home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Moneyball - Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Moneyball - Chelsea FC  (Læst 26913 gange)
Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #45: 13 Mar 2021, 21:48 »

Virkelig fed blog, jeg følger i den grad med! Faktisk, så har det inspireret mig til at starte er nyt save op med AGF, med tanke på de samme principper. Hvordan finder du alt det data? Beregner du selv, eller er det tilgængeligt i spillet?
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #46: 13 Mar 2021, 22:21 »

Virkelig fed blog, jeg følger i den grad med! Faktisk, så har det inspireret mig til at starte er nyt save op med AGF, med tanke på de samme principper. Hvordan finder du alt det data? Beregner du selv, eller er det tilgængeligt i spillet?

Alt data er i spillet - Så det handler bare om at finde det.
Er lige midt i en kamp - når den er overstået, så laver jeg lige nogle fif, til hvordan jeg selv fik startet..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #47: 13 Mar 2021, 22:38 »

Under trup skærmen, kan du lave din egen brugerdefineret view - Så jeg har f.eks. lavet en der har en masse statistikker.
En der dækker spiller statistikker for den enkelte spiller og så har jeg lavet en for spillerens holdstatistiker.

Nøjagtigt det samme kan du gøre under talentspejder delen. Der har jeg også lavet nogle brugerdefinerede views, hvor jeg stort set kigger på de samme statistikker..

Nedenstående er lidt billeder for hvor du skal gå hen..  Sig endelig til hvis du har spørgsmål





Dette link viser det view jeg har sat op:
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #48: 14 Mar 2021, 10:31 »



Link til titelræset:
https://postimg.cc/jCq3307J
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #49: 14 Mar 2021, 11:14 »

Under trup skærmen, kan du lave din egen brugerdefineret view - Så jeg har f.eks. lavet en der har en masse statistikker.
En der dækker spiller statistikker for den enkelte spiller og så har jeg lavet en for spillerens holdstatistiker.

Nøjagtigt det samme kan du gøre under talentspejder delen. Der har jeg også lavet nogle brugerdefinerede views, hvor jeg stort set kigger på de samme statistikker..

Nedenstående er lidt billeder for hvor du skal gå hen..  Sig endelig til hvis du har spørgsmål





Dette link viser det view jeg har sat op:


Fedt, tak for gennemgang. Det skal jeg lige have sat op Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #50: 15 Mar 2021, 08:41 »

Dejligt med et fif til hvordan man kan sætte sit view op i spillet  Thumbs Up. Det giver nogle nye vinkler på at vurdere sit hold. Stærkt.

Det tegner godt hen imod slutningen af sæsonen. Flot hvis du vinder mesterskabet. Jeg krydser fingre.

Og så glæder jeg mig til at høre om dine sommer transfers. Der har været meget tale om angribere. Du har flere stærke (aldrende) profiler der forlader holdet eller vil væk... betyder det en større omgang transfers? - og måske nogle navne som vi ikke er vant til at købe - men som er geniale ud fra deres stats....?    jeg håber det  Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #51: 15 Mar 2021, 20:23 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #52: 15 Mar 2021, 20:30 »

Dejligt med et fif til hvordan man kan sætte sit view op i spillet  Thumbs Up. Det giver nogle nye vinkler på at vurdere sit hold. Stærkt.

Det tegner godt hen imod slutningen af sæsonen. Flot hvis du vinder mesterskabet. Jeg krydser fingre.

Og så glæder jeg mig til at høre om dine sommer transfers. Der har været meget tale om angribere. Du har flere stærke (aldrende) profiler der forlader holdet eller vil væk... betyder det en større omgang transfers? - og måske nogle navne som vi ikke er vant til at købe - men som er geniale ud fra deres stats....?    jeg håber det  Wink

Der kommer en større udrensning, så meget kan jeg godt love. Men langt de fleste er spillere der har været lejet ud, og som der ikke er brug for til den nye sæson.

Vedr. transfers, så har jeg valgt at eksperimentere lidt mere mht. moneyball, end jeg nok egentlig havde forventet - Så jeg vil mene at der kommer en overraskelse eller 2.. Så jeg er faktisk selv ekstremt spændt på at se hvordan det udvikler sig for mig i den kommende sæson..  Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #53: 16 Mar 2021, 06:25 »

Det lyder spændende  Opstemt
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #54: 16 Mar 2021, 08:43 »

Surt at smide det hele til sidst. Men på den anden side er det også godt nok ikke at vinde alt i første sæson for at holde engagementet højt.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #55: 16 Mar 2021, 20:50 »

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #56: 17 Mar 2021, 06:31 »

Hold da fest  Opstemt

Det er selvfølgelig surt som dansker at se Andreas forlade Chelsea. Men jeg er enig i at Sarr er spændende. Især også fordi Sarr er venstrebenet, og en ægte venstrebenet forsvarer i centerforsvaret er efter min mening værd at gå efter.  Thumbs Up

Jeg kan se at du også har været en tur på reserveholdet og sælge ud. klogt. Der er rigtig mange mellemgode spillere dernede, og deres løn er alt for høj hvis de ikke får chancen.

Det bliver spændende at se indkøbene  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #57: 17 Mar 2021, 21:12 »

Ja, jeg var også lidt ked af at skille mig af med AC - Ham kan jeg nu godt lide, og han overraskede mig også i den første sæson.. Men da Dortmund er min klub, så var det nu okay at skulle af med ham til dem..  Hævet Øjenbryn

Jeg overvejede ellers at leje Sarr ud igen, men omvendt har han alderen til at slå igennem nu i Chelsea..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #58: 17 Mar 2021, 21:59 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #59: 17 Mar 2021, 23:10 »

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010