home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM21: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM21: Hvem skal jeg være?  (Læst 7900 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FM21: Hvem skal jeg være?
« : 22 Feb 2021, 13:16 »

Jeg kunne ikke finde sådan en tråd til dette års FM, så jeg har lavet en. Jeg har ikke spillet FM så meget i år, pga. studie og arbejde, men som altid har jeg tænkt mig og være med i blogkonkurrencen.
Hvis jeg skal kunne lave nok updates, skal jeg gerne snart have gang i et save, så jeg kan få noget at skrive om op til april.

Så hvilke klubber eller lande kunne være interessante og følge med i?  Smiley

Jeg er åben for det meste, så håber nogen kan bidrage med noget inspiration  Cool
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 22 Feb 2021, 14:36 »

Der er helt sikkert mange spændende hold derude. Hvis jeg skulle vælge et hold på ny, så måske tage et fransk eller tysk hold, og gøre dem til mester. Der må være masser af konkurrence i de ligaer som man skal kæmpe sig igennem.  Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 22 Feb 2021, 15:10 »

Vi mangler blogs fra Argentina/Brasilien! Opstemt Estudiantes/Boca/River/Newells eller Flamengo, Palmeiras, Santos eller Gremio kunne være nice! Opstemt

Med udgangspunkt i talentudvikling, holdmentalitet, tidligere spillere eller noget helt fjerde! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 22 Feb 2021, 15:48 »

Vi mangler blogs fra Argentina/Brasilien! Opstemt Estudiantes/Boca/River/Newells eller Flamengo, Palmeiras, Santos eller Gremio kunne være nice! Opstemt

Med udgangspunkt i talentudvikling, holdmentalitet, tidligere spillere eller noget helt fjerde! Opstemt

Jeg tror snart Roxana Zúñiga Betancourt får hjemve Hævet Øjenbryn
Logged


Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 22 Feb 2021, 20:36 »

Jeg tænker at Ajax Amsterdam kunne være spændende med kun at hente helt unge talenter, og/eller måske gøre det til en danskerklub.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 23 Feb 2021, 12:05 »

Medmindre jeg finder ud af og få det tyske landshold med i mit FM på Mac, bliver det ikke der jeg vil starte i hvert fald Opstemt
Har overvejet Sønderjyske herhjemme, synes de har en spændende trup efterhånden. AaB som hele nordjyllands hold og fokus på unge spillere kunne også være sjovt tror jeg. Mange ville sikkert også synes det kunne være sjovt og få mesterskabet tilbage til Brøndby.

Måske forsøge og vælte Barca/Madridx2 af pinden i Spanien med Valencia eller Sevilla?
Logged


Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 23 Feb 2021, 12:14 »

Det er nemt nok at få det tyske landshold med.

https://sortitoutsi.net/content/56768/fm2021-licensing-and-real-name-fix-file-v01-beta-for-fm21-beta-not-released-yet

Jeg bruger selv Mac, så endelig spørg hvis noget specifikt giver dig besvær. Smiley
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 23 Feb 2021, 14:53 »

Medmindre jeg finder ud af og få det tyske landshold med i mit FM på Mac, bliver det ikke der jeg vil starte i hvert fald Opstemt
Har overvejet Sønderjyske herhjemme, synes de har en spændende trup efterhånden. AaB som hele nordjyllands hold og fokus på unge spillere kunne også være sjovt tror jeg. Mange ville sikkert også synes det kunne være sjovt og få mesterskabet tilbage til Brøndby.

Måske forsøge og vælte Barca/Madridx2 af pinden i Spanien med Valencia eller Sevilla?


Vil Valencia så ikke være sværest med deres problematiske økonomi?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 23 Feb 2021, 17:25 »

Vil Valencia så ikke være sværest med deres problematiske økonomi?
Det kunne jeg forstille mig, har ikke set hvor meget FM har styr eller mangel på samme evt.

Det er nemt nok at få det tyske landshold med.

https://sortitoutsi.net/content/56768/fm2021-licensing-and-real-name-fix-file-v01-beta-for-fm21-beta-not-released-yet

Jeg bruger selv Mac, så endelig spørg hvis noget specifikt giver dig besvær. Smiley
Jamen det vil jeg kigge på så, min mac kører virkelig på sidste levetid i for vejen. Men der ikke lige penge til en ny computer på SU  Græder
Larmer din også helt vildt og bliver rigtig varm efter en time eller har du en nyere og er lidt mere heldig?
Logged


Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 28 Feb 2021, 19:03 »

Larmer din også helt vildt og bliver rigtig varm efter en time eller har du en nyere og er lidt mere heldig?

Undskyld det sene svar, har ikke lige været på FMF nogle dage. Men jeg har ingen problemer med larm, da jeg har den nyeste M1 MacBook Air som ikke har nogen vifte i sig, fordi chippen er så kølig i sig selv. Men forstår godt din frustration med larm, jeg har selv haft problemer med ældre computere. Hvis du er på udkig efter en nyere MacBook til en fornuftig pris kan jeg klart anbefale den nyeste MacBook Air. Det er den mest kraftfulde Air nogensinde med længder. Den bliver som sagt hverken varm eller larmer.

Læste godt du var på SU, men hvis du kan skrabe lidt under 8.000,- sammen, er det et altså en computer, som kan holde i mange år. Der er intet på Windows siden der matcher den, når det kommer til performance vs efficiency. Jeg er stadig målløs over, at den ikke engang har en vifte i sig, og alligevel performer så godt.

https://www.pricerunner.dk/pl/27-3200009205/Baerbar/Apple-MacBook-Air-(2020)-M1-OC-7C-GPU-8GB-256GB-SSD-13-Sammenlign-Priser
« Seneste Redigering: 28 Feb 2021, 19:10 af Svartowiz » Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 10 Mar 2021, 19:35 »

Er der nogen, som har erfaring med Dynamo Kiev?

Umiddelbart ser holdet spændende ud med en del unge spillere. Der udover har klubben jo berømt for producering af ukrainske spillere igennem akademiet.

Jeg overvejer om jeg skal starte op med dem, som supplement til mit elskede Roma 😉
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 26 Maj 2021, 21:31 »

Vil gerne starte et spil, hvor det er muligt at samle de gode danske spillere som f.eks. Skov Olsen, J. Andersen, Damsgaard osv. I hvilken klub tænker i at det vil være muligt? De skal selvfølgelig kunne komme på holdet og være med til at klubben præstere godt.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 27 Maj 2021, 08:21 »

Vil gerne starte et spil, hvor det er muligt at samle de gode danske spillere som f.eks. Skov Olsen, J. Andersen, Damsgaard osv. I hvilken klub tænker i at det vil være muligt? De skal selvfølgelig kunne komme på holdet og være med til at klubben præstere godt.

Lige de tre spillere der kunne sagtens gå ind på de fleste hold (også i toppen af rækkerne) efter et par sæsoner. Har set dem alle udvikle sig til bæster, så det er nok mest et spørgsmål om at finde en klub der har pengene (eller salgsobjekter) til at købe de spillere du vil have.

Nu ved jeg ikke hvilke spillere du ellers havde i tankerne, men så længe du tænker over de restriktioner der er i de forskellige rækker (England=Brexit, Italien=En udlænding pr. sæson - jeg er dog i tvivl om det gælder EU-spillere), så kan du vælge hvem som helst. Jeg forestiller mig Inter eller AC Milan kunne være sjovt, jeg har selv overvejet at gøre det med Barcelona engang, men nåede aldrig til at få startet savet. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

cristian110
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 27 Maj 2021, 10:33 »

Hvis du ønsker at bygge et hold op af danske spillere, og gerne vil kæmpe med at mesterskabet, så foreslår jeg at du ser bort fra de helt store ligaer. Et godt bud kunne måske være en klub som Ajax, de har i forvejen en historik med at hente unge danske spillere. I Holland vil de spillere du selv foreslår være store stjerner og hjælpe dig til at vinde pokaler Smiley 
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM21: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 27 Maj 2021, 10:37 »

Hvis du ønsker at bygge et hold op af danske spillere, og gerne vil kæmpe med at mesterskabet, så foreslår jeg at du ser bort fra de helt store ligaer. Et godt bud kunne måske være en klub som Ajax, de har i forvejen en historik med at hente unge danske spillere. I Holland vil de spillere du selv foreslår være store stjerner og hjælpe dig til at vinde pokaler Smiley 
Havde også tænkt Ajax - Kan jeg mon logge de bedste Danske spilere til?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010