home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Build a Nation - Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Build a Nation - Danmark  (Læst 34808 gange)
Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Build a Nation - Danmark
« : 09 Nov 2021, 17:22 »



B U I L D  A  N A T I O N
Langt om længe er den endelige version af Football Manager 2022 udkommet, og den skal naturligvis sparkes i gang med en blog. Jeg håber mange af jer vil følge med, men endnu mere håber jeg, at andre vil fatte tastaturet og fortælle lidt om deres saves. Det er altid sjovt at følge med i, og det skaber mere liv på siden.

Ligesom min tidligere blog omkring Frem BK, vil jeg forsøge at overtager fodboldens verdensherredømme med Danmark. I virkelighedens verden er Danmark allerede godt på vej, og med en semifinaleplads ved sommerens europamesterskab, skal Hjulmands tropper efterhånden tages seriøst. Målsætningen er dog at landsholdet skal helt til tops på verdensranglisten. Det samme gælder Superligaen, hvor jeg vil forsøge at overtage Premier Leagues position som verdensbedste liga.

Det bliver naturligvis ikke nogen nem opgave, og for lige at gøre det hele en smule svære, har jeg fundet den største danske udfordring, i hvert fald hvis man spørger FM selv. Jeg har valgt at starte op med Herlev IF, som til dagligt holder til i 3. Division, hvilket er den dårligste spilbare række i FM22. Derudover er klubben spået en sidsteplads. Så hvis man skal tro medieprognoserne, er dette den sværeste danske udfordring.

Forhåbentlig kommer bloggen til at køre over en lang periode og indtil målsætningen er opfyldt. For at gøre mine ambitioner en anelse mere realistiske, vil jeg kun komme med fire opdateringer pr. sæson. Den første juli, den første oktober, den første januar og den første april vil der komme opdateringer.
 
« Seneste Redigering: 09 Nov 2021, 17:24 af Mussolini » Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation
« Svar #1: 09 Nov 2021, 17:24 »

I N D H O L D S F O R T E G N E L S E


Herlev IF:
2021/2022
1. Update - Historien
2. Update - Juli - Oktober
3. Update - Oktober - Januar
4. Update - Januar - April
5. Update - April - Juli
2022/2023
6. Update - Juli - Oktober
7. Update - Oktober - Januar
8. Update - Januar - April
9. Update - April - Juli
2023/2024
10. Update - Juli - Oktober
11. Update - Oktober - Januar
12. Update - Januar - April
13. Update - April - Juli
2024/2025
14. Update - Juli - Oktober
15. Update - Oktober - Januar
16. Update - Januar - April
17. Update - April - Juli
2025/2026
18. Update - Juli - Oktober
19. Update - Oktober - Januar
20. Update - Januar - April
21. Update - April - Juli
2026/2027
22. Update - Juli - Oktober
23. Update - Oktober - Januar
24. Update - Januar - April
25. Update - April - Juli
2027/2028
26. Update - Juli - Oktober
27. Update - Oktober - Januar
28. Update - Januar - April
29. Update - April - Juli
2028/2029
30. Update - Juli - Oktober
31. Update - Oktober - Januar
32. Update - Januar - April
33. Update - April - Juli
2029/2030
34. Update - Januar - Oktober
35. Update - Oktober - Januar
36. Update - Januar - April
37. Update - April - Juli
2030/2031
38. Update - Juli - Oktober
39. Update - Oktober - Januar
40. Update - Januar - April
41. Update - April - Juli
42. Update - 10 års status
2031/2032
43. Update - Juli - Oktober
44. Update - Oktober - Januar
45. Update - Januar - April
46. Update - April - Juli
2032/2033
47. Update - Juli - Oktober


T R U P P E N

Målmænd:
Jasmin Petrovic
Mathias Thorsen 

Forsvar:
Bjørn Hansen Søndergaard
Henrik Klingenberg
Mathias Jensen
Kristoffer Grønn
Cristofer Frisk
Jesper Wael
Daniel Thomassen
Allan Falck


Midtbane:
Dimitar Debreslioski
Aske Søjberg
Dawid Sikora
Jimmy Nordheim
Agnar Halvorsen
Magnus Lundal
Andreas Villadsen
Oliver Foulkes
Rezart Cuculi
Peter Wolf
Stephan Qvist
Marko Jokic

Angriber:
Jörgen Larsson
Johannes Jespersen
Frank Øvli


S T A T I S T I K






« Seneste Redigering: 26 Feb 2022, 17:53 af Mussolini » Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #2: 09 Nov 2021, 18:16 »



H I S T O R I E N
Tilbage i maj 1923 blev Herlev IF stiftet og spillede de første år på hjørnet af Herlev Hovedgade. Sidenhen har klubben flyttet adresse et utal af gange, men i øjeblikket holder klubben til ved Herlev Hallen, hvor de har slået deres folder siden 1966. På stadionet er der plads til 3.500 tilskuere, hvoraf 500 kan få lov at sidde ned.

De sidste tyve år har klubben hovedsageligt befundet sig i Danmarksserien. I 2010 rykkede man dog op i 2. Division, hvor det blev til tre sæsoner, inden klubben igen måtte et smut ned i Danmarksserien. Allerede året efter rykkede Herlev dog tilbage op i 2. Division, med de rykkede også lige så hurtigt ned igen. Siden 2015 har den stået på Danmarksserie, men sidste år formåede Herlev IF at rykke op i den nystiftede 3. Division. 

M Å L S Æ T N I N G  O G  S T R A T E G I
Målsætningen med dette save har vi allerede været en smule inde på i den første opdatering, men jeg vil gerne uddybe en smule. Det danske landshold skal først og fremmest til tops på verdensranglisten. Fra spillets start er det Belgien der indtager førstepladsen med 1.798 point. Danmark befinder sig på en tolvteplads, hvor de har indsamlet 1.617 point, så der er stadigvæk et stykke vej til toppen. Som udgangspunkt vil jeg ikke selv overtage posten som landstræner for Danmark. I stedet vil jeg forsøge at skabe så mange danske verdensstjerner som muligt.

På klubbasis er målsætningen at gøre Superligaen til den bedste liga i verden. Denne målsætning skal i første opgang indfries ved at gøre Herlev IF til et af de bedste hold i verden, og naturligvis skabe de ultimative faciliteter for at udvikle kommende superstjerner. En af de nye features i FM22 er, at ens youth intake udvikler sig i takt med nationens udvikling. Så jo bedre Danmark klarer sig på verdensplan, jo bedre talenter bliver der genereret i Danmark. Dette kommer til gavn for samtlige klubber i Danmark, og dermed stiger Superligaen forhåbentlig til tops på ranglisterne.

I øjeblikket er Superligaen kun den femtendebedste liga i Europa, så der er lang vej endnu. Kigger vi på kvalifikationsplads erne til Europa, er Danmark nummer fjorten, hvilket giver to pladser i Champions League, en i Europa League og to i Conference League. Danmark har i øjeblikket 27.875 klubkoefficienter, mens England har hele 100.569.

Min managerprofil kommer desuden til at starte helt fra bunden. Det vil sige ingen trænerlicenser og min tidligere spillererfaring er Serie 6-spiller. 
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #3: 09 Nov 2021, 18:18 »

Spændende!
Det lyder som et længerevarende save du skal have ild i - en rejse jeg glæder mig til at følge!

Jeg tænker jeg vil følge dig trop med en blog senere på året, for nu hygger jeg lige med Newcastle og alle deres penge, for at lære det nye spil at kende, og når jeg engang starter med et nyt hold, tænker jeg, der bliver stablet en blog på benene!

God vind med Herlev og rejsen med verdenstoppen!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #4: 09 Nov 2021, 22:02 »

Fedt du følger med Sirstaal.

Vil se frem til du kommer med en blog Smiley
Logged


Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #5: 10 Nov 2021, 07:58 »

Bliver spændende at følge Herlev op igennem rækkerne!
Logged

Traditionsklub siden 1924

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #6: 10 Nov 2021, 10:41 »

Jeg følger helt klart med.

Starter selv en lignende projekt op med FC Andorra op. Det kunne være man skulle lave en tråd til det, så jeg kan opdatere en gang imellem om projektet.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #7: 10 Nov 2021, 11:25 »

Lyder spændende Mussolini.

Jeg følger helt klart med Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #8: 10 Nov 2021, 12:55 »

Jeg følger helt klart med.

Starter selv en lignende projekt op med FC Andorra op. Det kunne være man skulle lave en tråd til det, så jeg kan opdatere en gang imellem om projektet.

Please do!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #9: 10 Nov 2021, 16:28 »

Bliver spændende at følge Herlev op igennem rækkerne!

Fedt, forhåbentlig hele vejen til tops Smiley
Jeg følger helt klart med.

Starter selv en lignende projekt op med FC Andorra op. Det kunne være man skulle lave en tråd til det, så jeg kan opdatere en gang imellem om projektet.
Godt at høre, og fedt du selv har fået en blog på banen Smiley


Lyder spændende Mussolini.

Jeg følger helt klart med Smiley
Det er jeg glad for at høre Smiley
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #10: 10 Nov 2021, 18:14 »



J U L I  -  O K T O B E R
1. oktober 2021 – Herlev


Så er jeg efterhånden landet i Herlev, og kommet igennem de første tre måneder, hvor der har været nok at se til. Først og fremmest gik jeg i gang med at udskifte mit personale. Jeg sagde straks farvel til min assistenttræner, og gik i gang med at finde en ny, hvilket skulle vise sig at blive en svære opgave end først antaget. Derfor måtte jeg til sidst gå på kompromis og ansætte en middelmådig fyr ved navn Peter Hasselgreen. Han er dog ikke en holdbar løsning, og jeg jagter forsat en assistent. Jeg har også valgt at ansætte en leder af ungdomsudviklingen. Her har min førsteprioritet været at finde en, med samme taktiske præferencer som jeg selv. Dermed øger jeg sandsynligheden for, at de spillere jeg får i mit youth intake, kan spille de positioner jeg benytter mig af i min taktik.

Jeg har også ansat en talentspejder, og hans første opgave blev at scoute samtlige spillere under 20 år i 3. Division. Det har allerede båret frugt, og jeg har hentet ti unge talenter til mit u/19 hold. Indtil videre er min talentspejder dog kun færdig i Dalum og Roskilde, så jeg forventer at hente en del flere talenter ind.

Efter rekrutteringen af personale, skulle der også kigges nærmere på truppen. Min bedste spiller er umiddelbart den 21-årige angriber, Emil Mygind, som Herlev har hentet til AB. Bortset fra Mygind, er der ikke meget at berette om. Til gengæld har jeg hentet en del spillere, heriblandt Nicholas Sejr, Mattæus Andersen og Viktor Boje Henriksen. Ydermere samarbejder jeg med FC København, hvor jeg har lejet Emil Rohd og Carl Vincent Bilde, som begge er hentet ind på en toårig lejekontrakt. Efter mine mange forstærkninger, føler jeg nu, at jeg har et slagkraftigt hold.

Taget i betragtning af, at vi var spået en placering som nummerchok, har vi fået en ganske habil start på tilværelsen i 3. Division. Efter sæsonens første ni kampe, er det blevet til femten point, hvilket har kastet en femteplads af sig. Forventningerne fra bestyrelsens side er, at vi kæmper bragt for at undgå nedrykning. Efter den gode start på sæsonen, er min personlige målsætning en plads i oprykningsspillet.

Jeg har dog undret mig en smule over, at vi ikke er med i årets udgave af pokalturneringen. Jeg håber vi er med fra næste sæson af, eller som minimum hvis vi rykker op i 2. Division. Næste opdatering kommer når jeg rammer den 1. januar.



« Seneste Redigering: 12 Nov 2021, 16:00 af Mussolini » Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #11: 11 Nov 2021, 10:11 »

Spændende start.

Mærkeligt det med pokalturneringen, er de andre i ligaen med i den?

Jeg er lidt ked af at du ikke opdaterer første februar, i stedet for januar, så vi kommer til at få dine januar transfers med Smiley
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #12: 11 Nov 2021, 21:06 »

Spændende start.

Mærkeligt det med pokalturneringen, er de andre i ligaen med i den?

Jeg er lidt ked af at du ikke opdaterer første februar, i stedet for januar, så vi kommer til at få dine januar transfers med Smiley
Der er umiddelbart heller ikke nogle af de andre der er med i pokalturneringen.

Du må vente med transfernyheder til den update der omhandler januar til april Smiley
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #13: 12 Nov 2021, 15:59 »



O K T O B E R  -  J A N U A R
1. Januar 2021 – Herlev


Første halvdel af min første sæson hos Herlev IF, er nu gennemspillet, og det er mildest talt gået over alt forventning. Medierne spåede os en sidsteplads og bestyrelsen ville være tilfredse, hvis blot vi kæmpede bragt for at undgå nedrykning. Alle deres forudsigelser er blevet gjort til skamme, og truppen er sendt på juleferie med en førsteplads.

Det er dog en førsteplads med mindst mulig margin, og der er kun et enkelt point ned til VSK Aarhus på andenpladsen. Derudover er der blot syv point ned til syvendepladsen, så en plads i oprykningsspillet er endnu ikke sikret, selvom der kun er fire kampe tilbage af grundspillet. I løbet af oktober, november og december, er der blevet spillet ni kampe, hvilket har udmøntet sig i fem sejre, tre uafgjorte, et enkeltnederlag og dermed atten point.

Min talentspejder er forsat i fuld gang med at scoute mine konkurrenters ungdomshold. Siden sidst har jeg hentet yderligere ti spillere til mit u/19 hold, som nu består af blandt andet tolv spillere med femstjernet potentiale. Siden sidst har der været valg i bestyrelsen, og der er kommet en ny til. De valgte at opsige samarbejdet med FC København med øjeblikkelig virkning. Jeg forhørte mig straks, om hvorvidt der var mulighed for at finde en ny samarbejdsklub, men den nye bestyrelse mener ikke at vi skal basere vores fremtid på lejespillere. På den positive side kan dette give plads til vores unge talenter, så de kan få en chance på førsteholdet.




Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #14: 14 Nov 2021, 17:54 »



J A N U A R  -  A P R I L
9. april 2022 – Herlev


Endnu et kvartal er nu gennemspillet, og gutterne fra Herlev forsætter med at imponere. I den forgangene periode har vi været igennem et transfervindue, slået klubrekorden for største sejr og kvalificeret os til oprykningspillet i 3. Division. Dermed går vi en meget spændende afslutning på sæsonen i møde.

Der er kommet en god håndfuld spillere til klubben, og en stor del af dem, har tiltrådt mit ungdomshold. Dog er der også blevet hentet hele seks nye spillere ind til førsteholdet. Først og fremmest valgte jeg, at skiftet både min første målmand og min reservemålmand. Som erstatning har jeg hentet Mads Kümpel som nye førstekeeper og Vitus Sindahl som reserve. Derudover er Jacob Green-Pedersen kommet til fra VSK Århus, Rasmus Obling har jeg fundet i Hellerup, Rasmus Winther Svendsen fra Karlslunde og Nikolaj Adler Nielsen har lige ledes skiftet til os fra Karlslunde. Begge mine forhenværende målmænd og en række andre spillere har forladt truppen, og man kan finde en opdateret version af truppen under indholdsfortegnelse n.

Resultatmæssigt har det været en lidt svingende periode. Der er kun blevet spillet fire kampe, hvilket har udløst syv point. Deriblandt en fantastisk kamp mod Roskilde KFUM, som blev besejret med hele 6:0. Her blev det blandt andet til to mål fra vores topscorer, Emil Mygind, to mål fra nyindkøbet Nikolaj Adler Nielsen og to mål fra vores defensive midtbanespiller, Mattæus Andersen.

På trods af resultaterne, slutter vi grundspillet af på en førsteplads med tre point ned til FC Roskilde på andenpladsen. Det hele er dog uhyggeligt tæt i toppen, og alle seks hold, der har kvalificeret sig til oprykningsspillet, har gode chancer for at rykke op. Vi har eksempelvis kun seks point ned til sjettepladsen, så det skal ikke gå meget galt, før vi må vinke farvel til førstepladsen.




Logged


Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010