home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  1 Bruger, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League's bedste køb
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Premier League's bedste køb  (Læst 2025 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Premier League's bedste køb
« : 26 Nov 2006, 16:22 »

Nu er halvdelen af sæsonen snart gået, så spørgsmålet er hvilket nykøb der har klaret sig bedst i Premier League.

Før sæsonen ville jeg nok have gættet på Baptista (Arsenal), Shevchenko (Chelsea), Ballack (Chelsea) eller Kuyt (Liverpool), Bellamy (Liverpool), men nu synes jeg efterhånden ikke at det er der vi skal finde svaret.

Jeg mener at vi skal til Portsmouth for at finde sæsonens indkøb, og nej, det er ikke Campbell jeg snakker om (Grin), men derimod nigerianeren Nwankwo Kanu, som bekendt kom til Portsmouth helt gratis fra West Brom, men har allerede scoret 8 mål i Premier League før dagens kamp mod Newcastle, og ligger derfor i top 3 på topscorerlisten i PL, ganske overraskende!

Hvem mener I er sæsonens køb?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #1: 26 Nov 2006, 16:30 »

Nu er halvdelen af sæsonen snart gået, så spørgsmålet er hvilket nykøb der har klaret sig bedst i Premier League.

Før sæsonen ville jeg nok have gættet på Baptista (Arsenal), Shevchenko (Chelsea), Ballack (Chelsea) eller Kuyt (Liverpool), Bellamy (Liverpool), men nu synes jeg efterhånden ikke at det er der vi skal finde svaret.

Jeg mener at vi skal til Portsmouth for at finde sæsonens indkøb, og nej, det er ikke Campbell jeg snakker om (Grin), men derimod nigerianeren Nwankwo Kanu, som bekendt kom til Portsmouth helt gratis fra West Brom, men har allerede scoret 8 mål i Premier League før dagens kamp mod Newcastle, og ligger derfor i top 3 på topscorerlisten i PL, ganske overraskende!

Hvem mener I er sæsonens køb?

Først, vil jeg lige indrømme, at det er begrænset hvor meget jeg følger med derovre, men stadig er jeg enig med dig, at ingen af Chelseas køb er så "geniale", fordi de har så mange penge, så det er jo ikke noget problem for dem, at få de überste..

Derudover synes jeg, af hvad jeg har set, at Bellamy har gjort det godt. Det måske bare mig, men umiddelbart ville jeg sige ham.

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #2: 26 Nov 2006, 16:33 »

Jeg synes 100% at det er Andy Johnson!

Han har simpelthen været så vild, og han er konstant farlig. Ellers er Agger heller ikke et dårligt køb, men det var vidst i slutningen af 05.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #3: 26 Nov 2006, 16:34 »

Ligesom dig mener jeg at vi skal til Portsmouth for at finde sæsonens bedste indkøb. Jeg vælger dog at pege på Pedro Mendes, der virkelig har fået stabiliseret et ellers middelmådigt hold.

Ellers er Andy Johnson også et godt bud
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #4: 26 Nov 2006, 16:37 »

AJ i Everton!
Logged

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #5: 26 Nov 2006, 16:57 »

Syntes at Sibierski(Newcastle) har været et godt køb, vi har næsten ik givet nået for ham og alligevel har han scoret nogle rigtig vigtige mål for os....
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #6: 26 Nov 2006, 17:16 »

Derudover synes jeg, af hvad jeg har set, at Bellamy har gjort det godt. Det måske bare mig, men umiddelbart ville jeg sige ham.

Kerm

Så tror jeg ikke at du har set meget til ham. Dem som har set Liverpools kampe vil give mig ret i at Bellamy har været en gedigen skuffelse i denne sæson. Han bombede for det lille Blackburn hold, men i Liverpool har han slet ikke præsteret at leve op til de afslutninger som han leverede i Blackburn, og han er en af grundende til at Liverpool i denne sæson ikke just har været imponerende.

Andy Johnson er også et godt bud, men alle vidste dog at han var et kæmpe talent da han spillede i Crystal Palace, og burde have været udtaget til det engelske landshold. Hvor meget måtte Everton give for ham?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #7: 26 Nov 2006, 17:20 »

Jeg mener faktisk, de skulle slippe omkring 80 millioner for ham
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #8: 26 Nov 2006, 18:43 »

Jeg synes 100% at det er Andy Johnson!

Han har simpelthen været så vild, og han er konstant farlig. Ellers er Agger heller ikke et dårligt køb, men det var vidst i slutningen af 05.

Agger tæller med. Han kan tideligst have skiftet den 1. januar 2006, men mener dog det var den 17 han skiftede Peace
Logged

casper9320
Gæst
 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #9: 28 Nov 2006, 22:49 »

Kanu gør det kanont. Grin Kuyt startede skidt, men er så kommet mere i gang, og har banket nogle kasser ind. En spiller William Gallas, som er blevet undervurderet i Chelsea, synes jeg har styrket Arsenals forsvar utrolig meget, og det er godt at se, at han endelig kan udfolde hans enorme potentiale. Smiley
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #10: 28 Nov 2006, 23:12 »

Synes der er mange positive signs, Kanu er så klart et af dem, AJ en anden, må også holde med Lohse i Sibierski, jeg er selv Newcastle fan og var sindssygt skeptisk over købet af en 32 årig reserve i City, men han har virkelig vist klasse når de andre stod stille hvilket de har gjort meget, 5 mål og det er 5 meget vigtige mål, som først og fremmest har sikret at vi stadig er med i UEFA cuppen og Carling cuppen. Af andre signs synes jeg Rosicky har gjort det godt, desværre er han skadet.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #11: 30 Nov 2006, 14:02 »

Ashley Cole , Fra Verdens bedste klub til et lorte hold . men det har været et rigtig godt køb. Mener Arsenal fik 300 Mio. + Gallas god handle for begge hold og begge spillere gør det rigtig godt . På Hver deres måde .
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #12: 30 Nov 2006, 16:34 »

Ashley Cole , Fra Verdens bedste klub til et lorte hold . men det har været et rigtig godt køb. Mener Arsenal fik 300 Mio. + Gallas god handle for begge hold og begge spillere gør det rigtig godt . På Hver deres måde .

Så vidt jeg erindrer, fik Arsenal £6mio + Gallas, som er en af verdens bedste forsvarsspillere. Jeg kan ikke lige se hvordan det kan være et af sæsonens køb for Chelsea, eftersom de har givet så ufatteligt meget for ham. Jeg synes at penge spiller ind i sagen. Vel har Chelsea fået en god spiller, men de har også givet kasse for ham. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #13: 30 Nov 2006, 16:55 »

Ashley Cole , Fra Verdens bedste klub til et lorte hold . men det har været et rigtig godt køb. Mener Arsenal fik 300 Mio. + Gallas god handle for begge hold og begge spillere gør det rigtig godt . På Hver deres måde .
Det er ikke en lorte klub det synes jeg lige vi skal ha på det rene, ganske vidst er jeg arsenal fan men det er ikke en lorte klub !
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League's bedste køb
« Svar #14: 30 Nov 2006, 17:06 »

Det er ikke en lorte klub det synes jeg lige vi skal ha på det rene, ganske vidst er jeg arsenal fan men det er ikke en lorte klub !

Gu er chelsea da en lorte-klub!  funny
Logged

Go you Gunners!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010