home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden  (Læst 10752 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #15: 07 Jan 2022, 12:16 »

Lyder stærkt, er i gang med sommervinduet mod anden sæson, har solgt bredde spillere, Shelvey,, Fraser Longstaff mv.

Har købt Hateboer, Kulusevski, Vlahovic, Smith Rowe indtil videre dette vindue. og et par småspillere også :=)

Kommer til at stille op således


Livakovic

Mukiele/Hateboer, Badiashile, Lacroix, Roussilon

Gravenberch, Castrovili

Antony/Kulusevski, Angel Correa, Smith Rowe/Saint Maximin

Vlahovic

Håber på det er nok til en top 4, og så måske en lille pokal et sted Opstemt
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #16: 07 Jan 2022, 18:16 »

Håber på det er nok til en top 4, og så måske en lille pokal et sted Opstemt


Ah mon ikke det kan lade sig gøre Smiley

Kan klart anbefale Milenkovic, han har scoret 10 mål på 25 kampe ved mig. Crazy på hjørne med hans 195 og 17 i jumping reach.

Købte også Karrikaburu som backup angriber, han starter så ud med at score 3 mål! Det er godt når Callum Wilson er ude med skade og Barbosa med 27 mål i 30 kampe også bliver skadet i 3 måneder Forseglede Læber
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #17: 07 Jan 2022, 22:32 »

Gu ved om jeg ikke havde vundet den her award uanset. 8.87 avr, Messi go home! Grin

Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #18: 09 Jan 2022, 20:26 »

Første sæson er slut herfra. Det blev til en anden plads. Liverpool træk desværre fra til sidst, selvom vi havde ligget nr. 1 i en længere periode. Vores målscore kan vi være stolte af med 111 scoringer - dog lod vi også 51 gå ind - så det bliver helt sikkert et fokus på det defensive i sommeren, specielt et keeper skifte.

Men vandt sgu også FA cuppen, så både Carabao Cup og FA cup og en anden plads må siges at være en stor success (Jeg blev selvfølgelig også årets manager!) Grin










Overordnet set er jeg rimelig skuffet over min midtbane. Ceballos med 30 kampe med 6.85 avr og Guimaraes med 40 kampe og 6.92 avr.

Dubravka skal skiftes ud, det må kunne lade sig gøre at opgradere her.

Krafth og Chambers har heller ikke været for gode og jeg forventer derfor også at skal finde en klasse RB.

Kulusevski har også være skuffende overordnet set, men han har dog haft nogle gode perioder (Og en ret ringe periode sidst på sæsonen, jeg tror han er træt)

Fraser må være årets overraskelse.

Barbosa er for sindssyg, 34(1) kampe, 30 mål(5(3)pens), 14 assists og 7.60 avr i ligaen til små 110 mio. Kæmpe bargain! Desværre havde han en skadesperiode på 4 måneder. Men helt sikkert årets spiller i min bog. Skarp forfuldt af en vanvittig Milenkovic. Ej at forglemme Renan Lodi (Klasse venstreback!) Thumbs Up


Nu handler det om at der skal laves en god figur i Champions League og for at vi kan være med Europæisk skal vi have flere spillere i vores rotation.

Stadion skal udvides til 58k tilskuer, træningsfaciliteter ne er blevet opgraderet, men skal op og være verdensklasse og youth intake skal også forbedres kraftigt.

Spillere der skal ryddes ud i:
  • Ryan Fraser (Selvom han har haft en god sæson, så er der enorm interesse for skotten, jeg tror heller ikke på, at han kan udvikle sig mere end de 2½-3 stjerner han har nu)
  • Jonjo Shelvey (Under niveau)
  • Dubravka (Enten ud eller reserve keeper, jeg vil dog hellere beholde Woodman, han er også billigere)
  • Emil Krafth
  • Lascelles (Ikke god nok, desværre en stor leder, så der skal hentes en ind der kan tage over)
  • Callum Wilson (Scorede mange mål, men han er 30 og kan nemt erstattes af den unge Karrikaburu
  • Almirón (Har slet ikke niveauet)
  • Ceballos (Nogen der vil have ham?? Vil gerne være fri for hans lønudgift)
  • Willock, Longstaff og Hayden skal jeg nok også se om jeg kan erstatte med noget andet.

Håber der bliver penge nok funny
« Seneste Redigering: 09 Jan 2022, 20:55 af NAsMaR » Logged


Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #19: 09 Jan 2022, 23:00 »

Et ydmygt spørgsmål herfra:
Jeg sad nemlig selv i et svagt øjeblik og fandt det værende en interessant udfordring, at kunne rive ned fra hylde 1 med alle millionerne.
Men når jeg så ser, at du i 1. sæson bliver nr 2 efter Liverpool får jeg en tanke.: Er det ikke næsten for nemt? Når man tænker på, hvordan Newcastle så ud inden pengene kom?

Min frygt ville være, at det relativt hurtigt kunne gå hen og blive kedeligt? Måske efter 2. eller 3. sæson, hvis udviklingen fortsætter i det tempo? Da du jo så meget hurtigt må være i stand til at vinde det hele?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #20: 10 Jan 2022, 09:54 »

Tak for update NAsMaR. Det var en vild første sæson du havde dig der! Flot med 2 pokaler og mega flot anden sæson. Liverpool var og er lidt mere suveræne i mit save kan jeg se, de tabte 1 kamp og runder altså de 100 point. Det er svært at hamle op med Smiley Go billig målmand kan anbefale Dominik Livakovic, hvis ikke han er solgt allerede.

Jeg er i gang i 2. sæson hvor jeg lige har vundet Carabao, ligger 3'er, tæt på 2. og ender 100 % i top 4. Er videre i EL hvor jeg indtil videre har vundet samtlige kampe Smiley Liverpool er langt foran i ligaen hvilket giver svar til Xsdu, der er konkurrence i PL selvom man har mange penge (lidt endnu i hvert fald). Satser på at kunne konkurrere med dem i 3. sæson, og gøre figur i CL også. Dusan Vlahovic er også for alvor kommet i gang, når omkring de 25-30 mål i PL ser det ud til - hvis ikke mere. Han scorer 2-3 mål i alle kampe pt. Smiley
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #21: 10 Jan 2022, 20:53 »

Et ydmygt spørgsmål herfra:
Jeg sad nemlig selv i et svagt øjeblik og fandt det værende en interessant udfordring, at kunne rive ned fra hylde 1 med alle millionerne.
Men når jeg så ser, at du i 1. sæson bliver nr 2 efter Liverpool får jeg en tanke.: Er det ikke næsten for nemt? Når man tænker på, hvordan Newcastle så ud inden pengene kom?

Min frygt ville være, at det relativt hurtigt kunne gå hen og blive kedeligt? Måske efter 2. eller 3. sæson, hvis udviklingen fortsætter i det tempo? Da du jo så meget hurtigt må være i stand til at vinde det hele?

Det har du helt sikkert ret i. Men det er også lidt fordi det er sjovt, at have så mange penge i det første vindue og se hvad man kan gøre med dem.

Men det handler også om at gøre Newcastle til verdens største klub, og for at blive det, så skal man jo vinde mange gange. Real Madrid giver jo heller ikke op, fordi de har vundet Champions League 9 gange Wink (Jeg ved selvfølgelig godt det ikke er det samme ^^)

Jeg plejer faktisk at holde mig til LLM, men jeg tænkte at det kunne være lidt sjovt at forsøge med Newcastle og se hvor langt man reelt kunne drive det i første sæson. Selvom man kan hente mange gode, så er det jo faktisk ikke TOP TOP spillere man får hentet til - da man så kun ville hente 1 eller 2 topspillere, min filosofi gik lidt på at hente nogle unge lovende spillere og se hvordan de kunne udvikle sig på det her hold.

Men jeg kan helt sikkert godt se hvor du vil hen og jeg er også sikker på at jeg returnere til mit LLM spil igen Smiley


Tak for update NAsMaR. Det var en vild første sæson du havde dig der! Flot med 2 pokaler og mega flot anden sæson. Liverpool var og er lidt mere suveræne i mit save kan jeg se, de tabte 1 kamp og runder altså de 100 point. Det er svært at hamle op med Smiley Go billig målmand kan anbefale Dominik Livakovic, hvis ikke han er solgt allerede.

Jeg er i gang i 2. sæson hvor jeg lige har vundet Carabao, ligger 3'er, tæt på 2. og ender 100 % i top 4. Er videre i EL hvor jeg indtil videre har vundet samtlige kampe Smiley Liverpool er langt foran i ligaen hvilket giver svar til Xsdu, der er konkurrence i PL selvom man har mange penge (lidt endnu i hvert fald). Satser på at kunne konkurrere med dem i 3. sæson, og gøre figur i CL også. Dusan Vlahovic er også for alvor kommet i gang, når omkring de 25-30 mål i PL ser det ud til - hvis ikke mere. Han scorer 2-3 mål i alle kampe pt. Smiley

Helt crazy første sæson - Liverpool var til at snakke med hos mig, men de stak alligevel af til sidst. Jeg fik prygl af dem på anfield - det er ikke et sjovt sted at spille, når det kører for dem.

Har faktisk scoutet Livakovic, men jeg er brændt lidt varm på Alex Meret fra Napoli - jeg er dog lidt i tvivl om jeg ikke burde hente en med et bedre nuværende niveau f.eks. Onana (Han er så desværre rigtig rigtig dyr) eller lignende.

Dejligt med en bomber oppe foran, dem kan man ikke få nok af Grin
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #22: 11 Jan 2022, 08:47 »

Nej præcis, Vlahovic er nu på 28 i 28 PL kampe og topscorer Smiley Helt fin sæson han har gang i, ligger på en rimelig sikker 3. plads fortsat og er i EL semifinalen også, har vundet samtlige kampe Smiley Så det bliver en spændende afslutning hvor der i det mindste også var en lille pokal som håbet. 3. sæson skal der brændes total igennem i alle turneringer er planen! Satser på mange moneter hvis jeg vinder EL og ender i top 3! Bestyrelsen er glad og har nået mange milepæle år før forventet.

Synes du skal købe Livakovic, alt andet lige er han enormt billig og stabil. Både transfer og løn.
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #23: 12 Jan 2022, 11:15 »

Synes desværre bare ikke der er meget forskel på Dubravka og Livakovic. Og så koster han faktisk 275 mio dkkr i mit spil.

Prøv at se forskellen her, Livakovic er den grønne:


Jeg har også købt Tim Rönning - så det jeg mangler er nok i virkeligheden en top keeper.

Men jeg har nok skiftet mening med Meret og er ovre i Onana nu, kan ikke rigtig se der er andre på det niveau, til en pris man kan købe Shockeret
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #24: 16 Jan 2022, 12:41 »

Så kom anden sæson igang og transfervinduet er lukket.

IN:
Sergej Milinkovic-Savic 780 mio (90 mio pund)
André Onana 370 mio
Merih Demiral   350 mio
Kvicha Kvaratskehlia 260 mio
Giacomo Raspadori 165 mio
Calegari 105 mio
Gabriel Vidovic 117 mio
Lewis Cook 87,5 mio
Esteves 75 mio
Alex Meret 40 mio
Scott Grundy 4.25 mio

OUT:
Ryan Fraser 150 mio
Isaac Hayden 147 mio
Dubravka 142 mio
Miguel Almiron 140 mio
Jamaal Lascelles 110 mio
Emil Krafth 34 mio
Vilca 8 mio
Fernandez 7.75 mio

Bedste opstilling:
Wilson/Raspadori - Barbosa
Solomon - Kulusevski
Guimaraes - Savic
Lodi - Milenkovic - Demiral - Calegari
Onana

-
Jeg forsøgte også at hente Barella
men...


CL gruppe: PSG, Ath. Madrid og Lokomotiv Moskva - Auch.

Har spillet 4 kampe af sæsonen, som er startet lidt halvsløjt.
Brentford 4-0, Aston Villa 1-1, Everton 5-1, Man City 1-1..Det er lidt enten eller? Rullende Øjne

Liverpool smadrer derud af med 4 sejre.

Vi tabte FA Communityt shield 1-5 til Liverpool, så det var super skod Huh

Håber de falder lidt i kadence og vi kan steppe op når de nye spillere er begyndt at vende sig til PRL.
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #25: 17 Jan 2022, 12:19 »

Min 2. sæson endte med 3. pladsen i PL (ok tilfreds) og desværre en tabt EL finale til Arsenal.
Liverpool fik så 106 point! WOW. ikke i nærheden Opstemt

start 3. sæson:  har flottet mig og købt Bellingham CM for 900 mio. Lodi til VB og Ilya Zabarnyi CB (sidstnævnte kæmpe talent)

Har fået en noget skidt start med kun 1 sejr i 5 kampe! så blev træt og holder pause hehe. Bare som om taktikken fejler til trods for et på papiret stærkt hold.


                        Livakovic


Mukiele - Zabarnayi  - Badashile/Lactroix - Lodi
         
                     Boubacar Kamara               

                Gravenberch - Bellingham

Antony/Kulusevski                         Smith Rowe/Saint Maximin


                             Vlahovic
                   

Logged

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #26: 17 Jan 2022, 12:20 »

har også høj XG i alle kampe, den gider bare ikke ind og de andre scorer for nemt
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #27: 17 Jan 2022, 13:14 »

Det er også træls, når det ikke kører. Jeg forventer også en god placering - ellers bliver det også en pause herfra  Rullende Øjne
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #28: 18 Jan 2022, 08:13 »

Ja det er sgu træls når man burde vinde og bare ikke gør det haha. Jeg prøvede igen lidt i går, og det blev noget bedre. Stadigvæk svært ved at holde føringer og lukker kampene i PL, selv imod svagere modstandere, altid Xg på over 2 i samtlige kampe, men ofte kun 1-2 mål scoret. Er dog kommet lidt op i tabellen, og ligaen er heldigvis lidt tættere i år. Liverpools super dominans ser ud til at være stoppet lidt efter deres psyko sæson uden nederlag på 106 point.

Forstår dog ikke hvordan jeg med et halvt reserve hold i CL buldrer derudaf og smadrer Bayern 3-1 ude og Inter 3-0 hjemme (Bayern har Mbappe bl.a. af nye) og så weekenden efter i stærkeste formation spiller 1-1 mod Norwich eks. Det giver ingen mening haha Opstemt
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #29: 18 Jan 2022, 13:38 »

Det er sjovt, jeg havde en kamp hvor jeg scorede 5 mål men min XG var kun på 0.20, det undrede jeg mig alligevel over kunne lade sig gøre Grin

Hvordan spiller du? Jeg lukker også mange ind, fordi jeg spiller offensivt - men jeg scorer så også rigtig meget.

Jeg synes det fungere rigtig godt med at counter-press og kører med et enormt højt pres "Much More Often" i Trigger press og samtidig presse modstanderne udenfor forsvaret (Force opposition outside) med en høj angrebslinje og så kører "get stuck in" - det giver en masse kort, men jeg synes det hjælper en hel del på at lukke ned for modstanderen.

Så kan man nemlig godt tillade sig at spille lidt offensivt samtidig. Det er noget jeg gør igen og igen i alle mine taktikker, da jeg synes det fungere ustyrligt godt.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010