home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM22: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM22: Hvem skal jeg være?  (Læst 8258 gange)
Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
FM22: Hvem skal jeg være?
« : 21 Okt 2021, 08:15 »

Hej

Jeg har tænkt på længe hvem  man skal spille med i den nye udgave, og jeg vil gerne starte ud med, at jeg tror, jeg vil lave et save med AaB. Men jeg tror også, at Ac Milan skal spilles med, da de de har gang i irl, det ser mega spændende ud.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2021, 08:18 af Tenelka » Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 22 Okt 2021, 15:50 »

tror jeg starter ud med Arsenal i betaen, og så hopper jeg nok til Island, når den rigtige version kommer
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 23 Okt 2021, 19:47 »

Jeg er på Ajax i BETA'en, fordi de har et allerede eksisterende og velfungerende setup, som tillader at man kan bruge tid på at lære det nye spil lidt at kende.

Derefter er jeg nok på en tur med Palermo som tidligere storklub, måske Leyton Orient hvor jeg kun køber spillere over 185 cm (bare fordi), og så skal Manchester United have et skud, da det er hjerteklubben. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 28 Okt 2021, 06:48 »

Jeg har valgt Arsenal FC. Arsenal har et lavt transferbudget, men til gengæld en god trup med harmonisk sammensætning som godt kan vinde mesterskabet. For mig er det lettere at spille med Arsenal end Newcastle på trods af forskellen i transferbudget, idet Arsenal har flere spillere der kan indgå seriøst.
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 08 Nov 2021, 19:53 »

Starter altid med Brøndby og i den her udgave skal jeg klart være Schalke 04 bagefter, de skal tilbage til toppen i Tyskland
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 11 Nov 2021, 12:16 »

Jeg har gået og puslet med en taktisk opstilling, jeg har drømt om at gøre noget seriøst ved igennem flere sæsoner. De første saves bliver således Sochaux, Lecce og VVV Venlo, da tilhører top/subtop og samtidig har spillerne. Herudover skal Vendsyssel nok også have et skud.

Til de nysgerrige er det denne formation, jeg vil afprøve:

          ST      ST

AML(IW)

          MC     MC       MR(WM)

LWB

         DC DC  DC(WCB)

              GK
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 19 Nov 2021, 08:56 »

Er startet op med Liverpool, min hjerteklub. Vandt CL i første sæson, nummer 2 i liga og tabte FA finale. Positivt til næste sæson er Mbappe gratis og Haaland købt. Glæder mig til at se det angreb så tidligt i spillet, start 2. sæson sammen med Salah/Mane. Bagefter skal der prøves lidt i Superliga (OB) og lower league (Sheffield Wed)
Logged

LFC & OB!!!

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 05 Dec 2021, 23:13 »

Er der en klub i en af de store ligaer som vil kunne tiltrække nogle talenter og uden der forventes mesterskab. Lidt ligesom FCN i Danmark.

På forhånd tak
Logged

Vi skal alle være her.

mga77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 06 Dec 2021, 23:29 »

nu er der ikke rigtig nogen som Fcn de har flere gange været det yngste hold i nogen top række i europa men hvis du vil i en af top 5 nationerne
og have gode ungdoms faciliteter og tallenter uden at forventes at vinde mester skaber er her et par gode bud
Southampton   Atalanta Villareal  Stade Reannais  er alle hold med god ungdom uden klub ledelsen med rette kan tilade sig at forvente mesterskabet
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 07 Dec 2021, 21:41 »

nu er der ikke rigtig nogen som Fcn de har flere gange været det yngste hold i nogen top række i europa men hvis du vil i en af top 5 nationerne
og have gode ungdoms faciliteter og tallenter uden at forventes at vinde mester skaber er her et par gode bud
Southampton   Atalanta Villareal  Stade Reannais  er alle hold med god ungdom uden klub ledelsen med rette kan tilade sig at forvente mesterskabet
Tusind tak Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 18 Dec 2021, 18:06 »

Min anbefaling til folket, der mangler et save, er Fiorentina! Vlahovic er fuldtsændig ustyrlig! Han har egenhændigt gjort mig til mester i første sæson - med 8 mål i den titelvindende kamp  Cool

Inden sæsonens sidste kamp, er han noteret for vanvittige 48 ligamål i 35 kampe!!! "Desværre" er han solgt til Liverpool for 600 mio, så der venter nok en svær anden sæson, og ikke mindst en tung arv på hvem end afløseren bliver  Smiley

« Seneste Redigering: 18 Dec 2021, 18:07 af ulle94 » Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM22: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 11 Jan 2022, 11:12 »

Min anbefaling til folket, der mangler et save, er Fiorentina! Vlahovic er fuldtsændig ustyrlig! Han har egenhændigt gjort mig til mester i første sæson - med 8 mål i den titelvindende kamp  Cool

Inden sæsonens sidste kamp, er han noteret for vanvittige 48 ligamål i 35 kampe!!! "Desværre" er han solgt til Liverpool for 600 mio, så der venter nok en svær anden sæson, og ikke mindst en tung arv på hvem end afløseren bliver  Smiley



Insane du vandt første sæson med Fiorentina! Opstemt og enig, Vlahovic er total ustyrlig! Overvejer at prøve den italienske liga efter mit nuværende save
Logged

LFC & OB!!!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010