home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 06:14:37 Wester Blogkonkur... SAF - En taktisk blog
I går kl. 21:06:25 haneman Baren Ny bærbar
I går kl. 18:05:57 szukizek Blogkonkur... De lyseblå fra Sønderj...
I går kl. 17:09:01 Ninja777 Blogkonkur... #16 - Terzis sidste kamp
I går kl. 13:59:40 Maestrodk Blogkonkur... #16 - München ist blau...
I går kl. 07:42:22 Alfster Blogkonkur... #14 Leder ovenpå EM
12 Apr 2021, 10:19 Broen13 Omklædning... GG Ligaen - draftliga
Antal Registrerede Brugere: 22507
  4 Brugere, 346 Gæster Online.

Nyeste Bruger: yzebalum
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  GG Ligaen - draftliga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: GG Ligaen - draftliga  (Læst 1807 gange)
Broen13
Blogmester

GG Ligaen - draftliga - RUNDE 13 TIL 20
« Svar #15: 30 Mar 2021, 09:27 »

GG LIGAEN ER SLUT!

Så kom vi igennem turneringen og derfor er det ved at være tid til det næstsidste indlæg i denne tråd vedrørende DENNE sæson
- har du lyst til at deltage i den næste sæson der kommer, så kan du allerede nu vise interesse her, i en besked til mig eller direkte til GGKnudsen på Twitch (han har en bruger herinde også, men jeg er usikker på hvor meget den bliver brugt). Den kommende sæson vil blive spillet hver mandag fra og med 12. april og vi starter klokken 19.30 og spiller til 22.30.

Nåh men nu til sidste omgang:

13. runde

Første runde i denne omgang bar præg af at vi alle havde kigget mere defensivt. PappaSax havde inden sidste runde sat sig et mål at han skulle have scoret fem mål og skrabet fem point sammen - ellers ville han ikke være med i sæson 2. Han er i øvrigt tilmeldt sæson 2! Smiley

Et irriterende rødt kort (dobbelt gult) satte en stopper for en sejr for mit eget vedkommende, i en kamp jeg ellers dominerede den første time. Til gengæld en kamp hvor Lukaku ikke gjorde ret meget væsen af sig. Kasper sejrede med to kontrascoringer af "Kometen" Coman (som han ynder at kalde ham).

14. runde

Runden taler for sig selv i den forstand at intet gav mening - 29 mål i tre kampe!... Alle gik efter sejren og fem af de seks hold glemte alt om defensiven. Der blev i alt scoret hele fire hattrick i de tre kampe. Kasper blev begunstiget af et rødt kort til McTominay.

15. runde

Lukaku er tilbage igen, og PappaSax har fået sin første sejr i længere tid end jeg kan huske - Zlatan gjorde virkelig en forskel i denne sidste omgang.

16. runde

Tre tætte kampe, hvor de øverste hold mistede point. Sax har allerede nu opfyldt målet omkring de fem point.

17. Runde

Det svinger lidt for PappaSax, men har nu opfyldt begge sine mål. Jeg selv havde fem forskellige målscorere. Kasper fik en kæmpe hjerneblødning i anden halvleg i forsøget på at hente GGKnudsens føring og spillede først med to forsvarere og resten i angreb, og til sidst 10 mand i angreb (på de ti forreste pladser). GGKnudsen scorede fem mål i de sidste ti minutter på baggrund af dette.

Frittix fik en sejr over Heramir, og ligger derfor nu stærkt med i kampen om en tredjeplads (mellem Frittix, Heramir og MAKBroen13).

18. runde

GGKnudsen skulle have en sejr for at sikre sig titlen, men da Kasper samtidigt fik endnu en hjerneblødning mod et stærkt Frittix, så var han nu sikret selv uden point - det blev dog lige til to scoringer mere af Lukaku. Heramir står for presset fra Frittix og MAKBroen, og vinder of PappaSax, på trods af to meget sene scoringer af Harry Kane.

19. runde

Kasper får lidt styr på hovedet igen, og skraber et enkelt point hjem - han er nu sikret en solid andenplads i turneringen, mens PappaSax desværre for længst har udspillet sine chancer for avancement i tabellen. GGKnudsen lader til at have fejret turneringssejren lidt for meget og har fortsat tømmermænd. Lukaku scorer dog lige en enkelt. Intet fungerede for Heramir i denne kamp og var bagud 5-0 ved pausen.

20. runde

Inden sidste kamp kunne  tredjepladsen fortsat gå til tre hold. Kun Frittix havde dog evnerne til at vinde, og derfor bliver han nummer tre i turneringen.

Dette giver en samlet stilling der ser således ud:

GGKnudsen vandt med syv point ned til Kasper, som har fem point til Frittix. I den anden ende af tabellen havde PappaSax hele 15 point op til Heramir på femtepladsen.

Denne første turnering har helt sikkert været en læringsproces, da flere af os ikke har spillet mod andre spillere før - dette har også været tydeligt igennem turneringen og ud fra den endelige stilling.

Da jeg ikke ønsker at indlægget skal være alt for langt, vil jeg lave et enkelt indlæg mere omkring spiller- og holdstatistikker, turneringens hold samt flophold (bedømt subjektivt af undertegnede).

Skulle nogen have interesse i yderligere screenshots eller have spørgsmål til noget, skal I bare skyde dem af!

Så er jeg tilbage i Sheffield FC v2

QuesT
Reserveholdsspiller

Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #16: 30 Mar 2021, 14:39 »

Vil lige høre, de spillere i kan 'købe'/drafte i andet vindue er det også med dem som de andre hold ikke mere kan bruge?

Altså ville du f.eks. kunne vælge Chiesa nu hvor MrHeramir havde 'smidt' ham af holdet?

GGKnudsen
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 30 Mar 2021, 14:47 »

Vil lige høre, de spillere i kan 'købe'/drafte i andet vindue er det også med dem som de andre hold ikke mere kan bruge?

Altså ville du f.eks. kunne vælge Chiesa nu hvor MrHeramir havde 'smidt' ham af holdet?

Hej! ..

Ja det mener jeg bestemt, dog var der ikke nogen der gjorde brug af det :-)

GGKnudsen
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 30 Mar 2021, 14:50 »

Til info, så starter sæson 2 mandag d 12/4. :-)

Broen13
Blogmester

« Svar #19: 30 Mar 2021, 15:28 »

Ja det ville man kunne - personligt overvejede jeg selv Bruno Fernandes (og en spiller mere) efter PappaSax havde smidt ham væk, men gik med Messi i stedet for. Smiley

Broen13
Blogmester

GG Ligaen - draftliga - KÅRINGER
« Svar #20: 12 Apr 2021, 10:19 »

HÆNGEPARTI SÆSON 1 - KÅRINGER!

Jeg skylder stadig et enkelt indlæg for sæson 1 inden
sæson 2 starter i aften klokken 19.30www.twitch.tv/ggknudsen.

Det er nemlig således at I da lige skal have lov til at se hvem der har gjort det godt, og hvem der har været knap så gode. Dette vil være en god blanding af objektive (ud fra statistikker) og subjektive kåringer (min egen skæve tankegang), så er man uenig er det selvfølgelig helt OK - kom gerne med jeres holdninger - hvis I har nogle! Smiley

Der er en masse statistikker at tage udgangspunkt i, men jeg har valgt nogle få titler, og har man et ønske om at se hvem der spillede hvordan, har jeg indsat forskellige statistikker nederst i opslaget.

Sæsonens spiller - Der er nok ikke den store tvivl, selvom han faldt lidt af på den til sidst: Romelu Lukaku kan ikke andet end at blive kåret som turneringens bedste og vigtigste spiller, da han mere eller mindre egenhændigt sørgede for at Knudsen var med i toppen i hele den første halvdel af sæsonen (det bliver spændende at se om Knudsen får held med at drafte Lukaku igen til sæson 2). Lukaku stod for 24 af Knudsens 52 mål, hvilket næsten er halvdelen. En slutrating på 7,93 vidner om en spiller der har været god hele turneringen igennem, hvilket 7 kåringer som kampens spiller - flest af alle - også viser. Af spillere der kom tæt på var Gianluigi Donnarumma, der gjorde alt hvad han kunne for at holde målet rent for MrHeramir og havde flest redninger af alle målmænd i turneringen. Treer på listen må være Martin Ødegaard fra Kaspers hold med 11 assists (én mindre end Sadio Mané), men som led noget under Kaspers dårlige slutning på sæsonen.

Sæsonens bølle - Her var et par spillere med langt hen af vejen, men i den sidste ende blev det Sergi Roberto med 9 gule kort, skarpt forfulgt af Pierre-Emile Højbjerg med 8. Værd at nævne er også at Kasper havde tre af de fire øverste på listen over gule kort. Der blev uddelt fire røde kort, men ingen til nogen i gule kort-top fem.

Sæsonens manager - Det er måske for nemt at kåre Knudsen til dette, men han vandt altså sæson 1 med syv point ned til Kasper på andenpladsen, samt draftede den bedste spiller. Kigger man på de enkelte dage, vil jeg fordele det således:
Første spilledag vandt Kasper klart, med en offensiv spillestil, hvor han ikke tabte en eneste kamp (fem kampe).
Anden spilledag vandt Heramir, da han kom tilbage med en ny taktiktilgang, og blæste alle ud af banen (syv kampe).
Tredje spilledag vandt Knudsen, da han stak endeligt af fra resten, hvor de fleste andre hold var mere ustabile (otte kampe).

Sæsonens hold
Der stilles op i en standard 4-2-3-1 bred, da det var den mest benyttede opstilling.
M: Gianluigi Donnarumma
HB: Trent Alexander-Arnold
CB: Milan Skriniar
CB: Gabriel
VB: Alex Telles
CM: James Ward-Prowse
CM: Nicolo Barellá
OMH: Keita Baldé
OMC: Martin Ødegaard
OMV: Kingsley Coman
AC: Romelu Lukaku

Sæsonens flop - dette er den sure at give, fordi det er oftest fra det hold der har klaret sig værst, og denne gang er ingen undtagelse. Jeg har valgt (og jeg er sikker på Sax er enig) at denne titel skal gå til en rigtig dyr angriber, som der var høje forventninger til igennem hele sæsonen, men med sølle 4 mål og en enkelt assist i 16(1) kampe og et gennemsnit på sørgelige 6,61, MÅ denne gå til - Harry Kane..

Diverse screenshots:

Nu er der så bare at vente til klokken 19.30 i aften, hvor det igen går løs - jeg ved at alle deltagere glæder sig til at komme i gang igen (vi har igennem den seneste uge været helt oppe og køre over at vi snart skulle spille igen), så nu er der blot at sige god dag, og så håber jeg og de andre deltagere, at I har lyst til at kigge med i aften til anden sæson af GG LIGAEN!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010