home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  Libero
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Libero  (Læst 6273 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #15: 17 Apr 2023, 07:58 »


#16 – Hæsblæsende


Som traditionen byder i England, så er programmet omkring jul og nytår hæsblæsende. Som nævnt så jeg glad for holdets kvalitet men jeg mangler måske lidt kvantitet. Så jeg frygtede, at det pressede juleprogram kunne koste lidt, men min frygt blev gjort til skamme. Det blev til 6 ud af 9 mulige point.

Jeg kan se tilbage på en forrygende første halvsæson, hvor det er gået over alt forventning. Målsætningen er en top-10 placering og pt. befinder jeg mig på 5.plads i Premier League. Som er lagt over forventning. Halvsæsonen har budt på mange højdepunkter men denne perle af Yoane Wissa står som det største. Et genialt mål der sikrede mig en 1-0 sejr over Liverpool.


Wissa er dog på vej væk fra klubben, han var utilfreds med den spilletid han fik. Han stod i skyggen af Ivan Toney, som har været fantastisk indtil videre. Salget af Wissa krævede jeg fandt en afløser og valget er faldet på den unge Marcos Leonardo, hvis potentiale er kæmpestort og som jeg forventer skal kæmpe med om pladser i angrebet.

Jeg har også kaldt alle mine spillere der var på lejeophold tilbage, så jeg kunne få mere bredde. Så nu har jeg samlet en u21 start 11er, som skal fungere som back up. Dermed har jeg minimum 3 spillere til hver position til rådighed.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med den udvikling klubben er igennem. Jeg har nogenlunde styr på min trup, god bredde og stor kvalitet i førsteholdstruppen. Holdet resultater er fine og taktikken ser lovende ud. Klubbens økonomi ser fin ud og der er i gang med opgraderinger hele vejen rundt fra ungdoms til træningsfaciliteter . Så alt går efter planen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #16: 17 Apr 2023, 18:51 »


#17 – 10’erne


Som tidligere skrevet har jeg valgt en dyb playmaker på midtbanen, som kan spille bolden mellem kæderne, blandet andet spille den til mine to 10ere. Jeg fravalgte en mere offensiv playmaker, da han ville optage samme rum som mine 10ere gør og det har jeg ikke brug for. Mine 10ere befinder sig netop i ”Smørhullet” mellem midtbane og angrebet. Derfra spiller de med stor risiko i håb om at låse modstanderens forsvar op. De har stor bevægelsesfrihed frie kreative tøjler.

Jeg har valgt at sætte den ene angriber ned på AMC-positionen og give ham rollen som Attacking Midfielder Attack men give ham indstillinger som en Complete Forward, det vil sige tilføjet Take More Risks, Dribble More, Roam From Position og Move Into Channels. Den anden 10er er Complete Forward i support. Det giver en god vekselvirkning mellem dem, for når den befinder sig i ”Smørhullet”, så bevæger den anden sig fremad.


Et godt eksempel på dette er fra en af mine Man Utd kampe, hvor Rashford falder ned fra i angrebsplads i rollen som Complete Forward Support og sætter Anthony op, som tager løber fremad fra sin position som AMC.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #17: 18 Apr 2023, 06:21 »


#18 – Et chok resultat


Jeg var ikke spået mange chancer i hjemmekampen mod City, som lå nr.1 og er kæmpe favorit til at nappe mesterskabet. Jeg kom også skidt fra start og kom bagud med 0-1 efter 15 minutter. Jeg var under massivt pres i hele første halvleg med overlevede til pausen med 0-1. Men efter en god peptalk i pausen med krav om en bedre indsats, så kom holdet flyvende ud til anden halvleg, hvor mit hold var som forvandlet. I det 49. minut udlignede jeg til 1-1 og i 91. minut scorede jeg for anden gang og sikrede mig en 2-1 chok sejr over storfavoritterne fra Man City.


En sejr der betød, at jeg har bidt mig fast i kampen om top-6 i Premier League, som er langt over forventningerne. Der er gode chancer for at nappe en plads til europæisk fodbold i næste sæson.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #18: 19 Apr 2023, 06:24 »


#19 – Skarpretter


På den centrale angrebsplads har jeg en Poacher hvis fokus er at score mål. Han deltager ikke meget i det opbyggede spil men fokusere mere på, at finde de rigtige positioner i feltet, hvor han kan score mål. Med to meget bevægelige angribere ved siden af sig, så det vigtigt med en mand, som altid befinder sig i feltet og til den opgave er Poacheren perfekt. Rollen store fokus på at score mål kommer også til udtryk i mine stats. Det er herfra hovedparten af mine mål bliver scoret.


Inden vi går videre, så jeg med på, at mange af eksemplerne kommer fra Man Utd sæsonen og ikke Brentford. Det fordi jeg jo lavede taktikken til den første sæson med Man Utd. De eksempler jeg har, de passer også fint til mit nuværende Brentford save.

Som nævnt er det vigtigt, at rollen befinder sig i boksen især fordi jeg har stort fokus på indlæg fra mine kanter i form af de komplette wingbacks. Min Poacher score en del fra den del af spillet.


Som I kan se i rollen indstillinger, så har jeg tilføjet Move Into Channels. Jeg gerne vil have han laver kombinationen af vertikale og horisontale løb, hvor han løber i rummene mellem det centrale forsvar og backs. Både for at give plads til mine 10ere, ved at trække forsvarsspillere med sig men også komme i positioner, hvor 10erne med deres risikovillige afleveringer kan finde ham i de huller, som her:



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #19: 20 Apr 2023, 06:35 »


#20 – Europæisk fodbold


Kampen om de europæiske pladser var tæt. Før sidste spillerunde lå jeg på en 5. plads og så burde man mene, at den var hjemme, men sådan var det ikke. For med et nederlag så kunne jeg ende på en 7.plads og så ville det hele først blive afgjort alt efter hvem vinderen af FA Cuppen ville blive.

Hvis Leicester kunne slå Man City i FA Cup finalen, så var det kun top-6 der ville få europæisk fodbold. Jeg kunne dog sikre mig en plads med en sejr over bundproppen Southampton.

Kampen kunne gå i mange retninger. For Southampton havde intet at spille for, de var allerede rykket ned. Jeg havde rigtig meget på spil. Så enten ville Southampton komme og spille helt frit og jeg ville knække under presset. Det kunne også ende med en kamp, hvor Southampton allerede var taget på ferie og jeg ville køre dem over. Desværre knækkede jeg under presset og tabte kampen med 3-2 men helt mirakuløst, så endte jeg alligevel på 5. pladsen.

For Wolves og Chelsea knækkede ligesom jeg og tabte deres kampe, hvilket betød at jeg fastholdte min position i Premier League. 5.pladsen er selvfølgelig langt over de forventninger jeg havde til sæsonen. Målet var en top-10 placering. Så det giver sig selv, at jeg er meget tilfreds. Taktikken ser ud til at virke. Det flotte resultat gav genklang i England og jeg fik stor anerkendelse, for jeg blev tildelt prisen som Årets manager i Premier League.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #20: 21 Apr 2023, 06:36 »


#21 – In Possession


Selvom jeg går andre veje, så er der ting, som jeg ønsker min taktik stadig, skal stå for, hvad angår spillestilen. Jeg vil stadig som jeg plejer have højt tempo, kreativitet og bredde på spillet, nødagtig som ved mine tidligere taktikker. På den måde er der intet nyt under solen. Så i holdinstruktioner har jeg sat Attacking Width, Tempo og Creative Freedom et hak op, så mine indstillinger In Possession ser således ud:



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #21: 22 Apr 2023, 08:06 »


#22 – Opstart Bournemouth


Så skal jeg i gang med den sidste test af taktikken, som er med Bournemouth som er seedet til at slutte chok i ligaen. Jeg er ret sikker på, at dette bliver den sværeste test. Det ligner ikke ligefrem et hold, der har kvalitet nok i truppen til at overleve. Der er langt mellem snapsene når jeg kigger på min A og B-kæde men jeg forsøger at holde mig optimistisk.

Når jeg kigger på min A-kæde, så har jeg svært ved at finde de spillere, som skal bære holdet igennem. Min målmand Neto kunne være en af dem, han skal i hvert fald have en god sæson, hvis jeg skal overleve.

I forsvaret kan den unge Illia Zabarnyi måske voksne med opgaven. På midtbanen håber jeg min anfører Lewis Cook kan tage kontrollen over bolden og styre spillet. Offensivt er det Solanke eller nyerhvervelsen Teemu Pukki jeg skal sætte min lid til i forhold til målscoringer. især håber jeg at Pukki kan slå til i rollen som Poacher, da han tidligere har bevist sig som en målfarlig herre i Premier League.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #22: 23 Apr 2023, 06:57 »


#23 – Line Of Engagement


Som tidligere nævnt så der fokus på fart, bredde og kreativitet. Jeg ønsker samtidig at lægge et godt pres og genpres på modstanderen og udnytte dette, til eventuelle omstillinger. Det er også grunden til, jeg f.eks. ikke har valgt indstillinger som, Play Out Of Defence og Work Ball Into Box. Jeg har ikke et særligt fokus på boldbesiddelse.

I tidligere taktikker så har jeg valgt at sætte min Line Of Engagement højt men jeg har erfaret, så jeg så strækker min formation/struktur for meget ud. Det opstår store huller mellem kæderne. Det hjælper selvfølgelig at have en høj forsvarslinje men afstanden mellem kæderne bliver simpelthen for stor. Jeg har derfor valgt at sætte Line Of Engagement til Mid Block og samtidig sætte Defensive Line meget højere. Det giver en mere kompakt struktur i presspillet. I kan se forskellen her:


Den mere kompakte struktur skulle gerne give et bedre presspil, som er sat til More Often i Out Of Possession indstillinger. Jeg vil gerne sætte et massivt pres ind omkring midterlinjen. Modstanderen skal lokkes en smule frem og så sætter jeg presset ind og forhåbentlig kan lave hurtige omstillinger derfra. Derfor er Counter indstillingen også sat til i In Transition, hvor jeg også gerne ser et godt genpres.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #23: 24 Apr 2023, 07:12 »


#24 – 1 point


1 point over stregen i Premier League ¼ inde i sæsonen. Det bliver ligeså svært som ventet. Min offensiv med Pukki i spidsen er ganske ok kørende. Pukki har nettet 8 gange i de første 9 kampe. Så der er jeg fint med.

Mit problem er, at min defensiv er hullet som en si. Jeg lukker alt for mange mål ind. Taktikken ser måske ikke offensiv ud med sine tre centrale forsvarsspillere og WB men egentlig er den mest en 3-4-3 og når jeg angriber er den ofte 3-2-5.

Så jeg bliver simpelthen fanget med for mange folk fremme og kvaliteten hos mine defensive spillere er ikke høj nok til at stoppe de bedre holds omstillinger. Det er dog prisen for det offensive spil, som jeg ikke vil lave om på. For ideen er jo at teste taktikkens holdbarhed på alle niveauer i Premier League.

Det positive er, at jeg slår de hold jeg kæmper med i bunden, i hvert fald når jeg spiller på hjemmebane. Så jeg forholder mig stadig optimistisk i forhold til overlevelse. Nu skal jeg bare have hentet nogle overraskende point mod nogle af alle de andre modstandere.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #24: 25 Apr 2023, 06:45 »


#25 – Angrebsmønstre


Spillestilen med og uden bold samt spillerroller er gennemgået. I dette afsnit vil jeg gennemgå løbe og afleveringsmønstre. Det er summen af formationen, spillerroller og holdinstruktioner som kommer til udtryk her i angrebsmønstre. Som tidligere beskrevet, så har jeg en Deep Lying Playmaker, som spiller bolden mellem kæderne, markeret med hvide pile. Her bliver bolden modtaget af spillere, der spiller med høj risiko i form af Cross More Often og Take More Risks, og de skal forsøge at skabe chancer via indlæg og aflevering fra ”Smørhullet”, markeret med røde pile. De sorte pile viser de løbemønstre, der forgår når jeg har bolden.


Det er måden jeg forsøger at skabe chancer på, og ser jeg på statistikerne så kommer de fleste assists fra min 10er og mine backs. Her er et par eksempler. Den første er en aflevering gennem kæderne op til 10eren i ”Smørhullet” og derfra videre til angriberne i feltet. Det også et eksempel på det pres-spil jeg gerne vil og jeg spiller på omstillinger. Så det har lidt af det hele. Det andet eksempel er klassisk spil til Wing og indlæg. Et klip jeg har vist tidligere.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #25: 26 Apr 2023, 06:22 »


#26 – Gyser


Det tegner til at sidste halvdel af Premier League sæsonen bliver en gyser. Jeg holder mig kun lige nødagtigt over nedrykningsstregen og vi er 5 hold, som er ved at blive isoleret i bunden af ligaen.

Jeg har måtte indse, at min defensiv har brug for at blive styrket, hvis jeg skal overleve. Jeg var så ”heldig”, at den langtidsskadet Hamed Traoré er kommet tilbage efter en skade, der har holdt ham ude hele sæsonen. Han træder direkte ind på pladsen som 10er og det gav mulighed for at sælge David Brooks, som jeg fik 20 £ for af West Ham.

Med de penge gik jeg på jagt efter nye spillere, hvor især mine WB skulle skiftes. De har slet ikke leveret, som mine WB har gjort i både United og især i Brentford. Jeg har hentet to unge kanter i form af Josh Tymon og Agustín Giay. Derudover har jeg styrket mit central forsvar med Calum Chambers, som er hentet på lejekontakt og med fast købs klausul på 6 mio. £ og kommer på permanent aftalt til sommer.

Med Traoré tilbage fra skade og de tre nyindkøb på plads, som forholder jeg mig stadig optimistisk. Kvaliteten er steget i truppen og jeg håber, at den kvalitet kan holde mig over stregen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #26: 27 Apr 2023, 07:32 »


#27 – Hjørnespark


Jeg er ved at være i mål omkring beskrivelse af taktikken. Den sidste detalje er mine hjørnespark. Ideen med min defensive indstillinger er, at kombinerer zone og mandsopdækning. Jeg får min centrale forsvarsspillere til at mandsopdække modstanderen højeste spillere. Min Libero og centrale midtbane zonemarkere de lille felt med ideen om, at det nemmere at løbe mod bolden end tilbage mod bolden. Så dækker mine back stolperne og de offensive spillere er klar til en eventuel omstilling.


I mine offensive indstillinger angriber mit centrale forsvar bolden fra kanten af feltet. To mod stolperne og en centralt. Jokeren er min Poacher, der ”gemmer” sig ved bagerste stolpe og han scorer en del mål fra den position. Det er inspireret af Ruud van Nistleroy som ofte indtog den position i virkeligheden, i håbet om at opsnappe løse bolde i det område. Resten dækker enten defensiven eller bevæger sig frit i feltet.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #27: 28 Apr 2023, 06:56 »


#28 – Så det nu!


Spændingen i nedrykningskampen i Premier League er ulidelig tæt. Fire hold der ligger indenfor 2 point fra hinanden og to os overlever. Så det nu, at slaget skal slås. Det siger jeg også på baggrund af det resterende program, hvor jeg har Woles, Fulham og N.Forest tilbage. Alle tre hold som er med i bunden og som jeg SKAL slå, hvis jeg vil overleve.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #28: 29 Apr 2023, 10:04 »


#29 – Opsummering taktik


Så er vi ved at være til vejs ende både hvad angår blogkonkurrencen og min taktik. Så her er en lille opsummering. Hele ideen var at skabe en taktik, hvor jeg gik helt andre veje end tidligere. Slut med klassisk Man Utd 442/4231 formation og der skulle prøve nye spillerroller.

Jeg gik med en 343 formation, hvor jeg rykkede en smule rundt på nogle af positionerne og endte med en 32212 formation men som i sit udtryk fungerede som en 343. Jeg prøvede også nogle nye spillerroller blandt andet mine egen opfundne boldvindende midtbanespiller men hovedpersonen var Liberoen. En rolle der gjorde det muligt at spille med et tremands forsvar og angreb og som frigav mine backs, som endte mere som wings end backs.

Den nye formation sammen med de nye spillerroller, så blev der skabt løbemønstre, som jeg ikke tidligere havde brugt. Kombineret med en ny tilgang i forhold til Line Of Engagement, så havde jeg en taktik, som var helt anderledes end noget jeg tidligere havde brugt. Der var dog genbrug fra tidligere hvad angik holdinstruktioner In Possession og In Transition.

Her kan i se det samlet resultat:



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Libero
« Svar #29: 30 Apr 2023, 09:49 »


#30 – Drømmenes teater – The End


Før sidste spillerunde var jeg kun 1 point over nedrykningsstregen med Bournemouth og jeg skulle møde Man Utd på udebane. Fulham havde Liverpool på udebane, og det var Fulham jeg kæmpede mod i nedrykningskampen. Så jeg fulgte Fulhams kamp meget tæt mens jeg spillede kampen mod United.

Jeg kom bagud med 0-1 mens Fulham holdt 0-0 mod Liverpool. Det var status ved pausen og jeg var i tvivl, om jeg skulle gå offensivt og satse eller vente lidt, for et mål mere imod mig, så ville det nok være gameover og jeg frygtede, at Fulham kunne overraske i Liverpool. Så jeg trak vejret, og gemte krudtet lidt endnu. I det 70. min var jeg stadig bagud 0-1 og Fulham havde stadig 0-0. Så jeg gik på Attacking mentality og fire minutter senere slog Teemu Pukki til:


Og så var jeg tilbage over stregen. Nu var det ”bare” at kæmpe med næb og kløer de sidste 16 minutter. Og det gjorde holdet. 1-1 på Drømmenes teater og da Fulham spillede 0-0 mod Liverpool, så overlevede jeg lige præcis i Premier League med 1 point.

Taktikken bestod den sidste test, men også kun med nød og næppe. For målsætningen med Bournemouth var overlevelse i Premier League, og det klarede jeg. Dermed har taktikken bestået alle tre test:

Man Utd: Seedet til en 6. plads i Premier League. Målsætningen var at ende top-4 og dermed få Champions League billetter. Drømmen var selvfølgelig mesterskabet men top-4 ville jeg anse som godkendt. Det blev til en 3. plads i Premier League og jeg var utrolig tæt på at nappe mesterskabet.

Brentford: Seedet til en 10.plads i Premier League. Målsætningen var at ende i top-10. Drømmen var top-6 og billetter til Euro League men top-10 ville jeg anse som godkendt. Det blev til en flot 5. Premier League og var klart mit bedste resultat ud af de tre test.

Bournemouth: Seedet til en 20. plads i Premier League. Målsætningen var at undgå nedrykning. Drømmen var en sikker midterplacering men at undgå nedrykning vil jeg anse som godkendt. Og det blev kun lige godkendt med min 17. plads i Premier League.

Min samlede konklusion er, at taktikken kan bruges af alle hold, top som bund, og skabe godkendte resultater. Den er måske for offensiv i forhold i bundhold. For jeg lukkede ufattelig mange mål ind med Bournemouth. Defensivt stod den svagt med bundholdet, til gengæld var jeg det bundhold der med længder scorede flest mål. Faktisk 9. flest af alle Premier League hold.

Taktikkens bedste resultat var med Brentford. Den overraskede tydeligvis modstanderne og jeg skabte fine resultater. Der var en fin balance mellem defensiven og offensiven. Så det er klart en taktik, som kan anbefales til et midterhold, hvis man har spillerne til den og det havde Brentford fra dag 1.

Det mest skuffende resultat var faktisk med Man Utd. Jeg klarede målsætningen nemt men jeg smed mesterskabet i sidste spillerunde. Den skuffelse sidder stadig i mig men helt neutralt, så må man sige at taktikken bestod og mere til. For Man Utd havde ikke ligefrem truppen fra start og taktikken lå langt fra deres normale tilgang. Så jeg tænker, at taktikken sagtens kan hente pokaler med et top-hold.

Nå men det var afslutningen på min blog. Taktikken bestod men vigtigere endnu, jeg fik spillet hele tre sæsoner FM og jeg kunne fastholde energien. Bloggen og den nye taktiske tilgang hjalp mig på vej og lysten til at starte en længerevarende savegame op med den taktik, den er til stede.

Tak til dem der læste med  Thumbs Up



THE END!



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010