home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden  (Læst 10736 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #30: 19 Jan 2022, 08:14 »

Det er fandme vildt på 0,20 ja! må have været mange langskud. dødbolde eller sådan noget haha.

Spiller egentlig meget på samme måde som dig kan jeg se, kan også bedst lide offensivt med masser af genpres. Spiller meget og forsøger at spille ligesom Liverpool gør det, Rock and roll.

Scorer ikke overdrevet mange mål faktisk, men lukker heller ikke voldsomt ind. Laver ikke 100 mål pr. sæson i PL, nok omkring de 80-90 stykker måske. Sådan 2 mål i snit agtigt. Scorer bare altid mange flere mål i Europa, CL, EL, til trods for jeg sparer et par stykker hist og her.
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #31: 22 Jan 2022, 23:52 »

Vi slutter sæson nr. 2, som nr 2. med 87 point - vi var nr. 1 i lange perioder, men til sidst blev vi overhalet af Manchester United med 2 point, som også vinder Uefa Cuppen. Skuffet

De var pænt ustyrlige med en crazy trio med Bruno Fernandes, Mbappé og Ronaldo.

Vi havde 3 spillere på årets hold, mens United har 7. Manchester City's De bruyne nupper den sidste.
Årets hold:
Ronaldo - Barbosa
Mbappé - Pogba - Fernandes - Bruyne
Renan Lodi - Maguire(lol) - Varane - Calegari
De gea

Vores bedste køb var Calegari fra Fluminense til 105 mio dkk, som også vinder "Young Player of the year". Thumbs Up
Herefter Merih Demiral fra Juventus til 350 mio dkk.

Alex Meret er sæsonens overraskelse, jeg begyndte at bruge ham mere mod slutningen af sæsonen, hvor han stod fremragende. Onana er ikke helt så stabil og laver ofte nogle dumme ting, han har dog spillet klart flest kampe.

Savic spiller ikke specielt godt, men det er svært for mig at få midtbanen til at præstere, han spiller dog 43 kampe med et snit på 6.99.

Gabriel Barbosa bliver topscorer og scorer 38 mål i Premier League(42 i alt) i 34 kampe AV R 7.72, så igen må jeg bare sige at han er fucking crazy!
Han vinder også årets "Player of the year" og "Footballer of the year". Opstemt

Renan Lodi er top assist med 15 assists (han tager også hjørne i den ene side).

Guimaraes samler 16 gule og 2 røde kort, som den mest beskidt spiller men også den med flest completed passes pr. 90 min.

I CL nåede vi kvart finalen, hvor vi røg ud til Liverpool på straffe. Ubeslutsom

FA cuppen nåede vi kun semi finalen ved, hvor vi også røg ud til Liverpool 3-2.

Carabao Cup nåede vi også kun semi finalen ved, hvor vi røg ud på straffe til Aston Villa.

FA Community Shield blev vi smadret 1-5 af Liverpool.

Største sejer var 6-0 ober Brighton - 4-1 over PSG var en kamp at huske. Sæsonen mål blev scoret af Longstaff fra 22 meter.

Vi stiger en helt del i sponsorpenge til næste år omkring 250 mio kr.

Bedste lineup hedder:
Raspadori (7.02) - Barbosa (7.55)
Kulusevski (7.08)
Ceballos (6.58) - Savic (6.99)
Guimaraes (6.93)
Renan Lodi (7.41) - Demiral (7.17) - Milenkovic (7.30) - Calegari (7.42)
Onana (6.96)

Det blev en sæson uden nogen form for pokaler. Hvilket er rimelig skuffende. Men vi satte alligevel ny klub rekord med kun 3 nederlag i Premier League.

Jeg tror vi skal have kigget på at forbedre midtbanen og måske kanterne.

Næste sæson må stå på titler! Huh
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #32: 23 Jan 2022, 09:08 »

Spændende at læse. Surt med en sæson uden titler. Det går ikke for det nye Newcastle  funny . Holdet ser egentlig ok ud, men jeg tror der skal mere verdensklasse til for at slå sig fast i toppen. Du kan jo overveje om der er nogle spillere der har rutinen, og en alder +30 år som kunne være interessante. Min oplevelse er at spillere i dette års fm kan holde noget længere end tidligere. Og deres mentale værdier gør ofte at de bare leverer hver eneste kamp.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #33: 23 Jan 2022, 10:56 »

Det er også et ungt hold jeg har fået samlet, så ikke så meget rutine. Jeg har byttet Ceballos ud med Bellingham, som ser helt crazy ud.

Liverpool har købt Haaland, jeg prøvede at give ham en kontrakt, men han ville ikke være med til det jeg kunnet tilbyde. Så de næste mange år bliver det nok svært i PRL.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal opgradere, mit forsvar spiller fint nok - så det er nok længere fremme i banen på wings eller lignende jeg skal opgrader lidt.

Det er faktisk svært selv at hente nogle rutinerede spillere, da deres lønning er pænt høje - Newcastle er selv i sæson 2, langt fra de store klubber ift. lønbudget. Det stiger dog lidt, men det går ikke ligeså hurtigt som i tidligere spil.

Jeg har alligevel aldrig haft det så svært ved at vinde PRL, men de andre hold spiller også enormt godt - der er umiddelbart kommet noget hårdere konkurrence end tidligere FM.
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #34: 26 Jan 2022, 09:50 »

Ærgerligt det ikke blev til en pokaltitel, jeg fik da heldigvis Carabao hehe Opstemt Men en meget flot 2. plads med et fint pointsnit da!

Enig i dine observationer omkring konkurrencen, det er faktisk mega fedt og gør spillet mere langtidsholdbart imo. I sær Liverpool er træls i mit, men også mindre klubber som Southampton eks. i 3. sæson ligger nummer 1 efter 12 runder. også Brighton har vist sig frem blandt andre.
Men er jeg den eneste der oplever at Man City generelt altid underpræsterer?! Mærkeligt ift. den dominans de har irl. Køber heller aldrig voldsomt ind til trods for økonomien.

Man Utd og Liverpool er konsekvent de dominerende hold i mine saves i PL. også når jeg ikke selv er manager i PL.

Jeg er i gang med 3. sæson fortsat, hvor jeg skuffende ligger i sub toppen. Vinder bare ikke nok kampe i ligaen. CL ligger jeg nummer 1 i gruppen og er rimelig sikker på 1. pladsen. Skal nok komme i top 4, da tabellen er tæt og jeg har bredden til det på den lange bane. Håber også på en pokal igen i år Smiley
Logged

LFC & OB!!!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010