home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  #20 Lykkedes det?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #20 Lykkedes det?  (Læst 7148 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#10 Bayer Leverkusen
« Svar #15: 20 Apr 2023, 20:18 »

 

Bayer Leverkusen



Flere havde nok regnet med at større klubber bød sig til, da tidligt blev meldt ud at kontrakten med FC København ikke blev forlænget. Dennis Jr. forsøgte at tage fat i flere klubber i Premier League, men ingen syntes at have interesse. Dennis Jr. har da også noteret flere klubber i Premier League nu har afvist ham 2 gange. De klubber skal nu ikke regne med at Dennis Jr. bruger mere tid på dem i fremtiden. Bayer Leverkusen udvidste tidligt interesset i Dennis Jr. og efter en kort samtale blev er signeret kontrakt for 2 år.
Bayer Leverkusen er en af de store klubber i Tyskland, skulle Dennis Jr. have nævnt på pressemødet. " Jeg ser frem til en god tid i Leverkusen og er sikker på vi nok skal få krammet på Bayern Munchen" sagde Dennis Jr. inden han forlod pressemødet. 
Bayer Leverkusen har ikke været i nærheden af toppen i Tyskland og igennem de sidste 5 sæson kun har formodet at bliver placeret som nr.7. Medierne har heller ikke den helt store tro på Leverkusen i denne sæson.

Dennis Jr. har været på indkøb i København og hentet intet mindre end 3 spillere fra hans tidligere klub, rygterne går på VIP pladsen i Parken nu er blevet inddraget for Dennis Jr.

Følgende spillere er kommet til:
Alvez 105 mio fra FC København
Pirc 105 mio fra FC København
Gauto 150mio fra FC København
Aydin 120mio fra Freiburg
Casadei 210mio fra Los Angeles
Garcia 100mio fra Monterey


Flere rynkede på panden af indkøbene, da man ikke vinder ligaen med børn på trods af Casadei indkøbet. Vent og se, var det eneste som kom fra Dennis Jr. på dette spørgsmål.

Med 3 nederlag i de første 4 ligakampe lignede det at svaret på om man kan vinde ligaen med børn var meget nemt. Wolfburg (u) 0-3, Fc Køln (u) 1-3 og BVB (h) 1-3 var resultaterne i kampe hvor Dennis Jr.s hold overhoved ikke var på banen. Bestyrelsesformand Simon Rolfes var ude og forsvare Dennis Jr. på pressemødet efter udmygelsen mod BVB på BayArena. Giv Dennis Jr. tid, vi tror på ham og projektet i Leverkusen. Om det var Rolfes forsvar af Dennis Jr. eller andre hændelser, skal være uvist, men holdet tabte ikke en kamp i 15 kampe før RBL Leipzig vandt i DFB pokalen 3 runde i Januar. "VI er stadig med i kampen om guldet her halvvejs igennem turneringen" sagde Dennis Jr. på pressemødet hvor også brasilianske Aryon blev præsenteret som 1 af 3 signings i januar vinduet. "Vi har hentet Jan Kalod og Erik Tunheim, men har begge lånt dem retur til henholdsvis Boleslav og Lillestrøm. Dem får I at se til sommer" var det sidste Dennis Jr. sagde inden han forlod det sidste pressemøde i januar.

Bayern går ubesejret igennem foråret og er suveræn mester. " Ja jeg ved godt vi er 13p efter Bayern, meeeeeen vi taber 2-1 mod netop Bayern på et straffe i 2mins overtid, 2 min efter vi  har fået et meget underligt rødt kort til Palacios, det er svært at vinde mod 12 mand" sagde Dennis Jr. bittert. "Dog vil jeg mene vi har lukket munden på kritikerne inden sæsonen. Facuna Alvez er topscorer i Bundesligaen med 30mål og er samtidig kåret til NXGN 2029 største talent og hvor vi har Aydin og Kalod i top10 også. Fremtiden er lys i Leverkusen" sluttede Dennis Jr. af på sæsonens sidste pressemøde.


Dennis Jr. bestod i december Kontinental Pro licens, og klubberne kan nu ikke bruge det som undskyldning for ikke at ansætte Dennis Jr. længere.
 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#11 2 sæson Bayer Leverkusen
« Svar #16: 21 Apr 2023, 21:27 »

 

2 sæson i Bayer Leverkusen


Medierne har ændret holdning til Dennis Jr. hold. Efter sommerens indkøb er Bayer Leverkusen nu seedet til en 4 plads i Bundesligaen og har da også repræsenteret med Gauto og Casadai på bedste 11. Men kender men Dennis Jr. holdning så anser han formentlig Bayer Leverkusen som et top2 hold igen.

Igen Igen har Dennis Jr. hentet en tidligere spiller nemlig Thiago, som er kommet til for 200mio fra Freiburg. Freiburg betalte selv 120mio for ham i FC København forrige sommer. Derudover er Matheu Gomes,Santiago Frias,Ameth Faye og Marcel Wenig kommet til. " Vi er klar til Bayern Munchen i denne sæson" sagde Dennis Jr. med et fokuseret ansigt. "Jeg er med på vi skal spille Champions League i år, men det er vigtigere at vippe Bayern af pinden" sagde Dennis Jr. til sidst.

Bayern Munchen havde dog andre planer og vandt SuperCuppen på straffe samt pokal semifinalen med hele 3-0 over Dennis Jr. tropper, så helt vippet af pinden blev Bayern ikke.

I Bundesligaen var der ingen andre end Bayern Munchen og Bayer Leverkusen. Efter 33 spillede runder er de 2 mesterskabs konkurrenter indenfor 2p, dog med Bayer Leverkusen med en lille match bold. I 17 ud af de 33 runder har Leverkusen været på 1 pladsen og Bayern har således 16 runder på 1 pladsen. Men en klog mand har engang sagt, det eneste som tæller er 1 pladsen efter de 34 kampe.

Grundet denne intense duel var der ikke det store brok, da Bayer Leverkusen blev slået ud af Champions League 1/16 finalen med samlet 4-1 til Barcelona. Både fans og medier var mere fokuseret om bundesligatitlen for første gang nogensinde skulle til Bayer Leverkusen og samtidig ødelægge Bayern Munchens sejrsrække på 18 mesterskaber i streg.




"Dramaet"



Den sidste runde skulle vise sig at blive et kæmpe drama. Bayer Leverkusen havde på papiret den nemmeste modstander. Stuttgart er placeret som nummer 13 og Bochum nummer 7. Men bolden er rund og der venter intense 90min plus det løse

BOCHUM - BAYERN MUNCHEN
STUTTGART - BAYER LEVERKUSEN


19min Bochum 1-0 F. Carvalho
33min Bochum 2-0 C. Mittelstädt
33min Stuttgart 1-0 F. Rieder
60min Stuttgart 2-0 D. Beljo
81min Bayern Munchen 2-1 J. Scally
83min Bayern Munchen 2-2 J. Duranville


Dennis Jr. var ved at gå ud af sit gode skind og forsøgte igennem kampen at få noget gejst ind i drengene, især når målene fra Bayern Munchen tikkede ind. Dennis Jr. mindes at Dennis Linddal havde fortalt ham om dengang Bayern snød Schalke og Ebbe Sand i overtiden tilbage i 2000/01 sæsonen, med Bayern kan man ikke vide sig sikker.

Kampen var slut i Stuttgart og spillerne fra Leverkusen ventede på slutfløjtet fra Bochum. Fik Bayern det tredje mål og dermed sit 18 mesterskab i streg eller skulle mesterskabet for første gang til Leverkusen.

 



 

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#12 Kontroversiel beslutning
« Svar #17: 23 Apr 2023, 15:09 »

 

Kontroversiel beslutning


Et opsigts vækkende jobskifte for Dennis Jr. Vi kender alle Dennis Linddals kærlighed for den røde side i Manchester, dog nåede Dennis Linddal aldrig selv at stå i spidsen for de røde djævle i sin managerkarriere. Dennis Jr. accept at jobtilbudet fra Manchester City bringer uden tvivl tvister til familiesammenkomste rne.

"Ja jeg er udmærket klar over min fars mening" sagde Dennis Jr. da han blev præsenteret. "Jeg har vurderet at chancen for at vinde Champions League er større her i City end i Leverkusen, selvom det nok skuffer fans i Leverkusen" nævnte Dennis Jr.

Du vil altså gøre noget som ingen manager har formået i City, nemlig at vinde Champions League, selv Pep formåede kun 2 finaler?

"Ja" var det korte svar fra Dennis Jr.

Igen igen har du været på rov i din gamle klub, er det ikke dårlig stil, spurgte en journalist. " Det viser bare at jeg skifter til en større og større klub, samtidig med at det talentarbejde jeg har gjort tidligere bære frugt. Derudover skal der ske udskifning af truppen efter en skuffende 7 plads sidste år" Dennis Jr. fortsatte " Jeg har hentet Erik Tunheim,Baran Aydin og Ayron for 1,1mia i Leverkusen, også vidt jeg ved så tjener Leverkusen en stor som penge" sagde Dennis Jr. med et skævt smil.

Som Dennis Jr. nævnte så er det sket stor udskiftning i truppen da Laporte, Ederson, Rodri, Daniel Iverson, Ruben Dias og Enzo alle har forladt klubben. Fælles for dem alle er alderen, som var et godt stykke på i 30érne. Phil Foden, Haaland og Kvaratskhelia er alders præsidenter i truppen med deres 30 år. Sammen med Pino forventes det at de nævnte spillere kommer til at blive de bærende kræfter i den kommende sæson.

"Målet er at kvalificere os til Champions League, man kan ikke vinde den hvis vi ikke deltager" var det sidste Dennis Jr. sagde kækt.

Sæsonen startede ikke alt for godt, da Raheem Sterling gjorde det onde mod hans gamle klub i første ligakamp. Chelsea vandt sikkert på Etihad med 1-0. Dog skulle man så helt hen i december før Manchester City løb ind i flere nederlag. Både Fulham og Liverpool slog sikkert City på hjemmebane. Men helt op i skyerne var fansne dog ikke, da City kun formåede uafgjort hjemme mod både United, Arsenal og Liverpool i selvsamme periode som betød City indtager en lidt skuffende 4plads halvejs igennem sæsonen.

"Forsvaret halter, derfor har jeg hentet Pablo Gauto for 780mio fra Leverkusen. Ja ved godt det var endnu en spillere fra en tidligere klub. Men I kan ikke anfægte at Gauto er manden i forsvaret i de mange kommende år" sagde Dennis Jr lettere irriteret.

Om det var Gauto der gjorde udslaget skal være usagt, men efter 27 runder indtog Manchester City 1 pladsen for første gang i sæsonen og det tegner til at blive en drabelig dyst med Liverpool om mesterskabet. Med hele 13 sejre og kun 2 nederlag kørte Dennis Jr. drenge mesterskabet hjem til Manchester City. Det er kun det andet mesterskab på 9 år til den ellers sejrsvante klub. 

Den store skuffelsen i sæsonen var ikke exit i semien i Carabao Cuppen til Arsenal eller det tidlige FA cup exit mod rivalerne fra United i 3 runde, nej det var exit i Euro League semifinalen. Efter 8 sejre i Ligafasen, sejre i begge opgør mod Celta Vigo og Nice i knockout fasen, så var Anderlecht åbenbart en for stor mundfuld til stor frustration for Dennis Jr. " Vi taber pisse uheldigt 1-0 i Anderlecht på trods af spil og chance overtag, og må nøjes med 1-1 hjemme på Etihad i en kamp som unægteligt lignede den første kamp" sagde Dennis Jr. efter exit. Anderlecht som i finalen tabte til Chelsea.

"Men vi er i Champions League i næste sæson, samt vi har fået gang i Haaland igen. Efter skuffende en sæson sidste år med kun 17 mål i ligaen, hele 43 gange nettede Haaland i mesterskabssæsonen og har stor andel sejren i Premier League" sluttede Dennis Jr af.




 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#13 Målet er klart
« Svar #18: 24 Apr 2023, 20:46 »

 

Målet er klart


Det altoverskyggende mål i denne sæson er Champions League, hvis Dennis Jr. snart skal til at krydse nogle af hans mål af, ja så kræver det sejr i Champions League.

Hvor vigtig er Erling Haaland for Manchester City, meget ville svaret umiddelbart være. Det skulle vise sig med sandhed i denne sæson. Erling blev af 2 omgange skadet stort set hele efteråret, begge gange i kamp for Norge. Dennis Jr. udtalte "Det er det generelle problem med landsholds fodbold. Ståle Solbakkem driver rovdrift på Erling" Hård melding til den Norske Landstræner, som ikke kommenterede det yderligere. Erling Haaland havde heller ingen kommentar, da han formentlig gerne vil være i kridthuset hos både Dennis Jr. og Ståle, så han har chance for at forøge de 139mål i 118 kampe for Norge.

Det kostede dog i Manchester City, resultaterne var meget svingende i både Premier League, Carabeu og FA Cuppen. Wolves vandt overraskende i Carabeu semi, efter City havde ført med 3-0 med 20 min tilbage. Everton gjort kort præcis i FA cuppen. Chelsea havde overtaget første pladsen i Premier League ugen efter at Erling blev skadet for 2 gang.

Det var en desperat Dennis Jr. som betalte overpris i januar vinduet for Oliviera, hele 800min måtte der afleveres til Ajax. " Vi mangler de mange mål som Erling er garant for" undskyldte Dennis Jr. til pressen. Indkøbet blev i øvrigt senere i sæsonen kåret som det mest pinlige indkøb.
 

Oliveira havde et særdeles skuffende forår med kun 2 mål i 17 kampe om det var udelukkende derfor at Manchester City måtte lade Chelsea løbe med guldet skal være usagt. Efter Chelsea overtog 1 pladsen har de ikke sluppet den igen og kan lade sig krone som sikre engelske mestre.

"Det er meget skuffende ikke at genvinde mesterskabet, især med det hold vi har. Men Erlings fravær igennem det meste af sæsonen gjorde alt for ondt på os. Det er sgu ikke tilfredstillende kun at vinde Charity Shield af de nationale titler" sagde Dennis Jr.

CHAMPIONS LEAGUE

Det var ikke en overbevisende Liga fase for Dennis Jr. drenge. På trods af et overkommeligt program lykkedes det ikke at ende i top8, som giver direkte adgang til 1/16 finalerne. Dennis Jr. var især ikke tilfreds med pointab mod både Club Brugge, Benfica og Dortmund og dette kombineret med nederlag i på Estadio Metropolitano gjorde at Manchester City skulle i kamp i 1/32 finalerne.

"Vi er meget heldige at slippe med 1-1 i London. Stor ros til Spurs som kørte os rundt idag" sagde Dennis Jr. I returen ville Oliveira det anderledes og med sæsonens 2 eneste mål sørgede han alene for en 2-0 sejr. "Kun 400 mio pr mål" blev flere gange lagt op på sociale medier efter sæsonen.

Mægtige Real Madrid var modstanderen i næste runde. Real Madrid som har rekorden for flest CHL sejre, hele 15 gange har de løftet pokalen med de store øre. Dog måtte de lade livet, da Manchester City vandt med samme cifre som mod Tottenham.

Benfica var ikke den store hurdle i kvartfinalen på trods af stadig fravær fra Erling, lykkedes det City at vinde samlet 4-2. Erling er tilbage i truppen til semifinalerne mod PSG. PSG som 2 gange i de sidste 5 sæsoner har vundet pokalen var sulten efter endnu et trofæ. Erling bringer City foran ude men 2 mål af Kylian sørger for sejr til PSG. Gauto og Aydin sørger for Manchester City skal i sin 3 chl finale nogensinde. " Vi er meget bedre end PSG og er fortjent videre til finalen" sagde Dennis Jr. kækt.

"Det er nu der skal skrive historie"

 


"Jeg er uden ord, det slår dramaet i Tyskland med hestelængder" var det eneste Dennis Jr. kunne sige efter kampen.



 
« Seneste Redigering: 25 Apr 2023, 21:35 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#14 Club America
« Svar #19: 25 Apr 2023, 21:36 »

 

Welcome to Club America Mexico


Efter Champions League sejren i Berlin vurderede Dennis Jr. sine muligheder. Skulle han blive i City og gå efter Champions League igen, eller skulle han finde en ny udfordring og samtidig komme på talefod med sin far Dennis Linddal.

Valget var nemt da muligheden for at komme til Club America i Mexico bød sig, og samtidig ville det give Dennis Jr. en chance mere for at krydse endnu et kontinent af.
"Jeg er frem til at føre Club America tilbage på sporet" sagde Dennis Jr. Det er nu 4 sæsoner siden at et trofæ sidst er vundet i America.

"Der skal nu bruges tid på at gennemgå truppen og hente nye spillere ind og samtidig skal jeg lige sætte mig ind i alle de turneringer som spilles" sagde Dennis Jr. til sidst.

Club America deltager i Leagues Cup(Amerikanske klubber deltager også) og Champions League Nordamerika. Ligaen i Mexico er op delt i 2 turneringer om året, som afsluttes med playoff med de 8 bedste klubber.


Det helt store navn i Club America er uden tvivl Lorenzo Lucca .Lorenzo har igennem hans lange karriere spillet i både Palermo, Pisa, Ajax, San Jose og igennem de sidste 6 sæsoner spillet for Club America. Lorenzo har derudover fået mexicansk pas i sidste sæson og tørner nu ud for det mexicanske landshold.
"Der er store forventninger til Lorenzo" Sagde Dennis Jr. på pressemødet hvor nyindkøbende Moreno,Cleiton og Rinaudo ligeledes blev præsenteret.




Dennis Jr. var åbenbart ikke helt klar over at han var kommet til en af de større klubber i Mexico. I første ligafase var det ikke rigtigt spændende medmindre man var fan af Club America. Dennis Jr. drenge var overlegen i den indledende fast og kun et nederlag i næstsidste kamp mod Pachuca forhindrede America at gå ubesejret igennem. Pachuca ventede igen finalen efter de begge havde slået deres modstandere overlegent i playoff kampene. Efter 1-1 ude tog America skeen i den anden hånd og smadrede Pachuca med hele 6-0 hjemme.
"Det hele gik op i højere enhed og sejren kunne have været meget større" sagde Dennis Jr. efter kampen.
Samme mønster gik igen da America gik ind til playoff efter samlet sejr i anden ligafasen. Det var dog ikke lige så suverænt som tidligere, da Pumas bed godt fra sig. Netop Pumas ventede i finalen og med en sejr på 3-1 hjemme var de vel knebne favoritter til at vinde samlet. Men America er et helt andet hold hjemme på Estadio Azteca, hvor de ikke har tabt en eneste kamp på tværs af alle turneringer.
Pumas blev da også slået med tenniscifrerne 6-2 og endnu en liga titel var i hus til America.
"Fantastisk præstation af hele holdet, men vil gerne fremhæve Lorenzo som med 42 mål i 41 ligakampe var meget stærkt spillende" sagde Dennis Jr. En journalist spurgte om vi snart skulle kalde Dennis Jr. The winning one ligesom hans far, til det svarede Dennis Jr. "Nej jeg er bare Dennis Jr."

Efter Atlas, New York og Santa Laguna var slået ud i knockoutfasen i Leagues Cup ventede St.Louis City i semifinalen og den endte desværre med et nederlag på straffe. "Jeg ville hellere tabe på straffe her end for 6md siden i Berlin" sagde Dennis Jr.

 


Det var en spændt Dennis Jr. som gik ind til gruppespillet hvor alle spiller mod hinanden en gang. Kun en uagjort ude mod Atlanta ødelagde sejrstimen for America, men er sikkert videre til knockoutfasen.
"Vi har det svært når vi skal til USA" måtte Dennis Jr. konstatere efter endnu et nederlag på udebane. "Heldigvis er vi uovervindelige hjemme på Estadio Azteca" smillede Dennis Jr. efter at endnu et amerikansk hold var sendt ud af turneringen.
Pachuca fik ikke et ben til jorden i semifinalen og Dennis Jr. var ovenud lykkelige over endnu en Champions League finale hele 9770km fra den sidste finale.

Modstanderen i finalen skulle findes i Mexico. Toluca havde noget overraskende fundet vej til finalen på trods at de kun blev 11ér i den netop afsluttede liga. "Der findes ingen nemme kampe" udtalte Dennis Jr. før den vigtige kamp.

 



 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#15 Jobskifte
« Svar #20: 27 Apr 2023, 18:39 »

 

Jobskifte


Det lykkedes således at opnå endnu et delmål for Dennis Jr.  Dennis Jr. er stadig at finde i Club America efter sommerferien. Der går en del rygter om at han gerne vil videre og erobre endnu et kontinent, dog menes der ikke at være jobs ledig som kunne have Dennis Jr. interesse.

Officielt har Dennis Jr. dog valgt at sige ” Jeg er fint tilfreds i Club America og har stadig kontrakt for sæsonen og ser frem til at starte op”

Club America er igen overlegne i ligaens første fase og møder da heller ikke den store modstand i playoff inden finalerne mod Toluca. "Toluca har virkelig forbedret sig og kan være stolte af deres indsats" sagde Dennis Jr. efter den samlede sejr på 4-3.

Rygterne om jobskifte tager mere og mere til i Januar, da Boca Juniors lige pludselig står uden træner, netop Boca vil være yderst interessant for Dennis Jr.

"Jeg har valgt at takke ja tak til Boca Juniors og forlader Club America d.16 januer 2034.

 


Det giver Dennis Jr. 14 dage inden sæsonen starter i Argentina, Boca deltager også i Copa Libertadores, den sydamerikanske champions league.

Dennis Jr. fandt også ud af at pengene i Club America var større end i Boca. Med en balance på 8mio skal der sælges før der kan hentes spillere ind. Hvor der var Lorenzo Lucca i America er navnet Ricardo Solbes i Boca. Talentudviklingen er dog større i Boca, hvor Baltazar Rivero menes at have en stor fremtid. Dennis Jr. har da også taget Rivero med i førsteholdstruppen.

Ligaen er ligesom i Mexico opdelt i forår og efterårssæson. Hvor der i foråret spilles Liga Cup pulje A & B, hvor de 4 bedste hold i hver række spiller playoff. Det lykkedes ikke for Dennis Jr. og hans Boca hold at fortsætte det gode spil og tabte fortjent til Indepiendiente i semifinalen med 2-1.

Til gengæld var der ikke så meget slinger i valsen da grupperne blev slået sammen og der skulle spilles om det Argentinske mesterskab. Det lykkedes Dennis Jr. at hente [url=https://i.imgur.com/ltuLi2C.png]Jorge Alvez,[url=https://i.imgur.com/tlPi79x.png]Santiago Montoya og [url=https://i.imgur.com/cs1xFNl.png]Juan Gil for samlet 43mio efter Dennis Jr. havde sendt Santiago Espinoza afsted til Mainz for 100mio.

"Vi er modbydelig stærke" sagde Dennis Jr. efter 3-0 sejren over ærkerivalerne fra River Plate. "Vi har nu vundet 15 af 16 ligakampe og jeg har svært ved at se nogle stoppe os" sagde Dennis Jr. kækt. Ubesejret blev Boca ikke, da man løb ind i 2 nederlag i november, men mesterskabet kunne ingen true og blev vundet stensikkert. "Ja nederlagene gjorde ondt, men vi havde fokus andet steds" nævnte Dennis Jr. I samme periode havde Boca Juniers spillet sig videre i både pokalturneringen og ikke mindst i Copa Libertadores.

Dennis Jr. drenge nåede hele vejen til pokalfinalen efter en lille revanche mod Indepiendiente i semifinalen, hvor Boca vandt en kneben sejr på 1-0.

"Jeg er træt af finaler som ender i straffe" sagde Dennis Jr. efter pokalfinale nederlaget mod Velez.

 

"Vi havde desværre ikke fortjent at vinde. Velez var bedre end os igennem det meste at kampen og når vi så brænder 2 ud af 4 straffespark, ja så fortjener vi ikke at vinde" sage Dennis Jr. skuffet

Copa Libertadores


Hele 13 kampe skal man igennem hvis man vil løfte det prestige fyldte trofæ. Boca har vundet trofæet hele 6 gange igennem historien, men seneste sejr ligger helt tilbage i 2007. Efter solidt gruppespil med 5 sejre og 1 enkelt nederlag ventede Palestino fra Chile i de første kampe i knockoutfasen. Palestino blev slået ud af turneringen med samlet 5-0 og nu ventede de bedste hold fra Brasilien i de sidste runder på vej mod finalen. Sao Paulo og Santos blev begge slået samlet 4-2 inden Fluminense ventede i finalen.

 


Ricardo Solbes sparker sig ind i historiebøgerne med sit enlige mål i finalen. "Han har været fremragende hele sæsonen, hvilket 63mål i 62kampe bekræfter. Jeg er meget stolt over at have ført Boca til endnu et Libertadores trofæ" sagde Dennis Jr. efter kampen.

Dennis Jr. har nu vundet 3 championsleague titler på 3 kontinenter. Bliver til flere er spørgsmålet?

 
« Seneste Redigering: 28 Apr 2023, 08:50 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#16 Welcome to Shanghai Port FC
« Svar #21: 28 Apr 2023, 18:41 »

 

Welcome to Shanghai Port FC


Tømmermændene efter Libertadores sejren var knapt nok væk, da ny job mulighed dukkede op. SH Port FC var uden træner, og rygterne gik på de var interesseret i Dennis Jr. Bestyrelsen i SH Port FC var da også på stor klinge, da de forsøgte at overtale Dennis Jr. at forlade Argentina. De lovede Dennis Jr. hele 2,5mia i transferbudget, de lovede championsleague deltagelse, da klubben allerede var halvt igennem turneringen.

Dennis Jr. tænkte ikke meget over det inden han havde givet sin accept. På vej mod Kina havde han julelys i øjnene. 2,5mia tænkte han hele vejen.

Under tiden i Argentina havde Dennis Jr. fået nys om flere spillere fra den Brasilanske liga som kunne være interesset. Pengene var ikke så store i Boca, så det var urealistisk at skulle hente dem der.

Vinicius,Menezes,Romano og en gammel kending fra America Moreno blev hentet til SH Port FC, hele 585 mio måtte Dennis Jr. hoste op med for at disse spillere.

Dennis Jr. ville gerne have hentet flere men da der kun må være 4 udlændinge med start 11,stoppede indkøbene. Intet fik Dennis Jr. at vide om de regler for udgifter og lønninger der er i Kina,hvor max underskud på et år må være 292mio. SH Port FC forventer efter indkøbene at være 300mio over det. Tiden må vise om det får betydningen for SH Port FC

"Jeg forholder mig til transferbudgettet og lader klubben håndtere resten" sagde Dennis Jr.


Dennis Jr. fik en pokaltitel i fødselsdagsgave d.3 marts. da det blev til en 3-0 sejr over Zhejiang i super cuppen inden ligaen startede.

Hold kæft en badeliga tænkte Dennis Jr for sig selv, da han blev spurgt hvordan den første halvdel af ligaen var gået. "Vi holder fokus med alle hold og det viser vi igennem hele forårsæsonen ved kun af smide point i 0-0 ude mod rivaler mod Zhejiang. Vi er på vej mod rekorder i år" sagde Dennis Jr. smilende og med rette, da målscoreren hedder 71-5.

SH Port FC havde før Dennis Jr. kom spillet sig i knockoutfasen i Championsleague efter 6 sejre i puljespillet. Championsleague sæsonen løber over 2 sæsoner i Kina, da den kinesiske liga spiller efter kalender år og ikke som de fleste andre ligaer i verden.

Det betød at SH Port FC spille knockoutfase i Champions League. Da Dennis Jr. tænkte tilbage på de tidligere championsleague titler, så mindes han ikke en samlet sejr som har været så nem. Efter 5-0 ude mod Al-Hilal fra Saudi Arabien, var returen i Shangai bare en formalitet og Championsleague titel nr. 4 var i hus.

"Det var derfor jeg kom til SH Port FC, jeg er her for at vinde titler" sagde Dennis Jr., mens han tænkte "er der jobs ledige i Sydafrika" "Jeg fuldføre selvfølgelig min kontrakt og vil være fuldt fokuseret på at vinde titlen til SH Port FC" var det sidste Dennis Jr. sagde.


 



 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#17 Stadig i Shanghai Port FC
« Svar #22: 29 Apr 2023, 08:11 »

 

Stadig i Shanghai Port FC


Sæsonen er nu vel overstået i Shanghai og Dennis Jr. er stadig at finde i SH Port FC.
" Vi har været absolut suveræne og spillerne har skrevet historie og jeg kan slet ikke tælle alle de rekorder som er slået" sagde Dennis Jr.

Det blev til følgende rekorder:

11 mesterskaber SH Port FC
Flest point på en sæson
Flest sejre på en sæson
Færrest nederlag på en sæson
Flest kampe vundet i streg
Flest hold mål
Flest rene bure
Højeste gennemsnit


 


Pokalen som skal afgøres med kampe både ude og hjemme blev ligeledes vundet 3-0 og 2-1 over Zhejiang.

Flere spillere havde deres absoulut bedste sæson i deres karriere. Hvor især Yonggang skal fremhæves og han må vurderes at være den bedste kineser i verden pt. Topscoren i SH PORT er ligeledes kineser Gao Li

Dennis Jr. har nu overhalet Ottmar Hitzfeld og Mircea Lucescu og indtager 18pladsen i Hall of Fame med 2345p. Dog er der langt op til Sir Alex med 5529p. Men kan have lov til at drømme

Dennis Jr. kigger stadig med lys og lygte efter job i Sydafrika, som vil give ham mulighed for at vinde det sidste champions league trofæ.  Dennis Jr. udtaler selv " Jeg er også at finde i SH Port FC når sæsonen starter op i januar"

 
« Seneste Redigering: 29 Apr 2023, 09:22 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#18 Pointstraf til Shanghai Port FC
« Svar #23: 29 Apr 2023, 15:15 »

 

Pointstraf til Shanghai Port FC


Ups tænkte Dennis Jr. da SH Port FC fik 18 points straf til den kommende sæson. Straffen kommer grundet underskud som overstiger det tilladte.

"Vi vinder alligevel mesterskabet, vent og se. Man kan undre sig at bestyrelsen stiller midler til rådighed, som egentlig ikke burde bruges" sagde Dennis Jr. på det indledende pressemøde i den nye sæson. Mange vil se det som en stikpille til bestyrelsen, det vides ikke om Dennis Jr. vil bruge dette til at komme ud af sin kontrakt.

SH Port FC tager ingen fanger i håb om at genvinde titlen. Stimen fra forrige sæson fortsætter ufortrødent. Super Cuppen bliver vundet efter sejr påny over Zhejiang. I ligaen bliver der igen sat rekorder med bla. 10-2 over CZ Mighty Lions, CZ Mighty Lions formåede som em af de få at tage point fra SH Port FC i sidste sæson. Derudover blev Tianjin også sendt hjem med et knusende nederlag på 9-0.

Liu Yonggang og Gao Li fortsætter deres dominans med henholdsvis 23 og 22 mål indtil videre.

Efter sejr i gruppespillet i slutningen af sidste sæson skulle SH Port FC igang ud i knockoutfase i championsleague. Vejen til finalen var ikke uden problemer efter samlet sejr over Ulsan med 2-1, Daegu blev slået ud med samlet 3-2 inden Anyang i semifinalen røg ud med samlet 7-1.

 

 
"Jeg er lykkelig over at vi genvinder trofæet, det er kun sket en håndfuld gange at et hold har genvundet titlen" sagde Dennis Jr. veltilfreds efter kampene.

Dennis Jr. følger intens afslutningen på sæsonen i Sydafrika i håb om at der dukker noget interessant op.

8/7 er datoen hvor Dennis Jr. har forladt Kina og er på vej til nyt job i Sydafrika. Cape Town City FC har fyret træneren efter en skuffende sæson. " Jeg havde gerne taget turen retur til Chippa Utd, men de er desværre rykket ud af den bedste række" sagde Dennis Jr. "Cape Town tiltalte mig, da de har lovet penge til indkøb" var det sidste Dennis Jr. sagde inden han forlod Kina.

 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#19 Oprydning i Cape Town FC
« Svar #24: 30 Apr 2023, 11:45 »

 

Opbygning i Cape Town FC


Dennis Jr. er tilbage i byen, hvor træner karrieren startede. "Jeg ser frem til at føre Cape Town FC op i ligaen" sagde Dennis Jr. Cape Town FC er etableret i 2016 og har vundet mesterskabet en enkelt gang i 2030. Dennis Jr. har fået penge til at forstærke holdet i håb om at klubben endnu engang kan vinde et mesterskab.

"Mit mål er at kvalificere os til Champions League i næste sæson og deJt betyder Guld i ligaen" sagde Dennis Jr. Det er kun vinderen af rækken som får lov at deltage i næste års champions league.

"Jeg er meget tilfreds med transfervinduet og suppleret med Lucas Salie,Andile More og Thobela Mashego som er i truppen i forvejen, ja så er vi klar til at kæmpe om guldet" sagde Dennis Jr.

Følgende spillere er kommet til:

Joseph Nkosi 3 mio fra Maritzburg Utd.
Surajo Yahaya 3 mio fra Abia Warriers
Sipho Mathenjwa 1,6mio fra Baroka
Tshepiso Nkabinde hentet gratis
Alan Kubheka lejet i Djurgården
Bongami Moloi hentet gratis


" Jeg er især tilfreds med indkøbet af Yahaya, som flere klubber var interesseret i. Jeg forventer han gør en forskel med det samme" sagde en glad Dennis Jr.

Det blev til en hård sæson start med sidste års guld og sølv vinder indenfor de første 3 kampe. De 3 første kampe blev tabt til Orlando Pirates, Richards Bay og JDR Stars og Cape Town FC indtog således sidste pladsen.

"Jeg tror på drengene" sagde en presset Dennis Jr. efter hans hold havde tabt 3 kampe i streg.

Det skulle vise sig troen var godt givet ud, hele 6 kampe blev vundet i streg og 16 pladsen var blevet til en 4 plads. December blev en hård måned for Cape Town FC med kun 7point ud af 15 mulige. "Jeg må kigge indad, vi må ikke tabe 5-2 til Swallows, især når vi er foran 2-0" sagde en tydelig skuffet Dennis Jr, som efter der er spillet halvdelen er sæsonen er placeret på 4pladsen hele 6p efter Swallows FC, som derudover har 2 kampe i hånden.

Revanche tid.


Det var et anderledes tændt Cape Town FC hold som dukkede op efter vinterpausen og det fik JDR Start som det første hold at mærke. De forsvarende mestre fik sig en gedin røvfuld, hele 8-2 blev kampens resultat. Det var tydeligt at Cape Town FC og Dennis Jr. havde haft fokus på afslutninger i vinterpausen. De efterfølgende kampe blev 4-0, 5-2, 4-2, 5-0, 6-3, 3-1 og 3-0 inden Swallows brød stimen med at få uafgjort 3-3. Denne stime betød også at Cape Town FC havde overtaget 1 pladsen i ligaen. Swallows FC havde en skrækkelig periode i marts og april med hele 6 uafgjorte og 2 nederlag.

"Vi er 4p foran Swallows FC med 5 kampe tilbage, det ligger i vores hænder, men bolden er rundt" sagde Dennis Jr. med 5 kampe tilbage.,
Om det var gummiben eller ej hos Cape Town FC vides ikke, men Kaizer Chief vandt uden problemer 3-1 og med 3 kampe tilbage er forspringet skrumpet ind til 1p.

Dennis Jr. skal nu igen ud i drama hvor mesterskabet kan blive afgjort i sidste spillerunde og det er netop hvad der skete. På trods af Baroka fik reduceret til 3-2 i Cape Town, så skete der ikke mere i den kamp og Cape Town FC kan lade sig krone som mester.

"Vi havde et utroligt forår, hvor vi kun tabte til Kaiser Chiefs. Det er først gang jeg har vundet et mesterskab, hvor vi har ligget sidst" sagde Dennis Jr. med et klimt i øjet



I Knockout Cuppen blev semifinalen endestationen med et 3-1 nederlag til de forsvarende mestre fra JDR Stars.

I Pokaltuneringen havde de bedste hold i Sydafrika trukket hinanden. Cape Town FC og Swallows FC har i denne sæson været et niveau over alle de andre og begge hold har fortjent at være i finalen. Det blev et kæmpe drama med mål, annuleret mål, forlænget spilletid, 11 gule kort osv. 

THE DOUBLE i første sæson hos Cape Town FC må siges at være godkendt for Dennis Jr. og i næste sæson venter Champions League og hvem ved om det sidste kontinent erobres.

 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
#20 Lykkedes det?
« Svar #25: 30 Apr 2023, 17:51 »

 

Lykkedes det?


Cape Town FC er vokset som klub i Sydafrika efter Dennis Jr. ankomst. Det bekræftes ved at Dennis Jr. nu køber spillere hos konkurrenterne.

"Jeg jagter de bedste spillere vi kan få, og om de spiller hos konkurrenterne eller ej, går jeg ikke så meget op i" sagde Dennis Jr.

Det har været en transfervinduet hvor der har været gang i svingdøren hos Cape Town FC. Hele 10 spillere er ankommet og 13 spillere sendt videre. Lucas Salie er sendt til Club Brugge for 4mio og Ruben Khumalo er for 5,5mio sendt til Amiens SC. Begge klubber har forladt Cape Town FC da frikøbsklausulerne er blevet indløst. Pengene er blevet investeret i nye spillere:

Thapelo Lebokollane 2,5mio fra Sundowns
Ebrahim Mabitsela 2,5mio fra Orlando Pirates
Nnditsheni Moloi 1,85mio Cape Town Spurs
Morne Cele 1,5mio fra AmaTuks
Ronaldo Zothwane 1 mio fra Cape Town Spurs
Kgotso Khwela 2,75 mio fra JDR Stars
Wellington Dube 3 mio fra Kaiser Chiefs
Inga Mashinini 5,25mio fra Orlando Pirates
Senzo Duma 3 mio fra Supersport Utd
Michael Saviour 2,25 mio fra Abia Warriors


"Vi skal spille med i 5 turneringer, hvor Champion League er det altoverskygge mål og der er derfor købt spillere ind netop til det formål" sagde Dennis Jr.

Super Eight Cuppen som Dennis Jr. tidligere har haft det meget svært i, blev vundet sikkert over rivalerne fra Swallows FC.

Der var stående ovationer, da Dennis Jr. trådte ind på Nelson Mandela Bay Stadium i pokalturneringens 3 runde. Chippa Utd. fansne har ikke glemt Dennis Jr. tidligere bedrifter. Spændende blev det ikke da Cape Town FC sikkert vandt 3-0.
"Jeg håber de snart er at genfinde i den bedste række, Chippa Utd. vil altid være i hjertet" sagde Dennis Jr. efter kampen. 
Richards Bay blev sendt ud med hele 7-1 i den kommende runde og da Supersport Utd. heller ikke kunne gøre det onde ved Cape Town FC, ventede Swallows FC igen igen i en finalen. Igen fyldt med drama, hvor Swallows FC brænder straffe i 89min, og får mål annulleret i 90+5.
"Tja vi var måske heldige med resultatet, men jeg mener stadig vi var bedst" sagde Dennis Jr.



Der er Swallows FC og Cape Town FC og ingen andre. Igen i år er det en meget tæt duel imellem de to rivaler. Dog er Swallows FC hele tiden et skridt eller 2 foran og Cape Town FC er et par gange oppe og have første pladsen. Inden sidste runde er det byttet om i forhold til sidste år. Swallows FC har således matchbold, da de har 1p mere end Cape Town inden sidste runde.

Richards Bay gør det onde ved Swallows FC og er allerede foran 2-0 efter 27min. Da Amazulu udliger Cape Towns føring efter 28min, er det således stadig Cape Town FC som har den ende hånd på mesterskabs trofæet. "Gør arbejdet færdigt" sagde Dennis Jr. til sit hold i pausen og det ser ud til at virke da Nkosi og Botha henholdsvis score til både 2-1 og 3-1, begyndte fansne at fejre mesterskabet. Swallows fik efter pausen reduceret til 1-2, inden Richards Bay med 10min tilbage kom på 3-1. Festen var igang i Cape Town, da Swallows nu skulle lave 3 mål for at blive mester. Det lykkedes ikke og Cape Town FC vinder mesterskabet.

"Bolden er rund og vi bliver ved med at tro på, de her drenge vil bare vinde. Vi giver aldrig op" sagde en glad Dennis Jr. efter kampen.



CHAMPIONS LEAGUE


2 x 13-0 i de indledende runder. Der var julelys i øjnene på Dennis Jr. efter US GN fra Niger og Gor Mahia fra Etiopien samlet var slået ud med samme cifre. På trods af nederlag til Zamalek hjemme, var det en fornøjet Dennis Jr. som mødte pressen. "vi er nu videre til knockout fasen og alt kan nu ske"

Wydad Athletic Club fra Egypten var modstanderen i kvartfinalerne. Det blev et nervøst opgør i Egypten hvor Yahaya scorede kampens eneste mål og dermed et godt udgangspunkt for Cape Town FC i returen. Yahaya var igen på pletten i returen og sammen med Khwela sørgede han for en 2-0 sejr og dermed plads i semifinalerne. USM Alger fra Algeriet udgjorde ikke den store modstand hjemme i Sydafrika, hele
5-0 måtte de tage med hjem til Algeriet. Returen endte lidt ufortjent med en 3-1 til Alger, men stadig ikke nok for at tage pladsen i finalen mod en gammel kending AS Tunis




 


"Det har været en enestående sæson, alle i hele klubben har andel i vores succes" sagde en rørt Dennis Jr.


Dennis Jr. har skrevet sig ind i historien, som den eneste som har vundet Champions League på 5 forskellige kontinenter.

Hvad fremtiden bringer for Dennis Jr. ved ingen, dog er der rygter om at Dennis Jr. har sat sig nye mål.

 
« Seneste Redigering: 01 Maj 2023, 05:52 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010