home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 10967 gange)
Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #45: 17 Jan 2023, 20:39 »

Første hele sæson med Hibernian er gået på hæld.

Hele vejen igennem var der tæt parløb med Celtic som snublede undervejs. Tabte alle opgør til Celtic på nær én, men det var nok.


Pokalturneringen blev også vundet -- i finalen. Undervejs røg Celtic ud til Aberdeen mens jeg selv ekspederede Rangers ud.

Europa League i det nye format var en sjov størrelse. Forskellige kampe både godt og skidt. Røg ud i Kvartfinalen til United. Undervejs blev Villareal og Genk sendt ud af knock out fasen.

En meget godkendt sæson og nu håber jeg der er økonomi til at forstærke holdet...
« Seneste Redigering: 24 Jan 2023, 15:23 af Kenitho » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #46: 18 Jan 2023, 09:29 »

Stærke resultater fra jer begge ! Fedt at se at Celtic kan slås over en hel sæson! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #47: 21 Jan 2023, 06:26 »

2. Sæson i Hibernian er overstået.
Begrænset succes i Europa, men ligaen blev genvundet foran Celtic.

Min topscorer blev solgt pga klausul - så min bekymring til 3. Sæson bliver helt klart Europa - får svært ved at vinde Champions League og Europa League for den sags skyld.
Derudover har jeg svært ved at tiltrække markant bedre spillere end dem jeg har.

Hvordan er jeres tilgang til spillerkøb i denne fase? Går i efter unge eller rutinerede?
Køb eller lån osv?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #48: 22 Jan 2023, 12:25 »

En ligasejr er også godt! Smiley

Ærgerligt med topscoreren - det sværeste er at finde en der kan lave samme antal mål, synes jeg.

I forhold til transfers, så bruger jeg nok ikke så meget tid på ungdom som flere andre. For mig handler det om at bygge et slagkraftigt hold med så få midler som muligt (også fordi Dundee United er ET stort hul i jorden rent økonomisk). Når det så er sagt, så findes der jo rigtig mange vanvittige newgens, som kan bruges relativt hurtigt, så jeg går selvfølgelig ikke af vejen for at bruge dem.

Jeg går primært efter frie transfers, og håber på at det kan bære - jeg synes ikke rigtig der er kvalitet for pengene ved lån - ihvertfald ikke spillere der kan gå ind i start-11'eren.

Men jeg præsterer jo selvfølgelig heller ikke som jer andre, så kan være det skal laves om! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #49: 22 Jan 2023, 15:22 »

2. Sæson i Hibernian er overstået.
Begrænset succes i Europa, men ligaen blev genvundet foran Celtic.

Min topscorer blev solgt pga klausul - så min bekymring til 3. Sæson bliver helt klart Europa - får svært ved at vinde Champions League og Europa League for den sags skyld.
Derudover har jeg svært ved at tiltrække markant bedre spillere end dem jeg har.

Hvordan er jeres tilgang til spillerkøb i denne fase? Går i efter unge eller rutinerede?
Køb eller lån osv?

Jeg har bådet hentet newgens til relativt høje summer (for Hibs vedkommende) og ellers jagtet spillere der blev fritstillet fra Celtic eller Premier League (England)
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #50: 22 Jan 2023, 15:28 »

Acair Breckenridge - fase 3


Endnu en sæson er gået og 2. mesterskab er sikret. Det lader til at sidste sæsons mesterskab knækkede Celtic, så det var et stensikkert mesterskab og et tronskifte er sket i det skotske.



Igen i år røg nogen af de bedste spillere til England. Heldigvis kan klubben, via deres CL deltagelse, holde på en del spillere og endda lokke nogen retur fra England og lignende  Smiley



Den nye sæson er allerede godt i gang og det ligner det bliver Acair´s sidste i Skotland.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #51: 22 Jan 2023, 23:04 »

Acair Breckenridge - fase 3


Den måske vigtigste sæson for Acair er nu gået. Hibs startede rigtig fint ud og slog de fleste på sin vej i starten af sæsonen. Desværre bød vinterens transfer vindue på en del afgange af bærerne spillere, som ikke kunne erstattes med tilsvarende kvalitet. Det gjorde at der blev smidt en del point.

Heldigvis var den gode form i starten af sæsonen nok til at Acair nu her fuldført sin mission i det skotske



Klubben bliver efterladt i en fantastisk økonomisk position med lige over 1 milliard i banken og Acair nåede lige at ryge op som legende i klubben.





Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #52: 22 Jan 2023, 23:26 »

Acair Breckenridge - Fase 4


Efter opsigelsen tog Acair på en velfortjent ferie indtil Premier League havde spillet noget runder.

I oktober måned fyrede Leeds United deres træner efter en horribel start på sæsonen og Acair sendte fluks en ansøgning afsted samtidig med han ytrede interesse via pressen. Det resulterede i at d. 26/10 2031 tilbød Leeds Acair jobbet samtidig med de indtog en 19. plads.





Det bliver svært men sikkert sjovt  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #53: 23 Jan 2023, 13:15 »

Stærkt! Opstemt Og LEEDS!! Opstemt Fedt hold at skulle klare udfordringen med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #54: 23 Jan 2023, 18:21 »

Acair Breckenridge - Fase 4


Efter opsigelsen tog Acair på en velfortjent ferie indtil Premier League havde spillet noget runder.

I oktober måned fyrede Leeds United deres træner efter en horribel start på sæsonen og Acair sendte fluks en ansøgning afsted samtidig med han ytrede interesse via pressen. Det resulterede i at d. 26/10 2031 tilbød Leeds Acair jobbet samtidig med de indtog en 19. plads.





Det bliver svært men sikkert sjovt  Opstemt

Stærkt og godt gået i det skotske. Fedt du vandt Europa League - det er svært med CL nu med det nye system, hvor man ikke ryger i Europa League efter gruppespillet.

Spændende med Leeds - er de oprykkere i sæsonen du har overtaget eller hvad er status på dem?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #55: 23 Jan 2023, 19:01 »

Stærkt! Opstemt Og LEEDS!! Opstemt Fedt hold at skulle klare udfordringen med! Opstemt

Stærkt og godt gået i det skotske. Fedt du vandt Europa League - det er svært med CL nu med det nye system, hvor man ikke ryger i Europa League efter gruppespillet.

Spændende med Leeds - er de oprykkere i sæsonen du har overtaget eller hvad er status på dem?

Mange tak til jer begge.

Ja CL er noget af en skefuld at klare. Gik også all in på EL i de 2 sæsoner jeg hurtigt konstateret at Celtic stak af i ligaen.

De var nede i championship for 4 sæsoner siden. Efter oprykningen er det blevet 14, 13 og 13, så det må betegens som en etableret PL efterhånden igen.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #56: 23 Jan 2023, 19:39 »

Mange tak til jer begge.

Ja CL er noget af en skefuld at klare. Gik også all in på EL i de 2 sæsoner jeg hurtigt konstateret at Celtic stak af i ligaen.

De var nede i championship for 4 sæsoner siden. Efter oprykningen er det blevet 14, 13 og 13, så det må betegens som en etableret PL efterhånden igen.

Okay, så er der grobund for etablering i toppen, men de rigtige indkøb og taktik.  Thumbs Up
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #57: 23 Jan 2023, 21:23 »

3. sæson i Hibernian er gået.

Tabte pokalturneringen til Rangers - det er hvad det er.
Vandt Premier Sports Cuppen
Sejr i Ligaen, hvilket bringer den totale på 3 stk - dog mangler vi fortsat at erobre Europa.

I Europa gik vi videre som en del af de 8 bedste - desværre trak jeg Arsenal, som vandt snævert.

Nu går jagten ind på Europa - dog uden at sætte ligaen over styr.
Har været på transfermarkedet, hvor den dårlige bredde er blevet stærkere samt lidt mere kvalitet er kommet ind - dog via lejeaftaler.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2023, 15:26 af Kenitho » Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #58: 26 Jan 2023, 20:52 »

4. sæson i Hibernian er overstået - er i EKSTASE!!

Champions League blev vundet mod al forventning


Undervejs blev først Milan og Atletico Madrid slået ud. Herefter Monaco og i semifinalen Liverpool (endte på en 7 plads i Premier League, så ikke et hold i fuld power).

I finalen blev PSG banket 4-3!

Det gjorde desværre også at ligaen blev tabt til Celtic.
Pokalturneringen blev vundet... ikke at det betyder noget Opstemt

Nu går jagten ind efter et job i det engelske - så må vi se, hvor det bliver Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #59: 27 Jan 2023, 07:50 »

Slap nu af altså!... Jeg kæmper med at få holdet til at præstere så vi kan blive nummer 4 i rækken, og I render rundt og vinder Europæiaske titler!!.. Peace Hvad F......

Stærkt gået - god jobjagt! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010