home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 221 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Euro 2020 - En fm 21 Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal med som erstatning for Vestergaard og Andersen  (Afstemning slut: 17 Jun 2021, 16:07)
Andreas Maxsø
- 8 (50%)
Erik Sviatchenko
- 4 (25%)
Victor Nelsson
- 4 (25%)
Frederik Winther
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 16

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Euro 2020 - En fm 21 Blog  (Læst 2966 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Euro 2020 - En fm 21 Blog
« : 16 Jun 2021, 15:34 »




- Opstart

Jeg sad sidste aften og rodde lidt på steamworkshop og her faldt jeg over en database, hvor EM 2020 er lavet med de rigtige grupper, det fik lysten frem til at spille lidt Fm her under EM og så tænkte jeg hvorfor ikke lave en kort blog om mit spil.

Bloggen vil generelt kun omhandle EM, hvor jeg vil overtage roret for Danmark, her vil jeg også udtage den trup som Hjulmand har udtaget, medmindre der er skader og se hvor langt vi kan nå.

God EM til alle og håber i vil læse med
« Seneste Redigering: 17 Jun 2021, 16:46 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Euro 2020 - En fm 21 Blog Truppen
« Svar #1: 16 Jun 2021, 16:05 »




- Truppen

Truppen ser okay ud, dog er der 2 skadet spillere i Joakim Andersen og Jannik Vestergaard, som erstatning har vi:

Maxsø
Sviatchenko
Nelsson
Winther

Her skal jeg bruge jeres hjælp, idet Vestergaard med sikkerhed ikke kan nå at blive klar, skal minium en af den fire spillere med til EM, Joakim Andersen burde kunne blive klar men det er meget usikkert.

der vil blive oprettet en afstemning her i bloggen.

Edit Har ikke glemt Alexander Scholz, men han er pt desværre også skadet i 3-4 uger og pt siger vi 20 Maj.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2021, 16:47 af szukizek » Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #2: 16 Jun 2021, 16:42 »

Allerede mega fan af din blog Smiley

Har også stemt Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #3: 17 Jun 2021, 08:16 »

Har selv siddet med en lignende ide, men fik aldrig taget mig sammen! Jeg følger helt sikkert med i din færd mod et nyt EM trofæ til Danmark! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #4: 17 Jun 2021, 15:13 »





- Taktikkerne

Jeg har valgt at gøre brug af 3 forskellige formationer en 4-3-3 bred med defensiv midt, en 4-2-3-1 bred og en 3-4-3 med wingbacks og kantspillere, har valgt disse 3 formationer da de ligner meget det Hjulmand foretrækker at spille med landsholdet.

Alle 3 taktikker har de samme holdinstruktioner, men der hvor de adskiller sig fra hinanden er sammensætning af spillerollerne.
Taktik nr.1 har et mere defensivt udgangspunkt hvor der er fokus på en dynamisk midtbane.
Taktik nr.2 har mere fokus på spillet mellem modstandernes kæder (spil i mellemrum).
Taktik nr.3 har fokus på at skabe spillet via wingback og angribe modstanderne på kanterne.



« Seneste Redigering: 17 Jun 2021, 16:47 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #5: 17 Jun 2021, 16:43 »








- Holdet EM 2020


Disse 26 spillere er nu blevet udvalgt til at skulle repræsentere Danmark under sommerens EM slutrunde.
Både Vestergaard og Andersen nåede ikke at blive klar, Maxsø er stød på truppen han fik 50% af stemmerne, i afstemningen som sluttede kl 16 i dag.

Nelsson og Sviatchenko fik begge 25 % og Winther fik tog 0 stemmer, derfor lavede jeg en hurtig lodtrækning via Random.org og den vandt Sviatchenko  2-1 (bedst ud af 3).

Vi kender allesammen deres kvaliteter, nu må vi se om de også kan vise dem på banen.

*
Kasper Schmeichel
Frederik Rønnow
Jonas Lössl
Jens Stryger Larsen
Joakim Mæhle
Nicolai Boilesen
Daniel Wass
Simon Kjær
Mathias "Zanka" Jørgensen
Andreas Christensen
Andreas Maxsø
Erik Sviatchenko
Christian Nørgaard
*
Robert Skov
Pierre Emile Højbjerg
Mathias Jensen
Thomas Delaney
Anders "AC" Christiansen
Christian Eriksen
Mikkel Damsgaard
Andreas Skov Olsen
Martin C. Braithwaite
Yussuf Yurary Poulsen
Andreas Cornelius
Kasper Dolberg
Jonas Older Wind

« Seneste Redigering: 17 Jun 2021, 16:47 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #6: 19 Jun 2021, 22:55 »




- Træningskampe

Vi havde 2 træningskampe inden det går løs, kampene var mod Tyrkiet og Kosovo, 2 okay modstandere for at få nogle minutter i benene. I kan de resultaterne her

Valgte at bruge 4321 bred taktikken mod Tyrkiet, det viste sig at være et godt/dårligt valg, det gode var at jeg fik mulighed for at justere taktikken lidt, for vores første halveg var meget dårlig, hvor vi var bagud med 3-0 efter 44 min.

Kampen endte 3-2 hvor vi kom meget bedre med i anden halveg, vi var sikre i vores boldbesidelse og begyndte at skabe chancer.
Så det gode var at taktikken blev afprøvet og justeret og det dårlige at vi taber udnødvendigt.

Kampen med Kosovo blev en helt anden forstilling har kontrollerede vi kampen fra start til slut, og fik scoret nogle mål, både Kjær og Skov blev dobbelt målscore i denne kamp.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2021, 13:46 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Euro 2020 - En fm 21 Blog
« Svar #7: 27 Jun 2021, 14:13 »




- Gruppespillet

Vi startede gruppespillet mod Belgien, Belgien var udset som favorit til at tage 1 pladsen i gruppen, og derfor gik vi indtil kampen med respekt.

Belgien startede rigtig godt men stille og roligt kom vi bedre med, og i starten af første halveg fik vi scoringen til 1-0.
Damsgaard fører bolden frem i venstre side, han ligger den ud Mæhle som ligger den hårdt og fladt ind til Poulsen som brænder på Courtois, men bolden går ud i feltet igen og her er Braithwaite først på bolden og kan ligge den ind i et tomt mål.

Men 10 min efter finder De Bruyne, Eden Hazard i dybden og med et hårdt fladt skud sendte han bolde ind ved nærmeste stolpe til slutresultat 1-1.

Anden kamp var mod Rusland, en kamp som vil blive husket på kampen eneste mål som kom i 8 min.
Bolden bliver spillet frem i højreside hvor Wass modtager den ude ved linjen han vælger at spille den ind til en fri Eriksen, som på hans førsteberøring ligger bolden tilrette til en Delaney som skyder førstegang, den russiske målmand nåede ikke at røre sig inden bolden ramte undersiden at overliggeren og gik i mål, resten af kampen styrede vi sikkert i hjem.

Den sidste gruppekamp mod Finland da blev nogle spillere sparet, vi stille op i 3-4-3 formationen hvor midterforsvaret bestod af Maxsø, Zanka og Sviatchenko.
Boilesen fik en start på venstre wingback og Mathias Jensen startede for Delaney på midtbanen, Eriksen og Kjær blev begge sparet.

Men selvom de store udskiftninger tog vi en god 3-0 sejr, Maxsø startede målscoringen efter 18 min, med at komme højest på et hjørnespark fra Skov.
Små 10 min senere udbyggede Damgaard føringen til 2-0 og med 5 min tilbage af kampen scorede Anders Christensen til 3-0 på et godt opspil op gennemmidten af banen.

I 16 dels finalerne venter Portugal.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2021, 14:15 af szukizek » Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010