home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 2370 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Borussia Dortmund
« : 28 Nov 2021, 22:56 »

Andre der spiller med Dortmund?

Haaland er jo helt igennem vanvittig!
5 Bundesliga kampe - 13!! mål.
1 Champions League kamp - 3 mål (5-1 sejr over Man. City)   Peace
1 DFB Pokal - 3 mål.

alt i alt, 8 kampe (inkl super-cuppen) og 19 mål !!

Det bliver en vild sæson, hvis han kan undgå skader Opstemt


(skal nok opdatere med taktik og formation en anden dag)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #1: 01 Dec 2021, 23:14 »

Lige endnu en update på mit save med Drotmund.

Jeg er nu 15 kampe inde i sæsonen og det har kastet 13 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag af sig. Nederlaget kom til Bayern i Super cuppen og ellers er det blevet til uafgjort ude mod Leverkusen i Ligaen.

Jeg fører Bundesligaen med 5 point og topper CL gruppen med maksimum point (i gruppe med City, Besiktas og Brøndby)

Her er min formation. Jeg eksperimentere stadig med hvilken rolle min offensiv midt skal have, samt hvilken rolle der skal være ved siden af Haaland på toppen. Lige pt. er det en offensiv midt og en komplet angriber, men det har også været både en skyggeangriber eller trequartista på den offensive midt, samt en dybdeliggende, en fremskudt eller en pressende angriber ved siden af Haaland - Så her har jeg ikke lagt mig fast endnu, men uanset hvad jeg vælger, ser det ud til at fungere okay. - Mit største issue, er dog at Haaland er alt for dominerende mht. til scoringer. Jeg arbejder på at få bredt scoringerne lidt mere ud til de andre spillere også..


Mit presspil tror jeg er en af de store succeser ved min taktik. Jeg preser lavt med angrebet, hvilket tillader modstanderne at spille bolden rundt blandt deres forsvarsspillere hvor de er ganske harmløse. Skulle de finde på at smide en lang bold i dybden, så har jeg hurtige forsvarsspillere, samt en fremragende målmand i en-mod-en situationerne. Hvilket også er den direkte årsag til at Bürki er min fortrukne målmand fremfor Kobel.

Så snart modstanderne begynder at få spillet længere op på banen, så kommer det store fremstød i presspillet, hvor jeg lukker dem ned på et lille område. Og igen, skulle der komme en bold i dybden, så er jeg godt besat med mine hurtige spillere og en stærk målmand i en-mod-en situationerne.



Og for lige at vende tilbage til den gode Haaland, som lige er kommet tilbage fra en skade på 4 uger. Han er oppe på 23 mål i 9(2) kampe !!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #2: 02 Dec 2021, 06:51 »

Lige endnu en update på mit save med Drotmund.

Jeg er nu 15 kampe inde i sæsonen og det har kastet 13 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag af sig. Nederlaget kom til Bayern i Super cuppen og ellers er det blevet til uafgjort ude mod Leverkusen i Ligaen.

Jeg fører Bundesligaen med 5 point og topper CL gruppen med maksimum point (i gruppe med City, Besiktas og Brøndby)

Her er min formation. Jeg eksperimentere stadig med hvilken rolle min offensiv midt skal have, samt hvilken rolle der skal være ved siden af Haaland på toppen. Lige pt. er det en offensiv midt og en komplet angriber, men det har også været både en skyggeangriber eller trequartista på den offensive midt, samt en dybdeliggende, en fremskudt eller en pressende angriber ved siden af Haaland - Så her har jeg ikke lagt mig fast endnu, men uanset hvad jeg vælger, ser det ud til at fungere okay. - Mit største issue, er dog at Haaland er alt for dominerende mht. til scoringer. Jeg arbejder på at få bredt scoringerne lidt mere ud til de andre spillere også..


Mit presspil tror jeg er en af de store succeser ved min taktik. Jeg preser lavt med angrebet, hvilket tillader modstanderne at spille bolden rundt blandt deres forsvarsspillere hvor de er ganske harmløse. Skulle de finde på at smide en lang bold i dybden, så har jeg hurtige forsvarsspillere, samt en fremragende målmand i en-mod-en situationerne. Hvilket også er den direkte årsag til at Bürki er min fortrukne målmand fremfor Kobel.

Så snart modstanderne begynder at få spillet længere op på banen, så kommer det store fremstød i presspillet, hvor jeg lukker dem ned på et lille område. Og igen, skulle der komme en bold i dybden, så er jeg godt besat med mine hurtige spillere og en stærk målmand i en-mod-en situationerne.



Og for lige at vende tilbage til den gode Haaland, som lige er kommet tilbage fra en skade på 4 uger. Han er oppe på 23 mål i 9(2) kampe !!

Glædeligt, at det kører. Rigtig flot indsats.  Haaland er en guldfugl. Det viser I begge her Thumbs Up
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010