home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub  (Læst 57570 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #30: 15 Mar 2021, 08:43 »

Vild ny taktik  Grin

Det ER et fedt save. Jeg kan godt forstå du har en fest i det.  Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #31: 15 Mar 2021, 09:13 »

Vild ny taktik  Grin

Det ER et fedt save. Jeg kan godt forstå du har en fest i det.  Thumbs Up

Ja, men jeg har faktisk haft enorm succes med den også i FM20 og lidt i FM19, hvor jeg jo brugte den meget! Smiley Tænkte at jeg ville forsøge at replikere den i FM21 også, og det har virket - selv med et LLM-hold (dog med enkelte tilretninger, da der vidst ikke findes boldspillende forsvarsspillere af rette kaliber på dette niveau). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
11# Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #32: 15 Mar 2021, 09:31 »


   Så blev det igen transfertid, og derfor vil jeg lige gennemgå dette, som jeg plejer. Som altid er der stor interesse for vores overpræsterende spillere, så der er igen slået rekord i samlet salgssum for sæsonen. Største og mest markante salg var sidste års nummer to på topscorerlisten Jamie Soule, som havde tiltrukket sig opmærksomhed fra højere rækker, og endte med at ryge til Doncaster. Stort set resten af afgangene var kommet i overskud efter sæsonens tilgange, så det var nemt at skille mig af med disse - dog skal nævnes at klubfavorit George Essuman var med tungt hjerte, da han egentlig har spillet godt, men stærkere og bedre kræfter er altså kommet til.

   Ind er kommet rigtig mange spillere til bredden, da vi tidligere har haft en meget smal trup. Som det også ses har vi gjort brug af vores nye moderklub og lavet de maksimale to lejehandler fra samme klub. Matthews er stærkeste centrale midt på holdet, og Hakeem er egentlig venstre fløj, men jeg kommer til at bruge ham i stedet for Soule som en indvendig angriber i højre side (så jeg justerer altså lidt på taktikken fra seneste indlæg).

   Nu er der blot tilbage at håbe at disse handler kan skubbe os det sidste stykke mod den oprykning, så vi kan fortsætte vores opstigning gennem rækkerne!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #33: 17 Mar 2021, 16:17 »

Det er ret vildt med de mange nye spillere hvert eneste år. I det mindste får du lidt for salgene nu  Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #34: 19 Mar 2021, 11:00 »

Jeg bliver lige nødt til at dele et par billeder fra min seneste kamp - jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Kyle Hudlin scorer hattrick og jeg tænker at kampen er ovre, så jeg skifter ham ud i det 89-ende minut. Så skete dette:


Dokumentation for at Mellon først kom ind i det 89-ende minut:

Hakeem i øvrigt med fire assists, hvilket gjorde ham til kampens spiller.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
12# Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #35: 22 Mar 2021, 10:45 »


   Sæsonen er slut og det blev til et enkelt trofæ - det er nemlig sådan at vi er med i Buildbase FA Trophy for sidste år, så jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at tage denne titel, så vi kan sige at vi har vundet alt - når engang vi forhåbentligt har det. Det var heldigvis ikke noget problem og otte kampe spillet af turneringen, og vi havde en ny pokal:

   Og tilsyneladende er det en rekord at vi har vundet alle kampe igennem turneringen - jeg forstår dog ikke hvordan man vinder den med færre sejre:

   I ligaen kæmpede vi en del midtvejs, men fandt rytmen igen, og kom i playoff igen i år.

   Vi brugte vores momentum fra de sidste kampe til at komme godt igang og det endte med følgende resultater:

   Derfor har vi været nødsaget til at udvide stadion og blive fuldtidsprofessione lle, for vi er rykket op!


   De gode resultater har medført lidt personlig tilfredsstillelse i at jeg nu er at betragte som et ikon i klubben!

   Nåh, tilbage til ligaen - vores ene lejeaftale fra Derby, venstrefløjen Kornell Hakeem blev årets spiller - vi brugte ham udelukkende som indvendig angriber i højre side, selvom han ikke kunne dette inden, men det var der vi skulle bruge ham. Dette er selvfølgelig forklaringen på hvordan han har scoret så mange mål - fløje er udemærkede, men scorer ikke SÅ mange mål (min personlige erfaring)

   Vores bedste hold indeholder efterhånden et par gode spillere - som lig mig selv - er minimum favoritpersonale i klubben. Specielt Kyle Hudlin og Kamran Kandola er helt fantastiske!

   De gode resultater samt tidligere nævnte transfers, har medført god økonomi, som yderligere har været stærkt medvirkende til at vi har opgraderet vores faciliteter.

SKY BET LEAGUE TWO - HERE WE COME!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
13# Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #36: 29 Mar 2021, 14:24 »


   Ferien blev kort af en eller anden årsag - jeg er i tvivl om det er databasen der driller (Vanarama National er med i spillet uden ændringer, men jeg tror måske at databaseudvidelsen alligevel har gjort et eller andet), men spillerne har ihvertfald kun fået én dags sommerferie!!

   Jeg forestiller mig at det betyder en masse trætte spillere, men heldigvis så er preseason som regel brugt ret meget til at se nye spillere an, så klubejede kan slappe lidt mere af end jeg ville hvile spillere i et andet save.

   Nogle af spillerne vil dog alligevel ikke kunne få den ro de har behov for, og det er der en rigtig god grund til - de er blevet solgt. Endnu engang har vi slået vores transferrekord - både for samlet og individuel fee og så endda grundet et salg til vores moderklub Sheffield Wednesday. Og så brugte vi ikke engang Armando ret meget - det er en positiv historie - ihvertfald for Sheffield FC!

   Udover Armando, har jeg gjort meget ud af at få solgt godt ud i truppen, da vi havde en del dødvægt i klubben. Det betyder selvfølgelig også at vi skal have lidt spillere ind, ikke mindst fordi vi jo er rykket op og nu har behov for bedre spillere endnu engang. Til at finde disse har vi indgået en aftale med en ny moderklub (i stedet for Derby), og så håber jeg at dette kan bære frugt. Det er en klub der står mit eget personlige hjerte meget nær, så det var en no-brainer:

   Jeg håbede at det ville give mulighed for at leje et par spillere der er alt for dygtige til at spille med os, men det var som om at det ikke lige var i Uniteds planer desværre. Derfor er det kun blevet til en enkelt låneaftale med en 17-årig hollænder, som dog er udemærket, og klart vores bedste spiller. Af øvrige spillere vil jeg fremhæve Donald Sibanda, som er hentet i Irland, hvor han blev kåret som årets unge spiller i de seneste to år, inden hans skifte.

   Og så lige en sjov lille nyhed, som jeg ikke lige regnede med - ihvertfald slet ikke endnu. Udover at Sean Dyche har brugt den seneste tid på at være landsholdstræner, så er han - ikke vildt overraskende blevet fyret igen, da de engelske fans nok ikke lige accepterede de manglende resultater (jeg forestiller mig at spillestilen var fuldt ud accepteret). Det giver selvfølgelig plads til en anden manager, og der var jeg altså med i opløbet - jobbet gik til Ralph "2x 0-9" Hasenhüttl, men det er nu alligevel vildt nok at FA kigger mod et nyligt oprykket Sky Bet League Two hold for at kigge efter ny manager...
« Seneste Redigering: 31 Mar 2021, 11:45 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
14# Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #37: 10 Maj 2021, 09:53 »


   Så er jeg her igen efter længere tids fravær af flere forskellige årsager. Det var aldrig min plan at stoppe savet lige når vi var kommet op i League Two (hvor jeg endte min tidligere blog i FM17), og jeg har da også fortsat spillet på dette save, selvom jeg ikke har været aktiv herinde.

   Sidst jeg skrev kom vi igennem transfervinduet, og jeg følte at vi havde fået styrket holdet med frie transfers og et par lejeaftaler på alle de rigtige steder, så jeg var fortrøstningsfuld til denne sæson.

   Det skulle da også vise sig at vi var langt bedre end vi var spået til (12 af 24 hold) som oprykker for første gang i denne række - vi endte nemlig som nummer fire, blot to point efter Bolton som rykkede direkte op. Desværre skulle vi jo så i playoff.

   Og dette er både fedt og ret bittert:

   Desværre for os (men måske godt nok, når nu vi kun var oprykkere), så var vi ikke stærke nok i playoff, hvor vi mødte Crawley i semifinalen. På trods af at vi scorede fire mål, er vi altså fortsat at finde iLeague Two i næste sæson:
   
   Årsagerne til vores gode form var primært et par spillere der bare leverede i hver kamp vi spiller. Hudlin scorede fortsat mål, Wellens med en stærk præstation på midten og Kandola var et monster i forsvaret, foran Kallum Rogerson som har vist sig som en sikker sidste skanse.


   
   
   De bedste 11 i Sheffield har efterhånden været i klubben i nogle år, og det er fedt at se at stammen er holdt intakt, på trods af flere oprykninger gennem årene - det må være lig med at der er foretaget gode handler, stabilitet, og helt sikkert det der er medvirkende til at vi klarer os så godt i League Two. Også fedt at se at alle pånær vores backs bidrager med mål, og vi ikke kun er afhængige af vores angribere.
   
   På grund af opgraderingen til fuldtidsproffession el er der brugt flere penge end jeg havde håbet, men det er åbenbart en del af gamet. Vores kontrakter er lave, så det er ikke derfor, men vi har selvfølgelig opgraderet vores faciliteter, så det betyder helt sikkert noget i dette regnskab. Jeg er dog fast besluttet på at vi skal skabe et hold bestående af vores egne talenter, så det er livsvigtigt for klubben at vi får en god pulje af unge spillere hvert år, og så er denne slags investeringer bare vigtige! Om det virker må vi vente og se...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #38: 17 Maj 2021, 10:17 »

Glad for at denne blog er igen er aktiv.

Glæder mig til at læse mere. Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #39: 17 Maj 2021, 15:01 »

Skal gøre mit bedste for ikke at holde dig ventende alt for længe - har gang i lidt forskellige saves der går lidt på omgang, så ventetid er ikke ensbetydende med at jeg ikke spiller med Sheffield længere! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #40: 11 Okt 2021, 12:30 »

Jeg skylder vidst en lille opdatering på dette save (ikke at der nødvendigvis er ret mange der læser med). Smiley

Det bliver uden billeder mv. da jeg ikke lige har fået taget de relevante screenshots de seneste par sæsoner.

Vi har brugt tre sæsoner i League One, og det har resulteret i følgende:

- en tredjeplads i den første sæson, men desværre (eller heldigvis grundet truppens størrelse og sammensætning) blev playoff endestation for os i denne omgang. Igennem alle tre sæsoner er vi den klub med det mindste budget i League One, og det var tydeligt i anden sæson, hvor..
- ... vi endte som nummer 12, og første gang der har været tale om at jeg ikke længere var den rigtige manager til holdet. Heldigvis var den sidste del af sæsonen noget bedre end den første, og vi klarede os nogenlunde i slutningen af sæsonen.
- Vi vandt hele skidtet! Med et par vigtige lejeaftaler, heriblandt ligaens topscorer kunne vi krone os som vindere af League One med 91 point efter den sidste kamp, hvorinden vi lå nummer to med 1 point op til Charlton Athletic (de spillede uafgjort i den sidste kamp). Største overraskelse i forhold til spillere, var Kyle Hudlin, som bemærkelsværdigt fortsat er på holdet på trods af hans voldsomt mangelfulde egenskaber. Heldigvis er han 206 cm høj, og har 19 i springstyrke, så han er en voldsom targetman og scorer over 10 mål i sæsonen og mindst lige så mange assists.

Vi har solgt to spillere for voldsomme ( i Sheffields målestok) beløb - Taylor Butler var først ude af klubben for 72,5 mDKK - ledelsen mente det var for godt til at sige nej til. Jeg formåede at leje ham ind igen i den sidste sæson. Anden spiller var Russ Midgley som røg til Leeds for 65 mDKK - igen var ledelsen hurtige til at sige ja. Disse to salg var medvirkende til markant opgradering af faciliteter, samt til at sikre økonomien i et par sæsoner (det er åbenbart dyrt at være fuldtidsprofessione lle!) - ved udgangen af netop overståede sæson er vi nede på et lille plus på 3,5 mDKK på balancen, så hvis ikke vi sælger noget går vi i minus efter næste sæson - det koster ca. 50 mDKK om året i underskud, grundet manglende omdømme, sponsorindtægter, TV-kampe mv.

Jeg håber at nå en enkelt sæson mere (som jo altså så bliver i Championship) - disse spillere har fortjent at prøve sig af mod nogen af de bedre hold i den engelske fodboldpyramide! Også i denne sæson vil der være to spillere som ikke er regens (og altså har været i klubben siden før de fyldte 24) - venstrebenede midterforsvarer Kamron Kandola fra Wolves, samt førnævnte targetman Kyle Hudlin fra Solihull Moors, som begge har rundet 30 år og nærmer sig karrierens efterår - begge spiller fast, og spiller til et gennemsnit over 7 hver sæson, hvorfor jeg ikke skifter dem ud (deres egenskaber er nemlig ikke særlig gode, men præsterer de = så spiller de).

Til dem der skulle have glemt præmissen for transfers - frie transfers under 24 år, lejeaftaler hvor vi maksimalt betaler løn, samt egne talenter - det har indtil videre været nok, men det bliver mere og mere vanskeligt at at finde spillere der er gode nok til at gå ind på holdet (jeg bruger INGEN penge på scouting, men udelukkende prøvetræninger)!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield FC - verdens første officielle fodboldklub
« Svar #41: 12 Okt 2021, 00:00 »

Spændende blog du her har gang i, Broen13 - og fedt klubvalg! Dem har jeg længe gerne villet se en blog med Opstemt

Jeg ser frem til næste update og din videre færd op igennem den engelske fodboldpyramide Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010