home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?  (Læst 13375 gange)
Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« : 28 Jul 2022, 08:39 »

Jeg mener Messi er den mest overvurderet spiller nogensinde. Han er kun fantastisk for Barcelona, for PSG er han ret middelmådig og når ikke Mbappé til sokkeholderne og det tog ham +15år at få succes på landsholdet. Så der er meget langt op til en CR7, der hele karrieren har vist at han klart er den bedste i CL, i de 3 største ligaer og på landsholdet.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2022, 08:45 af Arberg » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #1: 29 Jul 2022, 15:36 »

Så han har kun været god i de der 15-16-17 sæsoner han har spillet i Barcelona - men det er tiden i PSG du bedømmer ham på?

Det er på ingen måder fordi jeg er fan af Messi - Og bestemt heller ikke af Barcelona - Men dit indlæg er jo helt ved siden af..


Fint nok du ikke mener han er bedre end Ronaldo - her er jeg til dels enig med dig - men ligefrem at kalde ham den mest overvurderede spiller nogensinde.. Argh, come on...

Messi er klart en af de bedste spillere igennem tiderne! - Men selvfølgelig har det hjulpet ham enormt, med de spillere han har haft omkring sig med f.eks. Xavi og Iniesta - Ingen tvivl om det. - De har været bedre end de spillere Ronaldo har haft omkring sig..
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #2: 29 Jul 2022, 17:54 »

Er Arberg den største troll nogensinde?
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #3: 31 Jul 2022, 01:43 »

Er der nogen måde man kan få udelukket Arberg på?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #4: 31 Jul 2022, 16:30 »

Zidane er med længder det mest overvurderede spiller i historien. Med længder.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #5: 31 Jul 2022, 19:40 »

Zidane har vundet CL med forskellige klubber og VM/EM. Messi har ikke vundet nogen af de pokaler uden Xavi og Iniesta og han er ikke god nok til Farmers league Grin
« Seneste Redigering: 31 Jul 2022, 19:44 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #6: 31 Jul 2022, 20:08 »

Zidane har vundet CL med forskellige klubber og VM/EM. Messi har ikke vundet nogen af de pokaler uden Xavi og Iniesta og han er ikke god nok til Farmers league Grin

Med hvilke klubber (flertal) har Zidane vundet Champions League?

Zidane kunne jo ikke en skid med Frankrig lige så snart Lilian Thuram ikke var med. Thuram = større VM helt i 1998 end Zidane. Det eneste Zidane gjorde i den slutrunde var at få rødt kort og stå rigtigt på to dødbolde. Petit var bedre i finalen. Zidane er ikke engang en top ti spiller i historien, langt under Iniesta.

Er du helt sikker på, at Messi ikke har vundet EM?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #7: 31 Jul 2022, 20:44 »

Og ham den overvurderet Messi kan kun med Barcelona.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #8: 02 Aug 2022, 15:38 »

Sikke da, hvor er vi beriget med fodbold kyndige her på siden.. Det er denne tråd da et flot bevis på..   Rullende Øjne

Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #9: 03 Aug 2022, 12:09 »

Arberg

At kalde Lionel Messi for 'overvurderet' er et postulat, ked af at sige det, som falder tilbage på dig selv og din fodboldkundskab. Man kan sagtens diskutere hvem der er/har været bedst af L. Messi og C. Ronaldo. Men at kalde L. Messi for 'overvurderet' er simpelthen for dumt Smiley

Medmindre du mener noget andet med ordet 'overvurderet' end det, som ordet betyder. For du er da ikke uenig i, at L. Messi er af de bedste fodboldspillere nogensinde?
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #10: 03 Aug 2022, 14:16 »

Tror man skal passe på med at begynde en diskussion med Arberg. Den kan ikke vindes, da han udelukkende er ude på at skrive noget kontroversielt/dumt der får folk til tasterne. Han er med andre ord intet andet end en troll. Se tilbage på hans tidligere indlæg, og der er det samme mønster.

I det mindste giver det lidt ekstra aktivitet til siden. Grin
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #11: 03 Aug 2022, 20:08 »

Svartowiz

Ja Arberg må jo forsøge at svare mere sagligt, eller så bliver det nok (desværre) konklusionen.

Dejligt du ser optimistisk på det! Grin Thumbs Up
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #12: 08 Aug 2022, 01:59 »

Arberg

At kalde Lionel Messi for 'overvurderet' er et postulat, ked af at sige det, som falder tilbage på dig selv og din fodboldkundskab. Man kan sagtens diskutere hvem der er/har været bedst af L. Messi og C. Ronaldo. Men at kalde L. Messi for 'overvurderet' er simpelthen for dumt Smiley

Medmindre du mener noget andet med ordet 'overvurderet' end det, som ordet betyder. For du er da ikke uenig i, at L. Messi er af de bedste fodboldspillere nogensinde?
Nej, det er Messi bestemt ikke. Messi kan ikke uden Xavi og Iniesta samt alle de andre Barcelona spillere. Ser man tydeligt i Farmers league hvor det blev til sølle 6 mål i sidste sæson på det suverænt bedste hold og han har f.eks aldrig vundet CL uden Xavi og Iniesta. Han ville ikke være noget værd i Premier League. Ronaldo og Haaland har bevist at de kan begå sig i alle ligaer, CL og på landsholdet. Messi bliver aldrig en af bedste nogensinde før han har bevist sig i Premier League som langt svære at spille i. Farmers league er jo lort og alligevel kunne Messi ikke præstere.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2022, 02:03 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #13: 08 Aug 2022, 11:00 »

Det siger lidt om, hvilken sørgelig eksistens denne side efterhånden er, at et crew-medlem åbenlyst og uden tøven kalder Arberg en troll og sågar skriver, at Arberg ikke har andre mål for øje end at være kontroversiel. Alligevel får Arberg lov til at køre videre i samme rille. Gør dog noget ved det, hvis holdningen i crewet alligevel er, at han udelukkende er en troll.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er Messi den mest overvurderet spiller nogensinde?
« Svar #14: 08 Aug 2022, 13:26 »

Det siger lidt om, hvilken sørgelig eksistens denne side efterhånden er, at et crew-medlem åbenlyst og uden tøven kalder Arberg en troll og sågar skriver, at Arberg ikke har andre mål for øje end at være kontroversiel. Alligevel får Arberg lov til at køre videre i samme rille. Gør dog noget ved det, hvis holdningen i crewet alligevel er, at han udelukkende er en troll.

Hvis du læser chatten på forsiden, har jeg udelukkende fået crew rettigheder for at rydde op i decideret spam lavet af bots. Jeg har ingen kontakt med andre bag siden, så min holdning om Arberg står for egen regning. Jeg har på intet tidspunkt fået grønt lys til at udelukke brugere, som jeg personligt synes er provokerende.

Jeg har til gengæld fjernet en masse spam siden jeg fik rettigheder, så de få gode ting på siden ikke bliver druknet væk, da Sunbao ikke er så aktiv på siden længere. Det var så lidt.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010