home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 10961 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
SAF
« : 26 Dec 2022, 15:44 »


Challengen går i al sin simpelthed ud på at kopiere Sir Alex Fergusons fantastiske manager karriere.

Fase 1 - 100 dage i East Stirlingshire

SAF startede med at være manager i East Stirlingshire i den dårligste skotske række. Han stod i spidsen for holdet i 17 kampe. Jeg har valgt at man blot skal holde 100 dage ud i klubben. Det er tilladt at blive i klubben til og med den første kamp efter man har rundet 100 dage. Herefter skal man opsige sin stilling i klubben. EDIT: Da jeg vurderede at det ikke var så vigtigt hvilken klub man havde i de første 100 dage, tænker jeg der er frit valg i denne fase - ret mig endelig hvis andre har en anden holdning.

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række og ryk op med klubben.

Efter tiden i East Stirlingshire blev SAF ansat i St. Mirren, som han førte op i den bedste skotske række. Man skal derfor nu ansættes i en klub i den Skotske Championship og fører klubben til oprykning. Når oprykning er en realitet er det tilladt at fortsætte til fase 3.

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League/Champions League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Efter oprykning med St. Mirren ragede SAF uklar med bestyrelsen i klubben og blev fyret. Aberdeen valgte at tage chancen og ansætte ham. Han førte klubben til 3 mesterskaber, 5 cup titler og en enkelt sejr i UEFA cuppen.
I denne fase fokuserer vi kun på mesterskaber og Europa. Man skal derfor ansættes i en klub i den skotske PL og vinde ligaen 3 gange samt vinde Europa League. Her er begrænsningen at man ikke må blive ansat i Celtic eller Rangers. Det er tilladt at blive i den klub man er rykket op med. Beslutningen skal dog tages inden den nye sæson starter.

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i blandt.

Efter den store succes i Aberdeen røg SAF til PL og Manchester United, der lå til nedrykning, og vandt hele 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 gange CHL. Herunder var der en en Treble sæson i blandt. Dette skal nu kopieres incl. treble sæson (mesterskab + FA/liga cup + CHL). Man skal ansættes i en PL klub der ligger til nedrykning (Man Utd lå nummer 19 ved overtagelse).

Bonus - Kvalifikation til VM med Britisk nation (ikke England).

SAF var landstræner i ca. et år for det skotske landshold hvor de kvalificerede sig til VM.
Man skal derfor ansættes i en britisk nation som ikke er England og kvalificere holdet til VM. Man vælger selv i hvilken fase dette fuldføres.

Spilopsætning m.v.

For at det skal være lige for alle bedes følgende vælges når man opretter en manager:

Nationalitet: Skotsk
Erfaring: Tidligere Prof. (nationalt)
Licens: ingen

Hvis man skulle miste jobbet undervejs, startes den igangværende fase forfra. Det vil sige man atter skal på klub jagt og trofæ jagten starter forfra.

Selve opsætningen af spillet bør minimum valg være League 2 fra både England og Skotland.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #1: 26 Dec 2022, 15:45 »

Så skal vi i gang! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #2: 26 Dec 2022, 22:29 »

Så skal vi i gang! Opstemt

Hvorfor ik  Opstemt

Gik kold i mit Vaduz forsøg Skuffet
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #3: 26 Dec 2022, 22:48 »

Hvorfor ik  Opstemt

Gik kold i mit Vaduz forsøg Skuffet

SÅDAN! Man kan altid regne med dig! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #4: 27 Dec 2022, 00:10 »

Jeg efterlader Stirling Albion i god behold efter 100 dage - bestyrelse og fans er ovenud lykkelige, både over liga, samt to cupdeltagelser.


Videre til fase 2 og den næstbedste række! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #5: 27 Dec 2022, 02:01 »

Datoen siger den 3. juli og jeg er netop blevet ansat i min næste klub. Det krævede en opsigelse af lejemålet i Stirling, og en køretur på en god time, men nu er jeg at finde i nyligt nedrykkede Kilmarnock, som jeg håber og satser på kan bringe mig til fase 3 efter en enkelt sæson! Smiley



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #6: 27 Dec 2022, 13:31 »

Acair Breckenridge




Første job blev i Stenhousemuir, som var seedet som nr. 5 i rækken. Bestyrelsen var så venlige at sende Acair på trænerkursus.

De 100 dage er nu gået og holdet bliver efterladt på en flot 1. plads



Første ansøgning til næste fase er allerede sendt afsted til Dundee FC. Nu må vi se om det er næste destination for Acair.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #7: 27 Dec 2022, 16:56 »

Acair Breckenridge


Der været sendt en del ansøgninger afsted men først i slutningen af første sæson d. 23/4 2023 kunne Acair signere en et årig kontrakt med Hamilton Academical FC, som ligger lige over nedrykningsstregen med 4 kampe igen.



Allerede nu kan det konstateres at samarbejdet vil ophøre når/hvis oprykningen sikres i den kommende sæson.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #8: 27 Dec 2022, 17:03 »

Allerede nu kan det konstateres at samarbejdet vil ophøre når/hvis oprykningen sikres i den kommende sæson.

Jeg er i samme båd - på ingen vilkår bliver jeg i Kilmarnock efter en oprykning! Hamilton har ellers en god infrastruktur, så vidt jeg husker (gode faciliteter)? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #9: 27 Dec 2022, 17:14 »

Jeg er i samme båd - på ingen vilkår bliver jeg i Kilmarnock efter en oprykning! Hamilton har ellers en god infrastruktur, så vidt jeg husker (gode faciliteter)? Smiley

Ja de har et fint grundlag men jeg ser helst en klub af størrelses ordenen Aberdeen, Dundee United eller lignende når fase 3 skal klares  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #10: 27 Dec 2022, 18:18 »

Ja de har et fint grundlag men jeg ser helst en klub af størrelses ordenen Aberdeen, Dundee United eller lignende når fase 3 skal klares  Opstemt

Jeg er på ingen måde uenig! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #11: 28 Dec 2022, 22:42 »

Acair Breckenridge - fase 2


Det holdt hårdt i løbet af sæsonen med en hård kamp med Partrick Thistle men det lykkedes Acair at sende Hamilton op i den bedste række som vinder af championship.



I løbet af tiden i klubben har bestyrelsen godkendt hele 3 trænerlicenser. Kontrakten er nu udløbet og jobjagten i gang.

Der er et ledig sæde i Hibernian, så der er smidt en ansøgning afsted Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #12: 28 Dec 2022, 22:58 »

Acair Breckenridge - fase 3 start


Der skulle kun gå 23 dage før Acair havde sikret sig sin næste destination.



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #13: 29 Dec 2022, 15:00 »

Stærkt hold! Opstemt Og fedt med hurtig Fase 2! Jeg håber at færdiggøre min fase 2 i dag, så ser vi hvor jeg lander. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #14: 29 Dec 2022, 19:09 »

Så nåede jeg vejs ende med Kilmarnock - jeg har opsagt stillingen, da jeg ikke tror på Kilmarnock på den korte bane, og det må alt andet end lige være den type save, dette er! Smiley Nu venter jeg så bare på at der bliver skiftet lidt ud i managerne rundt omkring i det skotske... Fase 3 afventer job...




Og det blev også lige til en lille bonus (udover årets manager, som jeg selvfølgelig også vandt):

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010