home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden  (Læst 4749 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Glædestråden
« : 06 Jan 2022, 23:17 »

Jeg er simpelthen helt oppe og kører over dette save jeg har gang i..!
Dette er første sæson med FC Midtjylland og hele min Champions League kampagne har bare været forrygende!

Dette må være det absolut bedste jeg nogensinde har præsteret.. Så jeg var bare nødt til at dele det.. Opstemt




Billedet er måske lidt lille - så her er link:
https://ibb.co/p41jSzB
« Seneste Redigering: 06 Jan 2022, 23:18 af Guldbrand » Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1: 07 Jan 2022, 11:06 »

Jeg har den udfordring at jeg slet ikke er teknisk nok til at tage screenshots og lægge det herind - så hvis folk vil anklage mig for at lyve så kan jeg ikke stille meget op. Men jeg har to saves jeg også rigtig gerne vil dele her.

Det første er fra et save med FCK hvor jeg vinder Conference league I første sæson - slog AS Roma i finalen og størst af alt var nok at Mourinho efter kampen erklæret at det var fuldt fortjent Opstemt

Det næste synes jeg er ret vildt - det er med Randers FC som jeg synes folk skal prøve af i det nye FM, de er virkelig gode og har mange fine spillere.
I Conference league trak jeg:
St. Johnstone
Rennes
Dinamo Zagreb

En svær gruppe og jeg fik to x kryds mod Rennes og sejre i begge opgør mod St. Johnstone .. Zagreb tabte jeg til på hjemmebane.
I sidste opgør skulle jeg vinde på udebane over Dinamo Zagreb og det gjorde jeg! 5-0 stod der efter slutfløjt og målscorerne var fire fra egen talentafdeling + Odey der lavede den sidste, han er iøvrigt sindsyg i det spil.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #2: 07 Jan 2022, 18:14 »

Jeg er simpelthen helt oppe og kører over dette save jeg har gang i..!
Dette er første sæson med FC Midtjylland og hele min Champions League kampagne har bare været forrygende!

Dette må være det absolut bedste jeg nogensinde har præsteret.. Så jeg var bare nødt til at dele det.. Opstemt

Billedet er måske lidt lille - så her er link:
https://ibb.co/p41jSzB

Fedt nok. Forventer du at ryge ud til PSG siden de kampe ikke skal tages med funny

Jeg har den udfordring at jeg slet ikke er teknisk nok til at tage screenshots og lægge det herind - så hvis folk vil anklage mig for at lyve så kan jeg ikke stille meget op. Men jeg har to saves jeg også rigtig gerne vil dele her.

Ah kom nu, åben snipping tool (windows tast og skriv snip), tryk new og copy paste ind på imgur ( https://imgur.com/ )

Alternativt brug F12 og gør det via steam.


Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #3: 07 Jan 2022, 21:47 »

Jeg nåede desværre ikke flere kampe i aftes.. Men altså, PSG bliver da ren walk over! De er kun 2'er i deres egen liga.. Det bliver ingen sag for mine ulve..   crazy

Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #4: 07 Jan 2022, 22:34 »

Jeg hepper helt sikkert på ulvene!
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #5: 09 Jan 2022, 00:49 »

Foran 2-0 i Champions League semifinalen mod PSG efter et kvarter og pludselig så alt lyst og muligt ud.. Kampen ender dog 2-2 og jeg taber derefter med 4-0 ude.. Så det blev desværre ikke til nogen finale for mit FCM mandskab.. 

Men sikke dog en sæson, og en shitload mængde af millioner der kommer ind på kontoen! indtil videre har Champions League indbragt 452 millioner - og jeg ved faktisk ikke om der kommer yderligere efter sæsone..?
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #6: 09 Jan 2022, 19:19 »

Mere kan man vist heller ikke håbe på.

Vildt indtjening, tror ikke man får mere, men er ikke sikker. Det er godt nok også en pæn slat ^^
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #7: 10 Okt 2022, 14:31 »

Nu hvor FM22-sæsonen så småt lakker mod enden, har jeg en lille hobby med at købe en souvenir fra årets bedste FM-save - I år blev det en Sunderland-trøje med Malachi Fagan-Walcott (fra Tottenham) - han var et monster for mig i trebackkæden! Smiley


Jagten er så småt gået ind på ideer til saves med FM23! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #8: 11 Okt 2022, 09:22 »

Det er sataneme en god ide Broen13. Synd jeg ikke selv har fået den ide, taget i betragtning man snart har spillet manager i 20 år.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #9: 11 Okt 2022, 13:24 »

Det er sataneme en god ide Broen13. Synd jeg ikke selv har fået den ide, taget i betragtning man snart har spillet manager i 20 år.

Det var faktisk også først sidste år jeg kom på det, hvorfor jeg allerede havde fået købt Garat og Maphumulo med andre numre - alle andre trøjer er købt lige efter det, men fremadrettet får de FM-nummeret, så jeg kan huske hvilken version det var i - min egen lille FM-souvenir (jeg har heldigvis midler til at finde 700 kr. om året til den slags). Opstemt Og så er det en samtalestarter når folk er på besøg, samt hvis jeg tager en af dem på til fodboldtræningen, eller på fodboldtrøjefredage! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010