home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 218 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Færøerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Færøerne  (Læst 4801 gange)
Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Færøerne
« : 24 Jan 2021, 08:10 »

Jeg er selv igang med min anden sæson på Færøerne med Miðvágs Bóltfelag, også kendt som MB, som starter i den 4. bedste række. Jeg har skiftet hele holdet ud, da de fra start var mildest talt elendige, og havde muligvis de dårligste spillere i rækken, på trods af alle andre var reservehold.

Første sæson blev til en førsteplads i den indledende fase, og så endnu en førsteplads i oprykningsspillet. Anden sæson er endnu ikke færdigspillet, men jeg har allerede sikret mig 2. Deild (3. bedste række) pokalen med 6 kampe igen, og hele 20 point ned til nummer 2.

Vi er grundet oprykningen netop blevet fuldtidsproffer, og det gør mig lidt nervøs for økonomien, som allerede er i minus. Jeg tror ikke den økonomiske krise kommer til at vende, før vi forhåbentlig en dag kommer i Europa, da pengene er små på Færøerne.

Jeg håber andre vil prøve sig af på Færøerne, da det er et spændende land at spille i, og et kærkomment alternativ til at spille i Danmark. For at aktivere deres ligasystem, kan man hente denne fil af Weiry på Steam.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Færøerne
« Svar #1: 25 Jan 2021, 09:14 »



Oprykningen til den bedste færøske række, Betrideildin, er i hus! De røde tal bløder mere og mere, og selvom det er ambitiøst håber jeg at få en af de europæiske pladser allerede i første sæson.

Jeg har endnu ikke vist nogle transfers, da jeg har lavet så mange igennem de tre sæsoner, at det ville blive fuldkommen uoverskueligt. Men jeg kan da lige vise nogle af mine bedste spillere vurderet på stjerner i slutningen af 2022 for at give en idé om niveauet.

Daniil Lillevere
Karwan Safari
Ole Breistøl

Rent taktisk har vi justeret igennem de tre sæsoner, men vi har for det meste holdt fast i en 4-2-4, som har gjort det godt. Jeg ændrer til tider til en mere defensiv 4-4-2 mod langt bedre hold eller når vi skal holde en føring.



Jeg skriver mere, når første sæson i Betrideildin er færdigspillet. Jeg håber mit save kan inspirere nogen til at prøve sig af på de kolde øer. Den største udfordring er helt klart økonomien, men hvis man kan komme i Europa burde det problem være løst.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Færøerne
« Svar #2: 25 Jan 2021, 20:44 »

Fjerde sæson blev en 3. plads i Betrideildin. Det vil sige vi har mulighed for at kvalificere os til Europa Conference League. Vi smed nogle dumme point mod dårligere hold, og jeg fik som konsekvens ændret taktikken lidt i slutningen af sæsonen, hvor vi er gået hen til vores plan b, nemlig vores 4-4-2, som kastede en sejr af sig mod sæsonens bedste hold KÍ i sidste spillerunde.

Op til den nye sæson har vi skiftet lidt ud på spillerfronten, ved at forynge truppen. Vi har fx solgt vores keeper på 30 år og hentet en 22-årig erstatning ind i stedet. Jeg vælger at håbe på et mesterskab i den kommende sæson. Så må tiden vise om vi kan indfri det. Jeg føler i hvert fald, vi er blandt de to bedste hold i ligaen efter det seneste transfervindue.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Færøerne
« Svar #3: 26 Jan 2021, 21:34 »

Det blev til et mesterskab i vores anden Betrideildin sæson, og alligevel valgte bestyrelsen lige efter at nedgradere os fra professionelle til semi prof. Det vil jeg ikke gå med til, da det vil betyde hele truppen skal skiftes ud i løbet af en sæson, og det betød så jeg lagde min opsigelse. Det var et sjovt eventyr, men med en ambivalent slutning.
Logged

jeppehvid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Færøerne
« Svar #4: 11 Feb 2022, 08:47 »

Jeg har holdt en længere pause fra FM, men har nu hentet FM 2022.
Jeg kunne godt tænke mig at starte et spil på Færøerne.
Jeg har hentet editor.
Nogen der kan hjælpe til hvordan jeg tilføjer Færøerne som spilbart land? Smiley
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Færøerne
« Svar #5: 11 Feb 2022, 13:01 »

Der er flere færdiglavede databaser på Steam værkstedet allerede. Har ikke testet dem, men her er en af dem:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2649927868
Logged

jeppehvid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Færøerne
« Svar #6: 02 Mar 2022, 15:13 »

Fedt, tak. Så har jeg startet mit eventyr med samme hold Smiley
Ved du om pokalturneringen giver adgang til Europa?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010