home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2022
| | | | |-+  Siuuu!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Siuuu!  (Læst 9444 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #15: 17 Apr 2022, 09:16 »


#12 – Klassisk CR7 moment

Missionen lykkes. Jeg beviste at den nuværende trup kan være med helt fremme endda helt til tops. Jeg vandt Premier League og det lykkes samtidig CR7 at vinde Ballon d’Or, nappe topscorer rekorden i Premier League og slå Denis Law’s klubrekord.

Hvad angår CHL så slog jeg både Barcelona og Liverpool ud og gik ind til finalen som kæmpe favorit. Modstanderen var nemlig RB Leipzig, som noget overraskende havde slået både Juventus og Man City ud af turneringen. Jeg må indrømme, at favoritrollen ikke bekom mig skidegodt. Nu var der reelt noget at tabe, før det var der alt at vinde.

Normalt ville jeg nok starte sådan en finale lidt forsigtigt ud, ved at spille standard mentalitet indtil kampen ligesom havde sat sig. Jeg valgte dog at gå offensivt til værks og omfavne favoritrollen. Og den offensive tilgang gav pote efter 27 minutters spil, hvor Luke Shaw stormede frem fra venstre back og scorede til 1-0.


I det 42. minut udbyggede jeg den føring til 2-0, da Varane headede bolden i mål. Så slap jeg speederen og gik ned i standard mentalitet. DET VAR EN FEJL! For i det 44. 0g 46. minut scorede RBL og pludselig stod der 2-2. Jeg mistede alt momentum og kampen døde helt ud. Så jeg endte helt ude i straffesparkskonkur rence, men det hele byggede selvfølgelig op til et klassisk CR7 moment.

CR7 havde ikke sat det store indtryk i løbet af kampen men nu kom hans moment. Jeg scorede på mine første 4 spark og da RBL brændte en enkel ud af deres 5 spark, så kunne jeg afgøre det i sidste spark. Ja og hvem andre end CR7 skulle sparke.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #16: 18 Apr 2022, 08:11 »


#13 – Mod nye mål

Min plan var at bevise, at den nuværende trup sagtens kunne være med helt fremme i de store turneringer og samtidig vise, at CR7 stadig er ren verdensklasse under den rette manager og spillestil. Den mission lykkes, for holdet triumferede i Premier League og CHL og CR7 slog både Denis Law og Mohamad Salah’s målrekorder og vandt samtidig sin 6. Ballon dÓr. CR7 trak bare de fleste overskrifter for sæsonen.

Egentlig var min plan kun at spille en enkel sæson til denne blog mest for at bakke op om FMF blogkonkurrence men sulten er der stadig. Jeg står foran både et VM for klubhold samt den Europæiske Super Cup, to pokaler jeg gerne vil nappe med. Derudover syntes jeg det kunne være sjovt, hvis CR7 kunne nappe sin 7. Ballon d’Or inden jeg stopper.

Så jeg napper sq lige en sæson med en ny målsætning. CR7 går efter sin 7. Ballon d’Or og CHL målrekorden som han er selv er indehaver af. Jeg jagter VM for klubhold, den europæiske super cup og vil gerne vinde The Treble som dengang i 1999, altså FA Cuppen, Premier League og Champions League. Hvis alle de pokaler skal hjem, så skal jeg forstærke truppen betydeligt men mere om det i næste indlæg.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #17: 19 Apr 2022, 06:59 »


#14 – Kæmpe transfers

Den første sæson handlede mest om min reaktion på de håbløse resultater klubben har opnået irl. og min påstand om, at den nuværende trup burde være tættere på toppen end den er. Den mission lykkes. Her til anden sæson, der går jeg i den helt modsatte retning. Jeg har vundet Premier League og Champions League, den nye magtposition i toppen af national og international fodbold, den vil jeg udnytte. Der skal hentes stjerner ind.

Som sagt, så gjort. Kimmich, Davies, Kessié og Mbappé er alle hentet ind til A-kæden og med den nye start 11er, så forventer jeg total dominans i Premier League og forventer også, at jeg er med helt fremme i CHL. Kvaliteten i B-kæden er også nogenlunde, i hvert fald god nok til, at jeg også vil satse mere på FA Cuppen, så jeg kan nappe The Treble.

Som i måske bemærker, så er Greenwood ikke længere i klubben. Alt peger på, at der er hold i anklagerne. Skulle det vise sig, at manden er uskyldig, så henter jeg ham tilbage men det når jeg nok ikke i dette savegame alligevel.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #18: 20 Apr 2022, 07:44 »


#15 – VM for klubhold

Imens jeg byggede min nye trup op, så deltog jeg i VM for klubhold, som var sæsonens første erklæret mål. Hvilket blev en ret hård turnering, da jeg løbende solgte spillere, som var registeret i truppen og jeg samtidig ikke kunne registrere de nye. Så jeg måtte kæmpe mig igennem med en ret tyndt besat trup.  Jeg fik dog kæmpet mig igennem til finalen, hvor jeg skulle møde Chelsea. Hvor denne perle af CR7 efter 14 minutter grundlagde en 2-1 sejr.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #19: 21 Apr 2022, 07:34 »


#16 – De afgørende øjeblikke

Sæsonen sluttede af med store triumfer med CR7 i afgørende rolle i CHL, Premier League og VM for klubhold. Den form er forsat ind i den nye sæson. Hvis CR7 skal komme i betragtning til endnu en Ballon d’Or, så skal han gøre sig bemærket. Han skal være til stede i de afgørende øjeblikke i de store kampe. Hvilken bedre møde at gøre det på end at score hattrick i den europæiske super cup.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #20: 22 Apr 2022, 17:03 »


#17 – Dominerende

Helt som håbet og forventet, så er jeg ret dominerede i denne sæson. Tilføjelserne af stjerner som Kimmich og Mbappé gør, at holdet bare er total dominerede. Jeg fører Premier League helt suverænt og har blandt andet lige slået Man City, som er nærmeste konkurrenter.

I CHL er jeg endnu mere dominerende. Jeg har total smadret alle i gruppespillet og vundet alle 6 kampe ret sikkert. Vigtigste detalje der er, at CR7 har scoret hele 16 mål i de 6 kampe. Så jeg forventer, at han nemt og uden problemer slår sin gamle CHL målrekord, som lyder på 17 mål.

Holdet gik tidligt på vinterpause pga. VM. Et godt VM for CR7 kunne sende CR7 tættere på hans 7. Ballon d’Or. Vores hovedperson havde et godkendt VM, hvor han og Portugal vandt en bronzemedalje. Han havde nogle afgørende øjeblikke i turneringen men om det er nok til at sende ham over stregen i forhold til prisen som årets fodboldspiller, det må tiden vise.

Den helt store historie dette VM var dog det danske landshold, der overraskede alt og alle. De spillede sig frem til finalen, hvor Argentina dog var for stærke i finalen. Messi og co. tog VM titlen, hvilket nok ikke ligefrem faldt i god jord hos CR7.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #21: 23 Apr 2022, 07:10 »


#18 – CR7. Ballon d’Or

Datoen rundede den 31. december og det blev award season. Det stod klart, at Ballon d’Or prisen var et opgør mellem vores hovedperson, Haaland og Bruno Fernandes. Selvom de andre kandidater også så stærke ud, så havde jeg svært ved at forstille mig, at CR7 ikke skulle få den. Hans statistikker var bare helt suveræne både hvad angår præstationer på banen og pokaler vundet. Helt fortjent vandt Cristiano også prisen og nappede den dermed for 7. gang. Holdets præstationer blev også anerkendt til awards. De Gea tog prisen som årets målmand og hele 8 spillere kom på årets hold.

Siden CR7 kom tilbage til Man Utd har han opnået at slå Denis Law’s målrekord og Premier League topscorer rekorden. Han har vundet sin 6. og 7. Ballon d’Or. Klubben har vundet VM for klubhold, Euro Super Cup, Premier League og Champions League. Og han er kun 2 mål fra at slå sin egen målrekord i Champions League. Så jeg har kigget på, hvad der skal være hans nye målsætning. Tallet 7 går ligesom igen og eftersom Cristiano vandt sin 6. CHL-titel i sin comebacksæson med United, så det oplagt, at næste mål er at vinde sin 7. CHL-titel.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #22: 24 Apr 2022, 09:02 »


#19 – 100

Selvom Cristiano Ronaldo er bloggens hovedperson, så giver jeg lige plads til et indlæg om managers jubilæumskamp nr. 100. Siden jeg overtog sædet som manager i klubben, så har det været en lang succes med et hav af pokaler. Premier League, CHL, VM for klubhold og Euro Super Cuppen. Min winrate i klubben er kæmpestor. I de første 99 kampe er det blevet til hele 80 sejre, 13 uafgjorte og kun 6 nederlag. Jeg er oppe på hele 52 Premier League kampe uden nederlag. Så til min kamp nr. 100 gik jeg selvfølgelig ind som favorit også selvom det var på udebane mod ærkerivalerne mod Liverpool.

Men selvfølgelig var det i sådan en kamp, at sæsonens første nederlag skulle komme. Liverpool var bare bedre på dagen og jeg blev kørt ud på røv og albuer. Liverpool vandt fuldt fortjent med 4-1. Nederlaget betød at mesterskabskampen igen var åben i Premier League, selvom jeg stadig har et fornuftigt forspring. Nederlaget betød også at min drøm om at gå ubesejret igennem ligaen røg, hvilket er en stor skuffelse.

Jeg er skuffet over nederlaget men Premier League er ikke det vigtigste, hvilket det normalt ville være. Målet er jo, at CR7 skal vinde sin 7. CHL pokal og slå sin egen målrekord i CHL. Så nederlaget vil hurtigt blive glemt. Fokus er på knockout kampene i CHL, hvor jeg desværre trak Bayern. Det kan godt blive en svær omgang.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #23: 25 Apr 2022, 06:32 »


#20 – Scoringskrise

Siden CR7 tog sin 7. Ballon d’Or pris hjem, så har hans form været nedadgående i hvert fald på scoringsfronten. 12 kampe uden scoring, hvilket er helt uhørt for ham. Heldigvis og på trods af Ronaldos scoringskrise, så er resultaterne gået min vej dog lidt heldigt.

Arsenal blev slået i League Cup finalen efter straffesparkskonkur rence og det samme blev Liverpool i FA Cuppens 5. runde. Jeg kan dog ikke blive ved med at satse på heldet, for jeg står foran en afgørende kamp på udebane mod Bayern i CHL. Så CR7 skal i gang og ud af krisen, hvis han skal vinde sin 7. CHL-titel og slå CHL målrekorden.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #24: 26 Apr 2022, 06:52 »


#21 – Bayern München

Hver gang jeg hører navnet Bayern München, kommer jeg til at tænke på historiske CHL-finale fra 1999 hvor Man Utd på dramatiskvis vandt og vendte 0-1 til 2-1 i de dødende minutter. Knapt så dramatisk blev de to kampe mod dem i første knockoutrunde. De blev dog både målrige og underholdende

Den første kamp på udebane vandt jeg 4-3 men selvom holdet nettede fire gange, så kom CR7 ikke på tavlen. Oveni det stod han midt i en scoringskrise, så den oplagte mulighed for at slå CHL målrekorden, den var i fare. Men som det altid er med CR7, så slår han til når det virkelig tæller.

Hjemmekampen på Old Trafford blev han selvfølgelig hovedpersonen. Hattrick og en assist i en stensikker 5-0 sejr. I det 70. minut blev han skiftet ud til stående ovationer og kunne hyldes for at have slået målrekorden, som pt. lyder på hele 19 scoring og kan blive til mere. 

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #25: 27 Apr 2022, 07:16 »


#22 – Man City

Jeg sad lige og så virkeligheden Man Utd vel og mærke med en ”skadet” CR7, blive kørt ud af banen af Man City. En helt igennem pinlig 2. halvleg. Vi er bare et hold i frit fald. Virkeligheden United står i stærk kontrast til mit United hold, som også lige har mødt Man City hele tre gange indenfor for de seneste kampe. Tre sejre på henholdsvis 4-0, 3-2 og 2-1. og jeg er videre til semifinalen i CHL efter samlet at slå dem 7-2.

Det var det jeg snakkede om i starten af bloggen. FM er det sted jeg går hen og får terapi når United sutter i virkeligheden. Så spiller jeg lige lidt FM med Man Utd og tænker tilbage på dengang Man Utd var et hold man elskede. Hver uge sidder jeg og glor på dem og tænker, det er jo som at skulle føde en fuldvoksen ko ud af sit urinrør samtidig med man får fortaget en rodbehandling med et rusten søm, SMERTEFULDT! Så det godt at jeg har FM til at tage den værste smerte.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #26: 28 Apr 2022, 07:18 »


#23 – Endnu en dramatisk og lidt heldig sejr

For 3. gang i denne sæson vandt jeg en straffesparkskonkur rence. Tidligere vandt jeg League Cup finalen på straffe og så blev Liverpool slået ud af FA Cuppen ligeledes på straffe. Denne gang gik det også ud over Liverpool, som jeg slog i CHL semifinalen. Efter 0-0 på Old Trafford stod jeg foran en svær udebane i returopgøret men CR7 slog til tidligt i kampen og jeg kom foran med 1-0. Liverpool fik dog reduceret til 1-1, som blev kampens resultat.

Reglen om udebanemål er der ikke længere, så vi endte ud i straffesparkskonkur rence, hvor CR7 satte det afgørende mål ind. I finalen venter noget overraskende Ajax, som slog mægtige Real Madrid ud af semifinalen. Det ændrer dog ikke på, at Man Utd er storfavorit i finalen og CR7 er meget tæt på sin 7. CHL-titel.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #27: 29 Apr 2022, 07:48 »


#24 – FA Cup triumf

Jeg gik ind til FA Cup finalen som nykårede engelske mestre, da jeg i kampen forinden havde vundet over Arsenal og lukket og slukket kampen om guldet i Premier League. Jeg gik også ind til kampen som kæmpe favorit, da finalemodstanderen var Bournemouth. Jeg vandt da også kampen ret sikkert med 3-1 og som altid med CR7 i en hovedrolle. Han nettede to gange i kampen og åbnede kampen op med denne perle efter 31. minutter.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #28: 29 Apr 2022, 13:51 »

Spændende med en anderledes blog-vinkel end man oftest ser, Wester - jeg synes du har mestret det glimrende og du har endnu engang formået at levere en rigtig god blog(imo.) Wink

Fortsæt det gode arbejde de sidste par dage her i blogkonkurrencen og så glæder jeg mig til at høre mere fra Man U. Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Siuuu!
« Svar #29: 30 Apr 2022, 07:26 »

Spændende med en anderledes blog-vinkel end man oftest ser, Wester - jeg synes du har mestret det glimrende og du har endnu engang formået at levere en rigtig god blog(imo.) Wink

Fortsæt det gode arbejde de sidste par dage her i blogkonkurrencen og så glæder jeg mig til at høre mere fra Man U. Opstemt

Tak  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010