home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FM Nørden #98
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FM Nørden #98  (Læst 29166 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #15: 07 Jun 2022, 07:39 »

Jeg læser også med her - nu hvor jeg alligevel droppede tanken om at starte min egen blog så kan jeg jo lige så godt se hvad dette her ender ud i og når det oven i købet er selveste Blogmesteren anno 2022 der er forfatter så skulle man da være et skarn hvis man ikke lige læste med Opstemt

 Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #16: 07 Jun 2022, 08:31 »

Stærkt Wester.. Fedt klubvalg. Bliver et langtidssave eller stopper du når du vinder CHL og PL?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #17: 07 Jun 2022, 13:48 »

Ser meget spændende ud Wester.

Når du nu siger at Eriksen først kan bruges til februar (eller hvornår det nu er) men du kan skrive kontrakt forlængelse med ham.

Er det så en eller anden 'ban' han har fået?

Har ikke selv lige kigget på Eriksen med den nye opdatering.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #18: 07 Jun 2022, 19:28 »

Stærkt Wester.. Fedt klubvalg. Bliver et langtidssave eller stopper du når du vinder CHL og PL?

Det ved jeg faktisk ikke endnu. I første omgang starter jeg med den målsætning, så må vi se hvad lysten og energien er til bagefter.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #19: 07 Jun 2022, 19:29 »

Ser meget spændende ud Wester.

Når du nu siger at Eriksen først kan bruges til februar (eller hvornår det nu er) men du kan skrive kontrakt forlængelse med ham.

Er det så en eller anden 'ban' han har fået?

Har ikke selv lige kigget på Eriksen med den nye opdatering.

Eriksen er låst til frem til februar af medicinske årsager. Altså det med hjertet. Så låst ligesom en spiller med langtidsskade.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #6
« Svar #20: 08 Jun 2022, 08:55 »




#7 – Vinterens transfervindue

Januars transfervindue blev mere aktivt end først forventet. Jeg fortog flere ændringer end jeg egentlig havde planlagt. Fra starten af sæsonen var der flere spillere med langtidsskader, som så småt kom tilbage og pludselig stod jeg med en alt for stor trup. Så kunne jeg selvfølgelig vælge at leje nogle spillere ud men valgte i stedet, at trimme truppen. Dertil var der indkøb, som jeg bare måtte fortage mig.

Mads Bech Sørensen kom tilbage efter lang tids skade, det betød, at jeg valgte at sælge en midterforsvar. Valgt faldt på Zanka, som lå for langt nede i hierarkiet til spilletid. Jeg vil ikke beholde danskere bare fordi de er danskere. Som sagt handler bloggen om, at Brentford skal på toppen. Danskere fra de højeste hylder jagter jeg gerne.

Noget mere smertefuld var beslutningen om at sælge Mathias Jensen, som ellers har været rigtig god indtil videre i denne sæson. Eriksen er dog snart klar, og de to spiller samme position og rolle. Så udsigten til spilletid i fremtid for Jensen er minimal. Jeg vil ikke fylde op med gode danskere spillere på bænken uden udsigt til spilletid. Jeg satser i langt højere grad på engelske spillere i min B-kæde. Det handler også om reglerne om egen avl, arbejdstilladelser osv.

Derudover solgte jeg Shandon Baptiste, Vitaly Janelt, Tariqe Fosu og Yoane Wissa. Så jeg endte med at sælge hele 6 spillere i transfervinduet. 5 nye spillere blev en del af truppen. Som sagt kom Mads Bech Sørensen tilbage fra langtidsskade og det samme gjorde Josh Dasilva som begge er en del af B-kæden sammen med nyindkøbte Tyrese Campbell.

A-kæden blev styrket med Eriksen, som står foran hans comeback kamp. Derudover hentede jeg Ruben Loftus-Cheek som i første omgang bliver en del af start 11eren. Grunden til jeg hentede ham er, at han kan dække flere positioner på midtbanen og til nøds også angriber pladsen. Så er han engelsk, så selvom jeg skulle finde stærkere spillere i fremtiden, så vil han være en stærk B-kæde spiller, især pga. hans engelske pas. Og så kostede han ”kun” 10,5 mio. £ da Chelsea havde valgt at transferliste ham.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #7
« Svar #21: 08 Jun 2022, 14:18 »




#8 – Eriksens comeback

Sæsonen er indtil videre gået over alt forventning. Jeg har allerede indhentet de magiske 40 point i Premier League som betyder at nedrykning ikke er i spil. De 40 point er opnået inden Eriksen overhovedet har spillet et eneste minut. Det er jeg selvfølgelig meget tilfreds hvad angår savegamet men hvad angår historien i bloggen, så det lidt et antiklimaks. Jeg havde forventet, at Eriksen skulle komme som den store redningsmand ligesom irl.

Det skal dog ikke tage noget af historien om, at Eriksen er tilbage og comeback kampen var hjemme mod Watford. Eriksen skulle selvfølgelig indtage rollen som holdet hjerte i form af Roaming Playmaker. Og det blev et fornuftigt comeback af Eriksen, der spillede en fin kamp med 7,4 i karakter og en assist i 2-1 sejren.

Så stod jeg med 43 point og pludselig begyndte jeg at tænke. Er der mulighed for at stjæle en plads til europæisk fodbold i næste sæson. Måske det var det nye mål, nu hvor nedrykning var helt ude af billedet.

Den optimisme døde lidt i kampen efter, hvor jeg spillede FA Cup mod Aston Villa. Nyindkøbte Ruben Loftus-Cheek brækkede benet og er nu ude de næste 5-6 måneder. Det er lidt et slag i ansigtet, da han jo er sæsonens største indkøb. Så lige nu forbander jeg beslutning om at købe ham.

For h da også  ticked off


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #8
« Svar #22: 08 Jun 2022, 18:05 »




#9 – Træningsfaciliteter

Som en del af planen for klubbens udvikling er selvfølgelig også en opgradering af klubbens trænings- og ungdomsfaciliteter. Som for at sige det mildt ikke ligefrem har Premier League niveau.


Klubben har allerede gennemført en opgradering af træningsfaciliteter ne og gået med til en udvidelse mere. Derudover er arbejdet i gang med opgradering af ungdomsfacilitetern e samt udvidelse af stadion. Klubben er tydeligvis villig til at poste penge i projektet, så på sigt, så skulle vi gerne nærme os Premier League niveauet.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #9
« Svar #23: 08 Jun 2022, 19:15 »




#10 – Månedens spiller

Eriksen har allerede sat et kæmpe aftryk på Brentford. 5 sejre i 6 kampe i Premier League siden han fik comeback. Marts måned var han helt forrygende, hvor han blev kåret til månedens spiller. Det er ren verdensklasse hvad han har leveret. Det lugter af europæisk fodbold næste sæson.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #10
« Svar #24: 09 Jun 2022, 12:55 »

Spændende hvad det ender ud i - og fedt at du allerede har sikret overlevelsen i PL Opstemt

Dog surt med Loftus-Cheek - jeg tror ALLE FM-nørder verden rundt kan nikke genkendende til lige netop den slags hændelser i et save men det pisser en lige meget af HVER gang det sker Sur

Glæder mig til at høre mere fra det rød/hvide-London Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #10
« Svar #25: 09 Jun 2022, 15:49 »

Dejligt med en ny blog. Jeg følger også troligt med  Grin
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #10
« Svar #26: 09 Jun 2022, 19:23 »

Spændende hvad det ender ud i - og fedt at du allerede har sikret overlevelsen i PL Opstemt

Dog surt med Loftus-Cheek - jeg tror ALLE FM-nørder verden rundt kan nikke genkendende til lige netop den slags hændelser i et save men det pisser en lige meget af HVER gang det sker Sur

Glæder mig til at høre mere fra det rød/hvide-London Thumbs Up

Ja det er nok ikke hverken første eller sidste gang jeg oplever det men lige træls hver gang  Skuffet

Fedt du følger med...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #10
« Svar #27: 09 Jun 2022, 19:23 »

Dejligt med en ny blog. Jeg følger også troligt med  Grin

 Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #10
« Svar #28: 09 Jun 2022, 22:41 »




#11 – Eriksen effekten

Før sidste spillerunde står jeg i den vanvittige situation at en sejr betyder Champions League billet. Og her troede jeg, at jeg skulle kæmpe for at undgå nedrykning og målet var de magiske 40 point. Nu stod jeg med 66 point før sidste spillerunde og med en sejr hjemme mod Aston Villa kan jeg sikre mig 4. pladsen i ligaen. Hvordan er jeg nået frem til det? Ja først og fremmest så har holdet før Eriksens ankomst præsteret rigtig fint. 40 point i 24 kampe blev det til. Altså 1,66 point pr. kamp. Hvilket var langt over det forventet.

Siden Eriksen ankomst så har holdet til gengæld ikke bare været gode men været fænomenale. 13 kampe er det blevet til med Eriksen, hvor han har lavet 10 assist, scoret 3 mål og spillet til 7,52 i snit. Det er ikke bare Eriksen der har leveret, hele holdet omkring ham er vokset. Det er blevet til 26 point i de 13 kampe. Altså et snit på hele 2 point pr. kamp. Hvilket er helt suverænt af et hold der ellers før sæsonen var dømt til nedrykning. Der har virkelig været en Eriksen effekt. Nu håber jeg bare, at Eriksen og Co. kan gøre arbejdet færdigt og nappe en Champions League billet.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #11
« Svar #29: 10 Jun 2022, 14:47 »




#12 – Sikke en perle

Nu er det en blog om Brentford og ikke om Eriksen men han er bare stjernen på holdet og han trak også alle overskrifter i sæsonens sidste kamp. Eriksen var her, der og alle vegne. Hele 10 nøgleafleveringer i kampen og en assist. Han var ren verdensklasse og spillede til 9,1 og blev fortjent kåret som MoM. Kronen på værket var dog denne perle:


Aston Villa blev slået 4-0 og dermed endte jeg på 4. pladsen i Premier League. Brentford skal simpelthen ud at spille Champions League næste sæson. Det er helt vildt!!


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010