home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever  (Læst 9950 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#44 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #45: 14 Apr 2023, 21:04 »


           01.06.2027 - Næstved rykker ud af Superligaen.

Mens mesterskabet allerede er afgjort, var der spænding til det sidste om nedrykningen. AC Horsens er rykket ned, men den sidste nedrykker skulle i dag findes mellem Silkeborg og Næstved.

Næstved havde de dårligste kort på hånden med 29 point, mens Silkeborg på 30 points bare skulle få en sejr over AC Horsens i deres sidste kamp.

Begge hold tabte deres sidste kampe.

Silkeborg tabte 2-1 til AC Horsens.

Silkeborg kunne ånde lettet op. Næstved tabte nemlig 0-1 til Vejle, hvor de scorede i overtiden.
Dermed bliver Næstved den anden nedrykker af Superligaen.


3 sæsoner blev det til Næstved i Superligaen.

- Spillerne er godt klar over at den står på NordicBet Ligaen i næste sæson og de vil gøre alt for at komme tilbage til Superligaen, fortæller en trist sportsdirektør Peter Dinesen til Sjællandske Nyheder.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#45 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #46: 14 Apr 2023, 21:21 »


           03.06.2027 - Anfører forlader Næstved.

Pga. klubbens situation med mange kampe havde Bechmann glemt at indsende indkøbseddel til ejer Peter Nielsen.

- Alt køb og salg går igennem mig før det bliver annonceret, men Bechmann har været inde i en periode hvor han har haft andet at se til, fortæller Peter Nielsen til klubbens hjemmeside.

Nye spillere til Næstved:
El Hadj Coly, 25-årig Angriber > Fløya IF (Kontrakt Udløb)
Alexander Busch, 23-årig Centerforsvarer > Helsingør (177.000 dkk)
Frederik Alves, 27-årig Centerforsvarer > Fri Transfer
Oliver Sørensen, 24-årig Midtbane > Fri Transfer
Samlet beløb: 177.000 dkk

Spillere der forlader Næstved:
Peter Kaiser, 21-årig Midtbane < (Leje Udløb)
Zean Dalügge, 23-årig Angriber < Víkingur R. (2.500.000 dkk)
Fabian Rimestad, 27-årig Back < IL Hødd (Udleje)
Liam Jordan, 28-årig Kant < Vendsyssel FF (Udleje)
Marco Larsen, 18-årig Målmand < Hellerup IK (Udleje) *
Samlet beløb: 2.500.000 dkk

* = Regen-Spiller

Følgende spillere har valgt at forlade klubben da de ikke kunne blive til enighed med Næstved.
Rasmus Vinderslev, Gustav Marcussen, Mads Agger, Hans Christian Bonnesen, Albert Braut Tjåland og anfører Jacob Haahr.

- Det er altid svært at skulle sige farvel til vores spillere og selvfølgelig ekstra svært, når det er Jacob. Han har altid været en sikker skanse og altid gået forrest som en rigtig anfører, siger sportsdirektør Peter Dinesen til klubbens hjemmeside.

- Vi har stor forståelse for Jacobss beslutning om at prøve noget andet, og vi siger ikke farvel, men på gensyn.

Jacob Haahr har spillet 92 kampe for Næstved.

« Seneste Redigering: 16 Apr 2023, 21:44 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#46 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #47: 15 Apr 2023, 00:52 »


           06.06.2027 - Lind stærkt tilbage!

Næstved-angriber klar til ny sæson.

Victor Lind har siddet en del ude i foråret, men angriberen regner med igen at kunne spille fodbold i den kommende sæson.

Næstved hentede sidste sommer angriberen Victor Lind i FC Midtjylland, hvor han primært var blevet udlejet.

I Næstved blev Lind hurtigt en gevinst, i nedrykningsspillet blev det således til 7 scoringer.

- Det går fremad, så jeg ser positivt på det, sådan jeg kan være klar til næste sæson, siger Lind til klubbens hjemmeside.

- Jeg er har fundet min position på banen, som jeg ikke kunne finde i FC Midtjylland.

Victor Lind har på det seneste været udlejet til IFK Norrköping, Lyngby og Esbjerg fB, hvor han i Esbjerg scorede 10 mål i 29 kampe.

- Jeg håber at kunne score nogle flere mål i Næstved, end hvad jeg gjorde i Esbjerg.

« Seneste Redigering: 15 Apr 2023, 01:06 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#47 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #48: 15 Apr 2023, 01:08 »


           22.06.2027 - Profil bliver i Næstved!

Gussiås forventer at blive trods nedrykning.

Sivert Gussiås regner med, at han fortsætter i Næstved, selvom der skulle stå NordicBet Liga på menuen i næste sæson.

Næstved hentede tilbage i 2022 sæsonen forstærkning til angrebet i form af 27-årige Sivert Gussiås.

Han skrev senest under på en aftale frem til sommeren 2028, og udgangspunktet er, at han også spiller i Næstved i næste sæson.

- Jeg har jo skrevet kontrakt i 2 år. Næste sæson har jeg også kontrakt her, siger Gussiås til Sjællandske Nyheder.


Sivert Gussiås forventer at der kommer nogle nye til, efter som mange nok smutter pga. nedrykningen.

- Vi skal nu kigge frem mod at sammensætte et hold, der kan rykke op igen. Det er vores priotet!

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#48 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #49: 16 Apr 2023, 21:41 »


           07.08.2027 - Bechmann bliver i Næstved.

Superliga-nedrykkerne Næstved er småt begyndt på den nye tilværelse i NordicBet Ligaen.

Tre kampe inde i sæsonen har klubben oplyst, at der ikke er økonomisk støtte til køb af nye spillere.

Efter en hård nedrykning har det kostet klubben en del, så derfor må der spares hvor der kan spares, siger en trist klubejer Peter Nielsen.

Tommy Bechmann har været en stor succes i sin første tid i Næstved, men bortset fra en plads i kvalifikationen til Conference League, blev sidste sæson en gigantisk nedtur.

Sæsonen kulminerede i en slem og overraskende nedrykning, så det har fået ledelsen til at genoverveje om Bechmann er den rette for Næstved.

En afløser for Bechmann er ikke på tale ifølge ejeren Peter Nielsen.

- Man genovervejer altid en fyring efter en nedrykning, men vi tror stadigvæk på at Bechmann er den rette for Næstved, fortæller Peter Nielsen til Sjællandske Nyheder.

Næstved rykkede sidste sæson ned sammen med AC Horsens.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#49 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #50: 16 Apr 2023, 22:25 »


           01.09.2027 - Næstved må nøjes.

Næstved skal have hentet lidt ind, selvom de ikke har økonomisk støtte til at købe nye spillere.

- Klubben er hårdt ramt på økonomien, så jeg må finde de spillere der kan hjælpe os tilbage til Superligaen uden det bryder budgettet, siger Bechmann til Sjællandske Nyheder

Nye spillere til Næstved:
Oliver Svendsen, 23-årig Back > Esbjerg fB (Kontrakt Udløb)
Villads Nielsen, 21-årig Centerforsvarer > Malmø (Leje)
Alexander Simmelhack, 21-årig Angriber > Union Berlin (Leje)
Marco Larsen, 18-årig Målmand > Hellerup IK (Leje Udløb) *
Samlet beløb: 177.000 dkk

* = Regen-Spiller

Spillere der forlader Næstved:
Emmanuel Ogura, 25-årig Målmand < FC Nordsjælland (Leje Udløb)
Liam Jordan, 29-årig Kant < Swallows FC (120.000 dkk)
Magnus Kaastrup, 26-årig Kant < Helsingør (Kontrakt Udløb)
Frederik Ihler, 24-årig Angriber < Fremad Amager (350.000 dkk)
Robin Voisine, 25-årig Centerforsvarer < Vidar (Udleje)
Samlet beløb: 470.000 dkk

Næstved har hentet 2 tidligere Næstved spillere tilbage på leje.

Efter skiftet fra FC Nordsjælland til Malmø FF har Villads Nielsen ikke fået den spilletid han havde håbet på, så derfor har Næstved valgt at leje Nielsen hos Malmø.

Union Berlin hentede Alexander Simmelhack for næsen af Næstved, men nu har Næstved så hentet Simmelhack på en lejeaftale, da Union Berlin ikke kan bruge Simmelhack på nuværende tidspunkt.

- At leje 2 spillere som tidligere har repræsenteret Næstved er altid et scoop. Vi tror at Simmelhack vil lave masser af mål for os som sidste gang, fortæller en smilende Bechmann.

- Vi må arbejde med det vi har og få det til at fungere så godt som muligt.

Simmelhack og Nielsen fik blandt andet scoret i deres debut kamp i 5-1 sejren hjemme mod FC Fredericia.

« Seneste Redigering: 16 Apr 2023, 23:43 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#50 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #51: 17 Apr 2023, 00:12 »


           12.09.2027 - Næstved 2027/2028.




Målmænd:
Stan van Bladeren
Marco Larsen *

* = Regen-Spiller


Forsvar:
Grayson Dettoni
Villads Nielsen
Jonas Mortensen
Diego Rossi

Alexander Busch
Frederik Alves
Oliver Svendsen
Francesco Lamanna



Midtbane:
Oliver Sørensen
Haris Brkić
Emil Frederiksen
Sivert Gussiås

Levi Skyum
Noah Schak
Julius Madsen
Chovanie Amatkarijo



Angreb:
Alexander Simmelhack
Victor Lind

Kasper Høgh
El Hadj Coly
Fábio Jaló


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#51 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #52: 17 Apr 2023, 11:28 »


           26.09.2027 - Tæt på Alexander Simmelhack.

Navn: Alexander Illum Simmelhack
Født: 11. November 2005 - 21 år
Nationalitet: Danmark - Født i Roskilde
Klub: Union Berlin - Udlejet til Næstved
Har været i klubben siden: 2027
Tidligere klubber:
- 2020—2021 FC Roskilde (Ungdomshold)
- 2021—2022 Randers FC (Ungdomshold)
- 2022-2024 FC København
- 2024-2026 Næstved (Udlejet)
- 2026-2027 Union Berlin
- 2027-2028 Næstved (Udlejet)
Danmark U19 Landshold: Kampe/Mål - 16/12
Øgenavn: Simme


I et interview med John Ringstrøm fra Sjællandske Nyheder.

Hvad position spiller du på banen?
- Jeg spiller angriber. Især sammen med Victor Lind.

Hvad er dit kendetegn som fodboldspiller?
- Jeg er en hurtig spiller og læser spillet godt.
- Jeg elsker at vinde kampe, og jeg gør altid, hvad der er bedst for holdet.


Hvad er det bedste ved at være professionel fodboldspiller?
- Det bedste er at få lov til at vise, hvad man kan foran mennesker og få lov til at spille på de største adresser i Danmark.
- Jeg er også så heldig at score en del mål – noget, jeg har øvet mig på længe.


Hvor meget betyder dine fans for dig? Hvordan synes du Næstved fansene er?
- De betyder meget for hver spiller og hver klub.
- Fansene i Næstved er virkelig gode. De støtter os selv når det går det skidt for os.


Hvem er den bedste kammerat fra Næstved?

- Victor Lind er min bedste ven på holdet. Men truppen er fuld af gode fyre, så jeg ser frem til at gå ind i omklædningsrummet hver morgen.

Hvordan ser din fremtid ud i Næstved?
- Jeg ønsker det bedste for klubben. Jeg er ung og har mange år i mig endnu.
- Jeg er pt. på kontrakt i Union Berlin, men lige nu koncentrer jeg mig om Næstved.


Er der nogle klubber der et emne for dig hvis du skulle skifte videre fra Union Berlin.
- Alle ønsker at spille for hold som Real Madrid, Barcelona, Bayern & Manchester City.
- Men nu er det Næstved jeg spiller for, men man ved aldrig hvad fremtiden viser.


- Alexander Simmelhack har spillet 49 kampe og scoret 27 mål for Næstved.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#52 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #53: 17 Apr 2023, 21:22 »


           16.10.2027 - Næstved topper ligaen.

Næstved har fået en super start på sæsonen, og efter de første 11 kampe indtager gutterne fra Næstved en solid 1. plads.

Der er som sagt blevet spillet 11 kampe af årets NordicBet Liga, hvilket har resulteret i 7 sejre og
Kampe:
5-1 v FC Fredericia
4-0 v SønderjyskE
5-0 v Young Boys FD
0-0 v HB Køge
5-1 v FC Helsingør
4-0 v B93
1-1 v Vendsyssel FF

Topscorer:
1. Alexander Simmelhack, 10 mål
2. Sivert Gussiås, 8 mål
3. Victor Lind, 6 mål
4. El Hadj Coly, 4 mål
5. Haris Brkić, 2 mål
4 uafgjorte og 0 nederlag for Næstved's vedkommende. Det vil altså sige 25 point efter 11 kampe, hvilket er 2 point mere end SønderjyskE på andenpladsen.

- Jeg synes vi er kommet super godt fra land, og jeg er naturligvis mere end tilfreds. Vi har spillet flot offensiv fodbold på trods af flere skader ved sæsonstarten. Jeg håber naturligvis på at vi kan forsætte denne stime, for så er jeg sikker på, at vi nok skal nå langt denne sæson, udtaler Bechmann til Sjællandske Nyheder.

I seneste kamp skulle Næstved spille imod Vendsyssel FF. Kampen blev spillet på Nord Energi Arena, hvor hele 2052 tilskuere var mødt op. Næstved kom rigtig godt fra start, og spillede sig til mange gode afslutninger. Næstved formåede dog ikke at putte bolden i kassen. Det gjorde derimod Marokhy Ndione, som i det 13. minut gjorde det til 1-0. Efter halvlegen kom Næstved med igen og efter 67. minut blev det så til 1-1, da Alexander Simmelhack scorede sikkert på en friløber. Kampen endte dermed 1-1.

- Vi burde have scoret flere mål, da vi har chancer nok. Jeg har et par stykker som kunne have sikret os en sejr idag, siger Alexander Simmelhack.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#53 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #54: 20 Apr 2023, 13:33 »


           16.12.2027 - Næstved gør det godt.

Topscorer:
1. Victor Lind, 5 mål
2. Kasper Høgh, 4 mål
3. El Hadj Coly, 3 mål








04.08.2027    Lundtofte BK (Sjællandsserien) - Næstved (NordicBet Ligaen)
Næstved er på besøg i Kongens Lyngby, hvor de på Lundtofte Idrætsplads møder Lundtofte BK i Sydbank Pokalens 1. Runde.
Næstveds trup er 100% klar på en sejr og går til kampen med stor geist.
Næstved starter kampen ud med en scoring efter 43 sekunder, og derfra tager det fart i kampen.
På 51 minutter scorer Næstved 8 mål, som lukker kampen helt for Lundtofte. Lundtofte scorer dog 2 mål i løbet af kampen.

- Kampens resultat blev 2-8.
120 tilskuere overværede kampen.


01.09.2027    FC Roskilde (3. Division) - Næstved (NordicBet Ligaen)
Næstved møder ude i 2. Runde FC Roskilde, som til dagligt spiller i 3. Division.
Næstved stiller op med samme holdopstilling som mod Lundtofte.
18-årige Marco Larsen starter inde i pokalkampene, for at få noget spilletid, så han kan spille sig ind på Næstveds mandskab.
Victor Lind var manden der skulle sende Næstved videre til 3. Runde, med et flot Hattrick på 35 minutter.

- Kampens resultat blev 2-5.
1053 tilskuere overværede kampen.


21.10.2027    Gørslev Idrætsforening (Danmarksserien) - Næstved (NordicBet Ligaen) 
Gørslev Stadion ligger bane til når Gørslev IF fra Sjællandsserien tager i mod Næstved.
Som forudset blev kampen ret nem for Næstved, som bragede derud af. Gørslev var presset helt i bund.
Påtrods af Næstveds 31 skud på mål, så holdte Gørslev mandskabet sig fra at løbe ind i den helt store øretæver.
Gørslev burde være stolte af dem selv, efter sådan en kamp mod et stærkt Næstved hold.

- Kampens resultat blev 1-4.
54 tilskuere overværede kampen.


01.12.2027    Næstved (NordicBet Ligaen) - AGF (Superligaen) 
Næstved tog denne gang på hjemmebane imod AGF, da Næstved er det lavere rangeret hold.
AGF startede kampen som Næstved havde forudset. Masser af kontrol og styring over hele banen.
AGF kom hurtigt foran efter 21. minutter og derefter ved ingen hvad der gik galt.
Næstved fik fuld kontrol over AGF og med scoringer i det 30. - 46. og 47. minut, var Næstved foran 3-1 med alt på deres side.
AGF formåede at reducere til 3-2, hvor Næstved topscorer Victor Lind scorede det afsluttende mål til 4-2.

- Kampens resultat blev 4-2.
4066 tilskuere overværede kampen.

Næstved møder i kvartfinalerne, de regerende Superliga mestre fra FC København.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#54 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #55: 20 Apr 2023, 18:29 »


           18.02.2028 - Kan Næstved rykke op?

Næstved har arbejdet på det hold de har, så derfor har de ikke hentet nogle spillere.

Et par spillere har sagt farvel.

Spillere der forlader Næstved:
Grayson Dettoni, 22-årig Centerforsvarer < AGF (Leje Udløb)
Jonathan Foss, 23-årig Centerforsvarer < Vanløse (Leje)
Robin Voisine, 25-årig Centerforsvarer < Kontrakt Udløb
Samlet beløb: 0 dkk

- Vi er i gang med at justere og trimme truppen, og siger i den forbindelse farvel til de spillere vi ikke kunne få til at passe ind på holdet. Vi ønsker dem alt held og lykke i fremtiden, fortæller klubbens sportsdirektør Peter Dinesen.

Næstved mister også deres Amerikanske Grayson Dettoni som har været lejet ud fra AGF.

Dettoni har ønske om at komme hjem til USA.

- Dettoni har været fast mand på vores hold og vi takker ham for alt den hjælp han har givet klubben, fortæller Bechmann til Sjællandske Nyheder.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#55 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #56: 21 Apr 2023, 16:05 »


           09.03.2028 - Næstved ude af Sydbank Pokalen.
Kampe:
1-3 v FC København
1-2 v FC København

Topscorer:
1. Victor Lind, 5 mål
2. Kasper Høgh, 4 mål
3. Alexander Simmelhack, 4 mål

Næstved møder hjemme FC København i første kamp i kvartfinalerne af Sydbank Pokalen.

Victor Lind startede på bænken, men kom ind efter 54 minutter.
Danskeren afløste Kasper Høgh, men kunne ikke gøre stort mod FC København, som spiller glimrende i denne sæson.
Tidligere Randers og FCK spiller Alexander Simmelhack scorede Næstveds eneste mål i 1-2 nederlaget imod FC København.

I anden kamp af Kvartfinalerne var Victor Lind med fra start, men gjorde desværre ikke den store betydning.
FC København kom hurtigt foran 2-0 og det så skidt ud for Næstved.
Næstved reducerede til 2-1, men kort efter scorede FC København til 3-1 og kampen var slut for Næstved.

FC København er så derfor videre til Semi-Finalerne i Sydbank Pokalen.

Næste opgave for Næstved er oprykningspillet til Superligaen.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#56 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #57: 21 Apr 2023, 19:03 »


           28.03.2028 - Næstved forlænger med Bechmann.

Tommy Bechmann har været i spidsen for Næstved i 6 sæsoner, men klubben har nu valgt at forlænge med den succesfulde træner.

Næstved rykkede sidste sæson ned fra Superligaen, og ligger pt. på en 1. plads i NordicBet Ligaen.
Det har Næstved nu valgt at honorere, og Tommy Bechmann og hans stab har derfor fået forlænget kontrakten med hele to år frem til 2030. Det meddeler Næstved på deres hjemmeside.

Bechmann havde ellers i forvejen en kontrakt frem til efteråret 2028, men de tror så meget på den 46-årige træner, at han nu har fået lagt yderlige to år på kontrakten. Her skal han være med til at opfylde de ganske store ambitioner i den sydsjællandske klub.

- Vores langsigtede plan om at blive en etableret klub i Superligaen er i fuld gang, og vi er overbeviste om, at Bechmann som en klog, energisk og innovativ træner er den rigtige mand til at nå det mål, fortæller Næstved-ejer Peter Nielsen til klubbens hjemmeside.

Også hovedpersonen selv er meget glad for den tillid, som han bliver vist af Næstveds ledelse.

- Jeg er lykkelig for, at klubben har kunne lide, hvad de har set indtil videre, og at de har allerede har vist tillid til, hvad vi prøver at gøre. Jeg håber, at dette kun er begyndelsen på endnu en succesfuld tid i vores historie, og jeg er ekstremt taknemmelig for, at klubben har lavet denne langsigtede forpligtelse, udtaler Tommy Bechmann.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#57 - Næstved Boldklub - VI KOMMER STÆRKT TILBAGE! #NæverForever
« Svar #58: 21 Apr 2023, 21:35 »


           13.04.2028 - NÆSTVED RYKKER OP!

NÆSTVED HAR SIKRET SIG OPRYKNING TIL SUPERLIGAEN MED 6 KAMPE IGEN!

Tommy Bechmann fik i optakten til den nye sæson bygget holdet op igen og fik vendt skuden.
Næstved har spillet 26 kampe i nuværende sæson. Vundet 20, 5 uafgjort og 1 nederlag med 65 points og med 20 points mere end 2. pladsen.

Næstved har lært at vinde. Træning, træning og atter træning fra klubbens trænere har gjort at spillerne får det bedre med dem selv og alt falder på plads under kampene.
Næstved er inde i en stime uden nederlag. Det betyder at Næstved kan gå igennem sæsonen næsten uden at tabe. 1 nederlag er det blevet til og de har 6 kampe tilbage af oprykningspillet.
Største sejre i nuværende sæson:
5-1 v FC Fredericia
5-1 v FC Fredericia
5-1 v FC Helsingør
5-0 v Young Boys FD
4-0 v SønderjyskE
4-0 v B.93
3-1 v FC Helsingør
3-1 v Hvidovre IF


Stan van Bladeren har kamp efter kamp vist at på trods af hans alder kan spille fodbold og redde sit hold fra at lukke for mange mål ind.
Stan van Bladeren fik debut for Næstved i 2022/2023 sæsonen, da Bechmann hentede ham til Næstved fra FC Helsingør.
Udover at være fast mand på holdet, har Stan også været en ledende figur i omklædningsrummet.

- Jeg er 30 år nu, men jeg vil gerne spille 3-4 år mere. Hvis vi tager vare på os selv, så er det faktisk muligt at spille helt op til, man fylder 40 år. Det vil jeg gerne, siger van Bladeren til til Sjællandske Nyheder.

Om Næstved kan bruge Stan van Bladeren den kommende sæson er op til Bechmann.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#58 - Næstved Boldklub - VI TILBAGE I SUPPEN! #NæverForever
« Svar #59: 24 Apr 2023, 21:26 »


           01.09.2028 - Spændende arbejde i Næstved.

Transfer Ind
Valdemar Byskov (Fri Transfer)
Lucas Lykkegaard (Fri fra FC Helsingør)
Pontus Texel (Fri fra FC Helsingør)
August Priske (Leje fra FC Fredericia)
Jan Sobczuk (Leje fra Motor Lublin)
Patrick Egelund (Fri fra FC Fredericia)

Transfer Ud
Stan van Bladeren (70.000dkk til Randers FC)
El Hadj Coly (Fri til Stade Lavallois)
Francesco Lamanna (Fri Transfer)
Sivert Gussiås (Leje til FC Helsingør)


Efter en sindssyg sæson i NordicBet Ligaen, hvor det gik lidt over forventningerne er det tid til køb af nye spillere.
Næstved har kigget frem mod Superligaen.
Bechmann og Dinesen har snakket sammen og har til næste sæson forstærket truppen med bla. Byskov, Lykkegaard og Egelund.
Samtidig er der også blevet skåret fra af de spillere som var i overskud i NordicBet Ligaen.
Grundet af oprykningen blev lønbudgettet en del større. Derfor blev der også penge til at forlænge nogle kontrakter. En af kontrakterne klubben er meget glad for at forlænge med er klubbens topangriber, Alexander Simmelhack.
Alexander Simmelhack har derfor leje udløb i 2029.

- De nye spillere vi har fået er kommet godt ind på holdet og har præsteret godt. De virker til at være glade for at være her, og vi er også glade for dem. Det er sultne spillere, der også er i en god periode rent aldersmæssigt og karrieremæssigt. Det virker til at være nogle gode spillere, så det skal nok blive godt, siger Tommy Bechmann til Sjællandske Nyheder.



Der skete også noget på jobfronten. FC Nordsjælland, SønderjyskE og Randers FC ville alle 3 gerne have Tommy Bechmann til jobinterview, Bechmann var dog på ingen måde interesseret. Istedet har Bechmann og Næstved blevet enige om at fortsætte samarbejdet til 2030.

- Det er gået godt, så det var i alles interesse, at vi forsætter samarbejdet og bibeholder den konstellation, vi har, siger Peter Dinesen til klubbens hjemmeside.






Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010