home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever  (Læst 9955 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever
« : 01 Apr 2023, 13:55 »


B L O G   I N T R O
Velkommen til min blog om Næstved Boldklub's rejse fra Nordicbet Ligaen og ud i det store Europa.


Kort om Næstved BK.

Klubnavn: Næstved Boldklub (Før Næstved IF)
Grundlagt: 1939 - 84 år siden - efterfølgende 1996 som overbygning af Næstved IF
Kælenavne: "De Grønne"
Ejere: Peter Nielsen samt 5 andre.
Stadion: Tintshop Park (Næstved)


Jeg har valgt Næstved BK for at gøre det til en udfordring for mig selv. Det en lille klub i det Sjællandske hvor Peter Bonde (Tidl. Assistent på Landsholdet) har gjort et godt stykke arbejde som jeg vil byg videre på.

Næstved skal op i Superligaen og slås med de store drenge fra Brøndby, FC København osv.
Og der efter ud i Europa og slås med endnu større hold.

                                                                LAD OS GÅ IGANG!

« Seneste Redigering: 30 Apr 2023, 21:04 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#01 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #1: 01 Apr 2023, 13:57 »


           29.06.2022 - Tommy Bechmann

                Tommy Bechmann             

Den tidligere topangriber fra SønderjyskE, Tommy Bechmann er udnævnt til cheftræner jobbet i Næstved Boldklub efter Peter Bonde.

Peter Bonde stoppede samarbejdet med Næstved BK for to uger siden, og siden har spekulationerne gået på hvem der skulle afløse Bonde.

Tommy Bechmann Møller
22. DECEMBER 1981 (41 år)
DANMARK
TIDL. ANGRIBER
339 KAMPE
86 MÅL







Næstved Boldklub har fundet sin nye cheftræner, efter at klubben sagde farvel til Peter Bonde.
Det bliver den 41-årige dansker Tommy Bechmann, der fra første træning 30. Juni skal lede Næstved-truppen.

Det oplyser klubben på sin Facebook-side.

Bechmann's første kamp som cheftræner bliver d. 22. Juli hjemme mod Fremad Amager.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#02 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #2: 01 Apr 2023, 14:30 »


           15.07.2022 - Interview med Peter Nielsen.

Hvad er dine planer med ansættelsen af Tommy Bechmann.
- Ansættelsen af Tommy gør, at vi har fået en træner med stor viden om at spille offensivt spil efter hans karriere som topangriber.

          Peter Nielsen - Ejer af Næstved Boldklub

Hvordan vil Næstved begå sig i Nordicbet Ligaen denne sæson?
- Det vil blive en hård sæson for Næstved, da vi kun lige er rykket op takket være Peter Bonde og holdets arbejde i 2. Division.
- Planen efterfølgende vil være at få skåret lidt ud i de ældre i klubben og få nye unge til.


Hvorfor skaffe sig af med de rutinerede ældre spillere fremfor de unge?
- Jeg siger ikke at vi skal til at smide de gamle på plejehjem allerede nu, men vi har nogle enkelte spillere vi meget gerne vil beholde som kommer til at styrer de unge i truppen.

Hvordan vil Tommy og klubben begå sig på transfer markedet.
- Tommy har faktisk fået fri lejde til at finde de spillere han ønsker til truppen.
- Vi har allerede en rimelig bred trup, så nogle spillere vi komme til at forlade Næstved, hvor det giver plads til de nye.


Hvad skal der ske, hvis det skulle ende med en nedrykning efter denne sæson.
- Det vil jeg slet ikke snakke om på nuværende tidspunkt, da sæsonen ikke engang er startet endnu.



Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#03 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #3: 01 Apr 2023, 15:05 »


           16.07.2022 - Næstved videre i Pokalen.

Næstved er efter en sejr over Gladsaxe-Hero Boldklub videre i Pokalen.
Gladsaxe-Hero fra Serie 1 blev banket med 5-3, og Næstved er dermed sikker videre fra 1. runde.

I 2. runde venter nu Akademisk Boldklub Gladsaxe.

           18.07.2022 - Skidt sæsonstart.
De første 10 kampe:
1-1 v Fremad Amager
1-2 v Vejle
2-1 v Nykøbing FC
1-1 v FC Helsingør
0-1 v FC Fredericia
1-2 v Hobro IK
0-0 v Hvidovre IF
2-0 v HB Køge
1-1 v Hillerød
1-1 v SønderjyskE

Årets første ti turneringskampe i Nordicbet Ligaen er spillet.

Næstved starter ud med at få 2 sejre i 10 kampe og allerede nu ser sæsonen hård ud for Tommy Bechmann og resten af truppen:

- Det har været noget mere stolpe ud end ind. Også selvom vi har været det bedst spillende hold, med flest chancer og flest forsøg, siger Magnus Häuser, der spiller for Næstved.

Efter sæsonens først ti kampe skal der ske nogle ændringer i truppen for at få styr på holdet.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#04 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #4: 01 Apr 2023, 22:40 »


           31.8.2022 - Næstved ude af Pokalen!
De 8 kampe før Vinterpausen:
0-1 v Vendsyssel FF
1-1 v Vejle
1-1 v Fremad Amager
1-0 v Nykøbing FC
0-3 v FC Helsingør
1-1 v Hobro IK
0-3 v Hvidovre IF
0-0 v FC Fredericia

Næstved fik blot to kampe i denne sæsons pokalturnering. Onsdag aften måtte Næstved allerede i turneringens anden runde, se sig elimineret.

På udebane mod Akademisk Boldklub, der har den tidligere EfB-Målmand Jeppe Højbjerg på mål, måtte Næstved se sig slået med 2-3.

Nederlaget til AB, betyder nu at Næstved vil fokusere på Nordicbet Ligaen og undgå nedrykning.



           08.11.2022 - Vinterpause & transfer.

Næstved går på vinterpause med meget dybe panderynker. Nedrykning er rykket meget tættere på end forventet.
Næstved er lige nu i overhængende fare for at skulle spille 2. division igen, hvis klubbens stime ikke bliver ændret.

Krisen i Næstved er massiv, og Peter Nielsen skal formentlig have Næstved-tegnebogen op af lommen for at sikre forstærkninger, der kan afværge en nedrykning.

For lige nu er udsigterne til en plads i næste års 2. division dystre.

Næstved overvintre på 9. pladsen med kun 6 points foran Fremad Amager, Hvidovre IF samt Nykøbing FC.

« Seneste Redigering: 02 Apr 2023, 02:24 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#05 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #5: 01 Apr 2023, 23:13 »


           04.01.2023 - Vinter Transfers

Transferdeadlinen er over os, og Næstved arbejder på at få forstærket truppen.

Nye spillere til Næstved:
Hans Christian Bonnesen, 21-årig Centerforsvarer > Fremad Amager (35.000 dkk)
Sivert Gussiås, 22-årig Kant > (Fri Transfer)
Stan van Bladeren, 24-årig Målmand > FC Helsingør (43.000 dkk)
Emil Højlund, 17-årig Angriber > FC København (Lejet)
Fabian Rimestad, 22-årig Back > Fana (Kontrakt Udløb)
Samlet beløb: 78.000 dkk

- Vi arbejder stærkt på at få en trup, som kan redde os fra nedrykningen, siger Peter Nielsen til klubbens hjemmeside.

Spillere der forlader Næstved:
Mohammad Ahmad, 19-årig Målmand < IF Elfsborg (8.000 dkk)
Cyrus Dehmie, 19-årig Kant < Kolding IF (16.000 dkk - efter leje)
Laurits Bust Sørensen, 24-årig Midtbane < Hellerup IK (Lejet)
Mads Freitag, 19-årig Kant < Vendsyssel (Fri Transfer)
Samlet beløb: 24.000 dkk

- Transfervinduet er stadig åbent, men i øjeblikket ser holdet ud som jeg ønskede det, udtaler en glad Bechmann.

« Seneste Redigering: 14 Apr 2023, 21:27 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#06 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #6: 02 Apr 2023, 00:04 »


           31.01.2023 - Emil Højlund til Næstved

FC København's unge angriber Emil Højlund er endelig blevet bekræftet som ny mand på leje i Næstved.

Tommy Bechmann har præsenteret en forstærkning i forsøget på at samle et mandskab, der kan undgå en ny nedrykning.
Den 17-årige Emil Højlund skifter til Næstved på leje og følger dermed i fodsporene på storebror Rasmus Højlund, der forleden skiftede Østrigsk fodbold ud med Italienske Atalanta.

Højlund har fået sin opvækst i FC København, som han har repræsenteret i alt 2 gange, samt 12 kampe og 6 mål på U19 holdet.

- Det er fedt at komme til en klub, hvor jeg kan få den rette spilletid og udvikle mig som spiller, fortæller Højlund til Sjællandske Nyheder.

Emil Højlunds aftale med Næstved gælder frem til sommeren 2023, dog kan en forlængelse være på tale.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#07 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #7: 02 Apr 2023, 01:05 »


           12.02.2023 - Næstveds Venskabskampe
Venskabskampe:
9-0 v Faxe
3-1 v FK Sydsjælland 05
9-0 v Heleneholms SK
3-1 v Lyseng
0-1 v Esbjerg fB
1-0 v Skive IK

Næstved fik en 1-0 sejr mod Skive IK i deres sidste venskabskamp, og på søndag venter den første turneringskamp i 2023.

Næstved-træner Tommy Bechmann siger til klubbens hjemmeside, at han så nogle gode momenter i Næstved-spillet.

- Jeg synes, vi fik spillet en fin venskabskamp. Vi får spillet noget godt fodbold, var gode på bolden og så skarpe ud.

- Vi kommer tættere på her i den sidste kamp. Spillet var rigtig fint. Hvis vi havde været lidt skarpere i begge felter, så var det ikke blevet en tæt kamp i dag. Nu glæder vi os bare til forårspræmieren næste søndag, siger Tommy Bechmann.

På søndag venter Hillerød Fodbold på udebane. Næstved er nummer 9, mens Hillerød ligger et par pladser over Næstved på en 7. plads.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#08 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #8: 02 Apr 2023, 02:21 »


           15.05.2023 - NÆSTVED UNDGÅR NEDRYKNING!
Nedrykningsspil:
3-0 v Fremad Amager
0-1 v FC Helsingør
0-2 v Hvidovre IF
0-0 v Hillerød
1-3 v Fremad Amager
1-4 v Nykøbing FC
1-5 v FC Helsingør
3-0 v Hvidovre IF
1-3 v Hillerød
0-0 v Nykøbing FC


Der var et dramatisk opgør i vente, da Næstved mødte Nykøbing FC i nedrykningsspillets sidste kamp.

Næstved kunne med uafgjort eller en sejr overleve Nordicbet Ligaen, hvis bare Hvidovre tabte eller spillede uafgjort mod Helsingør i deres sidste kamp.

Kampen endte 0-0, samtidig med at Hvidovre tabte ude 0-2 til Helsingør.

Dermed bliver Næstved i Nordicbet Ligaen og kan glæde sig over dette.


Jeg er mere lettet end nogensinde. Vi har har lagt så meget arbejde og mødt modgang, men det har betalt sig, når vi har sikret os overlevelse, sagde Bechmann kort efter kampen.   

Marcus Mølvadgaard sætter ord på lettelsen, samt hans egen skuffelse på sæsonen.

21-årige Mølvadgaard er da heller ikke på nogen måde tilfreds med sin egen sæson, hvor han i ovenkøbet også var ude i 4 måneder med en brækket ankel.

- Jeg er slet ikke tilfreds med mig selv. Jeg synes ikke, at jeg får nok ud af det i kampene, og det går mig lidt på, siger Mølvadgaard til Sjællandske Nyheder.

Marcus Mølvadgaard har spillet 21 kampe og lavet 2 mål i Nordicbet Ligaen i denne sæson.

Sammen med Emil Højlunds 7 mål i 13 kampe var Mølvadgaard, den spiller med næstflest mål.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#09 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #9: 02 Apr 2023, 02:40 »


           28.05.2023 - Næstved belønner Bechmann.

Tommy Bechmann gør et godt stykke arbejde i Næstved, og det har klubben nu belønnet med en ny kontrakt.
Bechmann, som har været i klubben i godt et år, har skrevet en ny toårig kontrakt.

- Jeg er lykkelig for at have fået muligheden for at forlænge mit arbejde i Næstved. Jeg har elsket min første sæson i klubben, fortæller en glad Bechmann.

Tommy Bechmann kom til Næstved efter at have stoppet sin karriere som professionel fodboldspiller.
Næstved sluttede som nummer 10 i Nordicbet Ligaen.

- Når jeg taler om min kærlighed for Næstved, så er det noget, jeg virkelig mener. Det er ægte kærlighed og ikke kun ord, siger Bechmann ifølge Sjællandske Nyheder.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #10: 02 Apr 2023, 17:34 »


           28.07.2023 - Næstved glæder sig til en ny sæson.

Næstved åbnede sæsonen i NordicBet Ligaen med en 2-0-sejr på udebane over Hillerød.

Anfører Magnus Häuser glæder sig over at lægge ud med en sejr og et rent bur i en kamp, hvor Hillerød spillede godt med og var tæt på point.

- Det er vigtigt at komme på tavlen med tre pinde. Vi kom godt fra start og skabte nogle chancer, men så blev det lidt på Hillerød's præmisser, hvor vores spil ikke hang specielt godt sammen, siger Häuser til Sjællandske Nyheder.

- Det er startskuddet på en sæson, der skal blive til noget rigtig stort, så det er fantastisk at vinde heroppe og holde clean sheet.

Næstveds næste opgave er på hjemmebane mod Hobro, og her vil Häuser fortsætte den gode start på sæsonen.

- Som anfører er det også ekstra dejligt at starte godt ud, og det giver selvtillid at starte med tre point. Det er en perfekt start på sæsonen, og det skal vi tage med os til Hobro i næste kamp.

Næstved møder Hobro, Køge og Lyngby, og Häuser er uden tvivl på udkig efter de ni point der er at spille om.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#11 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #11: 02 Apr 2023, 22:43 »


           31.08.2023 - Sommer indkøb.

Tommy Bechmann glæder sig over at have mange unge og talentfulde spillere i truppen, som dækker bredden fint.
Derfor kigger Næstved ikke efter breddespillere, men efter spillere der kan gå direkte i startopstillingen.

Nye spillere til Næstved:
Emil Højlund, 18-årig Angriber > FC København (Leje forlænget med 1 år.)
Erik Nissen, 25-årig Centerforsvarer > (Fri Transfer)
Jacob Haahr, 20-årig Centerforsvarer > FC København (40.000 dkk)
Oliver Ottesen, 23-årig Målmand > IFK Göteborg (Lejet)
Julius Madsen, 19-årig Midtbane > Fortuna Sittard (Tilbage leje efter salg)
Samlet beløb: 40.000 dkk

- Hvis vi skal hente nogen ind, så skal det være til startopstillingen, eller i hvert fald meget tæt på startopstillingen, fortæller en spændt Bechmann til klubbens hjemmeside.

Spillere der forlader Næstved:
Julius Madsen, 19-årig Midtbane < Fortuna Sittard (510.000 dkk med tilbage leje)
Laurits Bust Sørensen, 25-årig Midtbane < (Leje slut og fristillet)
Cyrus Dehmie, 19-årig Kant < (Leje slut og fristillet)
Samlet beløb: 510.000 dkk

« Seneste Redigering: 14 Apr 2023, 21:28 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#12 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #12: 02 Apr 2023, 23:46 »


           29.10.2023 - God Sæsonstart!
Sæsonstart:
1-0 v Hobro IK
1-1 v HB Køge
0-1 v Lyngby
3-1 v Vendsyssel FF
2-0 v FC Helsingør
2-1 v FC Fredericia
1-1 v Fremad Amager
2-0 v Esbjerg fB
3-1 v AC Horsens
2-1 v Aarhus Fremad
2-0 v Hillerød

Næstved har gang i en særdeles god sæson for tiden.

På bare 3 måneder har holdet skiftet en 10. plads fra sidste sæson ud med en 1. plads i denne sæson.

Anfører Magnus Häuser er både glad for holdets præstationer og sin egen udvikling på mandskabet.

- De fleste ting er gået vores vej i denne sæson. Vi har vundet de tætte og svære kampe og det har gjort forskellen, tror jeg.

- Vi har også været dygtige til at lukke kampene og det har set rigtig solidt ud over hele banen, siger han til Sjællandske Nyheder.

           01.11.2023 - Pokalen fik en ende.

Der var lagt op til pokalbrag, da Næstved gæstede Roskilde Idrætspark i Sydbank Pokalens 1. runde.

Marcus Mølvadgaard scorede hattrick for Næstved, hvor Roskilde ikke kunne følge med og endte med at tabe kampen 4-1.

- Det var mit første hattrick, så det var sgu fedt at få kampbolden med hjem. Jeg har scoret to mål et par gange, men det er aldrig blevet til tre, siger en glad Mølvadgaard efter kampen.

Sejren over FC Roskilde betyder, at Næstved har kvalificeret sig til 2. runde af Sydbank Pokalen, hvor modstanderen er HB Køge.

Næstved måtte i kampen mod HB Køge se Mølvadgaard udgå med en fiberskade, som blev det dyrt for Næstved.

HB Køge endte at vinde den højdramatiske kamp med 0-1. Dermed er HB Køge klar til 3. runde af Sydbank Pokalen.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#13 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #13: 03 Apr 2023, 00:59 »


           10.12.2023 - Næstved sejre mod Lyngby.

Næstved går på vinterpause med storsejr over Lyngby.

Sjællænderne vandt 3-1 på udebane mod Lyngby og sejren til Næstved betyder, at de overvintrer på rækkens 1. plads.

- De truer os ikke på nogen måde i løbet af opgøret, og vi vinder fuldt fortjent. Om de er dårlige eller vi viser vores sande jeg, det ved jeg ikke. Jeg ved bare, at vi i hvert fald spiller en flot og disciplineret kamp, sagde Tommy Bechmann efter sejren.

I foråret skal Næstved fastholde den gode stime, så de kan opnå en kvalifikation til oprykningspillet.

Når Næstved rammer deres topniveau, så er der ingen tvivl om, at de er blandt de bedste hold i NordicBet Ligaen.

- Jeg synes, at klubben er et rigtigt godt sted lige nu, hvor vi mærker stor opbakning fra tilskuere og sponsorer, når vi spiller på hjemmebane, siger Bechmann og pointerer:

- Det får vi brug for igen til foråret, hvor vi sigter efter en topplacering i ligaen.




Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#14 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #14: 03 Apr 2023, 01:31 »


           09.01.2024 - Chovanie Amatkarijo ny mand i Næstved.

Næstved bekræftede i dag på deres hjemmeside, at man har købt Hollandske Chovanie Amatkarijo.

Chovanie Amatkarijo har senest spillet 2 sæsoner for Östersunds FK, hvor han scorede 11 mål i 56 kampe.

Siden Chovanie's kontraktudløb ved Östersunds FK, har han trænet med i Næstved, hvor han nu har skrevet under på en 2-årig kontrakt med sjællænderne.

Amatkarijo håber at landsmanden Stan van Bladeren kan hjælpe ham med at falde til i klubben.

- Klubben virker meget professionel, og der virker til at være styr på det hele. Jeg ser meget frem til at være her, og jeg tror det vil hjælpe mig meget til at udvikle mig endnu mere, og jeg glæder mig til samarbejdet med klubben og ser frem til foråret, slutter Amatkarijo.

Nye spillere til Næstved:
Chovanie Amatkarijo, 23-årig Kant > (Fri Transfer)
Zean Dalügge, 19-årig Angriber > Lyngby (62.500 dkk)
Andreas Søndergaard, 21-årig Målmand > Ishøj IF (Kontraktudløb)
Samlet beløb: 62.500 dkk

Spillere der forlader Næstved:
Oliver Ottesen, 24-årig Målmand < IFK Göteborg (Hjemkaldt fra Leje)
Philip Banda, 19-årig Centerforsvarer < Lyngby (8000 dkk)
Souheib Dhaflaoui, 26-årig Kant < Skeid Fotball (72.500 dkk)
Samlet beløb: 80.500 dkk

– Vi glæder os til at få Chovanie ud på træningsbanen sammen med resten af holdet, og så håber vi, at han kan gøre det lige så flot som andre de andre vi har hentet, siger en spændt Tommy Bechmann til Sjællandske Nyheder.


« Seneste Redigering: 14 Apr 2023, 21:28 af Rottenburg » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010