier League. 

En alt afgørende kamp mod Watford om oprykningen. Kampen blev fløjtet i gang og Leeds startede godt ud. Spillet rullede derudaf som normalt, men efter 10 minutter modtager Hill bolden og laver en skrækkelig første berøring, som ender i fødderne på Nino fra Watford, som banker dem foran med 1-0. Pisse ringe for at sige det ligeud. Før pausen får Leeds heldigvis udlignet, med en 1-1 scoring af Aaronson. En rigtig tæt kamp. I pausen siger Westermann at de skal gå ind og give alt, og det gør de. De presser meget på, men får ikke den scoring, som de rigtig gerne ville have. Det bliver en lidt taktisk, ikke særlig spænende anden halvleg, og kampen ender 1-1 efter de ordinerer 90 minutter. Forlængede spilletid, 30 afgørende minutter. Westermann var mere nærvøs end nogensinde før. 30 minutter hvor det faktisk er Watford som dominerer ender scoringsløs. Straffesparkskonkur rence, Westermann har valgt sine 5 skytter. De rigtige skytter fik han valgt, de scorer alle 5, desværre gør Watford det samme. Da Watfords Blake, skal træde op får at sparke det 7 spark, er Green helt oppe i hovedet på ham og prøver at gøre ham lidt nervøs, det ser også ud som om det virker, han brænder og nu er de kun 1 spark fra Premier League. Et straffe som skal sparkes af kaptajnen Pfeiffer, som tager ansvaret og sparker den ind, og sparker Leeds tilbage i Premier League, en magisk kamp og en rigtig god sæson!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #24: 27 Apr 2023, 15:03 »


#23 – En milepæl 

En milepæl var noget! Premier League. Westermann har længe drømt om at være træner for en Premier League klub og nu er det lykkes. Målet for sæsonen er bare lige at overleve. Truppen var fin, der var blevet brugt mange penge sidste sæson, så Leeds gik ikke ud og købte en eneste i den her sæson. 

Det var heller intet problem at de ikke hentede nogen spillere ind, det blev til en hel genial start på sæsonen. 13 kampe inde og de ligger nummer 5. Med sejr over blandt andet Manchester City og en 0-5 sejr på udebane mod Aston Villa er sæsonen rigtig blevet skudt i gang. 

De havde også spillet sig videre i carabou cuppen, så det er blevet til en rigtig god sæsonstart for Leeds, som Westermann er rigtig tilfreds med. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #25: 28 Apr 2023, 20:59 »


#24 – Toppen af poppen

Sæson kører fint for Leeds, nummer 11 efter 25 kampe. Det er en sæson der er gået over forventningerne. Westermann er et varmt navn efterhånden i Engelsk fodbold. 

En klub der ikke kører lige så godt som Leeds er Arsenal, de har haft sig en down periode i et godt stykke tid. Lige nu lå de nummer 8 i ligaen, udenfor de europæiske pladser, og deres træner Patrick Vieira var blevet fyret. De skulle ud og hente en ny, og det var en øjenåbner for Westermann, han søgte jobbet og han fik det. Han havde nået Toppen af poppen. Han er lidt træt af at han allerede skal forlade Leeds, men det er et tilbud han ikke kan sige nej til. Målet var at vende Arsenals dårlig sæson og få en plads i Europa. Efter skal han vende Arsenal tilbage til deres storhedstid. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #26: 30 Apr 2023, 10:56 »



#25 – Første pokal i Arsenal


Det en svær opgave Westermann er blevet sat på, han skulle vende Arsenals kurs. Man kan snakke meget om alderen på spillere, hvilken taktik der bliver spillet, hvem der tager straffe eller frispark og så meget andet, men at the end of the day, handler det hele om at vinde. Pokaler skal i huset og det er det store mål. Arsenal var på tidspunktet stadig med i FA cuppen, og Westermann mål var at vinde den, udover det skulle de også få europæisk fodbold. 

Første kamp i klubben gik også rigtig godt, en sejr over Bournemouth. Efter det blev det til sejre over Southampton, Watford, Crystal Palace og rivalerne fra Tottenham og efter det havde de spillet sig til europæisk. Rigtig fin start. Imellem tiden havde de også spillet sig i finalen i FA cuppen hvor de skulle møde Manchester City, en vigtig kamp. 

De var rigtig godt kørende Arsenal, men de mødte mestrene, så det blev en svær kamp, forudså Westermann. Det gik ikke som forudsagt, det blev til en rigtig nem kamp for the gunners, 3-0 sejr og endnu et FA cup trophæ til pokalskabet. En rigtig god første halv sæson for Westermann i Arsenal.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #27: 30 Apr 2023, 11:22 »


#26 – Kæmpe stjerner til klubben

Første halvsæson, blev til et FA cup trophæ og de fik spillet sig i Europa League. Målet med den her sæson var at få en pokal i hus og spille sig i Champions League. 

For målene skulle lykkes, skulle der hentes lidt spillere ind og det blev der. Der kom stjerner ind som, Aleksandar Mladenovic, Daniele Ferrara, Federico Valverde og Milan Skriniar

Et rigtigt godt transfervindue, hvor der kom nogen gode profiler ind. 

Start 11’eren så rigtig god ud, og truppen var også rigtig god. 

Sæsonen startede også godt med en sejr over Manchester City i Community Shield, hvor det blev til sæsonens første pokal. Det blev også til en god sejr på 4-0 i Europa League. Udover det gik de også videre fra første runde af Carabou Cuppen mod Aston Villa og fik den første sejr i første Premier League mod Manchester United 

Så en rigtig stærk start på sæsonen, for Westermanns Arsenal. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #28: 30 Apr 2023, 11:47 »


#27 - Drømmen om at vinde det hele

Arsenal var flyvende, efter lidt over en halv sæson, lå de nummer 3 i Premier League, havde spillet sig videre i Europa League. Udover det var de i Carabou Cup finalen og stadig med i FA cuppen og de havde vundet Community Shield. Det kan enten bliver en hel vanvittig sæson, eller en total skuffelse, drømmen om at vinde det hele er der. 

De var rigtig godt kørende, Coelho var brandvarm, 29 kampe, 30 mål i alle turneringer. En rigtig god sæson han havde gang i. 

Nu var dagen kommet hvor de skulle spille Carabou Cup finale mod Manchester City, det er deres 3 finale på 8 måneder mod hinanden, de første 2 var gået til Arsenal, Westermanns mandskab havde haft rigtig godt styr på dem indtil videre. Arsenal var en lille smule skades ramt, men det burde ikke ændre forløbet helt, de største stjerner var stadig med. 

Manchester City startede kampen godt ud og havde spillet det meste af første halvleg, men en scoring af Coelho i det 43 min, drabte lidt deres tempo i spillet. Det blev ikke til den mest spænende anden halvleg, hvor Arsenal mest bare kørte resultatet hjem og Mladenovic stod en rigtig god kamp i Arsenal buret. 
Det blev til endnu en pokal for Westermann i Arsenal. 

De havde også hentet ind på Manchester City i ligaen, hvor de nu med 8 kampe tilbage kun var 3 point fra toppen. 
De var på vej tilbage til deres storhedstid. Det gjaldt om at få pokaler i huset og det var indtil videre sket.   
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #29: 30 Apr 2023, 12:10 »


#28 – Det umulige sker

Peter Drury: “Verdens bedste hold, ingen kan stoppe dem, London er rød! En dag Arsenal fansene har ventet på i rigtig mange år. Premier League trophæet er vendt hjem til den røde del af London. En af de største engelske klubber nogensinde, er på toppen i dag. Coelho, Saka, Valverde og alle de andre profiler som har været med til at bærer holdet til at opnå det de har opnået, i den her sæson bliver hyldet. FA Cuppen, Carabou Cuppen, Community Shield, Europa League og Premier League i en sæson. En ting meget få hold opnår, og rigtig få managers. 33 kampe i streg uden et nederlag.”

Den største sæson i Westermanns karriere, og han har for alvor slået igennem på verdenstoppen som træner. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010