home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Generel træning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Generel træning  (Læst 1935 gange)
Eriksen83
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Generel træning
« : 21 Jan 2023, 18:37 »

Hey there  Smiley

Jeg er lidt nysgerrig på, hvad I forskellige gør i forhold til træning?

Hvad gør du i forhold til træning? Styrer du det selv eller lader du assistenten om det?

Jeg bruger selv en kombination, hvor jeg retter til løbende. For synes generelt at der bliver trænet for lidt når assistenten styrer det eller man bruger det forslag assistenten kommer med.

Lad mig høre hvad du gør  Grin
Logged

Har spillet manager siden starten af 90'erne.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Generel træning
« Svar #1: 21 Jan 2023, 20:27 »

Jeg udfylder al træning selv. Og plejer at gå ud fra følgende:

- Udfylder alle træningspas/felter. Eksempelvis 3 træningspas: 'Samlet', 'Offensiv' og 'Målmand'
- Prøver ikke at gøre én dags træning for hård. Kigger på træningsintensitet.
- Tjekker løbende på skaderisiko. Hvis der er mange spillere i risiko for skade, så forsøger jeg at holde fri én hel dag. Eller lave lette træninger for en stund.
- Kører selv med maks 2 målmandstrlninger om ugen. Ingen anelse om det er realistisk Opstemt
- I starten af sæsonen har jeg ca. 2-3 taktiske træningspas om ugen. Alt afhængig af kampprogram selvfølgelig. Når taktikkerne er på plads, drosler jeg ned Wink
- Laver en fysisk træningsuge engang imellem. Hvilket egentlig bare indebærer 'Udholdenhed', 'Hurtighed' og 'Modstand' fordelt på én uge.
- Laver også tit en offensiv træningsuge hvis jeg er på hjemmebane. Og en defensiv træningsuge hvis jeg er på udebane.

Men har faktisk ingen anelse om det virker eller hvad det gør. Men det er nu engang sådan ca. sårn' jeg syntes det giver mening Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jan 2023, 23:26 af hoeven » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Generel træning
« Svar #2: 23 Jan 2023, 09:50 »

Hey there  Smiley

Jeg er lidt nysgerrig på, hvad I forskellige gør i forhold til træning?

Hvad gør du i forhold til træning? Styrer du det selv eller lader du assistenten om det?

Jeg bruger selv en kombination, hvor jeg retter til løbende. For synes generelt at der bliver trænet for lidt når assistenten styrer det eller man bruger det forslag assistenten kommer med.

Lad mig høre hvad du gør  Grin

I det fleste tilfælde lader jeg assistenter om den generelle træning og så står jeg for deres individuelle træning. Dette er både for 1. holdet, reserverne og u-holdet.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Generel træning
« Svar #3: 23 Jan 2023, 09:52 »

I det fleste tilfælde lader jeg assistenter om den generelle træning og så står jeg for deres individuelle træning. Dette er både for 1. holdet, reserverne og u-holdet.

Medmindre der selvfølgelig er helt åbenlyse mangler i formen, som f.eks. vi lukker mange mål ind på dødbolde.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Generel træning
« Svar #4: 07 Feb 2023, 12:52 »

Der kan helt sikkert være en effekt af at stå for træningen selv (jeg har set Youtube-videoer af flere der siger det giver en fordel). Jeg er dog ikke selv tilhænger af denne del, og udliciterer altid denne specifikke opgave til min assistent - jeg står selv for den individuelle træning, så jeg kan tilpasse spillerne til det jeg gerne vil have fra dem.

Det er helt sikkert ikke den mest effektive måde at gøre det på, men jeg gider simpelthen ikke sætte mig ind i træningsdelen... Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010