home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:07:52 Mussolini Omklædning... GG Ligaen - draftliga
I dag kl. 08:47:24 mama99ai Blogs Moneyball - Chelsea FC
I dag kl. 07:58:58 Mussolini Blogs Build a Nation - Danmark
I dag kl. 07:33:12 Weiveismart Omklædning... World of Warcraft Clas...
I går kl. 21:24:03 mama99ai Blogs Milliardær
I går kl. 21:17:14 mama99ai Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 18:49:56 NAsMaR Challenges The Lutz Pfannenstiel ...
Antal Registrerede Brugere: 22431
  6 Brugere, 399 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Weiveismart
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Polakens hjørne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Polakens hjørne  (Læst 660 gange)
Polaken
Ynglingespiller

Polakens hjørne
« : 23 Jan 2021, 18:07 »

Velkommen til mit lille “hjørne” her på siden. Jeg har senest fortalt om mit spil med AGF i den tilhørende tråd, men jeg er nu kommet til Bundesligaen - Og derfor synes jeg det giver mening at oprette en tråd om mine spil.

FC Augsburg henvendte sig ang. deres ledige stilling som manager. Det var en klub og udfordring jeg blev interesseret i, og derfor har jeg kvittet jobbet i Aarhus med Augsburg. Og det er noget af en opgave der venter.

Klubben ligger solidt plantet i bunden, og målsætningen for sæsonen er overlevelse.

Jeg har taget min taktik med fra AGF, men har ændret dele af den. Både i forhold til truppens spillere, men også ny inspiration. Vi skal være aggressive og ture angribe. Og det skulle taktikken gerne afspejle.

Vi er stadig en del af den tyske pokalturnering, men det bliver ikke en turnering vi kommer til at prioritere. Vi skal overleve i ligaen, og det har 1. prioritet.

Jeg har haft fokus på at rydde op i truppen, og derfor er der også røget et par spillere ud. De var fyld, og havde en for høj løn, som jeg hellere vil bruge andet steds.

Jeg har dog også været ude og handle ind til truppen, og få hentet spillere ind der passer bedre ind til taktikken.

Sydkoreanske Eom Won-Sang er blevet hentet til klubben for 7 mio. DKK. Han skal dække højrekanten. Jeg er meget tilfreds med dette indkøb, og er spændt på hvad han kan tilføre truppen.

Jesper Lindstrøm er også kommet ind, dog på en lejeaftale fra AC Milan, med en købsoption på 35 mio DKK. Han skal agere back-up til de offensive pladser.

Dertil er ivorianske Kader Keita blevet hentet i KVC Westerlo for 4 mio DKK. Han skal også agere backup, dog denne gang på midtbanen.

A-kæde
B-kæde

Derudover har jeg et par stykker uden for A- & B-kæderne, som jeg ikke forventer den store spilletid til. De skal nok videre snarest muligt.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2021, 18:10 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller

Sv: Polakens hjørne
« Svar #1: 24 Jan 2021, 20:32 »

Sæsonen er nu afsluttet, og missionen lykkedes.

Jeg er meget positiv over min første tid i klubben, og vores præstationer har bekræftet mig i at det er den rigtige tilgang jeg er gået til opgaven med.

Min b-kæde klarede sig overraske godt i pokalturneringen, og vi røg først ud i semifinalen efter straffesparkskonkur rence til Bayern München. Det er jeg meget tilfreds med.

Der venter nu en større udrensning i truppen, vi har bl.a. for mange defensiv orienteret midtbanespillere. Derudover skal der også hentes kvalitet ind til truppen, da jeg har en målsætning der hedder top 10 næste sæson. Og det kræver forstærkninger.

En kort update, der venter en længere når den nye sæson er startet og vi har fået sat truppen sammen. 

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller

Sv: Polakens hjørne
« Svar #2: 31 Jan 2021, 12:37 »

Så er det vidst på tide med endnu en update!

Jeg er kommet igennem første halvdel af sæsonen - Og det går over alle forventninger. Målsætningen for sæsonen er top 10 - Et mål jeg bestyrelsen og jeg er blevet enige i - Med opbakning fra spillertruppen.

For at realiserer dette mål, er truppen blevet forstærket på flere poster.

Ind er kommet:

Tobias Schad / Fri transfer / Fra 1. FC Nürnberg
17-årige Tobias er hentet ind til vores U/19 trup. Han skal udvikle sig i klubben, og forhåbentlig med tiden spille sig ind omkring førsteholdet.

Casper Højer/ 25 mio DKK (39 mio DKK med diverse klausuler) / Fra AGF
Jeg valgte at bringe Casper Højer til det sydtyske, da jeg ved hvad jeg får. En bundsolid back, som har et højt topniveau. Han var en af mine første prioriteter at få til klubben, og det er jeg meget glad for lykkedes.

Johannes Eggestein / 35 mio DKK / Fra Werder Bremen
Werder Bremen spiller 2. Bundesliga, og det udnyttede jeg til at hente Johannes Eggestein til klubben. Johannes skal spille 10’eren på holdet, og jeg er meget spændt på hvad han kan tilføre truppen.

Jonas Wind / 65 mio DKK (75 mio DKK) / Fra FCK
Jeg var også på jagt efter en ny, yngre mand til min forreste position. Det har jeg fået i Jonas, som jeg er utrolig spændt på at se hvad han kan bidrage med. Forventningerne er høje!

Stephan Ambrosius / 55 mio DKK (67,5 mio DKK) / Fra HSV
HSV endte med at rykke ud af Bundesligaen - Og de havde en højreback som jeg mente kunne styrke min trup.

Nnamdi Collins / 25 mio DKK (27 mio DKK) / Dortmund
Nnamdi er hentet ind som backup til forsvaret, men jeg forventer allerede meget spilletid til ham i denne sæson. Han er ung, og bliver en af klubbens egne spillere. Det er desværre en mangelvare - Og derfor er jeg yderst tilfreds med denne handel.

Der er også røget et par stykker ud af klubben. Der skulle ryges op!

Følgende er sendt videre i deres karrierer.

En status på ligaen er at vi ligger med en den sjove ende, og jeg er meget spændt på hvor vi ender. Vi har haft nogle domme nederlag med nogle af bundklubberne - vi mangler den sidste coolness samt rutine.

Vi trak desværre Bayern München i pokalen, og jeg sendte mine reserver afsted med frygt for en snitter. Men vi endte med en tæt kamp, og et nederlag på 0-1. Det er jeg egentlig meget tilfreds med.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010