home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Manager erfaring
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manager erfaring  (Læst 3401 gange)
Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manager erfaring
« : 22 Jan 2021, 17:20 »

Hej alle. Jeg leger lidt med hvilken type manager jeg gerne vil starte som. Har en idé om jeg ikke vil have tidligere professionel fodbold spillere som erfaring, da han jo ikke er kendt i spillet.  I stedet vil jeg gerne være tidligere semi professionel også med an a licens. Men det før jo selvfølgelig jeg ikke kommer i betragtning til de store jobs. Mit spørgsmål går på hvad spiller i andre som???Smiley
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manager erfaring
« Svar #1: 22 Jan 2021, 17:44 »

Jeg spiller altid som tidligere serie 6 spiller, da jeg spiller som mig selv, og jeg har ikke anden erfaring. Hvis jeg kan komme til det spiller jeg også uden nogen trænerlicens, da det gør fremskridt sjovere og mere udfordrende i mine øjne. Dog hvis jeg tager over i en stor klub fra start giver jeg mig selv en licens for at gøre det en smule mere realistisk.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #2: 22 Jan 2021, 18:12 »

Okay det giver mening. Jeg spiller med en opdigtet manager men satte mig selv som semiprof for ikke at være helt nede,. Men du Sys også det virker plat/urealistisk at spille som professionel erfaring eller? Tænker mere hvis man har en opdigtet manager så har han jo aldrig figureret i spillet alligevel

Det er vel et spørgsmål om, hvad man synes er sjovt?

Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manager erfaring
« Svar #3: 22 Jan 2021, 18:28 »

Okay det giver mening. Jeg spiller med en opdigtet manager men satte mig selv som semiprof for ikke at være helt nede,. Men du Sys også det virker plat/urealistisk at spille som professionel erfaring eller? Tænker mere hvis man har en opdigtet manager så har han jo aldrig figureret i spillet alligevel

Jeg synes ikke ligefrem noget er plat, som Maestro siger er det op til den enkelte. Jeg skrev bare hvad, jeg personligt gør. Smiley
Logged

Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #4: 22 Jan 2021, 19:04 »

Klart det er helt op til den enkelte hvad de Sys er sjovest også derfor jeg spørger efter hvordan andre spiller. Måske ordet plat er det forkerte. Men som jeg skrev så spiller jeg selv med en opdigtet manager derfor vil jeg gerne ha han er ukendt
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #5: 22 Jan 2021, 22:08 »

Klart det er helt op til den enkelte hvad de Sys er sjovest også derfor jeg spørger efter hvordan andre spiller. Måske ordet plat er det forkerte. Men som jeg skrev så spiller jeg selv med en opdigtet manager derfor vil jeg gerne ha han er ukendt

Præcis - det er ordet plat, jeg reagerer på. Der er ikke nogen rigtig eller forkert måde at spille på. Spiller jeg LLM, så starter jeg så realistisk, som muligt.

Men I mit Roma-save har jeg P-licens og fortid, som prof. fodboldspiller på regionalt niveau. På den måde er mit omdømme lige i underkanten af, hvad klubben normalt vil forlange.
Logged

Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #6: 23 Jan 2021, 13:01 »

Jeg har førhen også brugt regional som erfaring.  Hvad er  LLM en forkortelse for:)??
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #7: 23 Jan 2021, 13:53 »

Jeg har førhen også brugt regional som erfaring.  Hvad er  LLM en forkortelse for:)??

Lower League Management. At man starter fra bunden som arbejdsløs eller et hold i laveste liga med mindst mulig erfaring og uddannelse.

Der findes flere guides på nettet. 👍
Logged

Bybech
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manager erfaring
« Svar #8: 16 Feb 2021, 11:38 »

Jeg kan godt lide at starte fra bunden. Uden erfaring eller licens.
Til at starte med er det (for mig ihvertfald) svært at få et job. Det giver også en del udfordringer at komme til en liga, man slet ikke kender til.
Synes også det bliver sjovere, jo mere erfaring ens manager får, samt når man begynder at få tilbud fra større klubber. Har selv et mål at komme til Premier League, men det er sku' svært når de gerne vil have at man har en del erfaring i det engelske.
Har da også lavet nogle saves, med "store" hold. Men det bliver hurtigt kedelig, når man har hentet nogle store spillere samt titler. Så bliver resten af det save, meget hurtigt det samme, sæson for sæson.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010